Pantat Disondol Cikgu Batang Besar

By Lucy Thursday, June 18, 2020

Zulman seorang guru penolong kanan ko kurikulum di sebuah sekolah dan Ilma pula adalah guru penasihat pasukan kadet remaja sekolah. Ilma mendatangi Zulman dng hati yang resah untuk mengadu masalah yang sedang melanda diri. persiapan untuk perkhemahan semua dah sedia, surat kebenaran waris selesai, peralatan perkhemahan dan memasak jg dah ada.

bas jg telah ditempah. Mereka akan bertolak hari Jumaat depan lagi 2 hari. Tetiba saja Rameeni bagi tau dia tak dapat nak turut serta kerana ibu mertuanya sakit tenat akibat ditimpa buah kelapa yang dikait oleh bapa mertuanya.

Jadi tiada guru lelaki dalam perkhemahan itu sedangkan peserta lelaki adalah seramai 10 orang dan awek cuma 8 orang saja. Masalah ini nak diutarakan kepada Zulman untuk cari guru lelaki pengganti Rameeni.

Itulah masalahnya Cikgu Zulman. kata Ilma. Zulman : Suami awak tak boleh ikut serta ke? sebagai ganti Rameeni ? Minggu depan dh nak cuti sekolah. mana ada guru lain yang sanggup kerana masing2 nak balik kampung.

Ilma : Alahai Bos. Suami saya dah nak balik kampung jg bawa anak. dah janji dng anak dan mak mertua saya. tau ajelah mak mertua saya tu.

selalu saja mengongkong sampai naik meluat saya dng sikap suami yang melebihkan ibunya. Zulman : Program nie mesti diadakan jg sebab laporan dah dihantar ke jpn. silap silap pegawai jpn akan turun memantau.

Ilma : itulah masalahnya Bos. Zulman : Kalu macam tu tak perlah Ilma. jika tak ada guru lelaki lain yang sanggup, awak beri tahu saya. jika terpaksa.

saya bolehlah pergi ganti Rameeni tu. tapi awak cari dulu kot kot ada yang sanggup. Ilma : ok Terima Kasih Bos. Keluar dari bilik pak Borin. Ilma tersenyum lega.

dia mmg meminati Zulman, kacak dan gentleman serta berbadan tinggi dan athletic walau pun dah berusia 40 tahun. macho. Dia berharap sangat tiada yang sanggup ganti Rameeni supaya boleh dia bersama Zulman biar pun cuma untuk 2 hari 3 malam saja.

Di tempat perkhemahan itu. sessi malam pertama hampir selesai. Zulman sedang memberi ceramah dan ldk kepada peserta. sambil peserta berkumpul dalam kumpulan untuk membincangkan assignment mereka , Ilma mendekati Zulman untuk ucap terima kasih kerana sudi menyelamatkan programnya itu.

Zulman : terima kasih saja mana cukup. Ilma ; Habis you nak saya cakap apa ? Zulman : Tak payah cakap. buat ajer. Ilma : maksud you ? Zulman : he he he.

tak ada apa apa lah. Ilma : alaa. cakap ler. kalau saya boleh buat saya akan buat untuk menyenangkan you. Tetiba tanda2 nak hujan dah kelihatan. agin mula bertiup kencang.

Kemah dah bergoyang macam nak roboh. kadet mereka arahkan masuk dan berteduh di dewan asrama yang disediakan oleh pengusaha resort. tetapi cuma ada satu bilik asrama saja maka terpaksalah kadet awek di tempatkan dibilik Ilma.

Zulman terpaksalah menumpangkan Ilma dibiliknya dan Zulman terksa pula tidur di asrama lelaki bersama kadet lelaki. Sambil memeriksa keadaan asrama itu nyta terlalu sempit untuk membolehkan Zulman tidur disitu.

maka mereka tiada pilihan. Ilma : terlalu sempitlah bilik lelaki nih. baik saya tidur dibilik dng kadet pompuan ddan you tidor di bilik you. Zulman : Beginilah.

kalau u rasa tak selesa disitu. bila pelajar semua dah tidor u datang ke bilik saya. ok ? senyuman Ilma menguntum bila ditawarkan penyelesaian masalah itu oleh Zulman.

Zulman : ok murid murid hari dah hujan. jadi cikgu mau korang semua masuk kedalam bilik dan tidur kita akan sambung balik program kita esok dan kumpulan yang terbabit perlu bersedia dng pembentangan masing masing.

baik sekarang boleh masuk dan tidur.. selamat malam semua. Zulman terbaring sendirian melayan perasaan. dalam hujan dan dingin malam begini dia teringatkan anak anak dan bekas Isterinya yang dah pun bersuami semula.

tinggal dia saja yang terkial kial belum mau kawin lagi. runtunan nafsunya mula menggelodak. dia teringatkan Ilma di bilik sebelah dng murid murid awek. boleh tahan jg cantik dan seksinya Ilma nih detik hati Zulman.

tapi dah kawin dan anak 2 mana mungkin dia nak melayan aku. fikir Zulman. Pada pandangan Zulman , Ilma mmg cantik dan seksi hidung mancung ala anak mami, tubuh tinggi lampai dan buah dada besar gak.

memang mengiurkan. tiang khemah Zulman mula terpacak mengingatkan tubuh Ilma. tapi dah berpunya. Ilma pula dilanda resah. sesekali matanya memerhatikan gelagat Lin lan anak muridnya yang nakal sedang berbisik dng Chi.

yang lain tu dah pun lena diulit mimpi kerana letih berkhemah siang tadi. perlahan lahan Ilma memberitahu Chi dan Lin lan supaya tidur sebab hari dah pun hampir jam 12.

30 pagi. Ilma tidak selesa baring dibilik itu kerana terpaksa kongsi katil dng 3 murid lain. dia ingin ke bilik Zulman kerana dibilik Zulman pasti dia akan lebih selesa.

cuma dia dng Zulman saja. sementara menunggu Chi lena pikirannya menerawang mengingati suami dan anaknya. Dia membuat perbandingan antara Zulman dan suaminya Idham. mengeluh dia tiada tolok tandingnya antara Zulman dan Idham.

semuanya dari segi fizikal Zulman mengatasi Idham. yang masih belum dibandingnya hanyalah secara sexual saja. Jam sudah menunjukkan jam 1. 00 pagi. yg terdengar hanyalah dengkuran murid2nya saja.

Ilma memerhati keluar dan nampak Zulman sedang memeriksa asrama lelaki dng lampu picitnya. cepat cepat Ilma hantar sms pada Zulman kata dia akan kebiliknya. Zulman cepat cepat kembali ke bilik dan seketika kemudian kelihatan Ilma masuk kebiliknya perlahan-lahan.

Zulman :. berbisik. dalam bilik nie ada satu katil kelamin sja. you ok ker kita tidur sekatil. Ilma : ok lah nak buat mcmana drpd berhimpit dng budak2.

Ilma : Idham tak marah ke? kalau dia tahu. Ilma : kalau kita tak bagi tahu. mcmana nak marah. mereka tidur berjauhan. dipissahkan bantal. tetapi mata tak mahu terlelap.

lalu Zulman pun mula berbicara mengajak Ilma bersembang. dari perkara biasa sehinggalah kepada soal masalah rumah tangga Zulman dan Ilma. Dalam kesedihan Ilma menceritakan masalahnya dng Idham.

untuk mnenangkan Ilma Zulman rapat ke Ilma dan memeluk dan membelai rambut Ilma. Ilma menyembamkan muka ke dada Zulman sambil mengalirkan air mata. lama berkeadaan begitu. degupan jantung Zulman semakin kencang.

perasaan kesian bertukar menjadi kasih. perlahanlahan diusap pipi dan rambut Ilma dng penuh syahdu. Ilma terangsang dng belaian Zulman tangannya pula mula mengusap dada Zulman dan nafasnya mulai sesak.

Zulman mula mengusap pipi turun ke bahu Ilma. nafsunya dah naik. kerisnya menegang. tanpa disedari dia merapatkan mulut kebibir Ilma dan mengucupnya. Ilma membalas kucupan itu dng memasukkan lidah ke mulut Zulman dan bermain2 lidah nafsunya mula melanda.

Cerita Sex Pantat Disondol Cikgu Batang Besar

tangannya mengusap keris Zulman yang dah tegang sangat. dia memasuki track suit Zulman dan mula meramas penis Zulman. berdesah Zulman menahan sedap. stt. sstt. desah Zulman dimulut Ilma.

kucupan terus berlaku dan kini turun ke leher Ilma. rengetan halus keluar dari mulu Ilma. dibukanya baju Ilma dan tersembullah payu dara Ilma. u tak pakai bra ? Ilma senyum.

tak selesalah. kata Ilma. keduabuah buah dada Ilma di jilat dan diramas serentak. yg kiri di jilat yg kanan diramas. dan diuli putingnya. Ilma jadi tak keruan , di tarknya turun seluar Zulman.

u tak pakai under wear ?. mudah sikit jwb Zulman. mereka senyum. Ilma mula menjilat dan mengulum penis Zulman. macam ice cream. sedikit demi sedikit dimasukkannya penis Zulman ke mulutnya dan terus diisapnya.

Zulman pula menrik turun dan menanggalkan seluar Ilma maka berbogellah mereka. tak dapat nak isap dan jilat buah dada Ilma dalam keadaan begitu, Zulman mengalihkan gerakannya ke cipap Ilma.

di selaknya peha Ilma dan diciumnya bau aroma yg menyenangkan dari cipap Ilma yg dah basah lencun itu. cipap Ilma bertrim indah bulunya cuma sejemput di atas saja yg berbulu.

hmm. tembam kta Zulman. its yours my dear. saya mmg lama nak serah dekat u kalau u sudi kata Ilma. tanpa lengah Zulman terus sembamkan mukanya ke cipap Ilma dan mula menjilat alir basah Ilma sambil jejarinya menguli mutiara yg tersembul itu.

Ilma menggeliat kesedapan, dan terus menambahkan lagi jilatan dan isapan pada pelir Zulman. permainan asmara mereka berlarutan sehingga 15 minit akhirnya Ilma mengeelinjang dan. Zulman syg. saya dah tak tahan dah saya nak ccummum.

argh.. Ilma klimaks. bersembur air Ilma membanjiri bibir Zulman. Zulman terus jg menjilat biji Ilma sambil memasukkan jarinya ke alur cipap Ilma. sedikit demi sedikit keghairahan Ilma datang kembali.

pelir Zulman di jilat dan isapnya. berdenyut2 pelir Zulman dibuatnya. tetapi Zulman tidak jg tewas. maklumlah duda anak 7 dan berusia 40 tahun mmg power. syg. saya dah tak tahan nih.

masukkanlah pls. fuck me darling. shove yyour big dick in me and make me cum. rayu Ilma berkali kali. cipap nya dah betul banjir dah. cuma pelir Zulman yang diharapkannya untuk memuaskan berahinya.

Adegan seterusnya bermula perlahan lahan Zulman membuka kangkang Ilma dan menjolokkan pelir nya ke dalam cipap Ilma. uugghh ketatnya cipap u. Idham punya besar mana ? shut up.

just push it in. saya dah tak tahan ni. rasa tercabar terus shaja Zulman menghentakkan pelir nya dalam cipap Ilma. terbeliak mata Ilma menahan hentakkan itu. ugghh Mon besarnya.

Zulman biarkan pelir nya berendam seketika. dan mula menyorong. tarik. pelir nya. mula2 perlahan semakin lama semakin laju hentakkan Zulman. terasa pada cipap Ilma. setiap liang cipap Ilma terasa terisi oleh pelir Zulman.

juling Ilma menahan nikmat yg tak terhingga. Ilma mula meracau ,. merengek dan mendesah menahan lazat. argh. isk. ha. aha. ah. Mon sdapnya. sesapnya Mon.. saya nak kuarr.

oh. seluruh atot-otot Ilma mengang mencapai klimaksnya buat kesekian kalinya. terasa. pelir nya di sirami cum. dari cipap Ilma.. gerakkan keluar masuk pelir Zulman berterusan. Zulman sudah dapat merasa.

kegelian yang amat sangat pada kepala pelir nya menandakan dia jg menghmpiri klimaks nya. Ilma. saya dah nak cum dah nih. yes. yes Mon. fuck me harder.

tahan sikit lagi syg. lets together rengek Ilma. Zulman dah tak keruan. dia melajukan irama. hentakkannya ke cipap Ilma dan akhirnya. yes saya nak cumming. yes Mon saya nak cumingg to.

argh. argh. dan berdas das pancutan cum Zulman membasahi cipap Ilma. perlahan-lahan dicabutnya kerisnya dan sarung Ilma.. Zulman terus mencium bibir Ilma dan ucap thank you honey.

kerana beri saya hadiah yg cukup istimewa malam nih. sambil meraba cipa Ilma. rupanya berbuih-buih cipap Ilma jadinya hasil dari senggama mereka tadi. Mereka terlelap dan pabila tersedar hari sudah subuh.

cepat cepat Ilma kembali ke biliknya. Ilma baru saja lepas mandi, rambutnya basah. nak buat mcmana dah terpaksa. selesai berpakaian dia keluar dari biliknya. dilihatnya khemah2 dah tersergam indah, tiada tanda tanda bekas hujan lebat malam tadi.

Di bilik masak resort kelihatan petugas sedang mengemaskan periuk nasi dan lauk ke dalam van, dia mendekati mereka dan bertanya kemana Zulman dan pelajarnya pergi. jwpan yang diberi Zulman dah pergi menghantar barang makanan ke Lembah Bujang untuk pelajar berkelah di sana dng guide.
Cerita lucah Pantat Disondol Cikgu Batang Besar

Setengah jam kemudian resort itu telah pun sunyi tiada petugas lagi kerna semua telah pergi ke Lembah Bujang. Ilma terasa malas nak ke sana, lalu dia menalipon Zulman minta di hantarkan sedikit makanan kepadanya.
“ok. nanti saya bawakan lunch cum breadfas untuk u” balas Zulman. Seketika kemudian kelihatan kereta Zulman masuk ke perkarangan resort itu, Zulman turun, ditangannya ada bungkusan makanan untuk Ilma.
“Bagaimana keadaan di sana” soal Ilma. “hhm. semua ok lepas lunch nanti budak2 akan singgah kat tepi sungai tu untuk mandi. saya dah suruh Abag Mat tengok2kan bebudak tu. sampai jam 4 nanti” so kita ada lagi 5 jam untuk berehat.
jelas Zulman pada Ilma. Mereka makan bersama2 dalam bilik urusetia yang di gunakan Zulman sebagai biliknya malam tadi. sambil makan Ilma terkenang peristiwa malam tadi. sambil mengunyah nasi dia kenyitkan mata pada Zulman.
Saolah mengerti apa yang tersirat diisanubari Ilma Zulman tersenyum dan. menjilat2 bibirnya minta pengertian dari Ilma. Rambut u basah. heheh. usik Zulman. “nakal” kata Ilma sambil mencubit peha Zulman.
Selesai makan mereka berbaring di katil sambil berpelukan. masing2 telah mulai teruja. Ilma tergamam dan terkaku bila terasa nafas Zulman berhembus hangat di lehernya. Sepantas kilat dia menarik zip seluarnnya dan terjongol keluar batang pelir besar nya yang kelihatan gelap.
Rupanya Zulman tidak memakai seluar dalam. Dipegangnya kote yang setengah keras itu dan dilurut-lurutnya. Ilma terpaku dan melihat saja gelagat Zulman yang sedang bermain dng batang kote nya sambil tersenyum ke arahnya.
Dipeluk erat badan Ilma dan dia mulai mengucup mulut Ilma dng begitu ghairah sekali. Kucupannya mulai menganas, di kulum dan lidahnya dijulurkan ke dalam mulut Ilma. Ilma semakin lemas dalam dakapannya.
Zulman mulai melorotkan kain Ilma dan kini wajah Ilma yang putih itu ditatapnya dng penuh buas oleh matanya yang liar dan galak. Dia mulai melemaskan Ilma di dalam dakapannya , namun Ilma tidak pula membantah tindakannya itu.
Tindakannya yang cepat menyebabkan pakaian Ilma satu persatu terlepas dari badan. Ilma kini cuma ditutupi oleh bra dan panties yang berwarna hitam. Tanpa berlengah dia melepaskan gengaman cangkuk colik dan tersembullah payudara Ilma yang masih kelihatan segar dan muda untuk dijamah oleh mulut berbibir Zulman.
Dia mulai menanggalkan pakaiannya satu demi satu sampai telanjang bulat. Setelah itu dia menarik celana dalam Ilma yang menutupi mahkota yang terpelihara selama ini cuma untuk Idham tetapi kini telah dan bakal disantap oleh Zulman.

Ilma yang terbaring tak berdaya dipeluk erat oleh Zulman. Dia mulai mencium mulut Ilma dng bibirnya yang tebal dan kasar itu. Tangannya pula merayap ke dada lalu memainkan jarinya di puncak Gunung yang berwarna merah jambu dan sedang mekar lagi keras itu.

Putting Ilma diuli dan digentel dng rapi dan lembut diikuti dng jeliran lidahnya yang basah dan hangat itu membasahi gunung kembar itu. Ilma cuma mampu merintih menyedari yang dia telah mengkhiati suaminya.

Namun tiada sesalan dalam diri Ilma kerana semmgnya dia meminati tubuh kekar Zulman dan ketampanannya. Sekujur tubuh Ilma terlentang tanpa sehelai benang menutupinya di hadapan seorang lelaki yang gersang.

Menit demi menit berlalu dan Ilma mulai menikmati setiap sentuhan kasar oleh Zulman. Sambil buah dada kiri diuli buah dada kanan pula dinyonyot seperti bayi yang lapar.

Zulman dng mulutnya yang rakus menerkam putting Ilma yang lembut itu dan sekali kala ia menggigit putting yang membuat Ilma mengerang keenakan. Kini stelah puas payudara nya digomol dan diramas tangan yang berkulit kasar dan berkulit hitam itu maka tangannya kini merayap pula ke seluruh tubuh Ilma yang gebu.

Kemudian tangan itu merayap pula ke arah ‘selatan’ ke taman rahsianya pula. Sejurus sentuhan jarinya mengenai mahkota Ilma maka seluruh tubuh Ilma gementar dan tersentak-sentak. Tangannya masih bergerak di taman larangan itu dan menarik-narik lembut rumput-rumput yang menghiasinya.

Tanpa peringatan terus menusuk pintu gerbang Ilma yang basah dan lencun dng jari telunjuknya dng rakus. Tersentak badan lalu Ilma menjerit dan mengerang sekuat hati. “Argh. arhg. sedapnya Bang. ” Zulman tidak mengendah rintihan Ilma.

Permainan jarinya smakin cepat sehingga Ilma merintih kesedapan akhirnya. “Aahh. aahh. eemm. “Tubuh Ilma mulai menikmati permainan pak Borin nya yang sedang gersang ini. mmg arif lelaki tua ini memperlakukan wanita.

Ilma hilang kontrol, semakin hanyut dalam nafsu buas Zulman ini. Celah paha Ilma menjadi semakin banjir dng madu yang keluar dari sumur nikmatnya. Suaminya Idham, sendiri tidak mampu membuatkannya sebasah ini.

Ilma mulai menikmati eksplorasi jari Zulman dan tiba-tiba jarinya ditarik keluar dari lurah madu Ilma dan terkapai dng ghairahnya. Zulman memandang mata Ilma yang redup. Tanpa suara Ilma mengangguk, tanda telah sedia disetubuhi.

Sudah tidak ada lagi perasaan malu pada dirinya. Ilma benar-benar ingin menikmati tindakan penyudah dari Zulman. Bayangan Idham dibuang jauh dari ingatannya. Biarlah jika itu yang dia mahu.

Ilma pasrah berlaku curang terhadap suaminya Idham. Zulman memegang kedua paha Ilma dan menolaknya hingga terkangkang di hadapannya. Beberapa saat dia menikmati lurah yang merah dan berbibir tebal dihiasi oleh bulu-bulu pendek yang selalu di pangkas rapi.

Tundunnya yang membengkak menjadi habuan mata dan jilatan Zulman. Zulman merapatkan wajahnya di celah kelangkang Ilma. cipap Ilma menjadi sasaran hidungnya. Hidungnya ditempelkan ke taman rahsia Ilma dan kelentit serta bibir pantat nya dihidu dan dicium.

Mulai dari bawah sampai ke kelentit, di bahagian atas. Zulman menikmati aroma cipap Ilma. Mungkin Sudah lama tidak pernah menghirup bau pantat awek. Setelah lama Zulman mencium pantat itu maka lidahnya mulai digerakkan ke seluruh permukaan pantat Ilma.

Mulai dari bibir luar, bibir dalam, kelentit dan akhirnya lurah nikmat dijilat. Ujung lidah dijolok-jolok ke dalam lubang cipap nya. Ilma menggigil menahan nikmat. Badannya mengejang dan dia menggelepar geli dan nikmat.

Ilma mengerang kenikmatan. Akhirnya Ilma dah tak tertahan lagi dan mulai mengalami orgasme yang pertama. Banyak cairan hangat yang keluar dari rongga pantat nya. Zulman meneguk semua air nikmat Ilma yang terpaancut itu.

Dijilat bibir cipap Ilma sampai kering. “u nak lagi? ” Ilma mengangguk kepala. Dia ingin pula menikmati batang besarnya itu. Rongga pantat nya seperti meminta-minta untuk diisi.

Zulman yang berbadan agam itu membuka kedua-dua belah pahanya dan memposisikan batang pelir nya yang terpacak keras di kangkang Ilma sambil mengusap kepala batang pelir nya yang bulat.

Dilurut-lurut batang besar dan hitam itu hingga kepalanya menembusi sedikit alur Ilma. Kepala licin itu ditempelkan ke pintu nikmatnya. Digerakkan naik turun di lurah yang basah dan kepala pelir besar itu mulai menyondol-nyondol kelentitnya.

Pantat Disondol Cikgu Batang Besar Lucah Sex Video

Ilma mengerang kenikmatan. “Zulman masukkan, saya dah tak tahan. ” Tanpa malu Ilma merayu. Zulman cuma tersenyum. Kemudian mulalah Ilma merasa pintu pantat nya digeser perlahan-lahan untuk ditebuk oleh kepala batang pelir yang besar itu.

Sekali sekala dia menguli kelentitnya menyebabkan Ilma mengerang kenikmatan dan lelehan cairan madunya smakin deras mengalir keluar membasashi kepala licin Zulman. Zulman mulai menarik dan menekan smakin kuat hingga bahagian kepala mulai terbenam.

Kepala besar itu menyumbat padat lubang cipap yang sempit. Pergerakan dorong dan tarik berjalan terus hingga sedikit demi sedikit batang besar dan panjang itu smakin jauh terbenam.

Terasa bagaikan lubang pantat nya seperti terkoyak disumbat dng batang yang besar itu. Zulman pada mulanya mendiamkan saja batangnya terendam dalam lubang pantat Ilma. Beberapa saat kemudian dia mulai mendayung kembali dan Ilma telah mulai menyesuaikan dirinya dng batang besar, panjang dan berurat-urat itu.

Dia mula mengerang kenikmatan. Zulman mulai terangsang dng erangan Ilma dan dia mulai menekan lebih dalam. Kini seluruh batangnya telah di benamkan ke dalam tubuh Ilma dan kedua tubuh mereka telah bersatu.

memang nikmatnya tidak terhingga dan mereka mulai menikmati pelayaran madu yang tak dapat di gambarkan dng kata-kata. Zulman menarik keluar batangnya begitu cepat sekali sehingga Ilma tersentak nafas dan mengerang.

Seluruh isi cipap nya seperti tertarik keluar. Sepantas itu Ilma merangkul tubuh Zulman dan kakinya merangkul pinggang Zulman. “Jangan cabut sayang , jangan. ” Rayu Ilma. Bagaikan pengemis Ilma merayu-rayu.

Kemudian dia ditebuk lagi kali ini dng cepat dan kasar batang pelir kekar Zulman itu disorong ke dalam lubang rahimnya hingga ke pangkalnya sehingga Ilma dapat merasakan pangkal rahim nya disondol-sondol kuat.

Terasa senak di perutku tapi nikmat. Belum pernah batang pelir suamiku menjelajah sejauh ini. Sodokan batang pelir Kekasih cum Bosnya ini sungguh sedap dan nikmat. Seluruh lubang pantat nya penuh terisi.

Dia terasa bagaikan kembali menikmati malam pengantinnya dahulu bersama Idham. “Sayang sedapnya, belum pernah saya rasa sedap macam ni. “. Ilma mulai mengerang dan merintih nikmat. Ada ketikanya dia menjerit-jerit kuat karena teramat sedap.

Ilma kemudiannya ditusuk bertubui-tubi, cepat dan smakin laju batang pelir tumpul tersebut terbenam. Tiap tusukan menambahkan kenikmatan dan nikmat. Sambil menusuk, lelaki tua yang gersang ini smakin meluap-luap gairahnya dan mulutnya menggomol puting susu Ilma dan menjilat leher dan ketiaknya yang mulus.

Dia kegelian dan melonjakkan badannya menerima setiap tusukan penis Zulman kedalam pantat nya. Menggelepar Ilma karena nikmat yang tiada taranya bagaikan nak terpancut liang senggamanya dikerjakan Zulman.

“Sedap pantat korang , Ilma. Lubang pantat korang sungguh ketat dan sempit. Idham punya besar mana?. Anu dia panjang mana? Sampai begitu punya sedap dan ketat u punya. hm “.

puji Zulman. Ilma cuma senyum saja. ” Dah penis u yang besar dan panjang” jwb Ilma sambil mengucup bibir Zulman. Muka yang kacak itu menggelikan tubuh Ilma dan payudara nya yang berkulit halus bila Zulman membenamkan mukanya ke dada Ilma.
Gerakan pinggul Zulman masih hebat menerjah lubang syurga Ilma. Pusaka Ayah Zulman berukuran 7 inch itu selesa keluar masuk lubang yang dipenuhi cairan pelincir. Lelaki yang dah lama menduda ini sungguh hebat dalam perkiraan Ilma berbanding Abang Idham.

Setelah lebih sejam bertarung dan Ilma terkulai lemah tiba-tiba Zulman mempercepat dan melajukan dayungannya. Dia mulai mengerang dan badannya terasa seperti menggigil. Ilma tahu Zulman akan mengakhiri perjuangannya.

“Pancut dalam sayang. ” Kata Ilma sambil semakin kuat merangkul tubuh Zulman dan dubur nya dilonjakkan ke atas untuk menerima tujahan Zulman dan ditekan santak ke tubuh Ilma.

Batang besarnya terasa berdenyut-denyut dan smakin keras. ARgh. mereka sama sama mencapai orgasme Serentak ini cairan hangat menerpa pangkal rahim Ilma. Amat banyak benih-benih duda ini di tanam ke dalam rahimnya yang sedang subur.

Serentak itu Ilma jg mengalami orgasme untuk kesekian kalinya. Maninya yang tersimpan sekian lama disemprot hingga ke titik terakhir. Sungguh banyak maninya hingga sebagian meleleh keluar dari pintu rahim Ilma dan membasahi paha dan cadar di bawahnya.

“Macam mana Sayang, sedap? ” sengih Zulman. ” Yes Zulman. sedap sangat saya belum pernah merasa multiple orgasme begini. ” sambut Ilma sambil menjilat lelehan mani mereka yang berselepet di penis Zulman sehingga habis.

“Sedap Zulman , sungguh sedap. ” Kata Ilma. Zulman yang masih memeluk erat tubuh Ilma akhirnya terkapar lesu keletihan. Rasanya tak mampu mereka bersuara karena keletihan. Rasanya seperti mau tidur saja pada ketika itu.

Hampir jam 3 Ilma kembali ke biliknya. Jam 4 petang kedengaran riuh rendah suara pelajar mereka. yang kembali dari Lembah Bujang. manakala Zulman pula baru saja selesai mengerjakan lembah Ilma dan Ilma pula puas di kerjakan batang pelir duda.