Ustazah Kesedapan Dikongkek Konek Mertua

By Lucy Thursday, June 18, 2020

Pada suatu hari ustazah Felissa dan cikgu Patrik dikunjungi pak Jonnad. Pak Jonnad yanng berumur 60 tahun adalah ayah mentua kepada ustazah Felissa. Suami bini ini sangat gembira dng kedatangan pak Jonnad. Pak Jonnad telah bercerai dng bininya 6 tahun yanng lalu.

Cikgu Patrik dan ustazah Felissa mengajar disebuah sekolah yanng berhampiran dng rumahnya. Pasangan ini baru berkahwin 4 bulan. Pada hari terakhir pak Jonnad dirumah anaknya, terjadilah satu titik hitam.

Ianya bermula pada hari cuti pasangan itu. tettapi hari tersebut suaminya mempunyai satu kelas tambahan disekolah. Seperti biasa ustazah Felissa menyiapkan sarapan pagi untukk suaminya dan pak Jonnad. Selepas menghantar suaminya ke muka pintu ustazah sempat berborak dng pak Jonnad.

Selepas itu ustazah kebilik air membasuh baju. Pak Jonnad yanng kebetulan ketandas terlihat sesuatu. Rupa rupanya ustazah Felissa terlupa merapatkan pintu, ustazah Felissa yanng leka memberus baju tdk menyedari sepasang mata sdang memerhatikannya.

Seingat pak Jonnad, diaorang tdk pernah melihat keadaan seperti itu krn menantunya terkenal dng sifat sopan santun dan sangat menitikberatkan tentang soal penjagaan aurat. Malahan didalam rumah sekalipun menantunya tdk pernah menanggalkan tudung melainkan ketika bersama suaminya saja.

Kain kemban menantunya yanng basah semasa membilas pakaian, membuatkan pak Jonnad semakin tak tahan. Ustazah Felissa yanng merasakan kelibat orang diluar tergamam melihat ayah mentuanya sdang membuka daun pintu.

Ustazah Felissa yanng ketakutan terus bangun dan berusaha menutup pintu namun gagal. Pak Jonnad terus masuk dan mengunci pintu dari dalam. ayah buat apa nie? ! Tanya ustazah Felissa dng terketar ketar.

Pak Jonnad cume tersenyum sinis smbil matanya meliar kesegenap tubuh menantunya. Pak Jonnad menanggalkan pakaiannya satu persatu. Kelihatan lah batang konek pak Jonnad yanng hitam dan besar. Keadaan ini menakutkan lagie ustazah Felissa yanng terus merayu supaya dilepaskan.

Pak Jonnad mendekati menantunya, ustazah Felissa yanng tdk rela diperlakukan begittu cuba menolak. Keadaan bertukar menjadi bertambah buruk apabila ikatan kain kemban ustazah Felissa telah ditarik pak Jonnad sehingga terburai ke lantai.

Terpampanglah tubuh ustazah Felissa yanng cume dibaluti coli dan seluar dalam. Ustazah Felissa yanng pasrah dan malu tubuhnya ditatapi ayah mentuanya, cume mampu memalingkan tubuh membelakangi pak Jonnad smbil menangis.

Jngan buat saya macam nie! , teriak ustazah Felissa. Pak Jonnad yanng telah lama tdk merasai kehangatan pepek terus mendekati tubuh ustazah Felissa dari belakang lalu membuka cakuk colinya.

Terlepaslah coli yanng menutupi payudara ustazah Felissa. Tersembul buah dada ustazah Felissa yanng merah putingnya. Lantas diraba pak Jonnad dari belakang. Kulit tangan ayah mentuanya yanng kasar dapat dirasai ustazah Felissa ketika putingnya digentel serta diusap pak Jonnad.

Ustazah Felissa yanng tdk berdaya mempertahankan tubuhnya dari pak Jonnad cume mampu mengharapkan suaminya lekas pulang. buah dada bersaiz 36b menantunya dinyonyot sehingga tegang putingnya. Kemudian pak Jonnad masukkan tangannya kedalam seluar dlamm menantunya smbil mengusap usap kelentit.

Cerita Sex Ustazah Kesedapan Dikongkek Konek Mertua

Kemudian pak Jonnad menarik seluar dlamm menantunya sehingga terkoyak. Ustazah Felissa cume mampu memejamkan mata krn tersangat malu diperlakukan begittu. dubur dan kemaluan menantunya yanng tembam dijilat jilat sehingga ustazah kesedapan merengek rengek menahan ghairah yanng teramat sangat.

Pak Jonnad merebahkan ustazah Felissa, lalu mengangkangkan kakinya smbil menggenggam batang konek nye lalu ditekan ke dlamm pepek ustazah Felissa. jngan buat Felissa macam nie! Felissa kan menantu ayah, tepis ustazah Felissa smbil menutup payudara dan pepek dng tangannya.

Ustazah Felissa takut kalau kalau diaorang akan mengandungkan anak pak Jonnad bila batang konek pak mentuanya berjaya menguasai dirinya. Ustazah Felissa yanng telah terlentang telah dipegang kedua belah tangannya secara paksa.

Keadaan kaki ustazah Felissa yanng terbuka memudahkan batang konek pak Jonnad memasuki pepek nya. Sedikit demi sedikit batang konek nye disorong tarik dlamm pepek ustazah Felissa. Lama kelamaan ustazah kesedapan dan tdk mampu lagie menahan keghairahan yanng telah menguasai dirinya lalu orgasme em.

Urghh. ah, meleleh leleh air pepek nya. Pak Jonnad yanng nafsunya masih tdk puas, memaksa ustazah Felissa berdiri dan menonggeng. Tangan pak Jonnad memegang sisi bontot menantunya lalu menekan batang konek nye ke dlamm pepek.

Dubur ustazah Felissa yanng besar dan putih membuatkan pak Jonnad semakin bernafsu. Sakit ah. , jerit ustazah Felissa bila pepek nya dikasari dng tujahan batang konek pak Jonnad. Ayakan pak Jonnad menjadi semakin laju sehingga batang konek nye merapati cipap ustazah Felissa.

Wajah ustazah kesedapan dan kelihatan sangat bernafsu ketika didogy style pak Jonnad. Ustazah Felissa yanng merasakan pak Jonnad akan mencapai klimaks, telah menjerit ‘ jngn lepaskan di dlamm yahh’. Baiklah Felissa tapi dng satu syarat, kata pak Jonnad.

Felissa kena hisap batang nii sampai keluar air dan Felissa mesti minum setiap titik air tu, kalau tdk ayah akan lepaskan kat dlamm rahim Felissa. mmg jamin Felissa mesti hamil sebab dahh 6 tahun benih ayah diperam.

Baiklah, jawab ustazah Felissa. Pak Jonnad sebenarnya cume mahu memperdayakan menantunya. untuk menjerat Felissa supaya akan berusaha lebih bersungguh semasa menghisap batang konek. tettapi kalu pancut tue akan tetap gak kat dlamm rahim Felissa.
Cerita lucah Ustazah Kesedapan Dikongkek Konek Mertua

Bagi Pak Jonnad kalau tak pancut kat dlamm separuh kepuasan bersetubuh tue akan gagal dikecapi. Pantas batang konek nye dihalakan ke mulut ustazah Felissa. Walaupun jijik dimata ustazah Felissa tetapi terpaksa dilakukannya juga.
Kuluman demi kuluman cume meletihkan ustazah Felissa, malah pak Jonnad belum menunjukkan tanda tanda mahu memancutkan sperma nya. Pak Jonnad terus meramas payudara menantunya itu. Akhirnya ustazah kesedapan sampai penat.
Pak Jonnad tersunyum. die berjaya menikmati kuluman hebat dan jg akan dapat memancutkan sperma ke dlamm telaga zuriat memantunya yanng sdang subur. ‘ jngan lepaskan kat dalam’ , rayu menantunya.
Pak Jonnad tersenyum smbil menonggengkan kembali tubuh ustazah Felissa lalu menjunamkan batang konek nye kedalam pepek. Kan Felissa dahh engkar syarat. kejap lagie ayah akan hamilkan menantu ayah nie.
Lantas Pak Jonnad pun membuat ayakan ayakan yanng laju lalu melepaskan sperma nya yanng berhamburan ke permukaan rahim ustazah Felissa. Akhirnya pak Jonnad meninggalkan rumah dan terus pulang ke kampung.

Ustazah Felissa yanng malu telah merahsiakan kejadian itu daripada pengetahuan suaminya. Dua bulan berlalu dan ustazah Felissa disahkan mengandung. Suaminya gembira mendapat berita itu tanpa mengetahui perkara sebenarnya. die mati mati sangkakan bahwa dialah yanng telah berjaya menghamilkan Felissa.

Selepas 7 bulan melahirkan anak ustazah Felissa hidup bahagia disamping cahaya mata dan suaminya. Sehinggalah pada malam yanng malang, suaminya mendapat panggilan telefon daripada pak Jonnad yanng on the way ke rumah mereka.

Kebetulan pada malam itu bininya tidur awal lebih kurang pukul 9. Suaminya yanng tak sampai hati mengejutkan bininya, terus keluar berseorangan menjemput pak Jonnad distesen bas. Pak Jonnad bertanya, mana Felissa? Felissa tidur awal malam nie, mungkiin letih kot.

Semasa sampai dirumah lebih kurang pukul 9. 30, cikgu Patrik mendapat panggilan telefon dari kawan karibnya, yanng mahu berjumpa direstoran yanng terletak tdk berapa jauh dari rumahnya. Saya ingin jumpa kawan.

Kejap lagie saya balik, kata cikgu Patrik. Pak Jonnad cume tersenyum. Pak Jonnad meninjau bilik menantunya dng berhati hati. Pak Jonnad merasa sungguh berahi bila melihat menantunya sdang tidur dng keadaan kain batiknya terselak sehingga menampakkan betisnya yanng putih.

Pak Jonnad menanggalkan pakaiannya dan memadamkan lampu. Pak Jonnad terus naik keatas katil dlamm keadaan telanjang dan memeluk ustazah Felissa yanng sdang tidur. Ustazah Felissa yanng tersedar merasakan itu adalah suaminya.

Pak Jonnad terus menanggalkan coli ustazah Felissa smbil meramas payudara nya. Ustazah Felissa merasa sedikit hairan dng perilaku suaminya yanng menghalakan batang kemulutnya, terpaksalah ustazah Felissa mengulum batang suaminya yanng dirasakan agak berbeza dari biasa.

Selepas itu pak Jonnad terus menyonyot buah dada nya kiri dan kanan sampai meleleh susu. Ustazah Felissa merengek kesedapan, ‘abangg saya dahh tak tahan nie. ‘ pak Jonnad terus membuka ikatan kain batik menantunya, lalu dijilatnya kemaluan ustazah Felissa tanpa menanggalkan seluar dalam.

Ustazah Felissa yanng mencapai perasaan berahi yanng tdk terperi telah mengalirkan air pepek yanng agak banyak. Seluar dlamm dilurutkan lalu batang konek nye menjelajahi bibir pepek ustazah Felissa. yanng telah mengemut tak henti henti.

Ayakan yanng berterusan membuatkan ustazah Felissa mengerang kesedapan, ‘ ah ah aah laju lagie banng aahh’ seolah olah diaorang sdang berasmara dng suaminya sendiri. Peluang itu dimanfaatkan pak Jonnad dng mendukung ustazah Felissa smbil mengayak pepek nya secara berdiri.

Ini agak menyakitkan kemaluan ustazah Felissa, “sudahlah bang sakit”, rengeknya. Lalu ustazah Felissa ditonggengkan, ustazah Felissa bertanya, ‘abang tak pernah lakukan persetubuhan dng cara begini? ‘ pak Jonnad tdk menjawab lalu mendogystyle ustazah Felissa dng agak ganas.

Ustazah Felissa yanng mencapai tahap orgasme telah mengerang, ‘abang, dahh ingin keluar ni. uhh. ah. ah’. Kemudian disusuli dng lepasan sperma pak Jonnad yanng mencurah ke dlamm rahimnya. Mereka terbaring bersama selama 30 minit.

Pak Jonnad yanng kembali bernafsu mencium mulut ustazah Felissa smbil mengulum lidahnya. Kelainan yanng dirasai ustazah Felissa membuatkan diaorang mengesyaki sesuatu lalu terus bangun smbil menutup tubuh dng pakaian dan menyalakan lampu.
Alangkah terkejutnya ustazah Felissa bila melihat pak Jonnad sdang mengurut batang konek nye yanng kembali menegang. Ustazah Felissa menyangka tubuhnya disetubuhi suaminya namun yanng nyata tubuhnya telah diperkosa ayah mertuanya untukk kali kedua.

Dua bulan selepas peristiwa tu. sekali lagie ustazah Felissa telah disahkan mengandong. tettapi peristiwa itu tetap jg dirahsiakan daripada pengetahuan suaminya. Kegusaran pasti menghantui perasaannya apabila terbayangkan kemungkinan kali ke tiga diaorang akan dirogol dan jg dihamilkan sekali lagie oleh Pak Jonnad.