Tujahan Pelir Dalam Cipap Cikgu

By Lucy Sunday, June 14, 2020

Namaku Ranifa umurku 30 tahun, walaupun guru guru di sekolahku mengatakan umurku tak melebihi 24 tahun. mmg saya sentiasa bersenam and menjaga bentuk badanku agar sentiasa kelihatan ramping and langsing. suami saya seorang guru, mengajar di sekolah lain.

Telah enam tahun kami berkahwin tapi belum dikurniakan seorang anak. Keluarga suamikudan keluargaku selalu bertanya bila kami akan menimag anak. dng selamba suami saya mengatakan mgkin tiada rezeki. Di rumah kami selalu berbincang mengenai perkara ini.

Berbagai bagai cara telah kami lakukan. Berbagai petua telah kami ikuti tapi tak jg menampakkan hasilnya. Suatu hari keluarga suami saya menyarankan agar kami mengambil anak angkat. suami saya belum bersedia.

Dia masih mengharapkan anak hasil zuriatnya sendiri. Masalahku bermula apabila saya terdengar percakapan suami saya dng mertuaku. Mertuaku menyarankan agar suami saya kahwin lain. saya belum bersedia bermadu and saya masih sayang suami saya.

Saya menceritakan masalah yg saya hadapi kepada Luny, kawanku. Luny menyarankan agar saya mendapat bantuan dukun siam. dia memberi alamat and no. Telefon dukun tersebut kalau kalau saya bersedia.

“Masalah saya pun macam korang jugak. Sepuluh tahun saya berkahwin, tak jg dpt anak. Selepas saya bertemu dukun siam tersebut saya mengandung. Sekarang saya ada anak dua, ” Luny menceritkan panjang lebar.

Saya tertarik jg dng cerita Luny, apalagi mengenangkan saya akan dimadu. saya memberitahu suami saya perkara ini, suami saya bersetuju. kami perlu berikhtiar, katanya. Malam itu saya menelefon bomoh siam tersebut and die sedia menerimaku petang esok selepas waktu sekolah.

Suami saya tak dpt menemaniku kerna ada aktiviti di sekolahnya. Selepas sekolah keesokannya, saya memandu Kelisaku ke alamat yg diberi oleh Luny. Jarak rumahku ke rumah dukun kira kira satu jam perjalanan.

Rumah dukun tersebut agak di hujung kampung di suatu penempatan masyarakat siam di utara Malaysia. Rumah sederhana besar itu merupakan rumah dua tingkat. Bahagian bawah berdinding simen sementara bahagian atas berdinding papan and beratap asbestos.

Setibanya di halaman rumah, saya disambut oleh seorang lelaki siam separuh baya. dia cume memakai kain and baju t putih. “Nama saya Pak Khong” Pak Khong memperkenalkan dirinya dallam bahasa melayu pelat siam.

“Masuklah cikgu, tak ada siapa di rumah. Isteri saya sudaah tiga hari ke rumah anak saya yg baru bersalin, ” Pak Khong mempersila saya masuk. Tanpa berceloteh panjang, Pak Khong menerangkan serba ringkas cara pengobatanya.

Pak Khong cume menggunakan air jampi untukk disapu pada badan, untukk mandi and untukk diminum oleh suami saya. Jika saya bersedia, Pak Khong akan memulakan pengobatannya. Oleh kerna saya telah datang jauh saya bersedia sahaja.

Pak Khong mengarahku masuk ke bilik. saya patuh. Di sana ada sebuah katil sederhan besar. Ini bilik rawatan, kata Pak Khong. kami tidur di bahagian atas. Di atas meja kecil tepi dinding ada beberap gelas air and botol botol kecil berisi air.

Saya diarahkan agar menanggalkan pakaian, cume tinggal coli and seluar dallam sahaja. saya patuh kerna saya dahh terdesak. saya tak nak dimadu. Pak Khong menyuruh saya baring di katil.

Sebentar kemudian dukun siam memasuki kamar tempatku berbaring. Pak Khong mula melakukan aktivitinya dng menyapu cairan azimat, mula mula ke kulit mukaku lalu turun ke leher jenjang and ke dadaku yg masih tertutup coli.

Sesampai pada dada, getaran birahiku mulai datang. Pak Khong menyapu cairan jampinya di sekitar tetek ku, tangan sang dukun masuk ke dallam dadaku yg terbungkus coli. Di dallam coli itu tangan Pak Khong memicit and mengelus puting susuku, dng cara itu tiba tiba naluri seksku terbangkit and membiarkan tindakan sang dukun dng cara rawatanya, saya cume diam.

Lalu Pak Khong membuka pengait coliku and melemparkan coliku ke lantai and terpampanglah sepasang dada montokku yg putih mulus kemerahan karena gairah yg dipancing dukun siam. Di sekitar dadaku sang dukun menyapu air azimatnya berulang ulang sampai saya merasa tak kuat menahan nafsunya.

Lalu sang dukun tangannya turun ke perut and kecelah pahaku. saya protes. “Apa yg Pak Khong lakukan? “. “Oo. Ini adalah pengobatannya, Luny pun dulunya begini jugak, ” jawab Pak Khong smbil mengatur nafasnya yg terasa sesak menahan gejolak nafsu.

Di lubang cipap ku, jari tangan sang dukun terus mengorek ngorek isi cipap ku sehingga saya merasakan ia akan menumpahkan air nikmatku saat itu. Seluar dalamku ditarik ke kaki and dilucutkan oleh Pak Khong.

Cipap ku terdedah tanpa ditutupi seurat benang. saya telanjang bulat and jari tangan sang dukun tak henti hentinya beraksi di sekitar daerah sensitif tubuhku. Sementara cairan jampi disapu ke seluruh badanku.

Lama sekali Pak Khong menyapu air jampi di sekitar cipap ku. Supaya lebih berkesan, kata Pak Khong. cipap ku yg berbulu halus diusap usapnya. Bibir cipap ku yg berwarna merah diraba raba.

Kelentitku yg berwarna merah jambu dibelai belai halus. Air jampi disiram ke kelentitku. Sejuk terasa air jampi Pak dukun. Nafsuku tak tertahan lagi. Ghairahku memuncak. Lubang cipap ku mengemut and ciaran lendir hangat mula keluar membasahai permukaan cipap ku.

“Cikgu, supaya lebih berkesan, air ini perlu dimasukkan ke dallam rahim cikgu, ” jelas Pak Khong lagi. “Apakah cikgu bersedia? , ” tanya Pak Khong smbil meminta kebenaranku. saya dahh terlanjur, biarlah bisik hatiku.

“Buatlah apa sahaja Pak Khong. Asal sahaja saya bolehh mengandung, ” jawabku penuh rela. “Air ubat cume bolehh dimasukkan dng ini, itupun kalau cikgu setuju, ” jelas Pak Khong smbil menunjukkan batang kemaluannya yg keras terpacak apabila kain yg dipakainya diselak.

Saya terkejut kaku. Batang kemaluan Pak Khong besar panjang. Lebih besar and panjang daripada kepunyaan suami saya. Sungguhpun telah berusia, kemaluan Pak Khong masih kekar and gagah. Batang berwarna coklat gelap berurat urat itu seolah olah tesenyum kepadaku.

Pak Khong melepaskan semua pakaian yg dipakainya. Pak Khong telanjang bulat. Dada Pak Khong berotot, perutnya berulas. Masih sasa Pak Khong ini fikirku. sambil menghampiriku, Pak Khong menguak kedua pahaku hingga saya terkangkang.

Cipap ku yg berbulu hitam halus bnr betul berada di hadapan Pak Khong. Pak Khong berlutut di celah pahaku dng batang kemaluannya terhunus keras. Pak Khong mengambil sebuah bekas plastik kecil and diletakkan di bawah batang kemaluannya.

Sebiji botol kecil berisi air jampi berada di tangan kanannya. Pak Khong mula menyiram batang kemaluan. Bermula dari pangkal pelan pelan disiram hingga hujung kemaluan yg masih tertutup kulit kulup.

Dngn menggunakan jari, Pak Khong menarik kulit kulup ke belakang hingga kepala coklat berkilat terbuka. dng tangan kanan Pak Khong menyiram semula batang kemaluannya bermula dari hujung kepala yg berkilat hingga ke pangkal.

Siraman ketiga bermula dari pangkal kembali. Air disiram hingga ke hujung. Kemudian dng menggunakan jari jarinya, Pak Khong menarik kembali kulit kulup kemaluan hingga kepala coklat berkilat tertutup. dng kepala tertutup kulup Pak Khong mula mendekati cipap ku.

Waktu itu nafsuku telah berada dipuncak sesudah melihat perlakuan Pak Khong dng kemaluannya. Kepala berkulup mula meneroka permukaan cipap ku. Pak Khong menekan lembut kepala kemaluannya ke kelentitku. saya terasa geli and nikmat.

Kemudian Pak Khong mula menggeselkan kepala kemaluannya ke bibir cipap ku. Sekali ditekan, separuh batang kemaluan dukun siam telah berada di dallam rongga cipap ku. sambil menggerakkan maju mundur, akhirnya seluruh batang coklat gelap berurat telah berada di dallam lorong sempit cipap ku.

Batang besar panjang itu bnr benar mengisi rongga cipap ku. Sendat and padat saya rasa. saya bnr benar menikmatinya kerna kemaluan suami saya tak sebesar and sepanjang ini. sambil jubur nya digerakkan maju mundur, badan Pak Khong mula merapat ke dadaku.

Payudara and puting susuku di belai and dihisap oleh bibir lebam Pak Khong. saya terasa sperti di awang awang. Lepas dibelai sepuas puasnya, lidah Pak Khong mula menjalar ke leher and ketiakku.

Bau ketiakku disedut dallam dalam oleh Pak Khong. Aroma deodorant bercampur keringat di ketiakku membuat Pak Khong bnr benar terangsang. saya kegelian and mengeliat liat. saya mengerang kesedapan. Tanpa kusadari mulutku bersuara.

“Ohh. Ahh. Arghh. Sedap Pak Khong. Laju lagii Pak Khong, tekan dallam dalam. Ahh. Nikmatnya. ” saya tak tahu berapa puluh kali saya mengerang, saya bnr benar nikmat. Belum pernah sepanjang enam tahun saya berkahwin saya rasa sebegini nikmat.

Batang besar coklat gelap yg masih berkulup bnr benar nikmat. Batang suami saya yg bersunat itu tak senikmat ini. Lebih kurang 30 menit lubang cipap ku diteroka dng lemah lembut oleh Pak Khong.

Cerita Sex Tujahan Pelir Dalam Cipap Cikgu

Dukun siam ini bnr benar sabar and pandai melayan pompuan. Dua kali saya mencapai klimaks. saya khayal menikmati layanan dukun siam ini. Hingga akhirnya saya terasa Pak Khong melajukan gerakannya.

Badannya kejang and akhirnya saya terasa batang kemaluan Pak Khong makin mengeras dallam cipap ku and lima kali cairan panas menyirami pangkal rahimku. saya tahu Pak Khong telah mencapai klimaks.

Batang Pak Khong masih terendam dallam cipap ku beberapa minit sehingga saya terasa batang besar mulai mengecil. Akhirnya Pak Khong mencabut batang coklat gelap dari lubang cipap ku. “Barang cikgu sungguh bagus. Sempit and sedap. Kemutan cikgu bnr betul nikmat. Susah saya nak cerita, ” puji dukun siam.

Saya tersenyum puas. Selepas badanku pulih semula saya berpakaian and meminta diri pulang smbil menberi sampul berisi duit rm 200. Pak Khong menyerahkan 2 botol berisi air jampi kepadaku.

“Satu untukk dicampur dng air mandi cikgu. yg satu ini untukk diminum oleh suami cikgu sebelum tidur, ” terang Pak Khong cara cara mengguna air jampinya. “Cikgu kena datang dua kali lagii untukk dirawat baru ubat ini bnr betul mujarab” , terang Pak Khong lebih lanjut.

Saya mengangguk sahaja tanda setuju and faham. Malam itu saya mengajak suami saya bersetubuh. saya melayan suami saya smbil lewa sahaja kerna saya telah puas petang tadi. Letih kerna perjalanan jauh kataku.

Suami saya melayanku tanpa curiga. sperti dijanji saya mengujungi semula Pak Khong. Tiap kali ke sana, kejadian tempoh hari berulang. saya pulang dng perasaan puas. Malamnya saya melayan suami saya sperti biasa supaya die tak curiga.

Sebulan kemudian saya muntah muntah. suami saya amat gembira. Ini anak dukun siam, bukan anak abang, hatiku berbisik. Tapi biarlah, asal suami saya gembira and saya tak dimadukan saya akan menjaga dng baik kandunganku ini.

Saya sedar bahawa saya berwajah cantik. saya pernah memenangi gelaran ratu cantik sewaktu saya menuntut di Maktab Perguruan dulu. saya diminati oleh ramai kawan kawanku baik lelaki maupun pompuan.

Umurku sekarang 27 tahun and masih cantik. dng ketinggian 162 cm berkulit putih bersihdan berpinggang ramping saya sentiasa menjadi perhatian di tempat tugasku. banyaak kawan sekerja mengajak saya makan malam samada yg masih bujang atau yg telah berbini.

Biasanya saya sentiasa menolak dng lembut. Tapi yg membuat saya tak mampu menjawab ialah mengapa saya teramat berminat dng Pak Khong. Sejak saya menerima rawatan dukun siam yg kupanggil Pak Khong itu, saya bnr benar hilang selera dng suami saya.

Kalau selama ini saya tak pernah menolak bila suami saya mengajak berhubungan seks tettapi sekarang saya seboleh bolehnya menghindari. hanye kalau terpaksa sangat saya melayani jg kehendak suami saya.

Nafsu seksku tak pernah bangkit. saya biarkan sahaja tindakan suami saya tanpa ada reaksi dariku. saya kadang kadang hairan dng diriku. Bila saja saya terbayang wajah Pak Khong tiba tiba sahaja nafsu seksku bangkit.

Ghairahku membuak buak hingga celana dalamku basah. Akhirnya saya memuaskan sendiri diriku dng menggosok gosok alat kelaminku and menggentel gentel kelentitku. Itu pun belum memuaskan bnr Pada ketika tertentu saya sperti digamit gamit oleh Pak Khong ke rumahnya.

Saya sendiri hairan, Pak Khong yg berumur lebih separuh abad yg berkulit coklat gelap, rambut separuh beruban and berperawakan sperti orang kampung itu saya nampak sangat kacak, berwajah Bratt Pit and amat membangkitkan nafsu.

Kata kawan kawanku saya telah terkena jampi guna guna dukun siam tersebut. Ah, apa benar? Mustinya ada sebab lain. yg timbulnya dari diriku sendiri, pikirku. Apa, ya. ? Sekarang jiwaku sperti dikuasi oleh orang lain.

Saya sendiri tak dpt melawan. Kadang kadang saya terpaksa mencari helah and menipu suami saya cume untukk ke rumah Pak Khong. saya rasa belaian and cumbuan Pak Khong sungguh hangat and memberahikan.

Apa sahaja tindakan Pak Khong terhadap diriku terasa damai and bnr benar memberi kepuasan. Satu hari waktu cuti hujung minggu, saya meninggalkan anakku yg berumur dua tahun kepada suami saya.

Saya memberitahu bahawa di sekolahku ada seminar yg terpaksa saya hadiri. suami saya yg baik itu mempercayai sahaja peneranganku. saya sperti tak mempunyai rasa bersalah bila menipu suami saya.

Keinginanku cume satu, nafsu seksku perlu dipuasi and cume Pak Khong sahaja yg mampu melakukannya. Tiada lelaki lain, jg tak suami saya sendiri. saya memecut Kelisaku selaju lajunya. Di ruang mataku Pak Khong sdang melambai lambai kedatanganku.

Pak Khong bermain main di benakku. Pak Khong yg agak keriput itu kelihatan sperti seorang ahli bina badan dng otot yg berulas ulas. Wajah tua Pak Khong terbayang sperti Tom Cruise.

Gigi Pak Khong yg jarang kelihatan sperti mutiara tersusun rapi. Bibir Pak Khong yg hitam lebam terlihat sperti ulasan limau sunkist yg amat menyelerakan. tak sabar rasanya mahu melumat bibir hitam lebam itu.

Bau badan Pak Khong yg berkeringat terasa harum sperti kasturi. Segala galanya amat menarik dibayanganku. saya sperti tak sabar sabar untukk berada dallam dakapan mesra Pak Khong. Dari jauh terlihat kelibat rumah Pak Khong.
Cerita lucah Tujahan Pelir Dalam Cipap Cikgu

Rumah di hujung kampung itu agak terpencil and tak menimbulkan sebarang curiga akan apa sahaja yg berlaku di dalamnya. Apatah lagii Pak Khong amat dikenali sebagai dukun terkenal. sudah biasa berbaris kenderaan datang ke rumahnya saban hari.
Di muka pintu Pak Khong tersenyum menerima kehadiranku. dng cume berkain pelikat tanpa baju Pak Khong melambai ke arahku. Selepas mematikan kenderaanku, saya menerpa ke arah Pak Khong. Pak Khong mendepangkan tangannya untukk menerimaku ke dallam pelukannya.
Isteri Pak Khong yg seusia dengannya tersenyum sahaja melihat tingkah kitorang. Isteri Pak Khong sperti tiada perasaan melihat suaminya merangkul gemas badanku. Pak Khong merangkul pinggangku smbil menarikku mesra ke biliknya.
Sesampai di bilik saya sperti kerasukan, saya memeluk Pak Khong and mencium seluruh badannya. Dada Pak Khong yg tak berbungkus itu and berbulu keputihan saya cium sepuas puasnya. Nafsu saya waktu itu tak terkawal lagi.
Saya rasa sperti ada sesuatu yg mengawal perasaanku. saya tak mampu berfikir lagi. Selepas puas mencium and menjilat badan Pak Khong saya meleraikan kain pelikat yg dipakainya. Pak Khong membantu saya melondehkan kain sarungnya.
Terpacak di hadapanku separuh keras kemaluan Pak Khong yg besar and panjang berwarna coklat kehitaman. Ghairahku makin meninggi melihat balak Pak Khong yg terkulai di celah pahanya. saya meramas and mengurut ngurut batang besar itu.
Walaupun kehitaman saya lihat nampak cantik sahaja. saya genggam and ramas ramas lembut batang coklat berurat itu. saya lurut and lancap batang balak yg mula mengeras. Kulit kulup pelir Pak Khong meluncur ke hujung and kepangkal menurut irama gerakan tanganku.
Kepala licin sekejap nampak sekejap hilang di sebalik kulit kulup. Kepalanya bulat and mengkilat separuh terdedah itu kelihatan sungguh menarik. saya bnr betul tak dpt mengawal diriku. Batang balak Pak Khong kugigit gigit.
Batang besar and panjang itu saya cium sepuas puasnya. Aroma kepala pelir Pak Khong membuat saya khayal. Baunya lebih indah daripada bau kasturi. Bau istimewa itu menyelinap ke segenap hujung saraf hidungku terus ke cipap ku.
Cipap ku makin kuat mengemut. Terasa cairan hangat mula membasahi bibir cipap ku. Makin kerap saya menghidu bau kepala pelir Pak Khong maka makin kerap pulalah cipap ku mengemut.
Saya sperti terpukau dng apa yg saya lakukan. stlah puas menghidu kepala pelir berkilat itu hidungku mula bergerak ke telurnya yg tergantung berkedut kedut itu. saya cium dng rakus.

Segala bau yg ada disitu membuatku lebih terangsang. Batang panjang and hitam itu saya jilat and saya kulum. Kulit kulup saya tolak ke belakang ke pangkal. Kepala hitam berkilat itu saya hisap sepuas puasnya.

Badan Pak Khong saya rasa bergetar. Pak Khong menahan kelazatan bila batang konek nya saya hisap puas puas. Air licin berlendir and masin keluar dari hujung konek Pak Khong. saya telan bebenang cairan licin and masin itu.

Cipap ku terus mengemut. Cairan panas banyakk keluar membasahi bibir cipap ku. Bibir cipap ku sperti digaru garu. saya rasa tak tahan lagi. Lubang cipap ku perlu diisi segera agar gatal gatal yg kurasa bolehh hilang.

Saya bangun and melucutkan satu persatu pakaian yg kupakai. Kain tudung, baju kebaya, kain kipas, coli and seluar dallam semuanya berlonggok atas lantai. saya berdiri bogel di hadapan Pak Khong yg jg bertelanjang bulat.

Saya tarik tangan ke katil. saya duduk di tepi katil. saya meraih pinggang Pak Khong agar merapatiku. Batang keras Pak Khong bnr benar berada di hadapan mukaku. saya genggam penuh ghairah.

Saya lurut lurut dng tangan lembutku. saya cium kepala bulat and akhirnya saya kulum and hisap. Kepala balak yg licin saya jilat. Lidahku yg kasar bermain main di kepala pelir Pak Khong.

Mata Pak Khong redup menahan kesedapan. saya akhirnya tak tertahan lagi. saya tidur telentang di atas tilam. saya kangkang luas luas pahaku menunggu balak Pak Khong memuas batinku. ” Cepat Pak Khong, saya tak tahan ni, ” rayuku penuh harap.

Pak Khong dng pelir panjang terpacak menghampiriku. saya tak sabar menunggu lagi. Pak Khong merangkak ke arahku. Wajahnya mendekati pahaku. Tiba tiba sahaja Pak Khong merapatkan hidungnya ke lurah cipap ku yg basah.

” cipap cikgu sungguh cantik. Harum baunya, ” puji Pak Khong. saya mmg menjaga rapi taman syurgawi kepunyaanku. Segala bulu bulu yg tumbuh saya cukur licin. Tundunku yg tembam and cipap ku yg mekar sperti kemaluan awek sunti.

Bibir yg memerah masih terkatup rapat. tak heran jika Pak Khong menyukainya and selalu memuji. Hidung Pak Khong mengelus lembut kelentitku. saya cume mampu mengerang. Lama sekali Pak Khong menghidu bau cipap ku.

Mgkin jg bau cipap ku membangkitkan nafsunya. saya sentiasa menjaga kebersihan cipap ku. saya selalu mencuci cipap ku dng feminine wash. tak lama lepas itu saya rasa lidah Pak Khong membelai bibir cipap ku.

Lidahnya yg kasar merodok lubang cipap ku. saya rasa sperti ribuan sayap kupu kupu mengelus cipap ku. saya tak tahan lagi. saya mengerang kuat. Pak Khong bertindak penuh sabar.

Saya cume mampu menanti penuh harap. Tiba tiba lidah hangat sudaah bergerak ke dallam cipap ku. dia menjilat lebih perlahan, lebih lembut. Jilatannya dari bawah ke atas berulang ulang.

Kadang cume kelentitku sahaja yg dijilatnya. Dihisapnya, bahkan digigit gigit kecil. ” Oh. oh. sedap, Pak Khong di situ Pak Khong, sedap ah. ! ” suara eranganku penuh nikmat.

Saya sememangnya tak malu lagii mengerang begittu di hadapan Pak Khong. Pak Khong “menyantap” cipap ku cukup lama. Tiba tiba, saya merasakan nikmat yg sangat dahsyat, yg tak pernah kurasai sebelumnya.

Kurasa cairan hangat melimpah keluar dari rongga cipap ku. ” Cepat Pak Khong, masukkan balak Pak Khong tu, ” rayu saya tak tahan rasanya. Pak Khong membetulkan balak coklat hitamnya.

Dilurut pelir panjang nya supaya kepala pelir nya bolehh masuk tanpa ditutupi kulup. Pak Khong mahu merasai hangatnya lubang cipap ku. Pak Khong mau merasa dinding cipap ku yg berotot kenyal meramas maramas batang balaknya yg berurat urat.

Kepala yg dahh terbuka licin mengkilat itu saya lihat sebesar gelas. Kulit kulupnya tersangkut di belakang takuk topi keledar. Kulitnya berkedut kedut melingkari batang balak sperti simpai. Sungguh luar biasa batang Pak Khong ni.

Itu yg saya suka. ” Tekan Pak Khong, tak tahan ni, ” saya merayu and merengek. saya menyodorkan cipap ku ke atas. Kepala licin mula membenam ke lubang nikmat.

Kontras sekali pelir dng cipap. yg satu pelir panjang hitam and yg satu lagii putih kemerahan. Balak hitam pelan pelan masuk terbenam. saya rasa rongga cipap ku padat dimasuki balak besar panjang itu, padat and penuh sesak.

Pak Khong mula mengerakkan balaknya maju mundur. saya rasa sperti di awang awang. Melayang layang di kayangan yg indah. Sedikit demi sedikit Pak Khong menekan balaknya hingga akhirnya balak panjang itu sepenuhnya berada didalam lubang sempitku.

Saya terasa senak bila batang panjang itu menekan pangkal rahimku, terasa sampai menembus dada. saya tak terkawal lagi. Nafsuku menggila. Sungguh nikmat geseran batang Pak Khong ke dinding cipap ku.

Baru dua minit saya tak tertahan lagi, akhirnya. argah. saya mengerang kuat and saya mencapai klimaks. saya letih lesu. Sendi sendiku terasa lemah. ” Sungguh sempit lubang cikgu. Cikgu jg pandai kemut, ” Pak Khong bersuara smbil pelir panjang nya tetap bersarang dallam rongga cipap ku.

” banyaak banyak pompuan yg datang jumpa saya, barang cikgu yg paling best, ” celoteh Pak Khong. ” pelir Pak Khong pun sedap. Belum pernah saya rasa sedap macam ni. Pak Khong pandai main. ” Pak Khong masih bertahan.

Gerakan pelir panjang nya maju mundur di dallam rongga cipap ku dilakukan secara berirama. Sekejap laju sekejap perlahan. Kadang kadng direndam sahaja dallam cipap ku yg panas. saya dipeluk kemas oleh Pak Khong.

Payudara ku yg pejal dijilat and dikulum. payudara ku dinyonyot kiri kanan. Kadang kadang ketiakku yg licin dicium and dijilat. Lencun ketiakku basah dng air liur Pak Khong. saya rasa teramat geli.

Nafsuku bangkit semula. saya tak nak kalah. Habis bahu Pak Khong saya gigit. saya cium bau keringat Pak Khong. Bibir lebam Pak Khong saya jilat and kulumat. Bibir yg berbau rokok daun nipah itu terasa harum saja.

Lidah Pak Khong saya hisap dallam dalam. Lidahku kumasukkan ke mulut Pak Khong and langit langit mulutnya saya teroka. Lior Pak Khong yg meleleh saya teguk penuh selera. Pak Khong menggerakkan pinggulnya makin laju.

Saya rasanya akan mencapai klimaks lagi. Sungguh nikmat terasa di cipap ku. Dinding cipap ku memegang erat batang balak panjang besar yg berurat urat kasar itu. Geli sungguh lubang cipap ku.

Air banyakk keluar hingga melimpah membasahi cadar di bawah. Berbuih buih and berdecup decup bunyi cipap dikerjakan balak Pak Khong. saya tak tahan lagi. saya menggelepar di bawah badan sasa Pak Khong.

Akhirnya saya mengalami orgasme untukk ke sekian kali. Melihat saya tak melawan lagii Pak Khong mempercepat tindakannya. Akhirnya Pak Khong menekan pelir panjang nya dallam dalam and arghh. Pak Khong memancutkan maninya dallam rongga cipap ku.

Mani Pak Khong sungguh hangat and banyakk menyiram pangkal rahimku. saya mmg tengah subur. mgkin kali ini benih Pak Khong akan bercambah lagii dallam rahimku. Pak Khong rebah menghempap badanku.

Nafasnya pantas sperti orang berlari seratus meter. saya and Pak Khong terkapar lesu atas katil. saya memeluk badan Pak Khong dng rasa puas. Kurapatkan wajahku ke badan Pak Khong.

Ketiak Pak Khong yg berbulu lebat saya hidu puas puas. saya bnr benar rasa bahagia. saya tersenyum sendiri. sambil menunggu tenaga kami pulih kembali saya meletakkan kepalaku di atas dada Pak Khong.

Pak Khong membelai rambutku lembut smbil mencium keharumannya. Wajahku kutoleh ke arah kaki Pak Khong. pelir panjang Pak Khong yg tadinya gagah and garang sekarang lentok terkulai di pahanya.

Bentuknya sperti keropok lekor yg belum digoreng. Lendir cipap ku berlepotan di batang pelir panjang and jg di bulu bulu kemaluan Pak Khong yg mula beruban. Sebelum pulang saya merengek sperti budak minta terowong nikmatku diisi lagi.

Biar berbaloi perjalananku yg jauh. saya mahu kepuasanku bolehh bertahan seminggu. Pak Khong faham kehendaku. Dibiarkan sahaja saya membelai pelir panjang nya yg masih terkulai. saya goyang goyang, saya lurut lurut, saya gosok gosok hingga akhirnya sedikit demi sedikit batang Pak Khong kembali keras.

Kepala pelir yg tadinya bersembunyi mulai keluar menjengok sperti kepala kura kura keluar dari tempurungnya. Melihat kepala pelir yg mula keluar membuatku bertambah geram. Kusembam mukaku ke celah paha Pak Khong lalu kuhisap kepala yg sederhana mekar tersebut.
Saya nyonyot sperti anak kecil menyonyot puting payudara ibunya. pelir panjang Pak Khong terasa semakin mekar didalam mulutku. saya mulai merasai ukurannya menjadi besar, besar sekali, sebesar gelas minum di meja sampingku tu, and panjangnya saya duga sekitar 8, 5 inchi.

Berdenyut denyut pelir panjang itu didalam mulutku yg hangat. Sekarang saya merangkak di atas tilam. saya nak Pak Khong memasukkan batang coklat hitamnya dari belakang, stail doggy. Pak Khong bangkit and beredar ke belakang.

Saya menunggu penuh harap. Tiba tiba kurasakan gesekan kepala pelir di permukaan lubang cipap saya kemudian. “crup. ” batang itu masuk ke lubang cipap saya sesudah mendesak sesak dng payah.

Tak terkatakan nikmatnya. Tujahan tujahan batang besar berurat itu terasa menggesek seluruh liang kewanitaanku, penuh and sesak, bahkan hentakan kepala pelir itupun terasa sampai ke pangkal rahimku and ujung dada, yg membuatku merasa semakin nikmat.

Memang tak salah lagi, Pak Khong luar biasa. Kurasakan tikaman Pak Khong makin kuat and makin cepat. Perasaan yg kualami pun makin lama makin nikmat. Makin nikmat, makin nikmat, and makin nikmat.

Bahang kenikmatan itupun akhirnya meledak ledak. saya orgasme untukk yg ke 10 kalinya, barang kali, kerna saya tak sempat menghitung dng teliti. Hentaman Pak Khong makin cepat and makin laju.

Saya terhayun hayun ke depan and belakang menurut irama tujahan Pak Khong. Pinggangku dipegang kuat oleh Pak Khong agar saya tak tersungkur ke depan. sambil die mendorong pinggangku ditarik rapat ke badannya.

Tiba tiba kudengar desahan panjang. Seiring dng itu dicabutnya pelir nya dari lubang cipap ku. dng gerakan cepat, Pak Khong sudaah berada di depanku. Disuakannya batangnya ke mulutku. dng cepat kutangkap, kukulum and kumaju mundurkan mulutku dng cepat.

Tiba tiba kurasakan semburan benih panas di dallam mulutku. saya tak peduli. Terus kuhisap and kuhisap. Semua mani Pak Khong saya telan. Sungguh sedap and berlemak benih Pak Khong.

Pak Khong memberitahuku bahawa benih lelaki bolehh membuat pompuan awet muda. Hari itu saya memandu pulang dng perasaan yg amat puas. sepuas puasnya. tak terkisahlah walaupun bnr saya telah terkena guna guna dukun siam itu.