Kongkek Punggung Aku Dan Dipancut Dalamnya

By Lucy Thursday, June 18, 2020
Innya, agak agak hantaran Innya berapa ribu? ” Tanya encik Dudden kepada ku. “Innya tak kisahlah bang. Berapa yg abang ingin bagi Innya terima je. Parent Innya pun ada sentuh hal nie hari tue. die kata jngn letak harga. Berapa saja yg pihak lelaki bagi mereka akan terima. ” Terangku.

“Hm. Kalau macam tue, abang akan bincang dng parent abang dulu. Keputusannya abang akan bagi tahu nanti, tapi Innya sudi ke ingin hidup bersama dng abang? ” Tanya encik Dudden ingin kepastian.

“Alah abang nie, bukankah Innya sanggup ikut semua kehendak abang, takkan lah itu pun tak tahu lagi. ” kataku manja sanbil mencubit pehanya. kite tersenyum dan suasana sepi seketika.

Masing masing mengelamun sejenak. “Abang, Innya ingin tanya satu soalan blh tak? ” tanyaku”Apa diaorang sayang, banyaak soalan pun boleh” “Kenapa abang berani ingin jadikan Innya bini? ” tanyaku. die diam sekejap time tue. Matanya memandang jauh cawan kosong yg berada di hadapannya smbil tersenyum sendiri. Kemudian diaorang berkata, “Sebab abang cintakan Innya” katanya ringkas smbil tersenyum senyum “Eleh, mesti ada sebab lain nie.

Cakap lah bang. Innya tak kisah. lagii hot lagie Innya suka” kataku memujuk. “Ok lah, sebabnya adalah abang tertarik dng penampilan dan cara Innya. Walaupun Innya suka bergaya menggoda, pakai baju yg merangsang nafsu lelaki tapi Innya tak murah.

Walau pun Innya sanggup beri segalanya utk abang, tapi Innya tak sanggup berinya utk lelaki lain. Innya hanye bagi lelaki lain tengok je, tapi yg dapat hanye abang sorang.

Satu lagi. ” die mematikan kata katanya smbil tersengih. “Apa diaorang bang, cepatlah cakap. ” tanyaku ingin tahu selepas diaorang agak keberatan ingin bagi tahu. Maluu la tu konon. “Satu lagi, sebab abang stim sangat kat Innya.

Abang benar betul admire body Innya. tetek besar, lengan gebu, peha besar, punggung besar dan lebar. tonggek pulak tue. Abang rasa rugi kalau lepaskan Innya. ” KatanyaKembang saya bila dengar diaorang memuji badan saya. Rasa macam ingin peluk diaorang kat situ jugak. Jadi saya bagi diaorang satu soalan killer. Saje ingin test apa jawapan dia, lagie pun bila saya intai intai seluar diaorang tu nampak macam dahh kembung saja area kelengkang diaorang tue. Mesti diaorang stim. “Terima kasih, nampaknya abang memangg hargai apa yg ada pada Innya.

So, oleh sebab abang suka dng tubuh Innya, mesti abang pernah berangan ingin buat seks dng Innya benar tak? Abang ingin buat camne? Jawab tau, Innya open, tak kisah.

“Semuanya pun utk abang. ” Kataku. “Er. abang sebenarnya memangg tak tahan dng punggung Innya. Abang selalu melancap bayangkan kongkek punggung Innya. ” Katanya saya tergamam kejap. Suasana sepi seketika.

Encik Dudden kemudiannya terdiam dng muka kemerahan sebab diaorang mungkiin rasa malu atas segala pengakuannya. saya jg terdiam dan termenung sejenak. saya sendiri memangg selalu tertanya adakah punggung blh jadi tempat seks sebab ia bukanlah organ seks.

Tapi lelaki selalu tertarik dng punggung pompuan. saya rasa saya patut cuba, lagie pun saya tak perlu bimbang andainya encik Dudden lepaskan benihnya di dlam sebab punggung bukan organ peranakan.

Hm. Patutlah sebelum nie diaorang kata diaorang ingin punggung saya. Rupanya ini yg diaorang maksudkan. saya pun kemudiannya bangun mengambil cawan cawan yg telah pun kosong dan menuju ke sinki utk mencucinya.

Sedang saya mencuci, encik Dudden tiba tiba mendatangiku dari belakang dan memelukku. saya dapat merasakan batang zakar nya yg keras itu membonjol menekan nekan belakang badan saya. Kemudian encik Dudden merendahkan tubuhnya dan menekan batang zakar nya di lurah bontot ku yg masih berbalut baju kurung satin itu smbil mukanya di sembamkan ke leherku yg masih bertudung satin itu.

Saya pun melentikkan badan saya membuatkan bontot ku semakin terdorong kebelakang, memberikan tekanan supaya anu encik Dudden semakin rapat menekan lurah bontot ku. encik Dudden kemudian meramas kedua dua payudara ku dari luar baju kurungku.

Saya fsemakin terangsang bila merasakan payudara ku di ramas lembut smbil bontot ku di tekan oleh anu encik Dudden. Kemudian tangan kanan encik Dudden turun ke kelengkangku dan mengusap usap alur nikmatku hingga dapat kurasakan air yg membasahi seluar dalamku kini telah pun tembus dan membasahi kain yg ku pakai.

Encik Dudden kemudian berlutut di belakangku dng mukanya menyentuh lurah bontot ku. Kemudian diaorang menyelak kainku ke atas dan menarik menanggalkan seluar dalamku. Menyedari yg diaorang ingin pergi lebih jauh dng posisi begittu , saya terus memautkan tanganku pada tepi sinki dan menundukkan badanku supaya bontot ku dan alur berahiku mudah menjadi sasaran encik Dudden.

Menyedari yg saya telah pun berposisi menonggeng, encik Dudden kemudian menjilati alur berahiku yg telah kuyup dng cairan nikmatku. Habis bulu bulu halusku dijilatinya. saya jg dapat merasakan lidahnya masuk jauh ke dlam lubuk berahiku keluar masuk dan kadang kala sengaja dimainkannya di bibir cipap aku.

Saya kegelin jngn kenikmatan. Sesekali ototku menggigil menahan kenikmatan, membuatkan saya terdorong kebelakang menjadikan mukanya rapat ke bontot ku. saya rasa pada waktu itu, bau sdh tiidak menjadi halangan baginya.

Nafsunya saya rasa sdh memuncak dan saya tahu bahawa saya mungkiin akan dikongkek bila bila masa. Tekaan ku tepat bila diaorang bangun dan menanggalkan seluar. saya cume menoleh melihat perlakuannya tanpa mengubah posisi, malah saya semakin melentikkan bontot ku seolah anjing yg minta dijimak.

Selepas melucutkan seluar dan seluar dalamnya, encik Dudden mendatangiku dari belakang dan diaorang meletakkan batang zakar nya di celah kelengkangku. die menyorong tarik batang zakar nya ke depan dan belakang membuatkan batang zakar nya bergesel pada mulut cipap aku yg kuyup itu.

Cerita Sex Kongkek Punggung Aku Dan Dipancut Dalamnya

Saya kenikmatan bila merasakan bijiku bergesel dng kepala dan batang batang zakar nya. saya yg masih lengkap berbaju kurung dan bertudung itu merasakan semakin tak tertahan dan semakin menonggeng dan melentikkan bontot ku.

Batang zakar nya yg keras itu saya pegang dan saya lancapkan. Terasa batang zakar nya telah pun kuyup dan licin dng air berahiku yg mengalir dari cipap aku. sedang saya hanyut dlam kenikmatan, saya sedari lubang punggung ku di cucuk lembut dng jarinya.

Terasa agak licin. mungkiin diaorang membasahkan jarinya dng air liurnya. Sedikit jarinya masuk ke dlam dan kongkek punggung ku. saya melentikkan bontot ku supaya lubang punggung ku semakin terbuka dan ini membuatkan encik Dudden telah cuba memasukkan seluruh jarinya kedalam dan kongkek punggung ku.

Mmg agak sakit saya rasakan dan saya merengek memintanya memperlahankan hayunan jarinya. Menyedari yg saya kesakitan, diaorang mengeluarkan jarinya dan melumurkannya dng air nikmatku di cipap aku. Kemudian, diaorang memasukkannya semula dan kali ini lebih licin dan lebih mudah tettapi sedikit kesakitan tetap terasa.

Anu encik Dudden semakin keras dan tegang bergesel dng cipap aku bila diaorang menyedari lubang punggung ku sdh menerima tujahan jarinya dng lancar. die kemudiannya mengeluarkan jarinya dan meletakkan kepala batang zakar nya di lubang punggung ku smbil menekan perlahan utk memasuki lubuk larangan milikku.

Saya tahu diaorang sdh mula hendak merealisasikan fantasinya. saya membiarkan diaorang memasukkan kepala batang zakar nya sedikit demi sedikit. mmg sakit saya rasakan. saya merengek memintanya supaya perlahan lahan dan diaorang akur dan melakukannya dng perlahan lahan.

Sedikit demi sedikit kepala batang zakar nya tenggelam dlam lubang punggung dan kongkek punggung ku dgn halus, dibantu oleh cairan nikmatku yg menyaluti batang zakar nya sebagai pelincir. Kesakitan yg saya rasai memangg sukar utk saya gambarkan.

Saya cume membiarkan diaorang melakukan ‘tugas’ nya kerna saya jg hendak tahu, sesedap manakah lubang larangan itu jika digunakan. batang zakar nya kemudian hilang dlam lubang punggung ku dan diaorang diam seketika membiarkan lubang punggung ku serasi dng saiz batang zakar nya yg besar dan panjang itu.

Selepas merasakan lubang punggung ku serasi dng batang zakar nya, diaorang kemudiannya menarik separuh batang zakar nya keluar secara perlahan lahan dan memasukkannya kembali jg secara perlahan lahan. saya yg menonggeng dlam kesakitan itu membiarkan perbuatannya kerna saya tahu kenikmatannya pasti saya akan rasa walau pun saya tak tahu bila.

Encik Dudden kemudiannya kongkek punggung ku mengikut tempo yg berlainan dan saya sama sekali tiidak merasakan kelazatan hasil perbuatannya. cume kesakitan yg saya rasai. Perlakuannya sdh tak ubah seperti koboi yg menunggang kuda dng tudung satinku di tarik kebelakang membuatkan kepalaku terdongak tegak kehadapan.

Dayungannya semakin laju dan saya tahu diaorang sdh hampir ke kemuncak, memangg itu yg saya harapkan, saya sdh tak tahan lagi. Air mataku mengalir membasahi tudung satinku kerna kesakitan akibat di kongkek punggung ku oleh orang kesayanganku.

Akhirnya encik Dudden membenamkan batang zakar nya sedalam dalamnya dan serentak dng itu saya kegelian akibat merasakan bahagian dalaman punggung ku dilimpahi cairan bersama batang zakar nya yg berdenyut denyut di dlam lubang punggung ku.

Oh, berakhir sdh penyeksaan yg saya alami. saya membiarkan encik Dudden merendam batang zakar nya dng agak lama di dlam punggung ku dlam keadaan diriku yg sedangg menonggeng dan masih lengkap berpakaian dan bertudung itu.

Setelah merasakan batang zakar nya mengecut, diaorang kemudiannya mengeluarkan batang zakar nya, saya menoleh dan mendapati batang zakar nya kilat diselaputi cairan putih yg kekuningan. saya bangun dari sinki dan memberinya laluan utk mencuci batang zakar nya di sinki.
Cerita lucah Kongkek Punggung Aku Dan Dipancut Dalamnya

Sambill membiarkan diaorang mencuci, saya cuba utk menstabilkan diriku supaya dapat berdiri dng benar tettapi punggung ku yg sakit membataskan perbuatanku. Ketika itu, saya dapat rasakan yg saya sdh tiidak dapat berdiri dng tegak, jalan jg agak kengkang dan saya cume mampu duduk dikerusi menahan kesakitan yg masih saya alami.
Selepas encik Dudden selesai membersihkan batang zakar nya, diaorang mendapati saya terduduk di kerusi menahan kesakitan di punggung akibat perbuatannya. die kemudiannya mendukung saya masuk ke bilikku di tingkat atas dan diaorang baringkan saya di atas katil.
Die kemudiannya memujukku yg cume mampu menangis menahan kesakitan. sambil memujukku, diaorang jg nampaknya kembali berahi kepadaku kerna saya sedari batang zakar nya kembali tegak dan mencucuk cucuk perutku yg berbaring dlam pelukannya.
Die kemudiannya mendudukkan ku dan menanggalkan bajuku serta coliku. Kemudian diikuti oleh kainku. saya terasa pelik kerna diaorang tiidak menangalkan tudungku. Malah diaorang membiarkan saya berbogel sedangg kan tudung satinku masih melekat dikepala.
Die kemudiannya membelai dan mencium seluruh badan saya dan kemudian menghisap puting payudara kiri dan kananku silih berganti. Tangannya tak henti henti mengusap dan meraba seluruh badan saya dng lembut.
Setelah agak lama diaorang membuatku begittu , kesakitan yg saya alami sedikit demi sedikit tak terasa kerna ianya tenggelam dlam kenikmatan yg diaorang baru ciptakan. Secara automatik, tanganku memegang dan mengusap batang zakar nya yg keras memanjang itu.
Ciumannya kemudian beralih dari payudara ku ke arah kelengkangku. saya terus berbaring dan melebarkan kangkangku kerna saya ingin menikmati kelazatannya dng harapan ianya dapat menghilangkan kesakitan di lubang punggung ku.
Hisapan dan jilatan di cipap aku btl benar membangkitkan ghairah. Berdecup decup bunyi ghairah kedengaran ketika diaorang memainkan bibir dan biji cipap aku dng mulut dan lidahnya. saya terasa khayal dan secara tiidak sedar saya menarik kepalanya supaya semakin rapat ke kelengkangku.

Air nikmatku mengalir dng tiidak dapat dibendung. saya lupa tentang kesakitan yg saya alami akibat terlalu ghairah dng permainan encik Dudden. saya merengek kenikmatan tanpa henti, mulutku asyik menyebut perkataan “sedap” dan “ooh”.

Setelah agak lama encik Dudden kongkek punggung ku, saya sdh tiidak keruan. Nafasku semakin laju dan hidungku terasa semakin sempit. Mukaku terasa agak kebas dan tanganku semakin galak meramas payudara ku dan menggentel putingku yg keras itu.

Degupan jantungku semakin laju dan saya merasakan sesuatu ingin meletup dari rahimku. saya terasa seperti hendak terkencing. Kakiku mengejang dan serentak dng itu, seluruh badan saya mengejang dan saya menggigil.

Saya terasa sesuatu berdenyut dari dlam rahimku dan tiada perkataan yg dapat menggambarkan betapa nikmatnya yg saya rasakan pada ketika itu. encik Dudden kelihatan tetap meneruskan ‘tugas’ nya meskipun diaorang sdh tahu bahawa saya sdh klimaks hingga saya sdh tiidak mampu hendak berkata apa apa.

Tidk lama selepas itu, diaorang melepaskan mulutnya dari cipap aku dan mengelap mulutnya yg kuyup dng air nikmatku menggunakan selimut. die menyuruhku bersujud di atas katil. saya yg keletihan menurut arahannya dan dlam keadaan badan saya yg berbogel dan masih bertudung itu, saya bersujud di atas katil.

Saya tahu diaorang hendak menikmati lubang punggung ku lagie kerna saya sedia maklum bahawa diaorang mencintaiku kerna faktor itu. Kemudian saya merasai batang zakar nya yg keras itu masuk ke dlam punggung ku sedikit demi sedikit.

Tetaapi kali ini agak mudah kerna sperma yg masih di dlam punggung ku yg dipancutkannya tadi membantu melicinkan pergerakan batang zakar nya memasuki lubang punggung ku. Tambahan pula, kedudukanku yg bersujud itu membuka lubang punggung ku menjadi semakin besar.

Kesakitan yg saya rasai tiidak lagie seperti pertama kali melakukannya sebelum itu. Kali ini saya dapat merasakan sedikit kenikmatan apabila batang zakar nya keluar masuk punggung ku dlam tempo yg berbeza.

Tetaapi saya terasa sedikit sneak dan cume sedikit kesakitan yg saya alami. untuk mengurangkan rasa senak dan sedikit kesakitan itu, saya melentikkan lagie badan saya membuatkan punggung ku semakin menonggek.

“Sayang. kali nie sedap takk. ” tanyanya smbil tak henti menujah batang zakar nya keluar masuk punggung ku. “oh. jngn laju sangat bang Sedap juga, tapi senak. Oh” saya merengek “Sedaapnya. dubur sayang Ooh Innya. ” encik Dudden merengek kenikmatan “Oh. dubur Innya. sedapnya. Innya seksi. bertudung” sambungnya yg sedangg enak menikmati lubang punggung ku.

Die kemudiannya seperti sebelumnya, menarik kebelakang tudung satin yg masih ku pakai membuatkan kepalaku tertarik kebelakang dlam keadaan masih bogel menonggeng itu. Ini membuatkan saya merasa tiidak selesa dan pergerakannya yg semakin laju dan membuatkan saya semakin senak.

Walaupun merasai kenikmatan apabila lubang punggung ku dijolok olehnya tettapi rasa senak dan sedikit kesakitan membuatkan saya berasa tiidak selesa. Ketika saya fikir saya haruss membuatnya cepat terpancut. saya lentikkan lagie punggung ku agar kelihatan semakin memberahikan disamping dapat membesarkan lagie rongga punggung ku.

“Oh abang. Pancut dlamm punggung Innya bang” rengekku agar diaorang semakin tiidak keruan. Nampaknya usahaku berhasil bila diaorang menyatakan bahawa sperma nya sdh hendak keluar. “Sayang, abang nakk terpancut sayang. Pancuut dlam punggung Innya. ” rengeknya “Cepat bang. Pancut dlam punggung Innya. ” pintaku dng berahi “Oh. punggung Innya sedap. punggung Innya sedap. aah” katanya dan serentak dng itu, diaorang melepaskan sperma nya ke dlam punggung ku sedalam dalamnya.

“oh. Sayang. abang pancut dlam punggung. oh. sedapnya. tudung Innya seksi. ah. ” encik Dudden melepaskan perasaan kenikmatan yg dialaminya ketika sperma nya memancut mancut memenuhi lubang punggung ku.

Saya rasakan denyutan batang zakar nya di dlam lubang punggung ku sungguh kuat. saya yg berbogel dan masih bertudung satin itu menonggekkan lagie punggung ku menerima pancutan demi pancutan sperma nya hingga tiada lagie yg keluar.

Kemudian kita terjelepuk berbaring ke sisi dlam keadaan mengiring yg mana diaorang masih lagie memelukku dari belakang dng batang zakar nya yg masih melekat tenggelam di dlam lubang punggung ku.

Setelah batang zakar nya kembali normal, diaorang pun mengeluarkannya dari lubang punggung ku dan mengelap cairan yg melekat dng selimut. Kemudian diaorang mencium kepalaku yg bertudung itu. “Sayang, abang puas sangat. mmg tiada orang lain dapat menandingi cinta abang utk sayang. Sayang seksi bertudung begini. ” Katanya lembut stlah kepuasan “Abang, Innya jg cintakan abang. Segalanya utk abang. Innya akan bertudung lagie masa kite bersatu jika itu yg abang nak. ” kataku yg masih dlam dakapannya.

Kemudiannya diaorang terlena dan saya kuatkan diriku turun ke bilik bacaan dibawah dlam keadaan berbogel dan masih bertudung satin yg sedikit kusut masai itu. Ketika menuruni tangga, saya rasa lubang bontot ku sedikit keperitan dan cecair benih encik Dudden saya rasakan mengalir turun dipeha dari lubang bontot ku yg telah dibedalnya.

Kemudiannya saya menaip tentang apa yg terjadi ketika kita mula mula melakukannya di ruang tamu tettapi akibat keletihan yg teramat sangat, kisah yg saya baru ceritakan tadi terpaksa disambung ke hari ini.

Saya kemudiannya kembali kebilik dan terlena dlam dakapan encik Dudden hingga ke pagi. Pada paginya, kita mandi bersama sama tettapi tiidak melakukan sebarang seks. cume senda gurauan mengisi pagi pada hari itu.

Encik Dudden memilih pakaian utk ku bekerja pada hari itu. die hendak saya memakai baju kebaya labuh satin berwarna hijau muda. Selepas saya memakai baju itu, diaorang kelihatan seperti tiidak ingin mengalihkan matanya dari memandangku.
Ketika di dlam kereta, matanya jg sentiasa mencuri pandang pehaku yg licin dibalut kain satin itu. Sekali sekali tangannya meraba raba pehaku. Di tempat kerja, encik Dudden mengambil gambarku yg sedangg leka berdiri menyusun cd di kaunter.

Saya tak perasan kerna diaorang berada di belakangku. saya sedari apabila kelibat flash kamera terpancar di segenap ruang kedai. Ketika waktu rehat, kedai ditutup selama satu jam dan ketika itulah, kita melakukan adegan asmara di pejabatnya.

Seperti malam sebelumnya, diaorang puas kongkek punggung aku dan pancut di dlam lubang punggung aku. Dua kali kita melakukannya. Sekali di mejanya, saya disuruh menonggeng dng kedua tanganku memaut tepi mejanya sementara diaorang dibelakangku kongkek punggung aku dng cume menyelak kainku ke atas.

Manakala sekali lagie kita melakukannya di pantry. mmg sama dng apa yg kita lakukan di dapur pada malam sebelumnya. air mani nya memenuhi lubang punggung aku. saya gembira melihatnya puas.