Menggosok Pepek Saye Yang Basah

By Lucy Thursday, June 18, 2020

Namaku Jennah. saye seorang guru. Di kampung saye lebih dikenali dng panggilan Cikgu Miah. saye nak menceritakan satu pengalaman hitam yanng berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yanng lalu dan berterusan hingga kini. Ianya berlaku kerana kesilapanku sendiri.

Cerita nya begini, kira kira enam bulan yanng lalu saye mendengar cerita yanng suamiku ada menjalinkan hubungan dng seorang guru di sekolahnya. Suamiku seorang guru di sekolah menengah di kampungku.

Die berkelulusan ijazah dari universiti tempatan sedangg kan saye cuma guru maktab sahaja. saye tanpa usul periksa terus mempercayai cerita tersebut. saye cuma terbayangkan nasib dua anakku yanng masih kecil itu.

Akupun bolih tahan jg dari segi rupa dan bentuk badan kerana kedua dua anakku menyusu botol. cuma biasalah lelaki walau secantik manapun bininya, tetap akan terpikat dng orang lain, fikir hatiku.

Novel Kongkek Menggosok Pepek Saye Yang Basah

Diam diam saye telah pergi kerumah seorang bomoh yanng pernah saye dengar ceritanya dari rakan rakanku di sekolah. saye pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibku. Pak Akbil adalah seorang bomoh yanng tinggal di kampung seberang, jadi tentulah orang orang kampungku tiidak akan tahu rahsia saye berjumpa dengannya.

Di situlah bermulanya titik hitam dalaam hidupku hingga ke hari ini. saye masih ingat lagie apabila Pak Akbil mengatakan bahawa suamiku telah terkena buatan orang dan menyuruh saye meminum air penawar untukk mengelakkan dari terkena sihir perempuan tersebut.

Selepas kira kira lima minit meminum air penawar tersebut kepala saye menjadi ringan dan perasaan ghairah yanng tiidak dapat dibendung melanda secara tiba tiba. Pak Akbil kemudian mengarahkan saye berbaring menelentang di atas tikar mengkuang di ruang tamu rumahnya dan mula membacakan sesuatu yanng tiidak saye fahami dan menghembus berulang kali ke seluruh badanku.

Saat itu saye masih lengkap berpakaian baju kebarung untukk kesekolah pada petangnya. Selepas saye berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga saye merasakan tangan Pak Akbil bermain main di butang baju kebarungku. Menggosok Pepek Saye Yang Basah.

Saye tiidak berdaya berbuat apa apa melainkan berasa ghairah yanng amat sangat dan amat memerlukan belaian lelaki. Kedua dua tetek ku terasa amat tegang di bawah braku. Putingku terasa menonjol, dan celah pepek saye terasa hangat dan mula becak.

Saye dapat merasakan Pak Akbil mengangkat kepalaku ke atas bantal smbil membetulkan tudungku dan seterusnya menanggalkan pakaianku satu persatu. stlah saye berbaring tanpa sebarang pakaian kecuali tudungku, Pak Akbil mula menjilat bahagian dadaku dahulu seterusnya mengulum puting buah dada ku dng rakus.

Ketika itu saye terasa mat berat untukk membuka mata. stlah saye mendapat sedikit tenaga semula saye berasa sangat ghairah dan pepek saye sdh mula banjir. saye berdaya menggerakkan tanganku dan terus mencapai kepala Pak Itan yanng sedangg berada dicelah kelengkangku.

Saye menekan nekan kepala Pak Akbil dng agak kuat supaya jilatannya lidahnya masuk lebih dalaam lagi. saye mengerang smbil membuka mataku yanng lama terpejam. Alangkah terkejutnya saye apabila saye membuka mata saye terlihat dalaam samar samar itu dua lembaga lain sedangg duduk bersila menghadap saye dan memandangku dng mata yanng tiidak berkedip.

” Cikgu” tegur seorang lelaki yanng masih belum saye kenali duduk di sebelah kanan badanku yanng telanjang bulat. stlah saye amat amati barulah saye kenal, “Lenang” detik hatiku. Lenang adalah anak Pak Asmin tukang kebun sekolahku yanng baru je habis peperiksaan SPMnya.

Saye agak kelam kabut dan malu. saye cuba meronta untukk melepaskan diri dari genggaman Pak Akbil. Menyedari yanng saye telah sedarkan diri Pak Akbil mengangkat kepalanya dari celah kelangkangku dan bersuara.

” Tak apa Cikgu, diorang berdua nie anak murid saya” ujarnya smbil jarinya mengulit ulit smbil menggosok pepek saye yanng basah bencah. Sebelah lagie tangannya digunakan untukk menolak semula kepalaku ke bantal.

Saye seperti orang yanng sdh kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkanganku tanpa di suruh. saye memejamkan mata semula. Pak Akbil mengangkat kedua dua kakiku dan diletakkanya ke atas bahunya.

Apabila die menegakkan bahunya dubur ku jg ternaik sekali. Pak Akbil mula menjilat semula bibir pepek ku dng rakus dan terus di jilat sehingga keruang antara pepek dan bontot ku.

Citer Kongkek Menggosok Pepek Saye Yang Basah Citer Blue

Apabila lidahnya yanng basah itu tiba di bibir bontot ku terasa sesuatu yanng menggelikan berlegar legar di situ. saye merasa kegelian serta nikmat yanng amat sangat. “Lenang, Kau pergi ambil minyak putih di hujung katil, kau Ramli, ambil kemenyan dan bekasnya sekali di hujung tu. ” Arah Pak Akbil kepada kedua dua anak muridnya.

Saye tersentak dan terus membuka mata. ” Cikgu nie rawatan pertama, duduk ya. ” Arah Pak Akbil kepada saya. saye seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan PakItam. saye duduk smbil sebelah tangan menutup tetek ku yanng tegang dan sebelah lagie ku capai pakaianku yanng berterabur untukk menutup bahagian pepek saye yanng terdedah.

Stlah mencapai kain kebarungku ku tutupi bahagian pinggang kebawah dan kemudian membetulkan tudungku untukk menutupi tetek. stlah barang barang yanng diminta tersedia dihadapan Pak Akbil beliau menerangkan kaedah rawatan smbil kedua dua muridnya malu malu mencuri pandang kearah dadaku yanng dilitupi tudung tettapi berbalam balam kelihatan di bawah tudung tersebut.

” nii saye ingin bagitahu ada sihir yanng dahh terkena bahagian bahagian tertentu dibadan Cikgu, dubur Cikgu dahh terkena penutup nafsu dan perlu dibuang. ” saye cuma angguk. “Sekarang Cikgu sila meniarap” saye memandang tepat kearah Pak Akbil dan kemudian pandanganku beralih kepada Lenang dan Ramli.

” Tak apa diorang nie belajar, kenalah tengok” balas Pak Akbil seakan akan mengerti perasaanku. Akupu terus meniarap di atas tikar mengkuang itu. Pak Akbil menarik kain baju kebarungku lalu dilempar ke sisi.
Cerita Blue Menggosok Pepek Saye Yang Basah

Pelahan lahan die mengurut dubur ku yanng pejal putih berisi dng minyak yanng di ambil Lenang. saye berasa khayal semula, dubur ku terkemut kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Akbil.
Kemudianku rasakan tangan Pak Akbil menarik bahagian pinggangku keatas seakan akan menyuruh saye menonggeng dalaam keadaan meniarap tersebut. saye memandang kearah Pak Akbil yanng duduk disebalah kiri dubur ku.
” Ha angkat dubur ” jelasnya seakan memahami. saye menurut kemahuannya. Sekarang saye berada dalamposisi meniarap, muka dan dada di atas tikar smbil dubur ku terangkat ke atas. Pak Akbil menolak kedua dua kakiku agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah celah bahagian rekahan dubur ku yanng terbuka. Menggosok Pepek Saye Yang Basah.
Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulutku. Pak Akbil menambahkan lagie minyak ditangannya dan mula bermain di bibir bontot ku. saye meramas bantal kesedapan. smbil itu jarinya cuba menyucuk lubang bontot ku.
” jangaan kemut biarkan sahaja” terdengar suara Pak Akbil yanng terlekat di rongga. saye cuba merilekskan otot bontot ku dan menakjubkan jari Pak Akbil yanng licin berminyak dng mudah masuk sehingga ke pangkal.

Stlah berjaya memasukkan jarinya Pak Akbil mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang bontot ku. saye cuba membuka mataku yanng kuyu kerana kesedapan untukk melihat Lenang dan Ramli yanng sedangg membetulkan sesuatu di dalaam seluar mereka.

Saye berasa satu macam keseronokan pula melihat mereka sedangg memerhatikan saye berubat. stlah perjalanan jari Pak Akbil lancar keluar masuk bontot ku die mula berdiri dibelakangku smbil jarinya masih terbenam kemas dalaam bontot ku.

Saye memandang Pak Akbil yanng sekarang menyingkap kain pelikatnya ke atas dan terhunuslah pedangnya yanng panjang dan bengkok ke atas itu. “Buat apa nie Pak cik” ” jangaan risau nie ingin buang sihir” katanya smbil melumur minyak ke padangnya yanng agak besar bagi seorang yanng kurus dan agak rendah.

Novel Lucah Menggosok Pepek Saye Yang Basah

Selesai berkata kata Pak Akbil menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang bontot ku. “ARRrghhggh” saye terjerit kengiluan smbil mengangkat kepala dan dadaku keatas. ” jangaan kemut teran sikit” arah Pak Akbil yanng sedangg merenggangkan daging dubur ku.

Stlah saye meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Akbil terbenam ke dalaam bontot ku. saye melihat Lenang dan Ramli sedangg meraamas sesuatu di dalaam seluar masing masing. stlah berjaya memasukkan setengah zakar nya Pak Akbil menariknya kelaur semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakar nya masuk kedalam rongga bontot ku.

Die berhenti disitu. ” Sekarang Cikgu merangkak keliling bara kemenyan nie tiga kali” arahnya smbil zakar nya terbenam kemas dalaam bontot ku. saye sekarang seakan akan binatang berjalan merangkak smbil zakar Pak Akbil masih tertanan kemas dalaam bontot ku.

Pak Akbil mengikutku bergerak smbil memegang pinggangku. Kedua dua murid Pak Akbil telah mengeluarkan zakar masing masing smbil melancap. saye berasa sangat malu tettapi terlalu nikmat. zakar Pak Akbil terasa berdenyut denyut dalaam bontot ku.

Saye terbayang wajah suamiku seakan akan sedangg memerhatikan tingkah lakuku yanng sama seperti binatang itu. smbil saye merangkak sesekali Pak Akbil menarik senjatanya keluar dan menujah dng ganas. Setiap kali menerima tujahan Pak Akbil setiap kali itulah saye mengerang kesedapan.

Stlah selesai tiga pusingan Pak Akbil menyuruh saye berhenti dan mula melakukan pergerakan tujahan dng laju. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagie menarik tudungku kebelakang seperti peserta rodeo.

Saye menurut gerakan Pak Akbil smbil menggayak ayakkan dubur ku keatas dan kebawah. Tiba tibaku rasakan sesuatu yanng panas mengalir dalaam rongga bontot ku. banyak sekaliku rasakan cecair tersebut.

Saye memainkan kelentitku dng jariku sendiri smbil Tok Akbil merapatkan badannya memeluk saye dari belakang. Tiba tiba sisi sebelah kiri pinggangku pula terasa panas dan basah, Lenang rupanya terpancut.

Ramli merapatkan zakar nya yanng berwarna unggu ke sisi tetek ku dan terpancut membasahi hujung putingku. saye terus mengemut ngemut zakar Pak Akbil dan bekerja keras untukk mencapai klimax.

“Arghrgh” saye klimax smbil tertiarap di atas tikar mengkuang. Pak Akbil segera mencabut zakar nya dan melumurkan cairan yanng melekat di zakar nya ke atas dubur ku. ” jangaan basuh nie sampailah waktu petang Katanya smbil melondehkan kain pelikatnya. Menggosok Pepek Saye Yang Basah.
Saye masih lagie tertiarap dng tudung kepalaku sdh terlondeh hingga ke leher. saye merasakan bontot ku sdh longgar dan berusaha mengemut untukk meneutralkannya semula. stlah itu saye bangun dan mencapai pakaianku yanng bersepah satu persatu.

Stlah mengenakan pakaian dan bersedia untukk pulang stelah dimalukan begituu rupa, Pak Akbil berpesan. ” Pagi besok datang lagi, bawa sedikit beras bakar”. saye seperti orang bodoh mencapai beg sekolahku dan terus menuruni tangga rumah Pak Akbil.