Jolok Pantat Amoi Janda

By Lucy Thursday, June 18, 2020

Bila ingatkan balik pengalamanku kongkek dng perempuan ni. saya teringat balik. saat saat dimana kesucian terunaku telah tercemar. mahu kata saya nie baik tak jugak la. tapi jahat saya macam itu jer la. setakat hisap ganja. sesekali togok air setan.

Tapi perempuan saya tak main. Bohongla kalau saya tak minat atau tak stim kat perempuan. tapi saya nie kira penyegan sikitle dng perempuan. sikit saja. Bukan tak pernah tackle gadiis.

Adala dua kali dapat tangkap gadiis. tapi dua dua cabut. saya ingat pasal saya tak projek dng dia orang kot? Takpela. yanng saya ingin crita nie pasal janda abang saya atau pun bekas akak ipar saya.

Yanng telah berjaya menodai saya dan mencemarkan kesucian teruna saya. Kalau ikutkan saya, berzina dng akak ipar tue kira lebih jugale. tapi. bila pikir balik. tak ape kot. dia pun dahh jadi bekas bini abang saya.

Abang saya pun dahh ceraikan dia dekat lapan tahun. pasal dia tak ingin dimadu bila abang saya kahwin lain dng anak dara. so,. Lepas dia kena cerai, mengenangkan dia pun tak ada salah apa dng kita.

Famili saya masih lagii baik dng diorang. Walaupun dia nie agak lorat sikit. pasal papa dia kaya. Padan muka dia pun kena cerai dng abang saya. dulu. masa jadi bini abang saya bukan main sombong lagi.

Bukan ingin campur kami sangat. Sekali kena tinggal. barula tau ingin bebaik. Bila saya ada kat rumah, selalu jg le orangtua saya suruh pergi rumah diorang. kirim buahtangan dan tanya kabar diorang.

Jarak umur dia dng saya lebih kurang 18 tahun. Body dia pun kira bolehh tahan jugak la. cume tubuh dia agak berisi sikit. apa orang kata. plum. tapi tak masuk kategori gemukla.

Anak ada tiga orang. masa dia kawin tue agak muda juga. seingat dlam lingkungan 20 tahun. yanng no. 1 dng no. 2 tak duduk rumah kerna masuk sekolah asrama.

Hanya yanng tingkatan satu jer duduk dng diorang. kerna tue la bila saya ada kat rumah. orang tua saya selalu. suruh jenguk diorang. Makin mengada la dia. apa apa hal dia panggil saya minta hantar dia pegi mana mana.

Macam driver dia pulak saya masa tu. Kadang kadang abang saya sound juga. tapi makbapak saya defend. saya pun tak kisah sangat. lagipun saya tak dapat kerja. dok melepak jer.

Kalau hantar dia pegi mana mana. dia bagila duit poket sikit. dapatla saya beli ganja. Dipendekkan cerita. bolehh dikatakan selang dua hari ke tiga hari ke. mak saya suruh pergi jengok bekas akak ipar saya tu.

Hantar kuihla. laukla. sayurla. saya pun tak kisahle. ingin buat camna. dahh orang tua suruh. Tapi. saya cuba jugak elakkan lepak lama lama kat umah diorang. bukan apa. segan ada.

Takut pun ada jugak. mana tau kena cekup dng orang kampung. cas khalwat. dahh la saya teruna lagii. dapat pulak janda bekas abang saya. tak ke naya. lagie pun, saya mmg jer simpan pelir saya.

Kononnya ingin rasmikan masa malam pertama. yelaa untukk bini yanng darale. sapa lagii Abih camno. benda dahh ingin jadi. satu hari tu. mak saya suruh pegi rumah dia hantar daging dng sayur.

Oh ya. lupa saya. namanya Ranny. jadi saya pangil dia Kak Ranny. saya pun tunggang motor saya pegi rumah diorang, tauje la kat kampung rumah jiran pun adala sepelaung.

Masa tue lebihkurang jam 10. 00pagi. Sampai rumah dia sunyije”Kak Ranny. o Kak ” saya jerit nama dia dua tiga kali. Tak lama kemudian dia terjengul kat pintu rumah. pakai baju tidur saja. “Ai.

Baru bangun ke? ” bisikku. “Ohh. Jeff. ada apa Jeff? ” dia tanya saya. “Ni ha. mak suruh hantar daging dng sayur sikit” saya jawab balik ” Masuk la.

” di pelawa saya. “Takpelah kak. saya ingin antar saja. ingin cepat ni” saya cuba menolak untukk masuk kerumah diorang. “Eh. engkau ni. kalau datang sini ingin cepatje. masuk la.

Minum dulu. akak pun sorang jer ni. pegi sekolah” Kak Ranny seolah menggesa. “Nak cepat ni. kak” saya cube elak lagi. “Ala. masuk le jap. minum dulu” dia sound lagii “ok lah.

” malas saya ingin cakap banyak. saya pun melangkah masuk. bukan apa. ingin jaga hati diorang. dahh dia cakap macam tue tak sedap pulak rasanya kalau saya tak masuk. Kiranya saya nie hormat jugak dng orang yanng lebih tuala kononnya. Ahh. kan dia bekas akak ipar saya. “Ha macam tula.

” sambil tersenyum. Bila saya masukje dlam rumah dia pun merapatkan pintu, dan tanya saya ” Mak kirim apa? ” saya jawab ” nii ha. daging dng kacang panjang” sambil menyerahkan ketangannya. ” Meh pegi dapur.

Ko ingin minum apa? Kak Ranny tanya saya ” Teh bolehla? ” saya jawab ringkas ” Kopi ginseng nak? ” dia tanya lagii “Emm. bolehla” saya mengiyakan dan mengekor kat belakang dia menuju kedapur.

Sambill tue mata saya nakal jugak peratikan ayunan jubur nya yanng agak lebar tue berayun kekiri kekanan. kira ok juga. jubur nya agak lebar tapi dahh kendur sikit. tauje la umur dahh 40.

Anak dahh tiga. lepas tue dahh kena kerjakan dng abang saya. kalau dia tak kuat makan jamu. lunyai punya lah. dlam baju tidur yanng agak jarang. kelihatan bayangan seluar dlam dan coli yanng menutupi kedua daging pejal didadanya.

Saya pun takdela fokus kat situ. dahh depan mata ingin buat camna. Sampai kat ” dining room” dia suruh saya duduk sambil dia pegi buatkan saya air. Bila dia datang balik.

Peh. payudara diorang. mewah. tapi kira ok lagila. tak ada la nampak melayut. Walaupun ditutupi dng baju tidur. tapi kain nya yanng jarang jelas membayangkan bentuk tubuhnya. Tapi masa tue saya pun takda pasang niat apa pun.

Sambill meletakkan air depan saya. ” Jeff makan kat sini jer la. akak tak ada selera la ingin makan sorang sorang. pun balik lambat hari ni. pukul lima petang katanya. ada sukan” dng suara yanng lembut seakan memujuk saya.

Alamak takkan ingin makan sini pula. “Kalau lauk sedap bolehla” saya jawab balik “Elehh. ko ingat akak tak pandai masakke. nanti akak masak sedap sedap. gerenti ko ingin tambah lagi” katanya.

Saya diamje. “Beli kat mana kacang panjang nie Jeff. nampak freshje. besar besar. panjang panjang? ” tanya dia lagi. “Ahh. kat belakang rumah tu. ” kataku. “Sapa tanam? ” “Eh. sapa lagi. sayale. ” jelasku “Betulke” Kak Ranny jer mengusik “Tengok orangle. kalau saya tanam mesti baik punya” saya rasa tercabar “Ye keni. abih. yanng tue panjang jg ke? ” tekannya lagii Eh.

Apa Kak Ranny ni. kesitu pulak kataku dlam hati. saya terdiam tak tahu ingin kata apa. Kak Ranny pun pergi kedapur tinggalla saya sorang sorang. Habis minum. ” Apa saya ingin buat ni. ingin tunggu makan lama lagi” kata hatiku “Akak ada cerita best best tak” saya tanya Kak Ranny mana tau ada cd cerita terbaru “Jeff pegila kat depan tu. carila sendiri. ada tu” sahutnya dari dapur.

Saya pun bangun pegi bilik tamu. belek punya belek. ahh. hindustan pun jadile. sambil tengok saya pun ambik bantal besar yanng ada kat situ terus baring terlentang. Kepala dahh lalok.

Tak lama. bukan saya yanng tengok tv. tv yanng tengok saya. Lebihkurang pukul 11. 00. bila saya tersedar. saya perasan macam ada orang kat sebelah saya. sapa pulak ni.

Bile saya toleh. eh. Kak Ranny baring mengereng mengadap saya. adala dlam jarak tiga kaki. kat depannya ada sebungkus besar kerepek. Sesekali tangannya menyeluk bungkusan kerepek, sambil mulutnya mengunyah.

Dia dahh tukar pakaian. pakai kain batik dngan singlet yanng perempuan biasa pakai. yanng bolehh nampak ketiak dan sebahagian pangkal tetek diorang. Kain batik dia pulak terselak sampai kat paras lutut.

Maka. terserlah betis dia yanng putih tu. gebu juga. “Sedap tidur Jeff. ingin kerepek” dia tanya saya saya diam saja. dallam pada tue saya terasa semacam kat pangkal peha saya.

Masa tue saya pakai track bottom. tapi tak pakai underwear. dng singlet jer (dah jadi perangai saya. mmg jarang pakai underwear). Bila mata saya pandang kebawah. Alamak. pelir saya menonjolje kat bawah kain seluar saya.

Tengah stim. Malunya saya. ingin buat camne ni. mesti Kak Ranny perasan punya. Ah. buat selambe jer la. kataku dlam hati. ingin buat camne. saya terus diam tak bersuara.

Sambill tue jeling jg kat diorang. bila saya rasa dia tengah pandang tv pelan pelan saya adjust pelir. letakan kat bawah getah seluar yanng grip kat pinggang. mata terus konsentret kat tv saja.

Apa tindakan yanng saya ingin buat pun tak tau. Tengok saya diam saja. Kak Ranny pun diam juga. sambil terus menikmati kerepek. “Kalau ingin makan kerepek nie ambikle. ” pelawa nya lagii sambil menghulurkan bungkusan dekat ke tangan saya.

Saya pun hulur tangan. tapi mulutku masih diamje. masih terkedu lagi. sedap pulak kerepek ni. tangan saya pun sekejap sekejap menyeluk bungkusan kerepek tu. sesekali berlaga jugak dng tangan Kak Ranny.

Sekali tu. saya raba raba dlam bungkusan. terpegang tangan Kak Ranny yanng sdang meraba kerepek juga. kerepek dahh abis. saya ingin tarik tangan keluar dari bungkusan. dia genggam tangan saya.

Alamak. apa pulak ni. saya dahh mula risau. saya toleh pandang muka diorang. mata dia tajam merenung mata saya. lagila saya kelam kabut. Apahal pulak dia ni. bisikku resah.

Pelan pelan dia lepaskan tangan saya. sambil menarik tangannya keluar dari bungkusan. jari jemarinya meleret kat atas tangan saya keatas kebawah. Masa tue saya terkedu. semacamje saya rasa. kepala saya dahh mula ke lain.

Lalok kesan ganja ada sikit lagii. dia nie ingin goda saya ke. apani? Ahh. jer ingin sakat saya kot. saya cuba alihkan fikiran saya dari pikirkan benda kuning. pelir saya yanng dahh agak kendur sikit tadi mula terjungkit jungkit kat balik track bottom saya.

Ah. kacau ni. saya pun tarik keluar tangan saya dari dlam bungkusan. Kedua kami masih diam tak kata apa. Agaknya Kak Ranny masa tue mesti gelakkan saya. bila tengok saya dahh tak tentu arah.

Jari jemarinya masih bermain main kat lengan saya. saya biarkan. mataku terus tertumpu kat tv. tapi apa cerita kat tv pun saya dahh tak tahu. Tengok saya diamje. dia pun mengesot mendekati saya.

Jarak badanku dng dia adala sekaki. saya lagii gelabah. tapi buat relk jer la Tanpa saya sedari tangan saya mula beralih pelan pelan. ke arah pehanya. makin lama makin dekat.

Sehinggalah jari saya tersentuh sikit kat bawah peha diorang. Sampai situ. tangan saya jadi kaku. diam. Kak Ranny ubah posisi. terlentang pulak. tapi badannya makin dekat dng saya. adale dua kaki.

Pehanya dahh menghimpit tangan saya. bahang tubuh dia makin terasa. Tiba tiba, saya pulak rasa semacam punya berdebar. saya rasa degupan jantung saya makin laju. kepala saya dahh mula pikir macam macam.

Kak Ranny ingin goda saya ke ni. takkan saya pulak. dia dahh gian kot kerna dahh lama tak dapat batang. eh takkanla dia macam itu. ke jer ingin mengacah saya.

Tapi, mgkin juga. dia pun dahh menjanda dekat lapan tahun. Rasa mahu tahu makin kuat. sambil ingin cari kepastian lagi. saya tarik tanganku yanng terimpit tadi dan letakkan atas peha Kak Ranny.

Pelan pelan jari jemariku mula menguit nguit peha diorang. Kak Ranny diam saja. saya tekap tapak tangan saya atas peha diorang. diam lagi. saya gosok gosok pelan. diam lagi.

Saya tarik tarik kain batik dia keatas pelan pelan. Kak Ranny diam lagi. saya tarik lagii pelan pelan kain dia keatas sampaila kepangkal peha. tak ada bantahan juga. sampaikan dahh takda apa lagii yanng menghalang tapak tangan saya dari bersentuhan dng daging peha diorang.

Cerita Sex Jolok Pantat Amoi Janda

Dia masih diam lagi. ” Aik. biar betulni. ” bisik hati saya. saya pun mula gosok gosok peha diorang. sambil menjeling sikit. jer ingin tengok respon anggota tubuh diorang.

Masa saya gosok gosok peha dia tuu. saya nampak kaki dia tergoyang goyang dan sesekali terangkat. dia rasa geli kot. saya agakje. Tapi. telinga saya seakan terdengar dengusan nafasnya yanng semakin kuat.

Saya pun terus gosok gosok peha kak Ranny. Tak lama kendian. kaki kirinya yanng melunjur lurus digerakkan hingga menyentuh kaki saya. saya jer cubit sikit jari kaki dia dng emak jari kaki saya.

Dia balas balik. perlahan lahan betisnya beralih dan diletakkan atas betisku. kedua kakinya terkangkang sikit. sambil tue badannya mengesot sikit makin rapat dng saya. sampai terasa siku saya menyentuh siku diorang.

Kehangatan bahang badannya semakin terasa. tapak tangan ku terus merayap makin keatas ke pangkal peha Kak Ranny. saya dengar nafasnya makin laju. tapi saya masih tak pandang dia lagi.

Hnya jeling jeling tue ada la. takut ada. segan pun ada. saya pun macam tak percaya. betulke mimpi saya ni. tapi. naluri dan keinginan ingin tahu apa kesudahan dari tindakan saya tue dahh mula bermain kat kepala saya.

Bila tangan saya sampai kat pangkal peha diorang. saya gosok lama sikit. sesekali saya garu dng kuku perlahan. bila saya buat macam itu saja. kaki dia tergerak sikit. saya tengok lutut kaki kanan dia membengkok sikit sambil digoyang keluar dan kedalam perlahan.

Kangkang dia makin luas. masa tue kalau saya alih tapak tangan saya ketengah sikit mesti terlekap atas tundun diorang. tapi saya tak berani lagi. masih 50:50. mana tau kot dia menjerit pulak kang.

Takke naya Lama jugak saya main gosok gosok dan garu garu kat kat situ. saya dan Kak Ranny masih lagii tak bersuara. masing masing layan perasaan kot. sambil tue saya beranikan diri tolehkan muka saya pandang muka diorang.

Saya tengok. matanya agak terpejam. dahinya sesekali berkerut. dan mulutnya sesekali dikepam macam geramje. kepala saya pun mula berkira kira. ingin pegang ke tak ingin tundun dia. ingin pegang tak berani.

Tapi. keinginan tue makin membuak. Masih tak yakin lagi. saya berhenti kat situ. tak tahu apa tindakan seterusnya, saya terus menggosok dan melurut pehanya. sekejap ke pangkal sekejap sampai dekat lutut.

Kain batik dia dahh tersingkap abis. saya pun dahh nampak seluar dlam warna pink yanng dia pakai. sekali jeling. tundun dia bolehh tahan jugak tembamnya. sedangg saya teragak agak untukk tindakan selanjutnya.

Tiba tiba, bila tapak tangan saya sampai kat pangkal pehanya. terasa tangan Kak Ranny memegang tanganku. saya biarkanje. Lama sangat agaknye dia tunggu. saya tak jugak sentuh tundun pantat diorang.

Pelan pelan dia tarik tapak tanganku dan diletakkan tapak tanganku keatas tundun diorang. Fuh. tembam. Nafsu saya dahh makin membuak. dadaku semakin berombak laju. masa tue macam ingin pecah saya rasa.

Suspen ada. stim pun ada. nafas Kak Ranny pula saya dengar makin kuat. sesekali dia mendesah perlahan. tapi masih tak bersuara. tue yanng saya cuak tu. kalau ingin suruh saya pegang cakapjela.

Tangannya menekan nekan tapak tanganku ke tundun pantat nya. Ahh. ini macam bagi isyarat saja. kataku. Pelan pelan tapak tangan ku menggosok gosok tundun Kak Ranny sambil sesekali jari hantuku menekan nekan bahagian tengah pantat nya.

Saya rasa macam ada satu belahan kat tengah tengah tundun Kak Ranny. Bila kau tekan kuat sikit. belahan ditengah tundunnya makin jelas terasa. Jari hantuku terus menyusuri belahan yanng terasa semakin dalam.

Seluar dlam Kak Ranny kat bahagian belahan tue terasa semakin lembap. Dengusan nafas Kak Ranny makin jelas. saya pandang muka diorang. matanya dahh kuyu semacam. dadanya berombak ombak. saya pun terus memberanikan diri.

Menyusupkan tangan saya kedalam seluar diorang. bulu dibahagian atas tundunnya agak lebat juga. Macam tak berjaga saja. bagaikan seorang peneroka tanah haram ingin buat rumah setinggan. saya terus menguak lalang dan semak samun yanng menghalang perjalananku mendaki bukit kecil untukk mencari lembah yanng subur ditengah tengah bukit kecil.

Yanng orang kata. mmg elok untukk bercucuk tanam. Tanah bukit yanng sekangkang kera yanng ditinggalkan pemiliknya yanng terdahulu bagaikan tak terjaga. tapi dlam congakan ku. kalau dahh lama kena tinggal dan tak dikerjakan.

Tentu berbaloi jugak kalau diusahakan. tentu dahh subur balik saya pekap tapak tangan saya kat atas tundun pantat Kak Ranny. mmg tembam. saya beralih merapat ke tubuh nya. dan parking tangan saya atas tubuh diorang.

Masa saya ubah posisi tangan tu. terasa siku saya menyentuh gunung kat dada diorang. macam tersiku belon saya rasa. Pencarianku taklama. rekahan dilembah ditengah bukit kecil yanng tanahnya agak lembap mengesahkan kesuburan lembah yanng akan kupacakkan dng tiang rumah.

Dan akan ku gemburkan dng hayunan hayuanan cangkulku. Orang kata kalau dahh jumpa bahagian tanah yanng merekah. cuba gali sikit. mana tau ada mata air. bolehh buat penghilang dahaga.

Dan lagii kalau dahh jadi anak sungai bolehla berenang. dan silap silap kat dasar hulu sungai tue ada permata ke. berlian ke. Posisi dahh ngam. saya pun terus mainkan jari hantu ku menyelusuri alur pantat nya.

Turun. naik. turun. naik. alur pantat kak Ranny makin basah. Dengusan dahh bertukar keluhan. bunyi. uhh. ah. uhh. ah dari mulut Kak Ranny semakin jelas dan semakin berterusan. saya semakin hilang pertimbangan.

Nafsuku dahh mengusai kewarasan. saya makin berani. makin saya Ranny keluhan dari mulut Kak Ranny. pelir saya semakin stim dibuatnya. Kak Ranny terus menggoyangkan lututnya kedalam dan keluar. kangkangnya makin dilebarkan.

Belahan pantat nya makin luas terbuka. jari tekunjuk dan jari kelingking saya gunakan untukk menguak bulu dan bibir pantat Kak Ranny. manakala jari hantu ku terus saya celupkan sikit demi sedikit.

Semakin dlam kecelah alur pantat Kak Ranny. Jari hantu saya. mmg hantu betul. Makin dlam saya jolok. makin panas saya rasa. dinding lubang pantat Kak Ranny terasa lembut dan licin.

Dan agak basah berlendir. Ekspedisi penerokaan gua dahh bermula. sambil menjolok masuk. saya korek korek lubang pantat diorang. makin saya jolok makin panas. saya korek lagi. makin lama makin dalam.

Tak jumpa jugak hujung lubang gua Kak Ranny. dahh habis jari saya. saya jolok lagii dalam. Kak Ranny mula mengerang. ishh. ishh. uh. ah. uh. ah. Tiba tiba saya terasa jari saya macam kena sepit.

Kemutla tu. tak pasal pasal. pelir saya pula rasa geli. dahh makin keras. saya biarkan pantat Kak Ranny kemut jari saya. lutut dia ternaik sikit. saya tarik dan jolok jari saya lagi.

Tarik. jolok. tarik. jolok. lubang pantat Kak Ranny makin licin. Kak Ranny terus. uh. ah. uh. ah. Jariku yanng lain teringin juga. saya masukkan dua jari. jolok. tarik. jolok.

Tarik. terasa sempit sikit dari yanng sebelumnya. kemutannya terasa makin kejap. Tiba tiba saya dengar Kak Ranny bersuara, “Sssedap Jeff. gosok kat atas sikit” sambil memegang tangan saya dan mengarahkan jari saya kebahagian atas alur pantat nya bagaikan mencari sesuatu.

Saya ikut jer sampaila jariku terasa menyentuh seketul daging yanng tersentil kat celah atas alur pantat Kak Ranny. masa tue saya dahh pasti yanng tindakanku mendapat restu yanng sepenuhnya dari bekas akak ipar saya Kak Ranny.

“Yaho. inila permata yanng saya cari. saya dahh jumpa dah? ” peneroka haram tue menjerit kegembiraan. Bila jariku tersentuhje biji kelentit diorang. terangkat sikit jubur Kak Ranny. Tangannya masih memegang tanganku.

Terus membantu gerakan jariku. Makin laju biji kelentitinya kena gosok. makin terangkat angkat jubur Kak Ranny, sambil mulutnya makin kuat mendesah. “Wah. sedap jugak gosok biji kelentitni” kataku dlam hati.
Cerita lucah Jolok Pantat Amoi Janda

Sambill terus menguit nguit dng jari dan sesekali menggentil gentil biji kelentitinya yanng terasa semakin keras memejal. saya pun dahh tak takut lagii dah. tak segan lagii dah. saya tarik tangan saya.
Ubah posisi tubuh saya mengereng. dan saya uraikan ikatan kain batiknya. saya lurut seluar dlam Kak Ranny kebawah sikit. sampai paras lutut. dan kakiku menyambutnya terus melurutkan seluar dalamnya ke bawah.
Kain batiknya pula menyusul. Kak Ranny mengangkat jubur nya untukk melancarkan upacara menelanjangkan bahagian bawah tubuhnya. Kabut tebal yanng menyelubungi sekitar kawasan bukit telah berlalu. puncak bukit makin jelas diatas sebidang tanah sekangkang kera yanng dikelilingi dng belukar.
Maka terserlahlah ketembaman tundun pantat Kak Ranny yanng merekah ditengahnya. Tapak tanganku pantas melekap diatas tundunnya dan terus meramas ramas geram. Kak Ranny membuka mata dan merenungku dng pandangan yanng bagaikan merelakan.
Saya bangkit dan duduk disebelahnya. terus ku tarik singletnya keatas. sebahagian kedua dua gunung didadanya tersembunyi disebalik coli warna pink juga. saya singkap coli dia sekali. maka. terserahlah kedua dua daging pejal yanng bakal menjadi santapan ku pagi tu.
Seiring dng cuaca kat luar yanng makin panas. adegan di ruang tamu bekas akak ipar saya jugak turut makin panas Kak Ranny mengereng mengadap saya. dan mengarahkan saya “Jeff. buka. ” Tanganku pantas membuka cangkuk colinya.
Bila terbukaje. Kak Ranny menaikkan badannya sikit sambil membantu saya menarik singlet dan colinya keatas. maka. terhamparlah didepan saya sebatang tubuh bekas akak ipar saya yanng putih dan gebu.
Telanjang bogel tanpa dibaluti seurat benang. di atas dadanya terhampar dua ketul daging yanng agak menggunung. dihiasi dng dua biji puting yanng agak kehitaman. dng bulatan yanng agak coklat kehitaman mengelilinginya.
Fuh. mewah saya. makan tak abis. tapi, walaupn payudara di aagak besar juga. yanng best tue tak la jatuh sangat. tegap. montok. pejal. itu yanng buat saya lagii geram.
Saya pandang muka diorang. Kak Ranny tersenyum memandang saya dng matanya yanng agak dikuyukan. Kedua tanganya terus memaut batang leherku dan terasa tubuhku di tarik rapat edadanya. manakala mukaku makin mendekati mukanya.
Terasa kedua tetek nya pejal menongkat dadaku. puting payudara nya yanng menunjal dadaku menghasilkan rasa yanng semacam. saya mengikuti pautannya dan membalas pelukannya sambil badanku beralih menindih badannya. dng pantas mulut Kak Ranny mencakup mulutku.

Dan mula menghisap bibirku. atas. bawah. silih berganti. terasa lidahnya menjulur keluar cuba masuk kemulutku. saya buka mulutku. dan terus menyedut lidahnya. bergelut lidah ku dng lidah Kak Ranny.

Kita terus berkuluman dan berbalas sedutan. Pertama kali saya dapat rasa sup lidah mentah. Wahh. sedap rupanya. lazat Batangku yanng terperangkap dibalik seluarku terasa tak selesa. saya melepaskan mulutku dari mulut Kak Ranny.

Dan duduk disebelahnya. terus melurutkan seluarku. dan Kak Ranny bagaikan tak sabar turut membantuku melurutkan singletku. kedua dua tubuh yanng bertelanjang bulat kini bagaikan menjadi satu. berpelukan dan berkucupan.

Sambill tue tanganku pantas menyelit di celah tubuh kitorang. apa lagi. payu dara janda veteran kat bawah saya tue la yanng jadi sasaran. mana yanng sempat jer saya ramas ramas.

Saya dapat merasakan kehangatan tubuh Kak Ranny yanng semakin merangsang nafsuku. Bagaikan melepaskan geram Kak Ranny membalikkan tubuhku dan menindihku. Habis seluruh mukaku dan batang leherku serta belakang telingaku dan telingaku menjadi sasaran mulut dan hidungnya.

Saya biarkan. pasrah. biarlah orang lebih berpengalaman mengemudikan pelayaran. Puas dia menggomol saya. lidahnya menjalar kebawah dan menghisap puting kecil ku. gelinya. ya amat. tak bolehh ingin crita. terus menurun kebawah menuju ke batang konek ku yanng tegak siap jolok mencodak menunggu untukk disambar.

Pelan pelan Kak Ranny mengurut pelir ku dan menjilat kepala pelir ku. bagaikan budak yanng dahh lama tak dapat aiskrim Cornetto. pelir ku dikulum, dijilat dan dinyonyot nyonyot oleh bekas akak iparku.

Dua biji buah kerandut jugak menjadi sasaran lidah dan mulutnya. sehinggalah saya rasa macam ingin tercabut kepala saya menahan sperma ku supaya jngan sampai terpancut. saya bagaikan tercabar. takkan saya ingin mengaku kalah sebelum berjuang.

Lantas saya tarik tubuh dia keatas dan membalikkan tubuhnya terus menindih dan jolok pulak. Segala gerakan dan serangan yanng Kak Ranny lakukan kepada saya. saya buat balik kat diorang.

Menggelepar dia bila saya jilat jilat telinga dan batang leher diorang. sambil tangan ku terus meramas ramas kedua payudara dan putingnya. Lidahku pula menjalar kebawah. kedua daging pejalnya kini menjadi sasaran mulutku.

Mmg puas btl mengerjakan kedua dua payudara nya. makan tak abis. habis keliling payu daranya saya hisap, jilat saya sedut. puting dia pula saya nyonyot nyonyot macam bayi yanng btl betul kehausan.

Saya dahh macam tak ingat lagii perempuan yanng saya tengah kerjakan adalah bekas akak ipar saya. Jari jemariku pulak turun ke bawah menjalankan tugasnya sendiri. mengorek lubang pantat bekas akak iparku.

Dan menggentil gentil biji kelentitnya. Kak Ranny makin galak. bunyi uh. ah. uh. ah dari mulutnya makin jelas. “Bawah Jeff. ” Kak Ranny menolak kepala saya kebawah. saya tau.

Mesti dia suruh jilat pantat diorang. takpelah. tadipun dia dahh hisap pelir saya. Sampai kat tundun diorang, saya gigit gigit geram ketulan daging yanng tembam tu. dng posisi kepala saya dicelah kangkang diorang.

Rekahan tundunnya yanng sdh agak basah menjadi sasaran lidahku. Mula mula cuak juga. apa rasa pantat perempuan ni. saya mainkan dulu hujung lidah saya kat alur pantat Kak Ranny.

Saya telan sikit airliur saya. ah sedap juga. makin lama lidah ku makin ganas. habis dinding lubang pantat Kak Ranny saya jilat dan jolok jolok dng lidahku. kedua tanganku menguak bibir pantat nya.

Luas. saya makin geram. bukan setakat lidah. dng mulut saya kerjakan pantat Kak Ranny. bila saya sedut sedut biji kelentitnya, Kak Ranny lagii kuat mengerang. “Ahh. ah. sedap Jeff. jilat yanng kat atas tue Jeff” sambil menikmati lidah ku yang menjolok jolok pantat nya dan sedutan mulutku pada bijinya, Kak Ranny mengayak ayakkan jubur nya.

Tanganku kini beralih menampung jubur nya pulak sambil mulutku bergelumang dlam lubang pantat nya. pantat nya makin berair dng air liurku dan air pantat nya. Sesekali saya telan air liur yanng bercampur dng air pantat Kak Ranny.

Sedap. dng rakus sekali mulutku mengerjakan lubang pantat Kak Ranny. bila saya jeling kat atas. saya nampak dua dua tangan Bekas akak ipar saya tuu. meramas ramas dan menguli kedua dua payudara nya.

Saya hulurkan tangan saya ke atas tolong uli sekali. saya ramas payudara diorang. saya makan biji kelentit diorang. lagila Kak Ranny mengerang. lubang pantat nya makin banjir. Tiba tiba.

Ayakkan KaK Ranny semakin laju. ditunjalkan tundunnya ke muka saya. dan dikepit kepala saya d engan kedua dua pehanya “Uhh. ah. uh. sedap Jeff. ish. heknkk. heknkk” saya rasa dia dahh klimaks kerna lubang pantat nya makin banjir.

Terasa hangat semacam. dahh lega sikit. saya bangun. capai singlet saya. lap muka. saya tindih semula tubuh Kak Ranny. kami berkuluman. dan pelir ku. btl betul saya parking kat celah alur pantat Kak Ranny.

Ingin jolok masuk saya tak pasti. jadi saya geselkan kat alur pantat nya yanng basah berlendir. Kak Ranny pandang muka saya. ” Jeff nak. ? ” ” Akak bagi. ? ” saya tanya bodoh.

Soalan tergantung. Kak Ranny angkat lutut dia atas sikit dan membuka kangkang diorang. saya naikkan sikit jubur saya dan jolok jolok kepala pelir saya kat celah alur pantat. Kak Ranny pegang pelir saya.

Dia gesel gesel kepalan pelir saya tepat kat biji kelentit diorang. sambil di jolok kepala Kak Ranny meliuk lentuk sambil mendesah kesedepan. Tak lama dia tenyeh. kepala pelir ku dihalakan ke lubang pantat dia.

Saya menurut saja. Bila masuk jer kepala pelir saya. fuhh. sedap. tak pernah perasaan saya merasa nikmat yanng macam tu. Pelan pelan saya jolok masuk lagi. sampai separuh. terasa pantat Kak Ranny mengemut.

Saya berhenti sekejap. ingin bagi pelir saya menyesuaikan diri dlam suasana yanng tak pernah dialaminya. bukan apa. takut dia pening. nanti muntah. bila kau rasa dahh under control. saya jolok pantat janda nie lagii.

Sampai habis. pelir saya dahh kena telan sepenuhnya sampai kepangkal. saya stop Bila dahh rasa selesa. kedua tanganku menahan berat badanku dan saya pun mulakan ayunan. jolok. tarik. jolok.

Mula dng gerakan perlahan. makin lama makin sedap. saya jolok lajukan lagii sikit. lagii sedap. sesekali terasa lubang pantat Kak Ranny mengemut pelir saya. jolok pantat lagii sedap. ingin kata ketat sangat tue takla.

Maklum aje la. dahh tiga kepala budak keluar kat situ. Agaknya Kak Ranny rasa lubang dia tak cukup ketat. dia rapatkan peha diorang. saya pula yanng mengangkang. peh. kali ini dia makin kemut lagii kuat.

Bila saya hayun. lubang pantat dia rasa lagii ketat. ayunan pelir ku saya perlahankan. sesekali Kak Ranny gelekkan jubur diorang. saya lagii tak tahan. “Uhh. sedap Kak. ” saya layan kepala saya Kak Ranny paut tubuh saya dan cuba bangkit.

” Akak atas Jeff” pintanya. abisla kali nie mmg ku kena lanyak. saya baring terlentang. Kak Ranny duduk bercelapak kat pangkal peha saya. dia angkat jubur nya sikit. pelir saya yanng tegak.

Terus dicapai dan diacukan ke lubang pantat nya. “Slow sikit Kak. jngan laju laju. tak tahan” saya pesan kat diorang. dia menurut. pelan pelan lubang pantat Kak Ranny menelan pelir ku.

Bontot nya ditekan kebawah sampai kepangkal pelir ku. dng berat badannya yanng agak bolehh tahan jugak. mmg teras sekali pelir ku terbenam menungkat lubang pantat Kak Ranny. dng kedua lututnya bertahan.

Kak Ranny memulakan henjutan keatas dan kebawah. keluhan dari mulut Kak Ranny diselang seli dng bunyi clup. clap. clup. clap. sambil tangannya meramas payudara nya sendiri. puas menghenjut. tangan nya bertahan kat dada saya.

Dia mengubah gerakan dng mengayakkan lubang pantat nya kedepan belakang. kedua dua gerakan silih berganti. sesekali dia berhenti dan menindih badanku serta mengucup bibir mulutku dan mengulum lidahku. saya tak berdiam diri.

Kedua payudara montoknya yanng berbuai buai tergantung diatas dadanya menjadi sasaran ramasan dan puting payudara nya saya gentil gentil. Bila Kak Ranny menghenjut pelir ku keatas kebawah. saya bangun tegakkan sikit tubuh saya sambil menghisap, menyedut dan menyonyot tetek dan puting Kak Ranny.

Puas menyonyot payudara nya saya baring balik. saya lawan gerakannya dng menghenjut pantat nya dari bawah. Paling saya tak tahan bila dia parking pantat dia kat pelir saya. lepastu dia ayak jubur dia sambil buat pusingan.

Biasanya sudu yanng kacau air dlam cawan. kali ni. cawan pulak yanng kacau sudu. Makin lama saya dahh tak mampu ingin bertahan lagi. suhu kat luar makin panas. bahang adegan persetubuhanku dng bekas akak ipar saya makin panas.

Tubuh saya dan tubuh Kak Ranny basah dng peluh kami. Kak Ranny pula lanyak pelir saya semacam. dan. “Kak. ! tak bolehh tahan lagii kak. ingin keluar. ” “Tahan Jeff. sikit lagii Jeff. akak pun ingin keluar lagi. tahan” dia terus henyak pantat dia yanng kena sumbat dng pelir saya lagii laju.

Lagii kuat. saya dahh tak bolehh tahan lagi. seluruh tubuh saya dan terasa kejang semacam. saya peluk pinggang diorang. saya sambar puting dia dng mulut saya. saya henyak batang saya ke lubang pantat Kak Ranny.

Terus meledakkan pancutan air pelir ku. zrus. zrus. deras menerjah kedalam lubang pantat bekas akak ipar saya yanng terus mengayakkan jubur nya dan menekan rapat pantat nya. perasaan saya terasa macam kat awang awangan.

Btl betul punya nikmat yanng tak pernah saya alami. Kak Ranny yanng membalas pelukan ku. menghenyakkan pantat nya kepangkal pelir saya dan mengemut kuat. dan “Unh. unh. akak punya keluar Tommt”.

Bagaikan banjir besar. air Kak Ranny melimpah keluar. macam empangan pecah. terasa panas lubang pantat Kak Ranny. Luar dan dlam. seluruh tubuh kami basah dng peluh dan air nikmat.

Kita berpelukan sebentar. sambil berbalas kucupan. bila dahh lega sikit. saya pun cabut pelir ku dari lubang pantat Kak Ranny. Masa tue barula timbul rasa macam macam. “Apa yanng saya buat ni. Macamana bolehh jadi macam ni”.

Kak Ranny pula baring kat sebelah saya. saya tengok macam lega semacam saja. agaknya dia tengok saya macam menyesal saja. “Kenapa Jeff. ” dia tanya saya. “Eh tak ada apala kak. ” saya berdalih.

“Jeff sedap. ” dia tanya saya lagi. “Sedap” balas saya. Mana tak sedap. pelir saya masih terasa kemutan pantat dia lagi. masa tue dahh dekat pukul 12. 30. dlam hati saya.

Bolehh tahan jugak saya punya prestasi. ye la. intro dia jer dahh dekat sejam.. Abiss adigan pertama. dlam rasa menyesal tuu. lepas makan tengahari tue saya kena seround lagi.

Kali nie saya lenjan abis tetek dia yanng mewah tu. saya lanyak cukup cukup pantat bekas akak ipar saya tu. abis satu tubuh saya jilat. macam dia kata masa saya bagi daging kat diorang.

Kalau dia masak daging tue sedap sedap. mesti saya tambah lagi. mana taknya daging perempuan. lepas akan tue bukan dia yanng minta. abis makan tu. tengah dia cuci pinggan.

Pelir saya dahh keras balik. saya peluk dia dari belakang. saya ramas ramas. saya uli payudara dia. dia pun tak pakai coli masatu. mmg jer ingin bagi saya stim lagi.

Saya jolok jolok kan pelir saya kat jubur diorang. smabil tue saya jilat jilat belakang leher diorang. belakang telinga dia. Mula mula dia ingin mengelak kegelian. ” Sabarla Jeff. kejap lagii la” Mana bolehh tahan lagi.

Tak berapa lama saya saya merangsang nafsu dia sambil berdiri. bila saya uraikan kain batik diorang, terserlahlah jubur dia yanng lebar tue depan saya.