Sepupu Bohsia Taboo Sex Party

By Lucy Thursday, June 18, 2020
Hey, Santy, got room for another one? ”  En Johdi terkebil melihat Yunus. Hebat! “Come, jngn malu, jngn segan, ”  pelawa En Johdi. Irania bagaikan sudaah hilang pendengaran, melayan pergerakan batang En Johdi dallam lubangnya. Yunus meninggalkan Meyla yg masih terpinga pinga menahan pedih di faraj nya.

Yunus segera mengambil posisi di belakang Irania untuk mencari lubang jubur nya. jubur Irania ditonggekkan untuk memudahkan laluan bagi Yunus. stlah batang zakar mereka sama sama berada dallam celah kangkang Irania, kedua duanya kelihatan bertanding kelajuan pompaan.

Dan sudaah tentulah Yunus lebih mendahului kerana posisinya itu. Gerakan konsisten mereka itu membuatkan Irania hilang punca, sehingga terjuling mata dibuatnya. Hangat, pedih, panas, sedap, segala macam rasa menular di kepalanya ketika ini.

Bernat yg telah kembali bertenaga memerhatikan Meyla yg longlai. diorang memaut tangan Meyla dan menariknya ke kepala katil, membuatkan Meyla sedikit terkejut. Meyla diletakkan dallam posisi duduk, dan celah kangkangnya dibuka luas.

Bernat mula menanggal pakaian yg masih melekat pada badannya dari tadi. Sebaik je Bernat melorotkan seluarnya, Meyla sekali lagii menggigil ketakutan. zakar En Bernat sepanjang 10 inci! Macam manalah diaorang tak sedar tatkala melihat En Bernat menghenyak Kak Santy tadi? mmg zakar nya itu lah yg menjadi kebanggaan Bernat selama ini, walaupun bukan original.

Sudah banyakk wang habis dilaburkan untuk mencari segala macam ubat, segala macam alat bagi tujuan membesarkan zakar nya. dan kini diaorang berbangga. Walaupun batang sebesar itu milik Bernat, mereka yg pernah dijoloknya terutama Irania masih kurang berpuashati berikutan kekurangan stamina dan kevariasian (kepelbagaian) posisi yg ada pada Bernat.

Meyla berasa lemah seluruh anggotanya. Adakah faraj nya sekali lagii akan dirodok tanpa sebarang belas kasihan? diorang bagaikan putus nyawa. Bernat terus mengucup ganas bibir kecil Meyla sambil memain mainkan batang zakar nya di alur faraj Meyla.

Meyla pasrah. Biar saja laa apa pun yg berlaku. Ketika Santy sibuk dipompa, diaorang sempat menarik kepala Abang Bernat yg berdekatan dengannya, lalu membuat French Kiss. diorang dapat merasakan mereka akan terpancut serentak.

Pasti hangat lubang lubang sajiannya itu. Meyla berasa sungguh letih sekali. Nadi nadinya terasa seolah telah shut down. Perlahan lahan diaorang menutupkan matanya. Bernat masih lagii menikmati kuluman lidah Santy.

Tiba tiba dirasakannya kepala zakar nya disentuh sesuatu. diorang melihat pada batang zakar nya. Lalu diaorang mendongak. Meyla sedangg merapatkan muncung faraj nya pada zakar Bernat. Mata Meyla kelihatan terbeliak, seolah dirasuk hantu, sambil merenung tajam mata En Bernat.

Lantasnya tangannya menolak En Bernat sehingga jatuh terbaring. dengaan rakusnya diaorang mengucup mulut En Bernat sambil menyedut nyedut lidah dan air liur En Bernat. faraj nya ditekan sekuat hati pada batang En Bernat yg super besar itu.

Sehingga ke dasar, Meyla masih lagii berusaha menekan sekuat hati membuatkan kepala zakar Bernat berasa nyilu. En Johdi yg sudaah pun terpancut, terkejut melihat reaksi luarbiasa Meyla itu. Yunus masih lagii belum sampai.

En Johdi memandang muka Santy, lalu Santy berkata, “Dah masuk urat! ”  mereka tersenyum gembira. Meyla menarik semula keluar batang En Bernat, dan mengulangnya sekali lagi. Setiap kali itu jugalah Bernat terasa nyilu.

Raut wajah Meyla kini langsung tiidak dapat dibaca mereka. Kelihatan seperti marah, sakit, dan sedap pada masa yg sama. yg paling mengejutkan mulutnya yg menyeringai bagaikan singa yg lapar.

Tak disangka sama sekali oleh Bernat pil yg dibawanya mampu memberi efek sebegini ganas. Yunus terpancut dan terduduk di lantai bilik. Irania menikmati cecair hangat yg memenuhi ruang lubang lubangnya itu.

Meyla pula, dari gerakan perlahan, kini telah menjadi agresif menambahkan kelajuan henjutannya. Berdenyut denyut zakar Bernat pedih dirasakan. Agaknya beginilah perasaan Meyla ketika di tujah Yunus tadi. Meyla terus terusan menyambung kembali kucupan pada mulut En Bernat.

“Meyla mahu lagi, ergh, Meyla mahu lagi, muahh, lagi, lagi, bagi sampai habis. Meyla mahu lagi! ”  teriaknya seraya memaksimumkan kelajuan henjutan. zakar Bernat terasa panas disaluti cecair Meyla yg melimpah limpah keluar.

En Johdi pun tak pernah melihat air Meyla sebegini banyak. Akhirnya Bernat terpaksa mengalah, terpancut jugak diaorang dibuatnya. diorang mengeluh kepenatan. Meyla bangun berdiri lalu membelakangkan badannya dan menghempap perut buncit En Bernat.

“Lagi, lagi, mahu lagi! ”  Meyla segera memacu zakar Bernat yg kian kendur itu kembali ke faraj nya. Ini adalah posisi yg paling disukai Meyla, kerana terasa batang zakar mencarik carik dinding faraj nya.

“Oh my god! This is it! This is it! ”  ucap Santy yg masih berbaring atas En Johdi membiarkan zakar nya terendam di situ. En Johdi segera mengeluarkan batang zakar nya.

Bernat sudaah faham. diorang mengalihkan pula batang zakar nya ke arah lubang jubur Meyla. Padat! Meyla bagaikan tiidak peduli, ditekannya pula lubang jubur nya agar En Bernat berjaya tembus masuk.

Pedih zakar Bernat rasakan, seolah olah telah tersepit di situ. namun Meyla masih nak melampiaskan nafsunya yg tiba entah dari mana itu, lantas mengayak ayak bontot nya turun naik.

En Johdi cuba memasukkan batang zakar nya ke dallam faraj Meyla, tettapi gagal. Terlalu kendur. diorang melancapkannya sehebat mungkin, masih tak ketemu sinarnya. Irania yg menyedari fenomena itu, lantas menarik En Johdi memeluknya.

Dengann mudah sekali batang En Johdi meluncur masuk dallam lubang faraj nya. Sekali lagi, Santy menghenjut En Johdi, tettapi kali ini sepantas yg boleh. Seketika kemudian baru terasa batang zakar nya kembali mengeras seperti biasa.

Tetaapi Yunus awal awal telah mengambil kedudukannya. Ditekapkan batang zakar nya ke muara Meyla. Irania segera memainkan peranannya. diorang merangkul kepala Meyla lalu mencium mulutnya. “Sabar sayang, mmuahh. Sayang boleh, sayang, mmuahh, ” Irania terus terusan mencium bibir Meyla.

Untuk mereka yg bersaiz badan seperti Meyla, posisi Sandwich merupakan posisi yg paling sukar, apatah lagii lubangnya diisi zakar besar milik Yunus dan Bernat. En Johdi tak berpuas hati.

Cerita Sex Sepupu Bohsia Taboo Sex Party #4

Diorang jugak mahu mengambil bahagian! batang zakar nya diusap usap di celahan payudara kecil yg mengkar dan mengeras maksimum milik Meyla. Sebaik je Yunus memajukan zakar nya masuk ke dlam, Meyla lebih ganas mencium dan menggigit gigit bibir Kak Santy.

Kepala Kak Santy dirangkul kemas kedua belah tangan Meyla seolah olah tak nak membiarkan ia pergi. Santy mula rasa kelemasan. Ditariknya sekuat hati kepalanya, agar dapat melepaskan cengkaman Meyla itu.

“Jolok lagi! Jolok! Jolok laju laju! ” Teriak Meyla sebaik kucupannya dengaan Kak Santy terlerai. “Pak ngah, meh sini, meh sini, ”  Meyla segera menarik batang zakar pak ngahnya ke rongga mulutnya.

Bimbang jugak dibuat En Johdi. Mana tahu, karang Meyla gigit zakar diaorang sampai putus, mau nya tak naya? tettapi rupanya Meyla mengulum zakar pak ngahnya dengaan begituu lembut sekali.

Malah satu ketika, diaorang menghisap kuat kuat sehingga berdecit decit bunyi mulut Meyla, membuatkan En Johdi bagai hilang keseimbangan dan hampir hampir terjelepuk jatuh. Irania menyambung tugasnya menggantikan En Johdi untuk mengulum puting Meyla.

Tangan kanan Meyla sempat pula mencari biji kelentit Kak Santy dan menggentelnya. “Ahh, pandainya Meyla! Naughty girl, naughty girl, ”  Santy mengeluh sendirian melayan nikmat biji mutiaranya itu.

Nah! Mulut Meyla mengulum zakar En Johdi, tangannya menggentel kelentit Kak Santy. Putingnya dikulum. faraj nya ditujah batang 8 inci, jubur nya pula 10 inci. Inilah gambaran sebenar yg dirancang En Johdi dan Bernat.

Terlaksana sudaah plan King Of Iblis mereka. Tak sia sia En Johdi meminta Bernat membawakan pil kuda kaki lapan itu. Jika tiidak tak mngkin mereka melihat Meyla sendiri yg mengerakkan pinggulnya turun naik seperti sekarang.

Seketika kemudian Bernat mengalah tanpa sempat terpancut. diorang terjelepuk baring di lantai. diorang sudaah tua. sudah tak berkuasa lagii mahu beraksi upacara kegemarannya itu. Tambahan pula lawannya orang muda seperti Meyla, yg dahh dirasuk pil ribuan ringgit hasil tajaannya itu.

En Johdi pula mengambil alih posisi beliau, sementara Kak Santy mengangkang di atas mulut Meyla, memberi peluang Meyla mengulum kelentit Kak Santy. Meleleh leleh air orgasme Kak Santy keluar membasahi rongga tekak Meyla.

Yunus pula sudaah dua kali terpancut dallam faraj Meyla, sekaligus terus mengalah. Tak lama kemudian, giliran En Johdi pula. Tatkala mereka terdampar lesu, Meyla mengerjakan tubuh Kak Santy. Digomolnya, diciumnya, digeselkan kelentitnya pada faraj Kak Santy.

Irania sudaah mengalah. diorang melonglaikan je tubuhnya untuk dijamu Meyla. Selesai dengaan Kak Santy, Meyla pergi ke Abang Man pula. begituu lah bergilir gilir. Pantang ada yg bukak mata, atau bergerak sedikit, pasti diterkam Meyla.

Ia berterusan 4 jam non stop. Tatkala jam hampir 3 pagi, Meyla membersihkan diri. diorang menyeluk poket seluar pak ngahnya lalu mengambil wang RM200. Segera diaorang turun ke lobi untuk supper.

Kali ini diaorang makan mengalahkan jamuan 5 orang, bagi menggantikan semula tenaga dan kelaparannya akibat tertinggal makan malam. Esoknya, semua bangkit dari tidur dallam keadaan lemah. Meyla masih lagii terbaring berselimut.

Mereka makan tengah hari tanpanya, dan berhasrat menyambung party itu lagii petang ini, sebelum berangkat pulang ke kl senja nanti. Setibanya di bilik hotel, mereka melihat Meyla sedangg khusyuk menonton siaran kabel.

Tatkala permainan baru hendak dimulakan, Irania mencari pilnya yg tak sempat ditelan semalam. “Eh, Meyla, nampak pil Kak Santy tak? ”  dan Meyla membalas pertanyaan itu sambil senyum menyeringai! Petang itu sekali lagii mereka berempat bertarung dengaan Meyla, cume kali ini, Irania, Yunus dan En Johdi tamnpak bertenaga sedikit untuk melawan.

Dan kesan pil itu mmg lambat hilang. Malah, dallam perjalanan pulang pun, En Johdi terpaksa berhenti 5 kali untuk memuaskan nafsu buas Meyla. Membuatkan mereka tiba di rumah pukul 3.

30 pagi. Meyla merenung rak buku di biliknya. Dahulu, buku buku di rak itulah yg menjadi santapan harian Meyla. Sekarang Meyla sudaah melupakan aktiviti hariannya itu. Kelas di sekolah pun sudaah tak diberi perhatian, terutama semenjak diberi makan pil ajaib En Bernat.
Cerita lucah Sepupu Bohsia Taboo Sex Party #4

Entah mengapa kelentitnya kini mudah mengeras, faraj nya mudah berdenyut. Seolah olah pil tersebut telah membuka kunci nafsu Meyla. diorang jugak semakin ganas melayan pak ngahnya. diorang cemburu pada Charid.
Charid masih lagii rajin belajar dallam biliknya, setiap malam. Pantang ada masa lapang, berkurung dallam bilik sajalah. Teringat olehnya peristiwa bangun tidur di sisi Charid yg bertelanjang. Mungkinkah diaorang tersilap nampak? Mungkinkah susuk tubuh Charid seakan akan pak ngahnya, membuat Meyla salah sangka? Tak mungkin! diorang melihat dengaan jelas.
Lagipun pak ngahnya pernah bertanya apa diaorang dan Charid buat berkunci dallam bilik. dan soalan pak ngahnya itu masih tiidak dijawab hingga ke hari ini. Jam baru 10 malam.
Hari ini pak ngah tak dapat membawanya keluar, kerana mak ngah dahh masak makan malam yg special. diorang dahh mula ketagihkan seks. Pak ngah dan mak ngah seperti biasa akan duduk di ruang tamu menonton tv sampai tengah malam.
Sudah tentu diaorang tak berpeluang merasa batang pak ngah malam ini. Petang tadi pun permainan mereka tak sehebat mana sebab pak ngah ada urusan penting di pejabat. Mandilah, fikir Meyla.
Sekurang kurangnya diaorang dapat melancap dallam bath tub, sekaligus membersihkan diri sebelum tidur. Biliknya yg bertingkap kecil itu mmg panas, dan cume berkipas meja. tdk seperti bilik Charid yg lengkap dengaan air cond.
Kerana itulah Meyla sering berpeluh peluh dallam biliknya. Tuala dicapai, dan segera diaorang berkemban. diorang menuju ke bilik air. Di pintu bilik air, Meyla melihat pintu bilik Charid tiidak tertutup rapat.
Lampu masih terpasang. Rajin betul Charid. Entah mengapa, tergerak hati diaorang untuk mengintai adik saudaranya yg masih tekun belajar itu. Eh, bukan belajar rupanya? ! Terkejut Meyla dibuatnya, melihat Charid sedangg melancap sambil duduk di kerusi.
Monitor di komputer menayangkan adegan lucah. Batang Charid 8 inci itu segera menangkap perhatian anak mata Meyla. Sebelum ini Meyla tak pernah melihat dengaan jelas, sebab Charid tidur tertiarap hari tu.

Kelentit Meyla mula mengeras. diorang mula membayangkan batang Charid di dallam faraj nya. Walaupun tak segemuk batang Abang Man, tapi blh tahan jg laa batang Charid tu. Charid sedangg enak menikmati lancapannya.

Vcd yg dipinjam dari Anas petang tadi betul betul menguji nafsunya. Buatan Sepanyol, mengisahkan seorang awek yg diterima bekerja sebagai pembantu rumah di villa orang kaya. Tapi tugasnya bukan sekadar mencuci habuk perabot, tettapi jugak mencuci zakar tuan rumah.

Air mani nya semakin terasa hendak keluar. Di belakang pintu, Meyla mula berfikiran jahat. diorang membuka pintu bilik Charid dengaan selamba. Terkejut dengaan kehadiran Kak Meyla, Charid tak jadi terpancut sebaliknya segera manyarungkan semula seluar boxer yg dilucutkan paras lutut itu.

Kak Meyla dilihat menutup pintu bilik dan menguncinya. Kak Meyla tersenyum nakal. diorang berdiri di depan Charid yg masih terkejut tak tahu mahu buat apa. “Ini kerja Charid ye? Bukak seluar, bukak baju tu. Ada persembahan menarik untuk Charid malam ni, ”  seraya Meyla mematikan softeware vcd di komputer, lalu memasang lagu mp3 Slow dendangan Kylie Minogue.

Diorang tahu kerana diaorang sendiri yg menginstallnya ketika meminjam pakai komputer Charid beberapa minggu lepas. Tuala Meyla dilucutkannya sendiri perlahan lahan, sambil mula menari lentok mengikut irama lagu. Jelas di hadapan mata Charid kini tubuh seorang awek berbogel.

Bukanlah diaorang tak pernah lihat pun, malah Jessica pun sering berbogel di biliknya setiap petang. tettapi lenggokan tarian Meyla kelihatan cukup erotik, membuatkan batang zakar nya yg tak sempat terpancut tadi kembali tegak.

“Charid, bagitau Kak Meyla. Charid pernah jolok akak, kan? ”  Charid mengangguk. “Kenapa tak kejutkan akak? Batang Charid besar. Charid tahu pasal ayah dengaan akak? ”  sekali lagii Charid mengangguk seperti orang bodoh.

“Nak? Kalau nak, kenapa pakai baju lagi? ”  Charid tergopoh gapah menanggalkan baju dan seluarnya, tatkala Kak Meyla masih lagii menari dengaan liuk lentuknya. Batang Charid dilihat keras menegak sasa.

Kak Meyla menghampiri Charid dan melompat bercelapak di atasnya. Charid dan Meyla mula berciuman rakus. Meyla agak terkejut bila Charid mengulum ngulum lidahnya. “Ermhh, pandai, pandai, ”  Meyla mendengus apabila Charid mula menyerang putingnya dengaan mulut.

Sebelah tangannya menguli payudara Meyla yg kian menegang itu. Meyla tiidak tahan lagi. Memandangkan airnya dahh mula merembes, dan kepala zakar Charid sudahpun menujah nujah lubang faraj nya, maka diaorang mula menekan faraj nya perlahan lahan.

“Ah! Kak Meyla, ” Charid merangkul pinggang Kak Meyla lalu kembali mengucup bibirnya. sambil membalas, sambil itu jugak Meyla mulakan henjutan. Inilah pertama kali diaorang merasa henjutan seorang pompuan.

Kelazatannya agak berlainan dengaan posisi biasa, posisi tradisional yg diaorang praktikkan bersama Jessica. Ketat liang faraj Kak Meyla Charid rasakan. Mujur Meyla bertubuh dan ber faraj kecil, jadi agak sukar untuk loose seperti Kak Santy yg sering dijolok batang 10 inci En Bernat.

Henjutan itu semakin lama semakin laju. Atas faktor kurang sabar, Charid jugak memainkan peranan mengayak bontot nya ke atas. Jolok biar sampai ke dasar, prinsip Charid. dan Kak Meyla kelihatan menikmatinya, tiidak seperti Jessica yg sering menjerit “Pelan, pelan, Piq. Jessica sakit ni! ” “Ahh, Charid! ”  Meyla telahpun kilmaks.

Akhirnya Charid pancut berdas das dallam faraj Meyla. Kucupan mereka masih tiidak dihentikan. Mereka menikmati orgasme itu sambil memindahkan air liur sesama mereka. Lidah Kak Meyla yg kecil itu sungguh nikmat Charid rasakan.

“Akak, terima kasih, ”  satu ucapan yg tak sempat Meyla dengari ketika pertama kali dijolok Charid dahulu. diorang tersentuh, kerana selama ini, pak ngahnya pun tak pernah mengucapkan terima kasih padanya.

Yg tahu mahu menjolok saja. Dicium pipi Charid, leher Charid. ” jangaan beritahu ayah atau emak ye? ”  Tergelak kecil Meyla mendengarkan permintaan ikhlas Charid. “Kenapa? ”  “Takut ayah dahh tak kasi akak buat macam nii kat Charid lagi. ”  ” jangaan bimbang. Selagi kakak nak, tiada siapa blh menghalang kita. Malam nii akak tidur bilik Charid, ye? ”  Charid terkejut.

“Tak takut ayah dengaan emak perasan ke? ”  Meyla berfikir kembali. “Tunggu kejap, ” Meyla kembali menyarungkan tualanya. diorang bergegas ke biliknya, mengambil anak kunci, lalu menutup lampu, dan mengunci biliknya dari luar.

Diorang pasti pak ngah dan mak ngah akan menyangkanya sedangg tidur. Sementara itu di bilik Charid, telefon berdering. Sememangnya Charid mempunyai satu talian telefon khas untuk dirinya dallam bilik itu.

En Johdi dan Pn Cerry tak nak perbualan peribadi Charid mengganggu talian telefon utama rumahnya. Anak tunggal, segala keperluan pun pasti dipenuhi. “Helo? Haa, Is! Bila? Okey jg tu. Kat mana? Ramai ramai? Aku setuju aje. Ish, boleh, boleh! jangaan pendang rendah kat aku. Nanti aku buktikan kat Anas siapa lagii power”  Charid meletakkan gagang sebaik habis berbual kosong.

Iskandar tak tahu yg Si Skema sedangg bertelanjang dallam biliknya, baru je memancutkan mani dallam lubang Kak Meyla, kakak senior paling ayu dallam sekolahnya itu. Meyla tiba semula di bilik Charid dan mengunci semula pintunya.

“Nak main jngn buat bising. Nanti ayah dan emak Charid dengar, ”  Charid menggeleng kepala sambil menunjukkan ke arah pintu. “Kak Meyla tak tahu ke? Ayah pasang pintu kedap bunyi untuk bilik ni. diorang kasi can kalau Charid mahu main game atau tengok movie kuat kuat, ”  Meyla tersenyum tak percaya.

Bertuah betul Charid! Meyla sekali lagii menerkam Charid. Charid mengangkat Kak Meyla dan merebahkannya atas katil. Digomol, dikucupnya Kak Meyla puas puas. Menggunakan remote, Charid menurunkan kadar cahaya lampu biliknya ke tahap minimum.

Diorang nak beromantik dengaan Kak Meyla yg mempunyai body ala ala pelakon remaja vcd Blue yg pernah ditontonnya di rumah Is. Sekali lagii mereka bermain sorong tarik, dengaan Meyla yg mempunyai kepakaran membalas henjutan, membuatkan Charid benar benar bernafsu.

Kerana Meyla bersetuju bermalam di situ, malam itu je bermacam macam posisi yg diajar Meyla pada Charid. dengaan tenaga muda Charid, dan ketegangan zakar yg infiniti, Meyla berhempas pulas menikmati malam itu sepuas puasnya, serakus rakusnya.

Menjerit sekuat hati. begituu jugak Charid. Tak sia sia Meyla menimba ilmu dengaan pak ngahnya di Penang Sabtu lalu. Bermula dari malam itu, hampir setiap malam mereka melakukan helah yg sama.

Bilik Meyla dikunci, memperdayakan En Johdi dan Pn Cerry. Sementara dallam bilik Charid, Charid dan Kak Meyla saling menunggang satu sama lain mengikut giliran dan selera masing masing. dan upacara itu kerap kali dimulakan dengaan tiger show oleh Meyla yg sudaah pandai menari liar sekarang.

Mereka jugak sering bersama sama menonton vcd Blue di bilik itu, dan diakhiri dengaan permainan mereka, setiap kali ada peluang. Meyla kini ada satu lagii batang yg akan setia menjoloknya.

Petang, hujung minggu, bersama pak ngah di luar. Waktu selebihnya dallam bilik Charid. Ada kalanya, ketika Charid mandi sebelum ke sekolah, diaorang jugak menyertai dan mereka berpompa dallam bath tub.
Tdk seperti dulu, terpaksa menunggu giliran menggunakan bilik air dengaan Charid. Malah, mereka pernah bermain atas kabinet dapur atas alasan mencuci pinggan selepas makan tatkala En Johdi dan Pn Cerry sedangg menonton tv.

Yg menjadi persoalannya, apakah yg dibualkan oleh Iskandar dan Charid malam itu? Apakah maksud ramai ramai dan jngn pandang rendah pada aku yg diutarakan Charid? Adakah Charid dan kawan kawan mahu menjolok faraj beramai ramai atau digelar sex party? Siapa mangsanya? Kak Meyla? Jessica? Ataupun mngkin mereka sekadar berbincang untuk mengadakan pertandingan bolasepak.

Siapa tahu? Hakikatnya Iskandar dan kawan kawan masih belum mengetahui hobi masa lapang Charid. yg mereka tahu, Skema sedangg dallam proses mengenali erti seks menerusi vcd Blue. Melancap sendirian di rumah? mgkin jugak pada fikiran mereka.

Bukanlah aneh pun remaja lelaki bermain batang seorang diri di zaman ini. Walhal, sebenarnya sudaah ada dua awek yg setia menyediakan kangkangan untuk Charid sekarang. dan En Johdi masih lagii tak berjaya menghidu perkara ini.

Diorang seperti biasa tetap akan memakai Meyla. hanye kali ini Meyla akan di bawa ke bilik ofisnya, di mana permainan mereka akan disertai Irania. diorang jugak semakin sibuk, melayankan kehendak Santy yg mula kembali berjinak dengaan zakar nya, dan menguruskan hal pejabat yg semakin berlambak.

Tanpa diaorang sedari, sedikit sebanyak Meyla sudaah semakin terasa dipinggirkan. Pernah diaorang meninggalkan lubang Meyla ketika sedangg hangat menghenjut cume untuk menjolok Santy pula sehingga terpancut. dan dengaan stamina zakar nya yg semakin berkurangan, bila Meyla mahu puas? Bukannya diaorang tak tahu nafsu Meyla sekarang dahh berlipat kali ganda semenjak memakan pil Bernat.

Mendambakan takungan sperma dallam lubangnya sentiasa penuh. Nasib baik Charid ada!