Sepupu Comel Cuba Konek Besar

By Lucy Sunday, June 14, 2020

Kisah ini berlaku di condominium saya. saya bekerja dngan firma swasta. umur saya adalah dallam 30an tapi masih membujang lagi. Pendapatan saya bolehh di katakan lumayan juga. Pada bulan lepas, pakcik saya telah menumpangkan anak dia di rumah saya agar senang untukk bersekolah di sebuah sekolah yanng terkenal di kl.

Nama sepupu saya tu Sherin. umur 18 tahun. Orangnya putih, bontot tonggek, sederhana rendah tapi tentang barang dia. mak datuk mengalahkan model. payudara dia besar pejal walau pakai baju kurong sekali pon, bila dia berjalan bukit kembar tu membusung ke depan.

Dubur dia besar tapi pejal, tonggek sedikit. Muka jelita cun comel Dari mula jumpa dia saya memangg geram ingin benamkan muka saya dekat bukit mekar tue. Tapi saya perhatikan gadiis nie pemalu sikit.

Tiap kali saya pandang dia tunduk malu. saya sempat bertanya pakcik saya samada dia percaya dekat saya. dia tersenyum dan berkata percaya habis. Seminggu di rumah saya Sherin jarang keluar dari biliknya.

Kalau bersua pon pada waktu makan aje. tu pon kadang dia makan dallam bilik die. Pada satu malam saya terserempak dgn Sherin baru keluar dari bilik mandi. Mak datuk.

Konek k saya serta merta terpancut naik. Mana taknya, tuala yanng membalut tuboh putih gebu tu agak kecik. Bahagian pangkal dada dan peha jelas kelihatan. konek saya didalam kain bagi ingin pechah kembang menahan nafsu gelore bila di acah bgitu.

Bila berselisih sepupu saya tue cuma tunduk malu aje. dia perasaan, mata saya mengikutnya hingga ke daun pintu. Bau badanya sunggoh wangi. mungkiin baru lepas di sabun. Di sebabkan oleh tak tahan melihat godaan sepupu saya, saya pon pergi ke bilik air bersiap untukk mengerjakan adik saya.

Masuk ke bilik air saya pon mula mengenggam konek k saya yanng besar, berkilat dan panjang. saya ambil sedikit sabun dan saya lumur sepanjang kepala konek saya. saya mula mengoyang konek saya mula tu perlahan kemudian semakin laju.

Dalam kepala saya bayangkan wajah Sherin berkemban. Berdecit decit bunyi konek di goyang bercampur sabun. dalam kegelojohan saya untukk melancap, saya lupa untukk tutup pintu bilik air. Tanpa saya sedari pintu bilik air di buka oleh Sherin.

Terkejut saya bila melihat wajah Sherin. Tangan saya masih lagii memegang kepala konek yanng besar berkilat. Muka Sherin saya lihat merah padam. Matanya menjeling kearah konek saya yanng besar dan garang tue.

Dia berkata “minta maaf pakcik, Sherin ingin ambil seluar dallam Sherin. ” Lidah saya kelu untukk berkata. Sherin kemudian memandang ke muka saya dan berkata “boleh tak Sherin tolong lancapkan packcik”.

Cerita Sex Sepupu Comel Cuba Konek Besar

“Kasihan Sherin tengok packcik melancap sendiri”. saya bagaikan tak percaya dngan kata kata yanng di ucapkan oleh Sherin. Sepupuku yanng saya sangkakan innoccent rupanya kuat seks juga. Sherin menyambung lagi” ini adalah balasan Sherin kepada pakcik yanng telah banyakk menolong Sherin”.

Sherin bergerak kearah saya dan mula mengambil lotion Baby Johnsonnya. Di picitnya botol lotion tersebut dan bercret lotion memenuhi tangan Sherin. dia melumur lotion tersebut di kepala konek saya.

Tersendut sendut kepala konek saya bila di belai oleh tangan halus Sherin. Sherin menarik kepala konek saya kearahnya. saya mengikut macam lembu di cucuk hidung. Kemudian Sherin memegang kepala konek saya dan di pimpin hingga ke bilik tidur saya.

Sherin bersuara” kat atas katil baru sedap, pakcik baring relaks, Sherin akan lancapkan pakcik sepuas puasnya”. smbil berkata begituu Sherin senyum manja ke arah saya. Tangan Sherin mula memainkan peranannya.

Batang konek saya di gosok secara perlahan. mula dari takuk atas hingga ke telur. “Em. sedapnya Sherin” kata saya. Sherin menjawab ” ya ke pakcik”. Tangan kanan Sherin mengoncang batang konek saya secara perlahan dan tangan kirinya menarik dan meramas buah saya yanng labuh itu.

“Oh. Sherin sedap betul. cara Sherin lancapkan pakcik” kata saya lagi. Sherin menyambung “packik jaga Sherin ingin lancap laju sikit nie” “Kalau dahh ingin keluar beritahu Sherin”. Sherin mula goncangan hikmatnya.

Smbil mengoncang dngan pantas, tangan kirinya tak putus putus meramas dan menarik sarung telur saya. saya kegelian dan kesedapan bila di lancapkan bgitu. Kepala konek saya mengembang dngan begituu besar sekali petanda adik saya akan muntah pada bila bila masa.

Saya berkata pada Sherin” pakcik dahh tak tahan sangat Sherin, sperma pakcik dahh ingin menyembur” Tiba tiba Sherin menghentikan goncangan padunya. Sherin menjawab” jngn keluar dulu pakcik, belum masanya, pakcik belum puas di lancap”.
Cerita lucah Sepupu Comel Cuba Konek Besar

Dia mengengam kuat pangkal batang konek saya. Bila dia lihat saya kembali tenang, Sherin memulakan semula goncangannya. begituu lah di buat berulangkali. saya tak tertahan dngan penyeksaan yanng di lakukan oleh Sherin.
Saya merayu kepadanya “Sherin, pakcik dahh ingin keluar nie. tolonglah lancapkan terus. ” Akhirnya Sherin akur dngan permintaan saya. dia mempercepatkan goyangan tangannya. konek saya yanng memangg ingin terpancut sedari tadi menyemburkan isi kandunganya dngan begituu banyakk sekali.
Habis tangan gebu Sherin basah diliputi sperma saya. Mengigil gigil badan saya menahan kesedapan yanng teramat sangat. Sherin tak berhenti disitu. dia terus memerah dan meramas buah saya. Katanya “pakcik keluarkan air tu lagi, Sherin akan goyangkan lagii sampai kering air dallam pundi telur pakcik nie. ” Di ramas, ditarik dan di goyang batang dan telur saya sepuasnya oleh Sherin.
Setelah habis adngn melancap, saya dan Sherin tersandar di bucuk katil. saya keletihan dan Sherin masih lagii memegang kepala konek saya. Selama setengah jam begituu , adik saya pon bangikt semula petanda ingin minta di lancap lagi.

Sherin tersenyum gembira melihat kepala konek saya membesar semula. Sherin berkata” kasihan pakcik kepala konek besar nie tak dapat main pantat , kalau ada bini mesti tiap malam dapat balun pantat ” saya menjawab” pantat Sherin kan ada. bagilah pakcik balun pantat Sherin”.

Sherin membulatkan matanya kearah saya. “Tak bolehh pakcik. Sherin masih dara, kalau lancapkan tak apa”. saya menjawab lagi” abis pakcik ingin sumbat mana kepala konek besar pakcik nie. kat mulut Sherin”.

“Eh geli Sherin. pakcik nie pengotorlah” balas Sherin lagi. saya sambung puuk rayu saya” kalau gitu bagi pakcik balun bontot Sherin je, kalau di belasah pon tak sapa tahu”.

Saya je mengusik tapi dngan tdk di sangka Sherin angguk tanda setuju. konek saya terangguk angguk kegembiraan. saya tdk bertanya kali kedua lagi. saya baringkan Sherin secara menongeng dan saya jilat lubang bontot gadiis belasan tahun nie.

Mak datuk keciknya lubang bontot Sherin. saya jilat sekeliling lubang jubor Sherin dan kemudian saya tusukkan lidah saya kedalam lubang bontot dara itu. Mengerang kesedapan Sherin bila di perlakukan bgitu.

Dia berpesan ” pakcik perlahan sikit tak tahan geli. bila ingin masukkan nanti taruh lotion tu banyakk banyak. Sherin takut bontot Sherin koyak” saya tak hirau dngan permintaan Sherin.

Pada masa itu saya telah di rasuk hantu. saya jilat lubang bontot Sherin sehingga bersih. Manis rasanya bontot anak dara 18 tahun ini. saya kemudian bangun dan melumur batang konek saya dngan lotion.

Hampir habis satu botol lotion tu saya kerjakan. saya menongengkan Sherin dan menghalakan kepala konek ku di lubang bontot Sherin. saya berkata “kalau sakit beritahu pakcik”. saya pon menekan sedikit kepala konek tu ke lubang bontot Sherin.

Sherin mengeletek kesakitan. “Pakcik sakit, perlahan sikit”. saya tarik kepala konek saya dan cuba sekali lagi. Kali ini hampir lepas takuk tapi Sherin dahh mengelupur. Sherin dahh mula menangis.

“Pakcik kepala konek pakcik besar sangat. Sherin tak sanggup”. saya pujuk Sherin” kami try sekali lagi, kalau tak bolehh masuk, pakcik tak main bontot Sherin”. saya bertekad apa cara pon bontot dara 18 tahun nie mesti di balun oleh saya malam ini.

Cubaan ketiga saya mendatangkan hasil. Tusukan padu saya berjaya melepaskan takuk saya kedalam lubang bontot Sherin. Terangkat angkat kaki Sherin menahan kesakitan. Sempit sunggoh bontot gadiis perawan. sorongan batang konek saya ke lubang bontot Sherin di lakukan secara perlahan lahan.

Sherin mendesis kesakitan apabila sorongan saya bertambah pantas. “pakcik. perlahan. koyak jubor Sherin nanti”. Mendengar rayuan gadiis sunti nie, konek saya tak tertahan untukk memancutkan isinya. saya tarik keluar batang konek saya dan Sherin menyambut dngan tangannya.

Di lancapnya konek saya dngan begituu pantas sekali. Creet. creet. cret sperma saya memancut membasahi cadar katil saya. Sherin seperti kehilangan akal. batang konek saya di kerjakan sampai lembik tak bermaya.
Kata Sherin” balas dendam kerna batang pakcik telah balun bontot Sherin sampai melect. susah Sherin ingin berak lepas nie”. Selepas peristiwa itu setiap malam saya dapat balun bontot Sherin.

Sekarang Sherin semakin pandai menggunakan bontot nya untukk melancapkan batang konek saya.