Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

By Lucy Friday, June 19, 2020

Namaku Lisnah. saya kini berumur 34 tahun dan mempunyai anak. Suami saya bekerja sebagai pegawai pemasaran manakala saya tak bekerja. Apa yg saya mahu ceritakan adalah keaiban diri saya sendiri yg sdh jauh menyimpang dari kehidupan dlamm berkeluarga.

Saya telah berzina dng adik kandung saya sendiri, Johran. Berbekalkan ketampanan wajahnya yg berusia 24 tahun dan susuk tubuhnya yg tegap, saya hilang pertimbangan dlamm keterpaksaan yg saya relakan.

Segalanya terjadi sewaktu saya mengambil cuti rehat dan mengambil keputusan cume berehat di rumah. Hendak dijadikan cerita, adik saya Johran jugak mengambil cuti pada hari itu. diorang datang ke rumah saya bersama satu plastik buah oren sebagai buah tangan utk saya sekeluarga.

Saya yg tahu adik saya mmang menaruh minat terhadap saya sengaja tiidak mempedulikan dirinya yg selalu mencuri pandang menatap seluruh tubuh saya. mmang sejak dari diaorang kecil, saya selalu menjadi mangsa usikan nakalnya.

Kadang kala ketika kita tidur bersama sama, diaorang gemar memeluk saya dari belakang dan tangannya suka meraba raba dubur saya. saya biasanya biarkan sahaja sebab apa yg apa dlamm fikiran saya adalah diaorang hanyalah seorang budak.

Kalau setakat mengintai saya mandi tue perkara biasa. Kadang kadang kalau saya sedar saya diintainya, sengaja pula saya tayang seluruh pelusuk tubuh saya yg bogel kepadanya. saya pun tak tahu kenapa saya bersikap sebegitu.

Apa yg pasti, saya berasa sungguh bangga kerna adik saya terlalu meminati dan menghargai susuk tubuh saya. tetapi sesudah diaorang semakin matang, dan akil baligh. kita tiidak lagii tidur bersama.

Tetapi setiap kali saya pulang ke rumah emak papa saya, adik saya yg menetap di sana pasti tiidak akan lepaskan peluang memerrhati seluruh tubuh saya. Tubuh saya yg agak slim ketika itu mmang cantik.

Buah dada saya yg sederhana besarnya kadang kala sengaja saya biar tiidak bercoli di dlamm baju. dubur saya yg mmang tonggek dan montok menjadi objek utama yg ditatap oleh adik saya.

Saya tahu, bukan diaorang seorang yg meminati dubur saya, ramai lagii lelaki yg meminati saya kerna dubur saya, selain wajah saya yg cantik. Encik Lazzi, Supervisor di bahagian qc di kilang merupakan lelaki yg selalu dapat berasmara dng saya sebelum saya kenal suami saya.

Cite Lucah Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Walau pun Encik Lazzi tiidak pernah meragut keperawanan saya, tetapi kote nya sdh tiidak asing bagi saya. smbil ringan ringan, kita akan saling meraba raba dan saling hisap menghisap.

Selalu jugak saya tertelan sperma nya ketika khayal menghisap kote nya. Jika sempat saya keluarkan dari mulut, biasanya kote nya akan memancutkan sperma nya di muka saya, kadang kadang kena tudung yg saya pakai.

Tetapi apa yg paling digemari Encik Lazzi adalah menikmati kote nya di lancap tangan saya dan seterusnya melepaskan sperma nya di celah dubur saya. Kadang kala, diaorang gemar menggeselkan kote nya kat celah dubur saya kalau saya pakai kain yg licin cam kain satin atau sutera dan biasanya pancutan sperma nya yg banyaak akan meninggalkan kesan basah di permukaan kain di dubur saya.

Hubungan kita berakhir sesudah saya mendapat tahu diaorang adalah suami orang, dan seterusnya saya berkenalan dng suami saya yg masih bujang ketika itu dan akhirnya kita pun berkahwin. Berbalik kepada adik saya yg datang ke rumah saya tadi.

Saya yg ketika itu masih belum mandi, sibuk di dapur mencuci pakaian di mesin basuh. Sementara adik saya pula sibuk melayan telatah anak sedaranya di ruangan makan. Sesekali saya jeling kepada Johran, saya dapat lihat diaorang seronok menatap seluruh tubuh saya yg sering terbongkok bongkok mengambil pakaian dari dlamm bakul.

Saya tahu, mmang diaorang geram gila kalau saya pakai kain batik, lebih lebih lagii kalau baju t yg saya pakai agak sendat dan singkat. selalu jugak tubuh saya menjadi sasaran tembakan sperma Johran jika saya pulang ke rumah emak papa saya.

Biasanya terjadi kalau saya tidur siang, biasanya selepas makan tengah hari lah. Time time cam tue mmang syok kalau tidur, lebih lebih lagii kalau anak saya pun sama tidur.

Apa yg saya ingat, emak papa saya pergi umrah ketika itu dan suami saya kerja lebih masa. Jadi tinggal saya dan adik saya bersama anak saya di rumah emak papa saya.

Tengah sedap tidur tu, saya terasa cam bermimpi di sembur sperma yg hangat di bahagian dubur. tetapi sesudah saya terjaga, saya terasa mmang betul ada sperma yg banyak, malah masih melekit dan berketul ketul di celah celah dubur saya.

Kain batik saya mmang dahh basah dah. saya tak syak sesiapa lagi, kecuali adik saya tue sebab ketika itu tiada sesiapa lagii lelaki yg ada kat rumah melainkan diaorang seorang.

Tapi saya buat buat tak tahu. Malah saya biarkan sahaja terus pakai kain batik tue walau pun kesan basah di dubur jelas kelihatan. Itu baru sikit, sebenarnya banyaak lagi.

Mmang selalu saya mengalami perkara sebegitu setiap kali saya pulang ke kampung dan tidur di waktu siang. Pernah jugak saya sengaja tanggalkan kain batik saya di bilik dan campakkan di lantai, sementara saya berkamban dng tuala ke bilik mandi.

Bila saya selesai mandi dan kembali ke bilik, saya tengok kain batik saya sdh berubah tempat. saya angkat kain batik saya dan saya lihat, bertompok kain batik tue dng sperma yg masih pekat dan berlendir.

Mmang banyaak jugak sperma adik saya tu. Sepanjang saya bersama dng Encik Lazzi dan bersama suami saya, tak pernah pulak saya tengok sperma yg mereka keluarkan sebanyak itu. saya tak sangka pulak yg saya digilai adik sendiri, sampaikan kain batik yg saya pakai pun jadi mangsa diaorang melancap.

Itu belum lagii seluar dlamm saya yg selalu kurang dan bila saya jumpa balik, dahh bertompok comot dng kesan sperma nya. Itu pun kalau saya tak selongkar laci almarinya sewaktu diaorang pergi kerja, pasti saya tak tahu perkara tu.

Bukan setakat seluar dlamm saya yg saya jumpa, malah gambar gambar saya dan diari peribadi adik saya tue jugak saya jumpa. dan dari diari itulah saya akhirnya tahu bahawa rupa rupanya diaorang benar benar gilakan saya.

Terlalu banyaak perkataan cinta kepada saya dapat saya baca bersama dng segala apa yg telah dilakukan kepada saya jugak turut dituliskan di dlamm diari itu. Ketika itu barulah saya tahu rupa rupanya bukan sekali dua saya menjadi tempat sasaran sperma nya, malah sdh berpuluh puluh kali dan kebanyakkannya ketika diaorang sdh tiidak dapat bertahan melihat saya berkain batik.

Selalu jugak rupanya diaorang sendirian melancap membayangkan dirinya meliwat dubur saya. Perasaan saya macam cam masa tu. Bengang ada, kelakar ada, dan kesian pun ada. Tak tahu lah ingin cakap cam mana.

Berbalik kepada adik saya yg sedangg bermain bersama anak saya tadi, saya tahu diaorang asyik memerhatikan tubuh saya. saya pun sengaja hendak mengujinya. saya lentikkan tubuh saya smbil memerhati basuhan yg sedangg berputar di dlamm mesin basuh.

Sesekali saya jeling, saya lihat cam ingin terkeluar biji matanya melihat dubur saya yg sendat berkain batik ni. saya pun menonggeng di mesin basuh membiarkan diaorang melihat seluruh dubur saya.

Kemudian saya berlalu ke dlamm bilik dan menanggalkan seluruh pakaian saya dan berkemban tuala menuju ke bilik air. Rumah murah yg saya diami tiidak mempunyai tandas di master bedroom, jadi saya terpaksa melalui adik saya yg sedangg duduk di lantai yg sedangg bermain bersama sama anak saya.

Citer Lucah Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Ingin terbeliak mata adik saya melihat peha saya yg putih dan gebu. mmang singkat tuala yg saya pakai, kalau selak sedikit, pasti nampak dubur saya yg tak berseluar dalam.

Lepas saya masuk ke bilik air, saya buat buat mandi. dan lebih kurang beberapa minit kemudian, saya keluar kejap menjengah keluar bilik air, saya lihat mereka sdh tiada di situ lagi.

Kemudian kedengaran bunyi televisyen siaran kartun berkumandang. saya keluar jap dan lihat anak saya tengah khusyuk tengok rancangan kartun. Tapi mana pakciknya? Perlahan lahan saya ke bilik dan saya intai adakah adik saya ada di situ.

Tekaan saya tepat sekali. saya dapat lihat adik saya sedangg melancap sendirian di dlamm bilik saya. Kain batik yg saya pakai tadi kelihatan sedangg digunakan utk merocoh kote nya.

Seperti biasa, diaorang melakukannya jika ada peluang. Terkejut saya bila tengok kote nya yg keras dan tegang itu. Saiz kote nya yg besar dan amat tegang itu seolah memukau saya.

Selama ini saya sangkakan kote Encik Lazzi yg paling besar jika handak dibandingkan dng kepunyaan suami saya, rupa rupanya kote adik saya lebih besar dan lebih mengancam! saya tiba tiba terbit rasa berahi yg amat sangat ketika itu.

Secara spontan, berkali kali air liur saya telan. Tapi saya tahan kan. saya terus mengintai perlakuan adik saya sehingga saya lihat diaorang mencapai puncak klimaks. Berkali kali diaorang menyebut nama saya dlamm kemuncaknya itu.

Saya rasa keliru, antara suka dan geram. Sebelum diaorang sedar saya mengintai dia, saya pun terus ke bilik air dan menyambung mandi dng hati yg masih berdebar debar. Selesai mandi, saya ke bilik dan kelilhatan adik saya tengah baca akhbar di ruang tamu.

Saya tercari cari kelibat anak saya, dan adik saya yg seperti tahu saya mencari anak pantas mengatakan akan saya sedangg bermain main dng anak jiran di rumah sebelah. saya pun tak kisah sebab mmang hampir setiap hari mereka bermain main bersama anak anak jiran di rumah sebelah jika cuti sekolah.

Saya pun masuk ke bilik dan menutup pintu. saya terus capai kain batik yg saya pakai tadi. Seperti yg saya jangkakan, kain batik lusuh saya tue berselaput dan basah dng tompokan sperma Johran yg amat banyak.

Saya hairan juga, cam mana sperma nya blh banyaak cam tue sekali. tetapi memandangkan saiz kote nya yg besar dan tegap tu, maka saya tak hairanlah kenapa sperma nya blh sebanyak itu.

Cerita Blue Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung Citer Sex

Selepas saya campakkan kain batik tue ke dlamm bakul pakaian kotor, saya pun membuka almari pakaian dan memilih utk memakai apa pada hari itu. saya tertarik utk memakai pakaian yg seksi hari tu.

Saya seolah sengaja hendak menguji adik saya dan saya seolah dapat merasakan kepuasan membiarkan tubuh saya di tatap penuh nafsu oleh adik saya. saya memilih utk memakai kain batik merah yg hampir lusuh warnanya.

Kain batik itu dihadiahkan oleh Abang Han, orang yg berniaga di pasar yg mana kedainya dulu selalu saya kunjungi pada waktu hujung minggu dahulu. Setiap kali saya berbelanja di situ, selalu saya terlihat kelibat kote nya yg menonjol di dlamm seluarnya.

Malah diaorang selalu memanggil saya di saat saya mahu masuk ke kereta selepas siap berbelanja di pasar semata mata mahu memberikan sebungkus tapai pulut, terutamanya jika saya berbelanja sendiri.

Mmang sedap tapai pulut yg diberikannya, biasanya saya habiskan sebelum sampai kerumah, tetapi satu hari tue ingin jadi cerita, beberapa minggu selepas saya terima hadiah dari abang Han. cam biasalah, saya akan buka bungkusan tapai tue dan makan smbil memandu pulang.

Citer Blue Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Tetapi ada sejenis cairan yg pekat yg seolah saya kenali masih kental dan likat meyaluti tapainya. Di traffic light, saya belek belek dan saya kius dng jari. Akhirnya barulah saya tahu, rupa rupanya selama ini, tapai pulut yg Abang Han beri kepada saya rupanya berselaput dng sperma nya.

Sejak dari hari itu, saya tiidak lagii berbelanja di pasar itu lagi. Jahat netul la jantan tu. diorang dahh stim tengok saya, lepas tue lancap dlamm kawasan sayur diaorang tue supaya pelanggan tak nampak pastu pancut dlamm tapai.

Hah, lepas tue bagi saya suruh makan tapai tue yg berselaput dng aiir mani dia. Kurang ajar betul lah. Berbalik kepada saya yg sibuk berpakaian di dlamm bilik. Selepas saya pakai kain batik tu, saya pakai pula baju kemeja lengan pendek satin berwarna merah.

Kemeja yg agak singkat itu sengaja saya tiidak butangkan sehingga ke atas, biar alur dada saya terbentang luas dan biar tompok coklat di dada saya seakan ingin kelihatan jika terselak.

Puting saya pasti akan kelihatan menonjol sebab saya sengaja tak ingin pakai coli. Manakala bahagian bawah baju kemeja tue saya ikat di atas pinggang, biar dubur saya yg sendat berkain batik nie jelas terpampang di depan mata adik saya.

Cite Blue Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Saya ingin tengok apa reaksi dia. Bila saya keluar ke ruang tamu, tak berkelip mata adik saya tengok saya atas bawah. Terutamanya puting saya yg menonjol di baju saya.
Lepas tue saya sengaja mundar mandir di ruang tamu, bila saya jeling, matanya galak menatap dubur saya yg sendat berkain batik tu. Kemudian saya terus ke dapur dan mula ingin memasak.
Tengah saya tertonggeng tonggeng ingin keluarkan sayur dari dlamm peti sejuk, tiba tiba saya rasa ada sesuatu yg menekan nekan dubur saya dari belakang. saya pun bangun dan saya terkejut bila saya merasakan ada tangan yg secara tiba tiba memaut pinggang saya dan menekan rapat dubur saya.
Saya toleh dan saya lihat adik saya tengah syok menggeselkan kote nya yg karas tue ke celah dubur saya. saya cuba marah diaorang tapi diaorang selamba sahaja teruskan perbuatannya.
Saya semakin berdebar debar dng perlakuannya. Masa tue mulalah timbul rasa bersalah mempemerkan tubuh saya dng agak menjolok mata kepadanya. saya cuba berpusing menolak tubuhnya tetapi tenaganya terlalu kuat utk saya lawan.
Saya akhirnya jatuh rebah di atas lantai. Kain batik saya terselak mempemerkan betis saya yg bunting padi ini. Tangan adik saya pantas meraba betis saya dan seterusnya masuk ke dlamm kain batik saya meraba peha dan tundun saya.
Saya yg seboleh blh cuba menolak dirinya secara tak langsung tertekan kote nya yg keras menonjol di dlamm seluar track yg adik saya pakai. Naluri seksual saya secara tiba tiba tercetus walau pun pada dasarnya saya tiidak merelakan perkara itu berlaku.
Tanpa buang masa, adik saya terus mengucupi bibir saya. Mulanya saya menolak bermati matian, tapi lama kelamaan saya semakin hilang arah. Kucupannya saya balas dan tangan saya yg tadinya kuat menolak tubuhnya akhirnya longlai ke lantai.
Adik saya memajukan tangan saya agar memegang kote nya yg sdh terkeluar dari seluar tracknya. Tanpa di suruh, saya terus memegang kote nya dan nafsu saya secara tiba tiba semakin bangkit.
Kote Johran yg besar dan keras saya pegang dng berahi. Perlahan lahan saya lancapkan kote nya dan Johran tersenyum melihat saya seperti kagum melancapkan kote nya. Johran mengucupi dahi saya dan diaorang terus berlutut di depan saya.
Johran menarik kepala saya rapat ke kote nya. Sekali suap, kote Johran sdh separuh terbenam ke dlamm mulut saya. saya menghisap kote adik saya penuh perasaan. Tak pernah saya menghisap kote sekeras dan sebesar itu seumur hidup saya.

Novel Erotik Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Sesekali saya terdengar Johran mengeluh nikmat smbil menyebut kata kata cinta dan sayang kepada saya. Kemudian Johran meminta saya supaya berhenti menghisap kote nya. saya di minta supaya berdiri memaut peti sejuk dan Johran terus berlutut di belakang saya mengucupi seluruh dubur saya yg masih sendat dibaluti kain batik.

Dubur saya di kucupi dan dicium rakus oleh Johran. Mukanya di sembamkan ke celah dubur saya dan kemudian Johran menyelak kain batik saya ke atas. Kepalanya masuk ke dlamm kain batik saya dan selepas itu, saya merasakan lurah dubur saya dijilat Johran dari atas ke bawah.

Saya seolah berkhayal sekejap kerna kenikmatan diperlakukan sebegitu oleh adik kandung saya sendiri. saya sendiri melentikkan dubur saya agar makin menonggeng. Tujuannya supaya jilatan lidah Johran sampai ke lurah cipap saya.

Akhirnya saya semakin hilang pertimbangan. saya sendiri berkali kali menyebut namanya memberitahu kepadanya betapa sedapnya saya diperlakukan bgitu. Johran kemudian berdiri di belakang saya. kote nya saya rasakan menunjal nunjal pintu cipap saya.

Saya kangkangkan lagii kaki dan ianya memudahkan kerja Johran utk menceroboh lubang cipap saya. Pertimbangan kewarasan saya sdh sepenuhnya dikawal desakan nafsu. saya sdh tiidak peduli, walau pun saya sememangnya sdh tahu bahawa saya akan bersetubuh dng adik kandung sendiri, tetapi saya terus merelakan tubuh saya di ratah enak oleh adik kandung saya sendiri.

Kote Johran yg keras dan besar itu akhirnya terjerlus masuk ke dlamm cipap saya. Sendat rasanya lubang cipap saya di masuki kote Johran. Malah, saya dapat rasakan kote nya menekan nekan dasar cipap saya.

Saya khayal dlamm kenikmatan di setubuhi adik kandung sendiri. saya tak ingat, berapa kali saya klimaks ketika itu. Kenikmatan di tunggang adik kandung sendiri melupakan saya kepada segalanya. kote Johran yg keras memacu cipap saya benar benar memberikan kenikmatan yg tak pernah saya kecapi selama ini.

Dlam kenikmatan yg menghanyutkan saya, saya toleh dan lihat adik saya begituu gagah. kote nya yg keluar masuk lubang cipap kakaknya ini sungguh utuh dan keras. smbil Johran menghayun gagah, matanya galak melahap pemandangan yg memukau nafsunya.

Kain batik saya yg diselakkan di pinggang mempamerkan dubur gebu saya kepadanya. Sekali sekali daging dubur saya di ramasnya dng sentuhan penuh nafsu. Matanya terus memerhati belakang tubuh saya yg sendat dibaluti kemeja satin merah.

Diorang mengucupi belakang tubuh saya smbil kedua dua tangannya meraba dan meramas kedua buah dada saya yg membuai di dlamm setiap hayunannya di dubur saya. Semakin saya terangsang, semakin saya melentikkan dubur saya agar di tekan lebih dlamm dan kasar oleh kote adik saya.

Cite Erotik Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Johran jugak semakin ghairah. diorang meramas pinggul saya semain kuat. Malah, berkali kali rambut saya yg kerinting halus ini di kucupinya. Berkali kali ungkapan cinta dan kasih sayang di bisikkan di telinga saya.

Penyerahan abdi tubuh saya kepadanya benar benar memberahikan adik saya agar semakin galak menyetubuhi saya. Kenikmatan membuatkan saya menyuarakan kenikmatan disetubuhinya. Ungkapan sedap dan sayang selalu terbit dari bibir saya.

Saya benar benar tak tahan. saya mahu menjadi miliknya. Akan mahu selalu menikmati saat saat begituu bersamanya. Akhirnya, saya merasakan hayunan Johran semakin kuat dan dlamm dan akhirnya saya merasakan kote nya ditekan sedalam dalamnya bersama denyutan yg sangat kuat di dlamm cipap saya.

Ketika itu jugak saya rasakan, ruang rongga cipap saya seolah dipenuhi dng sperma Johran yg hangat dan banyak. saya langsung tak terfikir tentang risiko kehamilan ketika itu, saya hanye benar benar khayal dng kenikmatan yg saya rasakan.

Itulah pertama kali saya merasakan sedapnya cipap saya dipenuhi sperma yg hangat dan menerjah kuat di dasar cipap saya. Malah, saya jugak terdetik ketika itu bahawa saya tiidak menyesal jika saya mengandung hasil benih adik kandung sendiri, kerna kenikmatan yg saya rasakan mmang benar benar diluar jangkaan.

Akhirnya saya terjelupuk ke lantai bersama cipap saya yg mengalir keluar lebihan sperma Johran yg tiidak dapat ditampung lagii oleh rongga cipap saya. Johran memapah saya masuk ke bilik dan saya terlena hingga ke tengah hari.

Saya sedar apabila dikejutkan anak anak saya yg yang baru balik dari bermain di rumah jiran. Manakala adik saya pula sdh pulang ke rumah emak papa saya, itu pun anak anak saya yg beritahu.

Mmang saya betul betul tak blh tahan hari tu. Itulah pertama kali saya merasakan kenikmatan yg sebenar benarnya, walau pun bersama adik kandung sendiri. Seminggu selepas itu, saya menalifon adik saya supaya datang ke rumah.

Saya mengambil masa yg sesuai, iaitu ketika anak anak saya bersekolah dan ketika suami saya bekerja. saya sanggup mengambil cuti sekali lagii semata mata merindui kote adik saya yg semakin saya gilai itu.

Lebih kurang pukul 8 pagi adik saya tiba dan kita bercadang utk berbelanja dahulu di pasar. tetapi saya tiidak pergi ke pasar yg Abang Han berniaga, saya ke pasar di tempat lain.

Dlam perjalanan pulang, Johran begituu asyik membelai peha saya yg gebu dan cume berbalut kain baju kurung sutera berwarna biru. saya yg memandu sesekali melihatnya dan nafsu semakin bangkit apabila melihat diaorang mengeluarkan kote nya dan melancap sendirian smbil melihat saya memandu di sebelahnya.

Saya terus pulas stering ke kawasan berpokok yg tiidak ada orang. sesudah menarik handbrake, saya terus tunduk ke arah kote adik saya yg dahh terpacak keras. saya terus hisap kote adik saya semahu hati saya.

Tangan Johran mengusap usap kepala saya yg bertudung itu. Akhirnya Johran melepaskan sperma nya kedalam mulut saya. Itulah pertama kali saya menghisap kote adik kandung sendiri hingga sperma nya terpancut pancut memenuhi mulut saya.

Citer Melayu Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Sperma nya yg memancut laju dan banyaak membuatkan saya tak sempat ingin telan semuanya, sebahagiannya berciciran keluar dari celah bibir saya. Bau sperma nya memenuhi kereta saya yg berhawa dingin.

Kemudian di rumah kita sambung lagi. Belum sempat ingin masuk ke bilik, kita dahh start kat ruang tamu. Sofa di ruang tamu menjadi tempat persetubuhan kita adik beradik. dng masih berbaju kurung dan bertudung, saya di setubuhi semahu hatinya hingga sekali lagii cipap saya dipenuhi sperma nya yg hangat, sememangnya saya semakin ketagih merasai pancutan sperma nya itu.

Kita terus leka dlamm arus nafsu sumbang mahram bersama alunan cinta adik beradik kandung yg sukar utk di ucapkan. Beberapa bulan selepas itu, saya mengandung. Sepanjang saya mengandung, persetubuhan kita berjalan seperti biasa.

Malah, sewaktu kandungan semakin matang, nafsunya kepada saya semakin membuak buak. Katanya dubur saya semakin tonggek dan ketika itulah buat pertama kalinya, lubang dubur saya dicerobohi. Sakitnya bukan kepalang, rasanya seakan akan sewaktu dara saya pecah dahulu.

Selama hampir seminggu saya susah ingin berak. Jalan pun sedikit terkangkang. tetapi selepas dahh baik, kita cuba sekali lagii bersetubuh mengikut cara diluar tabie dan hasilnya mmang mengghairahkan. Beberapa minggu sebelum saya bersalin, saya ambil cuti dan ketika itulah hampir setiap hari Johran datang utk menjamah lubang dubur saya.

Hampir setiap hari sperma nya bertakung di dlamm lubang dubur saya. Demi cinta yg semakin meluap luap, saya relakan lubang dubur saya di penuhi sperma adik kandung sendiri hampir setiap hari.

Selepas saya bersalin, saya dapati, anak saya yg baru lahir itu wajahnya saling tak tumpah seperti adik saya. saya percaya, hasil persetubuhan kita adik beradik selama ini akhirnya membuahkan hasil.

Selepas habis pantang, kita menyambung lagii persetubuhan yg tertangguh. Persetubuhan Johran semakin romantik dan semakin bernafsu, mgkin kerna buah dada saya yg semakin besar dan penuh dng susu badan.

Saya semakin kerap pulang dan tidur di kampung bersama anak anak saya, membiarkan suami saya sendirian di rumah semata mata mahu selalu menikmati kote adik saya. Hari demi hari, tahun demi tahun berlalu, hubungan kita adik beradik masih tetap terus utuh.
Hasil dari percintaan kita akhirnya membuahkan lagii hasil dan akhirnya kita mempunyai 2 orang cahaya mata hasil persetubuhan mahram. untukk mengelakkan dari mengandung lagi, saya terpaksa mengikat tiub falopio dan semua kosnya ditanggung oleh adik saya.

Kini saya mempunyai 3 orang cahaya mata. 1 daripadanya adalah hasil yg sah bersama suami saya dan yg lagii 2 adalah hasil benih adik kandung saya sendiri. Kini umur saya dahh 32 tahun.

Anak anak saya semuanya dahh besar. Paling kecil masih bersekolah rendah. Manakala Johran, adik saya pula sdh menjangkau usia 39 tahun dan masih belum berkahwin. diorang mencintai saya seperti seorang bini, malah perbelanjaan persekolahan anak anak saya hasil benihnya semuanya diaorang yg tanggung.

Sekarang ini juga, saya sebenarnya sdh tiidak sebumbung lagii dng suami saya. Perceraian antara kita bila bila masa je blh terjadi akibat kejadian suami saya di tangkap basah bersama seorang pekerja kilang indonesia.

Saya kini menetap di kampung bersama ketiga tiga anak saya dan adik saya. Kedua dua orang tua saya dahh lama meninggalkan dunia ini. Anak saya yg dua orang lagii tue menetap di rumah lama saya bersama suami saya.

Dan sehingga kini, kita adik beradik kerap tidur sebantal. sperma nya masih kuat menerjah rongga cipap saya. Malah ketika saya menaip kisah hitam ini, saya masih merasakan sperma nya mengalir keluar dari lubang dubur saya.

Saya pun tak tahu apa ilmu yg adik saya tue pakai sebab banyaak dan kuat betul sperma yg diaorang lepaskan. sdang kan baru pagi tadi diaorang lepaskan sperma nya di muka kakak yang bertudung nie di dlamm keretanya selepas menghantar anak saya ke sekolah.

Kita singgah bersarapan di kedai mamak dng tudung satin hitam saya yg bertompok dng kesan sperma nya, malah masih putih and likat. HIngga ada seorang makcik yg menegur supaya dibersihkan.

Malu jugak kita ketika itu, tetapi nasib baik diaorang ingat kita suami bini. begituu lah je kisah yg mahu saya kongsikan.