Intai Tetek Besar Makcik Sundal

By Lucy Monday, June 1, 2020

Kisah lucah nie berlaku pada masa saya sekolah dulu. Masa tue saya bekerja sebagai pembantu gerai makan seorang makcik. saya panggil diorang Makcik Firya. Umur diorang dallam pertengahan 40. diorang nie agak gempal dan suka make up. Gaji saya kira hari.

Pada suatu hari, hujan pun turun dengaan lebat hinggakan kita terpaksa tutup gerai. saya masuk kedalam bilik belakang gerai smbil berehat. Kemudian saya dengar Makcik Firya memasuki bilik air di belakang gerai.

Saya nie mmg suka mengendap. Maklumlah. tengah nakal. saya lihat lampu bilik air menyala, saya pun apa lagi. terus intai tetek besar tu melalui satu lubang zing kat tepi dinding bilik air tu.

Betapa berderau darah muda saya bila saya lihat Makcik Firya membuka baju dan kainnya. saya nampak Makcik Firya cume pakai coli dan seluar dalam. Lepastu saya makin tersentak bila Makcik Firya menanggalkan semua yg dipakainya.

Mak Jak bertelanjang di dallam bilik air. saya rasa batang mudaku keras. Kali ini saya tengok wanita bogel secara live. Sebelumni saya cume tengok dallam cerita blue. Badan Mak Jak agak gempal dan saya lihat payudara diorang agak besar dan sedikit layut.

Puting tetek nya besar dan bontot Makcik Firya cukup besar dan saya lihat bulu pantat nya cukup lebat. Tiba tiba Makcik Firya mencengkong dan kencing. Wow! bestnya bila saya nampak dari dekat pantat wanita berumur.

! lepastu Makcik Firya bangun dan seperti hendak keluar dari bilik air. saya bergegas masuk balik dallam bilik belakang gerai dan buat buat baring. saya dengar pintu bilik air di buka dan saya dengar Makcik Firya berjalan kearah bilik saya.

Cerita Sex Intai Tetek Besar Makcik Sundal

Saya buat buat tidur dan saya dapat rasakan yg Makcik Firya masuk dallam bilik dan menghampiri saya. saya rasa macam mahu pitam bila saya dengar Makcik Firya bersuara “Adik(nama panggilan saya di kampung).

Adik buat apa tadi? intai tetek Makcik Firya ye. ” saya cume diam dan pejamkan mata. tiba tiba saya jadi terkejut bila saya dengar Makcik Firya bersuara lagi”tak payah mahu susah susah intai dik. mahu tengok cakap je. Makcik Firya blh tunjuk. ” saya membuka mata dan saya melihat Makcik Firya berada disisi katil dan cume berkemban.

Diorang memandang saya dan duduk disebelah ku. ” Maaf Makcik Firya, adik mahu tengok je. ” kata saya. Kemudian Makcik Firya menjawab. “takpa, Makcik Firya tak kisah selagi adik blh simpan rahsia”.

Tiba tiba Makcik Firya memegang tangan ku dan menarik saya rapat kepadanya lantas berkata. ” mari Makcik Firya tunjukkan. ” Makcik Firya melucutkan kembannya di bahagian atas dan saya lihat payudara nya yg besar.

Saya mahu tahu mahu buat apa. bila Makcik Firya menyuruh saya meramas payudara nya. Makcik Firya pun mengajarku cara meramas. m, bestnya. payudara nya yg besar tue bergoyang dan beralun bila saya ramas.
Cerita lucah Intai Tetek Besar Makcik Sundal

Pada masa yg sama, tangan Makcik Firya membyka zip seluar saya dan mengeluarkan batang muda ku yg baru mahu tumbuh bulu. Makcik Firya seperti orang hilang akal bila dengaan pantas diorang menanggalkan terus kembannya dan bertelanjang smbil bercengkong depan saya.
Makcik Firya tiba tiba mendekatkan mulutnya dengaan batang ku. saya jadi gementar. sebab inilah pertama kali saya akan dihisap. Ya, Makcik Firya menghisap batang saya dengaan rakusnya. Berbunyi bunyi.
Dan berkocak. saya rasa amat nikmat dan mengerang. ” s. oh Makcik Firya. sedap. adik tak tahan ni. mahu pancut. ” Makcik Firya tak menhiraukan amaran saya , diorang terus hisap hinggakan saya pancut dallam mulutnye.

Lama saya dibiarkan berehat sebelum batang ku tegang kembali. Kemudian Makcik Firya berkata ” adik mahu belajar buat Makcik Firya rasa sedap tak? ” saya kata “ya”. Lepas tue Makcik Firya mengajar saya menjamah tubuhne dengaan lidah.

Semua tempat di suruhnye jilat, dan last sekali, diorang suruh saya jilat pantat diaorang. Mula mula saya rasa geli sebab pantat diorang nampak dahh berserabai dengaan bulu yg lebat, berair dan agak besar.

Namun Makcik Firya memujuk saya utk terus jilat. saya pun menjilat pantat Makcik Firya dan mula mula saya rasa lidah saya berlendir dan rasa masin, tapi lama lama saya jadi seronok.

Makcik Firya mengerang dan mengayak bontot nya. Sampai satu tahap, Makcik Firya sekali lagie seperti orang gila. Kali ini Makcik Firya bercengkong diatas muka saya dan mengayak pantat nya dengaan mulut saya.

Tanpa saya sedari, lidah saya berada jauh didalam lubang Makcik Firya. Makcik Firya terus mengayak dan akhirnya saya rasa lidah saya di basahi air lendir yg keluar dari lubang pantat Makcik Firya.

Kita melakukannya sudaah 20 minit. Adengan seterusnya tak lain tak bukan. kita main seks, kongkek makcik. Dan makcik Firya menjadi seperti cikgu yg mengajar anak murid. tetapi saya puas dan Makcik Firya pun puas.

Kita rahsiakan segalanya dan saya terus menagih kepuasan seks dari Makcik Firya dan yg malang sekali. Hingga ke saat ini saya masih menagih seks namun bukan dari gadiis seusia dengaan saya.
Saya ketagih seks dari Makcik gempal tetek besar ni