Ipar Seksi Gila Kongkek Pelir

By Lucy Monday, June 1, 2020

Malam itu saya tiidak balik ke Flat saya. saya tidur di rumah abang ku saja! mmg ada bilik khas utk ku di rumahnya. Rumahnya besar 8 bilik. Maklumlah diaorang orang bisnis. Selalu ada tetamu. Buat jamuan dinner. Walaupun mereka dahh lama kawin, malangnya mereka tak ada anak.

Akulah yg selalu menemankan mereka. Drivernya seorang India. Hari itu diaorang minta off sebab abang saya tak ada. Out station ke Singapura 3 hari kemudian ke Jakarta seminggu. Kakak Ipar ku Felna namanya.

Kakak saya memangg baik orangnya. dng saya memangg baik. Tak segan silu. Bergurau saja. abang saya tue hanye angkat saja. Antara saya dgn abang angkat ku hanye diaorang tua setahun aja.

Diorang anak keturunan Cina. saya memangg anak kelahiran kedua dua emak bapak ku. saya dengar kakak ipar saya cerita, abang ku itu suka minum arak sampai mabok teruk. Kekadang kakak ipar saya ada jg komplen, abang angkat saya tuh.

Woi alahai. kaki betina. ! Bila balik malam, dahh mabok. Kat pipi ada lip stick gincu. Jalan terhoyong hayang, merapek yg bukan bukan – pasal pompan, dahh tue pi muntah dlam jamban.

Yuek. ! Yuek. ! Yuek. ! Sampai pagi. Terpikir jg saya, kalu macam tue mana ada masa utk ‘sex’ ? Hih. kalu asal Cina tuh, Cina gak lah! Camana acuan camtulah penganan! Betulah abang saya tu, sikit pun tak guna.

Bini diaorang gitu punya ‘cun’ , ditinggal tinggalkannya aje! Mujur saya ada. Bolehlah caya. Kalu kena kebas dek ‘kutu’ mampos dia! Jadi kes naya aja. Betullah cakap atok saya, dlam hidup nih, jgn “minum, merompak, gila pompan & hisap dadah”.

Silap haribulan, bini sendiri nanti orang ‘belasah’. Kena kebas. ! Hahaha. padan muke! Ok lah! tu diaorang punya story. Tak kesahlah! Walau camana pun, abang angkat saya tuh dahh jadi orang bisnis besar.

Jutawan. ! Rapat dgn politician. Sebut sahaja mana kontrak diaorang mau, pasti dapat. Kontek banyak. Saban hari abang ku sebuk. Kakak Ipar saya tue memangg tak mau ganggu hal abang saya.

Sebab urusan bisinis nii selalunya leceh, katanya. Lantak ingin pegi ke mana. diorang tak kesah. Tinggal kat Malaysia saja. Kadangkala berminggu minggu abang saya keluar negara. Bisnis. ! Bisnis.

! Bisnis. saja. ! Kakak ipar saya kadang kadang naik lemas. Kempunan utk bercengkarama dan berhubung asmara dgn suami, maklum sajalah. Saban hari cerita lain tak ada. buat duit juta juta! Kalau dahh berminggu minggu keluar negara, kakak ipar ku kata “abang kau tue mesti ‘makan luar’ punya, ” katanya..

Bisnis. ! Bisnis. ! Bisnis. saja. ! Ya jugak, bini mana yg fed up. Duit berjuta pun tak guna kalau keinginan jantina terabai. Tulah diaorang jenis orangnya abang saya tu.

Dahlah muka macam apek Cina, tak handsome langsung. saya bukan ingin mengaku terer. Taak. tapi memangg handsome. Melayu original. Bukan saya ingin puji diri. Kira kira kat sekolah saya, banyaak gak Cikgu wanita yg tergila gila.

Tapi saya nii pemilih sangat orangnya. Kalo pompan tak sofistikated, saya tak pandang sebelah mata ler. saya ingin cari yg macam Ayu Azhari macam bintang filem top Indonesia. Lemah lembut dan manja.

Saya berkenan macam kakak ipar saya tue – Kak Felna. Macam diaorang saja. diorang tue sample aja. Tapi apa diaorang pakai semua kena. Paling bestnya, kadang kadang saya tidor malam termimpi mimpi mengigau.

Tapi masalahnya diaorang bini abang angkat saya. diorang yg punya. Mana bolehh saya ‘cebau’ hak dia. Kan diaorang kakak ipar saya. Isteri abang angkat saya. Tentu saya berdosa kalau buat tak senonoh pulak.

Hahah. punya taat saya, kan? Kak Felna tue bekas pramugari. mmg diaorang cantik. Dulu diaorang Beauty Queen sebelum jadi pramugari. Kalau berjalan dahh puas keliling dunia. Kak Felna sampai London, New York, Paris, Tokyo, Jakarta, mana mana.

Sampaikan ke Tembok Negeri Cina pun diaorang dahh sampai. Main tuh! Puas sakan. abang saya jumpa Kak Felna dulu pun dlam penerbangan Klas Pertama. Lat sebulan kemudia mereka kawin di Hotel mewah.

Hantaran kak Felna RM20 ribu dgn cicin berlian serba satu. Baju pengantin ditempah di Paris. Ada menteri yg datang bagi ‘tepung tawar’. Kununnya ingin bagi rahmat. Ah. sudaah lah.

Kalau setakat menteri haprak, mana makbul doa mereka! Geng abang ku semua kaki zina. Tak kan Tuhan ingin makbulkan doa mereka semua! Ops. hha. ya. ! Sorry lah. melalut pulak sikit.

Ya. hehe! Itulah latarbelakang mereka. Latarbelakang mereka inilah yg menyebabkan pergolakan dlam keluarga mereka. Tak sangka saya jadi orang tengah. Macam berhakimkan beruk, dua dua rugi, yg untungnya hakim: Beruk! Hahah.

Dahh ingin jadi cerita, lepas saya mandi lebeh kurang pukul 8 malam Kak Felna (nama kak ipar saya) ajak saya keluar makan di town. Mecedez Benza baru slc 320 baru itu saya yg lanyakkan.

Berdebus saya bila masuk auto gearnya. Pintu tak payah tutup, kerna ada special compressor yg menguncinya secra otomatis. saya kalo jadi dreber memangg saya suka. kita pusing keliling town, saya rasa macam naik kapal layar.

Kereta abang saya memangg hebat. Langsung tak goncang. bukan macam proton tua saya! Hihihihi. Hari itu pulak, dreber abang ku tak kerja. diorang selalu bagi off kalau abang ku ke luar negara.

Kalau Keling memangg begituu lah. Sikit sikit ingin cuti, pantang ada peluang! Kakak ipar saya kata, “abang kau selalu sebok tak sempat ajak akak makan luar”. Lepas makan dan jalan jalan, kita balik lebih kurang pukul 10 malam.

Lepas tue saya relaks tengok cd kat hall, baring atas carpet aja. Cerita “Frankestine In Love” ! Cerita hantu berasmara! Hahaha. Kak Felna masuk dalam. Tak tau apa diaorang buat.

Tak apalah, itu hal dia. Tak sangka, Kak Felna bawak secawan kopi lalu duduk di sebelah ku. diorang baru lepas salin baju tidur. Aduh wanginya bau badan dia. dahh tue pulak baju tidur jarang.

Saya tiba tiba stim. Maklumlah ingatan ku masih kepada kesah kak Limah dgn ku siang tadi. mmg orang bujang agaknya, kalau dahh “mengena” sekali. rasa ingin lagi. batang pelir saya dahh mula ingin keras.

Saya dahh ingat ingin ulang lagie sekali. Malangnya, kak Felna kacau daun. diorang duduk pula sama. Dekat saya pulak tu. Issy. buat kacau aja. Rasa saya ingin suruh diaorang masuk pi tidor.

Tapi mana bolehh saya ingin arah dia. Ini rumah diaorang punya. saya nii nompang aja. untuk jaga dia. Jadi, saya terpaksa tahan releks aja. kita sembang sembang kosong pasal kerja.

Kepala saya masa tue dahh tak bole concentrate lagie pasal cerita. Tak bolehh pikir. Ingatan saya kat asyik asyik kepada Kak Limah aja. Rasa terbayang cipap Kak Limah yg tembam kat celah kangkangnya.

Sambil sembang tangan saya tak sengaja sentuh sikit tangan Kak Felna. Yalah. macam melawak lawak gitu aja! Tak serius apa apa. Ku cuba dekati Kak Felna sikit, maklumlah kita duduk dekat dah.

Saya jadi lagie berani maklumlah ruang rumah itu kita berdua saja. Kak Limah dahh tidur agaknya. Lagipun jam dahh lebih 10 malam. Tambahan pula, “kerja” kita siang tadi pasti meletihkan! saya sound Kak Felna, “Kalau abang tak ada nih apa kakak buat? ” tanya ku.

Kak Felna jawab. Pantas. Katanya, “Apa ingin buat, buatlah apa apa” katanya. Saya pandang dia. Kak Felna senyum. Lama lama diaorang ketawa. Macam ada apa apa yg tersembunyi, tapi tak terkata.

Mmg malam tue diaorang cukup manis. Lawa. Kesan make upnya masih ada tinggal di pipi dan bibirnya. Rambutnya dihuraikan. Tambah pulak diaorang pakai baju tidur nipis hingga nampak coli dan pangkal tetek nya.

Kejap tue diaorang tanya, “Kenapa Man tanya? “. saya jawab” sahaja ingin tanya. ” saya senyum. Kak Felna menjeling saya. saya tengok kakak ipar saya tue cukup cantik betul, putih, buah dada besar.

Tak tahanlah tengok Kak Felna. mmg gila abang saya selalu tinggal tinggalkan bini lawanya. “Kakak bolehh tahan abang tinggalkan kakak sampai seminggu macam nih? ” saya tanya. “Tahan macam mana? ” tanya Kak Felna.

“Tak ada lah. laki bini. ! Anak pun tak ada. Kesian kak sunyi macam ni. ” jawab ku. “Habis ingin buat camana! ” jawabnya, Sekoyong otak saya jadi bengong.

Saya terus diam. Tak cakap. kita duduk diam diam. cd di tv tiba pula bab romantis. Mereka bercium dan membelai mesra. kita asik menonton. Sekejap saya dengar Kak Felna mengeluh.

Tersedu sedu nafasnya. Kemudian tiba tiba Frankestin datang secara mendadak dan menerpa gadiis manis yg sedangg tidor. secara tiba tiba aja. Kak Felna terperanjat lalu memeluk ku. saya tergamam dan memeluknya.

Saya pegang diaorang kuat kuat. Mukanya menungkup ke dada ku. saya ketawa. “Alah. cerita aja. mahu takut apa. ” kata ku mententeramkan hatinya. saya terus peluk Kak Felna. saya rasa diaorang terdiam.

Cerita Sex Ipar Seksi Gila Kongkek Pelir #1

Dlam tergamam itu ku usap usap belakangnya. Mula mula dari belakang, terus ke bahu. Ku selak rambutnya yg panjang menutup bahu hingga ke tengkok. diorang diam saja. Ku usap turun ke pinggang dan ke dubur.

Diorang diam. Nafas Kak Felna berbunyi keras. Mau minyak wanginya makin hebat di hidung ku. diorang mgkin berpeluh. “Kak. Frankestin dahh buat kerja. dahh jadi orang handsome. ” kata ku.

Diorang mengangkat muka memandang ke tv. Waktu tue Frankestin sedangg bercium dan mengucup perempuan jelita tu. Ganas. awek itu meronta. Kemudian pasrah. Satu demi pakaian perempuan itu dibuka. Kini Frankestin sedangg merangsang perempuan itu.

Kak Felna masih dlam pelukan ku. saya masih mengusapnya. Kak Felna menjengah muka dlam pelukan ku. Pinggang ku dipeluknya erat rat. Kini Frankestin sedangg menghisap tetek perempuan itu. Diramas ramasnya.

Wanita itu sudaah naik nafsu syahwat. Menggeliat. saya dengar kak Felna menarik nafas panjang. Tangan kak Felna di celah kangkang ku. saya hanye pakai kain sarung (kebiasaan ku) tanpa seluar dlam (suspender).

Kini pelir ku mulai tegang bila tangan kak Felna menekan dgn tak sengaja. saya menggeletar satu badan. Adengan Frankestin makin hebat. Kini tangan Frankestin sedangg meraba raba celah kangkang perempuan itu.

Hai. gamat. saya tak tahan, lalu saya komen, “Tu Frankestin dahh startlah buat lucah, kalau dapat ingin hisap, jilat. Lepas tue habis diaorang gigit. Frankesntein ingin hisap darah. ! ” kata ku komen.

Kak Felna pandang muka saya dgn manja. Senyum aja dia. saya pun senyum juga. Ku rapatkan muka ku lalu ku cium pipinya. Perlahan lahan ku kucup bibirnya, terus kulum lidahnya.

Kita berkucupan. Lama juga. Tiba tiba kak Felna menolak ku hingga terlepas. diorang meloncat dan terus berlari ke atas. saya sedar diaorang menolak. Menyesalkah dia? saya termenung apa yg saya lakukan itu memangg salah.

Lama jg saya menung. Lalu ku hirup kopi tadi dan memberhentikan cd. Tutup tv. saya duduk bersandar di sofa sebentar. Hati ku serba salah. saya wajar minta maaf, kata ku.

Diorang kakak ipar saya. Isteri abang saya. saya beranikan hati. saya berjalan ke tingkat atas. Ku tolak pintu biliknya. Ku lihat biliknya tiidak berkunci dan diaorang terbaring di tengah katil membelakang.

Saya duduk di pinggir katil. Ku pegang lengannya. Lampu biliknya di” dim” kan. Cahaya suram. Air cond berhembus lemah. Ku rapati katil. saya duduk di pinggir katil double size itu.

Biliknya cukup besar. Cantik berhias. Macam bilik Permaisuri raja. Maklumlah laki orang berduit. Juta juta. “Kak. Soden minta maaf tadi. ” kata ku perlahan aja. diorang terdiam. Ku usap lengannya.

Diorang diam saja. Ku balikkan diaorang telentang. diorang mengikut tarikan ku. Sekarang diaorang menelentang. Mukanya biasa. Matanya pejam. Ku bercakap meraryu rayu minta maaf. Dibukanya matanya. Dipegangnya tangan ku lalu diletakkan ke dadanya.

Ku rasa dadanya bergetar. diorang mengangguk. saya lega. “Kak Felna tak marah? ” tanya ku. diorang bagai senyum saja. Ku gerakkan tapak tangan ku di belahan dadanya yg kenyal itu.

Ku usap usap dari luar kain. diorang diam. saya makin nakal. “Kunci pintu dulu, Soden. ” Katanya. saya berdiri dan mengunci pintu. saya faham. diorang ada sesuatu yg tersembunyi yg saya sendiri tak faham.

Ya. ada sesuatu yg tersembunyi. Bila saya balik ke katilnya, saya baring disisinya. Ku peluk tubuh gebu Kak Felna lalu kita pun berdakapan. saya cium dan berkucupan. saya hisap lidahnya.

Lepas tue saya buka zip night gownnya. Bila terbuka lalu ku lekangkan hingga ke paras dada. saya naik geram. Kak Felna merelakan pula. * Kak Felna tiidak membantah. Matanya tertutup rapat semasa saya menguakkan bajunya.

Lalu ku lucutkan kancing belakang branya. diorang memberi ku ruang. Kini buah dada nya yg mengkal itu sudaah pun terdedah. Aduh, memangg putih kulit kak Felna. Melepak. Puting susunya kemerah merahan.

Meluap luap kegeraman saya, lalu ku hisap buah dada nya. Sebelah tangan ku mengepal perlahan. Kak Felna membiarkan. saya terus tarik diaorang ke dlam pelukan. Mulut kita terus berkucupan.

Bibirnya ku gumam. Kak Felna membalas kucupan saya. kita berkuluman lidah lama, diaorang hisap lidah saya kuat, saya balas hisapan lidahnya. Tangan saya tak lepas peluang dan terus meramas buah dada nya yg sederhana besar.

Tangan saya tak dapat ingin genggam habis buah dada kak Felna. Lama jg buah dada kak Felna ku lumati dgn gomolan. Ku dengar nafasnya mengah. Bersileh ganti ku gilir gilir di antara ramasan dan kucupan.

Napas kak Felna makin keras. Perlahan lahan saya seluk dlam baju tidur kak Felna dari bawah. Kini ku rasa celah kangkangnya basah. diorang membiarkan. Tak membantah. Bajunya memangg loose.

Sambil itu puting buah dada nya saya gentel dan jilat. saya jadi stim giler. Puting buah dada nya rasa makin membesar macam guli kaca anak anak. saya terus buka baju diaorang dan hisap puting buah dada.

Bila kena sahaja hisapan saya, kak Felna terus terjerit perlahan “Soden” rengeknya. saya tanya “Kak Felna sedap? ” diorang mengangguk. saya terus hisap lama lama. Tanpa saya sedar, ku selak hujung kain ku hingga pelir ku telanjang.

Ku angkat tangan kak Felna ku capaikan lalu ku letak kat celah kangkang ku. Kini pelir ku menegang. Mulut Kak Felna nampak terbuka. basah. Ku kucup. Tangan kak Felna terus guide memegang pelir ku yg tegang.

Ku hayun dubur ku. Kemudian kak Felna lancapkan perlahan. Sementara tangan saya cari jalan masuk ke dlam baju tidur diaorang dari bawah. Bila terselak sahaja bajunya, saya nampak pahanya cukup putih.

Lagilah ransangan saya meninggi. Pehanya yg putih melepak itu ku kangkangkan. Kini tangan ku mengusap usap celahan kemaluannya yg basah. Kak Felna terdiam saja. saya renung mukanya. diorang nampak nikmat! Ku masukkan jari ku di celah pantienya lalu ku cari kelentitnya.
Cerita lucah Ipar Seksi Gila Kongkek Pelir #1

Tersentuh saja, ku tengok kak Felna mengelinjang. Ku gentel perlahan lahan. Ku usap dari atas ke bawah hingga ke lubang cipap nya. diorang membiarkan saja. Lendir melomos jari ku.
Ku rasa kelentit kak Felna membesar dan kejap. Bila tangan saya masuk dlam pantie kak Felna, saya raba di celah kangkangnya. saya dapat rasakan cipap nya udah berair betul.
Bulu taklah berapa lebat sangat. Halus pula (saya agak sahaja masa tu). Jari ku terus guide jari jemari ku ke biji kelentitnya. Ku usap usap celahan cipap nya dari atas ke bawah.
Bila sampai ke kelentit, ku tekan. diorang mengelinjang. Ku pusarkan kelentitnya dgn jari ku. Kini Kak Felna lemas. saya tau, diaorang suka saya gentel bijinya. Bila saya gentel biji dia, diaorang meggeliat, hisapan lidah saya lagie kuat seperti bunyi anak kucing manja jilat susu.
Saya lepaskan mulut saya dari mulutnya. Tanpa bercakap sepatah, ku kupas baju tidornya. Kini diaorang separuh telanjang. yanng tiggal hanye pantienya yg basah di celah kangkang. Ku usap dari luar.
Kak Felna merelakan. Kemudian ku tanggalkan. diorang mengangkat pinggolnya melepaskan. Kini Kak Felna bertelanjang bulat. cume saya berkain sarung. saya tengok cipap Kak Felna ada rambut halus yg lembut.
Bukan macam Kak Limah, agak kasar. Ku dakap dadanya dan ku hisap puting susunya smbil meramas ramas. Ku jilat hingga ke perut terus ke pusat. Di pusat, ku mainkan lidah ku.
Lama. sambil itu tangan kiri ku meramas tetek nya dan tangan kanan ku pula menggentel kelentitnya. Kak Felna mendesah, “ah. syysy. usy. ” seperti orang kepedasan cili. Tangannya tergapai gapai meramas cadar tilam.
Sekali sekali rambutku diramasnya. Kemudian mulut ku terus ke bawah. Kak Felna mgkin tau yg saya hendak menjilat cipap nya. diorang mengangkang lebih luas. Ku benamkan muka ku ke celah kangkangnya.
Terbau aroma cipap nya semacam bau tengik. Bau kemaluan perempuan. Ini membuat saya lagie terangsang nafsu. Ku masukkan lidah ku di celah bibir cipap nya. Ku jelirkan lidah ku menguit nguit lubang cipap Kak Felna.
Makin berlendir banyak. Basah. Waktu itu tangan Kak Felna memegang pelir ku yg tegang. saya faham. Ku lucutkan kain ku dan berpusaing. Sekarang kita 69. Ku tertiarap atas tubuhnya yg terlentang.

Ku arahkan kepada kepada pelir ku yg tegang. Ku sasarkan kepala pelir ku yg sudaah kembang ke mulutnya. Kak Felna terus membuka mulutnya dan cuba mengisap kepala pelir ku.

Agak susah sebab kepala pelir ku lain macam. Kepalanya kembang lebih bear dari batang waktu menegang. sesudah berusaha membuka mulutkannya, baru masuk seluruh kepalanya. Ia mengisap batang pelir ku smbil meramas telur ku perlahan.

Bila saya menjilat kelentitnya, terasa Kak Felna makin kuat menghisap kepala pelir ku. Tangan ku memeluk pungguhnya. Ku benamkan muka ku. Ku rasa lidah ku masuk ke dlam lubang cipap ipar ku.

Ku kuit kuitkan. Kak Felna mengepit kepala kuat kuat. diorang makin mendesah. “ah. syysy. usy. ” seperti orang kepedasan cili. burit nya terangkat angkat. saya terus memperhebat geletekan lidah ku dicelah cipap nya.

Dlam satu pergerakan yg pantas, ku terasa kepala ku tersepit kuat dgn kedua peha Kak Felna. diorang mendesah tambah kuat. “ah. syysy. ush. ” seperti orang kepedasan cili yg amat sangat.

Kepala pelir ku dihisapnya kuat kuat. burit ku diramasnya. Kukunya mencengkap ke pepejal dubur ku. Ku rasa mulutkan menghisap kepala pelir ku ketat ketat. Ku rasa seakan akan ingin terpancut sperma ku dlam mulutnya.

Tapi ku tahan. Kemudian Kak Felna releks. saya agak tadi Kak Felna telah orgasma. Ku tengok air putih meleleh dari lubang cipap nya. Baunya cipap ipar ku makin kuat.

Merangsangkan! saya hairan mengapa kuat sekali desakan nafsu ku. mgkin perasaan yg didorong oleh hakikat bahawa Kak Felna adalah hak abang ku. Sekarang cipap kepunyaan abang ku tue sudaah jadi milik ku.

Perasaan cemburu itulah yg membakar nafsu saya hingga jadi teransang sebegini hebat. Sebentar kemudian saya bangun dan atur kedudukan tubuh kitorang. saya buka lengannya dan letakkan bawah bantal. Dadanya membusung tinggi.

Baju tidur Kak Felna bersepah di sebelahnya. Kini kita btl betul bertelanjang bulat. saya tak bolehh ingin describe body Kak Felna! Kemas. Cukup cantik. too beautiful. putih betul, celah kangkang pun putih, bulu cipap diaorang sikit, nipis, biji kelentit diaorang panjang bolehh nampak terkeluar sikit.

Tegang! mmg bertuah abang saya dapat seorang bini yg berparas tubuh yg sejelita bidadari. Maklumkan Kak Felna nii ialah seorang yg pernah diberi award “Ratu Pramugari”. mgkin kerna poket abang ku tue tebal maka tercangkuklah hati Kak Felna pada abang saya tu.

Mereka berkahwin selepas bertunang hanye sebulan. Mereka honeymoon ke Hawai. Seperti yg saya kata tadi, silapnya abang ku hanye satu, iaitu diaorang sebok sangat dgn urusan bisnisnya. Selalu sangat berjalan keluar negara.

Dlam sebulan beliau hanye bersama dlam 2 minggu. Kemudian terpisah. mgkin ini yg menyebabkan mereka tiidak dapat anak? Tak taulah, tapi begituu lah. ! “Kak. badan Kak Felna sungguh cantik. Cantik betul. ! ” kata ku memuji.

Diorang membuka matanya. Senyum. saya terus merangkul tubuhnya mendakap erat erat. Terasa sayang sangat saya kepadanya. kita berkucupan lagi. Ku renung mukanya. diorang memandang ku. Matanya kuyu. Seakan Kak Felna meminta sesuatu dari ku.

Perlahan ku angkat tubuh Kak Felna. Ku sandarkan tubuh Kak Felna ke birai katil dgn beralaskan 2 buah bantal. diorang menurut saja. diorang sekarang separa duduk berjongkok sandar. Mukanya releks.

Matanya terturup rapat, Kak Felna semacam menunggu adegan seterusnya. Perlahan saya angkat kedua kakinya ke atas bahu saya. Kini tubuh Kak Felna seakan akan berlipat. saya dengar Kak Felna melenguh panjang.

Sambil ku peluk belakangnya dan sebelah tangan memegang bahunya. Tangan ku satu lagie memainkan kepada batang pelir ku yg tercacak. Ku halakan ke liang cipap nya yg berlengas dgn lendir dan air liur ku.

Perlahan lahan ku masukkan kepala pelir ku ke liang cipap nya. saya rasa macam tersepit. Mata Kak Felna terbuka sedikit. Nafasnya kencang. Ku geselkan kepada batang pelir ku dicelah bibir kemaluannya.

Kemudian ku masukkan ke celah lubangnya hingga ke kepala pelir ku. saya tengok Kak Felna seperti orang bersedia. dng kemas kedua dua tangan ku memeluk dan merangkul kedua bahunya.

Sambil ku kucup mulutnya, ku tekan kepala pelir ku perlahan lahan masuk ke lubang cipap nya. Mula mula ku rasa ketat. Tersepit. Ku dengar Kak Felna mengeluh. saya tanya, “sakit? “.

Diorang menggeleng lemah. Kemudian ku sorong lagie sedikit. Ku dengar sekali lagie Kak Felna mengeluh. Seperti saya kata tadi, memangg kepala pelir ku lebih besar dari batang pelir ku.

Seperti cendawan busut. Takuknya kembang seperti payung setengah kuncup. Ini mgkin susah sikit jika masuk cara tergesa gesa. Kini sekerat kepada batang pelir ku sudaah masuk. Ku tarik keluar.

Ku dengar Kak Felna melenguh. saya mula menarik tubuh ku. Kak Felna merangkul tubuh ku seolah olah tiidak membenarkan saya mencabut batang pelir ku. Lalu ku tusuk semula. Mulalah sesi sorong tarik.

Woowh. Lubang cipap ipar ku terasa sempit. Ketat. Tadi pun saya tengok, liang rekahannya. rapat. mmg saya tau, posisi begini menyebabkan otot otot cipap perempuan sempit dan mengetat. Ku mulai menghenjut.

Mula mula perlahan kemudian bila lendirnya banyak, makin lubangnya jadi licin sedikit dan geselannya kita hebat. Bedecit decit bunyinya. Kak Felna mengeluh. Mulut kita berkucupan. Sesekali ku ramas tetek nya.

Kemudian saya menjongkok dan menghisap biji puting tetek nya. Sementara itu saya terus menghenjut batang pelir ku keluar masuk. Bila ku tarik, Kak Felna melenguh. Kemudian ku tusuk. Ku tengok Kak Felna tergapai gapai kesedapan.

Ku peluk diaorang kemas kemas. Kini posisi ku seperti orang menunggang kuda. Kak Felna tersandar menahan lonjakan ku yg makin kuat. Kini saya meniarap atas badan Kak Felna yg gempal.

Pehanya terkangkang luas. saya tiidak tahan, lalu ku hisap puting buah dada kak Felna dgn lahap. sambil itu batang pelir ku terus menancap kuat menusuk lubang cipap nya. Pada mula tadi slow sikit, bila Kak Felna nampak lemas ku cepat sorong tarik ku.

Batang pelir ku makin kembang dan membesar. Seolah olah koyak lubang cipap Kak Felna yg ketat tersiat oleh keganasan batang pelir ku yg keras. Nasib baik air mazi Kak Felna dahh banyaak keluar jadi licin sikit luang dia.

Sekarang batang pelir ku yg 7 inci itu dahh masuk habis. saya terus benamkan pelir saya dlam cipap Kak Felna. sambil itu saya buat pusingan dgn jubur saya. saya tengok jubur Kak Felna yg lebar pun ikut ayunan saya.

! Terangkat angkat. Sekejap Kak Felna peluk badan saya kuat sambi mengerang. Lepas itu terkulai. batang pelir saya terus menghenjut. saya rasa ada bebola di hujung dlam cipap ipar ku.

Bila saya tusuk ke dalam, maka Kak Felna mengelinjang. saya tengok dari air muka, diaorang bukan sakit. saya henjut dlam dalam masuk cipap Kak Felna. Kak Felna mengerang. Hampir 15 minit kita berhenjut henjutan.

Kita bergomolan sakan. saya rasa badan Kak Felna mengejang. Nafasnya kencang. Kepala nya bergoyang ke kiri kanan. saya tahu Kak Felna dahh tak tahan. Tapi saya terus menyorong tarik pelir saya dlam cipap Kak Felna.

Kini ku tegangkan dan ku tonyoh perlahan lahan. Ku geselkan bulu ku ke kelentitnya. diorang makin macam teransang. cipap kak Felna makin becak dan melengas. saya rasa Kak Felna sedangg mengalami klimeks.

Mata Kak Felna pejam mata rapat. Mukanya berkerut seperti menahan sesuatu keperitan. Suaranya melongoh. Pelukannya keras. Nafas Kak Felna makin kencang. Sah Kak Felna dahh ingin puas. Mulut ipar ku yg kecil itu ternganga terutama bila saya tarik.

Saya kucup, saya sedut dan saya mainkan lidahnya. buah dada nya ku ramas dan ulit perlahan dan kepal kepal. Putingnya ku gentel. Jadi tangan kiri ku turun ke bawah menggentel kelentitnya.

Diorang merengek keras. ! “Ummngh. !. “Kak Felna melenguhh. saya percepatkan henjutan ku. mmg waktu itu ku rasa kesedapan yg terhingga. Ku tanya Kak Felna, “Sedap. ? ” diorang tiidak menjawab, hanye mengeluh, melongoh umpama menyatakan.

” Ya. ! “. Henjutan ku makin hebat. Seluruh tubuh Kak Felna ku peluk kuat. smbil kakinya memeluk kuat badan saya. Kemudian tiba tiba diaorang menggelepar seperti ayam liar dipegang.

! saya tahu diaorang sedangg menemui klimaksnya. saya masih bertahan, walaupun hanye sedikit lagi. air mani ku pun rasa ingin memancut. saya terus menghenjut. saya pun dahh tak tahan juga.

Secara tiba desakan sperma ku hampir bersemburan. Tambahan pula Kak Felna menggeliat dan dubur nya bergoyang ke kiri ke kanan. kita saling berpautan. Waktu itu ku henjut dan tusuk seluruh batang pelir ku habis, berdecit decit cipap ipar ku.

Lendirnya banyak. Seluruh tenaga ku merangkul tubuh Kak Felna. saya terus tekan. Tekan dlam dalam. kita sama sama mencapai klimaks. kita sungguh sungguh merasa nikmat. Kak Felna menerima rangkulan itu semacam lemas.

Kak Felna tercungap cungap. Waktu pancutan pertama itu, saya rasa badan Kak Felna seperti terperanjat. mgkin itu kerna air pertama lelaki biasanya memangg kuat semperotannya. Panas! Kemudian semperotan kedua, ketiga dan ke empat.

Selebihnya ku rasa seperti mengalir saja. saya terus memompa batang pelir ku keluar masuk. Kak Felna yg lemas itu membiarkan saja. Seluruh tubuhnya yg lembut dan tiidak bermaya itu ku ulit, dan ku kepak kepak.

Umpama orang yg mengidam sangat. Kak Felna menerima rangkulan itu seperti orang lemas. Kak Felna tercungap cungap. Kini tubuhnya masih belum ku lepaskan. batang pelir ku masih terbenam. saya rasa dlam saluran kemaluan ku mengalir sperma.

Ku biarkan. Mulut kita berkucupan. Sesekali ku ramas tetek nya. Kemudian saya menjongkok dan menghisap buah puting tetek nya. Sementara itu saya terus menghenjut batang pelir ku keluar masuk, walaupun semakin lemah.

Bila ku tarik, Kak Felna melenguh. Kemudian ku tusuk. Ku tengok ipar ku tergapai gapai. Ku peluk diaorang kemas kemas. “Kak Felna dahh keluar? ” saya tanya. diorang menganguk.
“Puas? ” tanya ku. diorang senyum. Bibirnya merah kena sedutan kucupan ku. Makin nampak kejelitaan Kak Felna. Senyuman pragawatinya dihiasi dgn giginya yg putih dan tersentil pula hujung lidahnya.

Saya tak tahan lalu ku kucup dan hisap lidahnya. diorang menjelirkan lidah panjang lagi. kita terus berkucupan. kami bercumbuan. kita masih bersatu tubuh. pelir ku masih di dlam cipap nya.

Ku rasa batang pelir ku sudaah makin lemah. Perlahan lahan ku cabut. Ku tengok sperma ku mengalir keluar dari celah lubang cipap nya. Mengalir pekat. Kak Felna hendak bangun.

Ku tahan badannya. Lalu saya membongkok ke celah kangkangnya. saya bukakan bibir cipap ipar ku. Merah. Bau hanyir menyelubungi udara bersekali dgn aroma cipap perempuan. saya tau, hunjaman dan hentakan ku tadi menyebabkan cipap Kak Felna melengas jadi merah jambu masak.

Ku dengar Kak Felna bercakap manja perlahan lahan, “Soden. tak jijik ke? ” Ku pandang ke mukanya. sambil ku jilat puting tetek nya. “Tak. ” jawab ku. kita tersenyum.

Ku capai tissue di atas meja lampu. Ku selebek celah kemaluannya. Ku usap hingga kering. Waktu itu mata Kak Felna tertutp rapat seperti masa saya kongkek cipap ipar ku tadi.

Saya tengok, lubang cipap nya terbuka luas sebab baru sahaja lepas kena sondolan kepala batang pelir ku yg kembang. Nampak lubang cipap Kak Felna merah. Terkuak. Kak Felna membiarkan saya menyelebek seluruh rongka cipap nya.

Saya memangg suka tengok lubang cipap perempuan. Sekejap ku pandang mukanya yg cantik itu. diorang senyum merelakan ku mencelebik cipap nya. dlam hati ku berkata, “Wanita secantik ini pun akhirnya lemas jg kena penangan saya. ” cipap Kak Felna yg berlendir kini kering ku usap.

Ku biarkan kak Felna baring tanpa selimut. kita berdua telanjang gegat. Berpelukan. Puas. dlam berdakapan itu, saya bisikan, “Kak Felna btl puas? ” diorang jawab, “Mh. ” “Dengan abang? ” tanya ku.

“abang Man selalu sangat out station. Bila pulang dahh letih. Buat kejap. Kemudian tidur! ” katanya. “Habis camana tuh? ” sampuk ku. “Dia puas. kami terkebil kebi sampai pagi. ” Kak Felna macam komplen.

“Dengan Soden tadi? ” tanya. “Tulah pertama kali dahh dekat setahun nih! ” katanya. Jujur sekali. saya kesihan. “Tak apalah. ” jawab ku penuh makna. kita tidur berdakapan. tapi, tidor kamu hanye sebentar melepaskan lelah.