Dikongkek Bapak Dan Adik Kandung Lubang Faraj Ku

By Lucy Friday, June 19, 2020

Namaku Zarah, seorang guru berumur 31 tahun, sudah berkahwin dan ada seorang anak lelaki. Anakku tinggal bersama ibu dan bapa mertuaku di kampung. Apabila cuti penggal, anakku akan pulang ke rumahku. Sejak melahirkan anakku ini, saya tidak dapat mengandung lagi kerana rahimku tidak subur lagi.

saya ingin menceritakan satu pengalaman hitam yang berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yang lalu dan berterusan hingga kini. Ianya berlaku kerana kesilapanku sendiri. kira-kira enam bulan yang lalu, seperti biasa stelah pulang dari mengajar saya akan ke rumah bapak ku utk menyediakan makan malamnya kerana bapak tinggal seorang sejak ibuku meninggal dunia.

Adikku pula masih belajar di universiti dan jarang pulang. Pada petang itu stelah selesai memasak, saya merasa badanku lengguh dan sakit sedikit. Sebelum pulang saya berehat dahulu di rumah bapak kerana saya bosan tinggal seorang di rumah.

Suamiku selalu lewat pulang kerana sibuk dgn pekerjaannya. Dan sejak kebelakangan ini jg saya jarang di setubuhinya. Walaupun umurku sudah 30 tahun, nafsu seksku masih mengebu-gebu dan setiap kali saya meminta di setubuhi suamiku selalu berkata yang dia letih.

Seingat saya sudah hampir dua bulan saya tidak merasa nikmat bersetubuh. “Eh Sal, termenung saja. bapak tengok kau semacam saja, tidak bermaya dan muka kau pucat sikit. Kenapa, kau tidak sihat ke? ” Tanya bapak mengejutkan saya dari lamunan.

“Ye la bapak, Sal rasa tidak sedap badan. Rasa letih dan badan nie sakit-sakit. ” Jawabku. “Kasihan bapak tengok kau, penat mengajar balik siapkan makan malam bapak pula. Kalau kau penat tidak payah la susah-susah, bapak boleh makan kat kedai depan tu. ” bapak berkata.

“Takpe la bapak, Sal tidak kisah lagipun makan kat kedai tu bukan sedap sangat. Inikan sudah menjadi tanggungjawab Sal, siapa lagi nak menjaga bapak kalau bukan Sal. ” Jawabku.

“Baik anak bapak ni, tidak sia-sia bapak ada anak perempuan macam Sal ni. Kalau kau mahu mari sini, biar bapak urutkan badan kau. ” Kata bapak lagi.

“tidak susahkan bapak ke? ” Tanyaku. “Takde la, bukanya susah sangat. Kau dah banyak tolong bapak dan tidak salahkan jika bapak tolong kau. Kau pun bukanya orang lain, anak bapak juga. ” Jawab bapak.

“Kalau bapak tidak kisah boleh juga. ” Kataku sambil menghampiri bapak. bapak mengarahkan saya berbaring meniarap di atas carpet di ruang tamu. Ketika itu saya masih lengkap berpakaian baju kebarung kerana saya tidak menukar baju sejak pulang dari sekolah tadi.

bapak mula menguru belakangku, dari bahu hingga ke pinggang. Sekali-sekala urutan bapak hampi ke bontot pejalku. saya merasa sedikit lega dgn urutan bapak, lama-kelamaam perasaan itu bertukar menjadi nikmat.

Urutan lembut bapak membuatkan nafsuku mula terangsang kerana sejak akhir-akhir ini nafsuku cepat terangsang. Mungkin kerana saya sudah lama tidak di setubuhi suamiku yang selalu sibuk. saya mula khayal dan merasa nikmat dgn urutan bapak.

“Sekarang kau baring terlentang pula, biar bapak urut kat depan pula. ” bapak mengejutkan saya dari khayan berahiku. Setelah berbaring bapak mula mengurut bahuku, saya merasa ghairah kembali apabila urutan lembut ayak di bahuku.

saya memejamkan mata menikmati urutan bapak yang merangsangkan nafsuku itu. Lama-kelamaan urutan bapak turun ke leher dan ke dadaku. Ketika tangan bapak berada di dada dan hampir menyentuh tetek ku yang masih tertutup itu, getaran nafsuku bertambah kuat.

bapak mengurut di sekitar tetek ku dgn agak lama, saya merasakan tangan bapak mula bermain-main di butang baju kebarungku. saya tidak berdaya berbuat apa-apa melainkan berasa amat ghairah dan memerlukan belaian lelaki ketika itu.

Kedua-dua tetek ku terasa amat tegang di bawah coliku. Putingku terasa menonjol dan pantat ku merasa hangat dan mula berair. “Sal, biar bapak buka baju kau sikit agar senang bapak urutkan. ” bapak berkata sambil membuka butang baju kebarungku hingga ke perutku.

saya tidak dapat melakukan apa-apa lagi kerana belum sempat saya menjawab, bahagian dadaku sudah terdedah, nasib baik coliku masih ada. bapak mengurut lagi, kali ini urutan bapak bertukar menjadi usapan di dadaku membuatkan nasfuku bertambah kuat.

Nafasku mula tidak teratur dan tanpa sedar saya mengeluh perlahan. “Susah la Sal, buka terus la baju ni. ” bapak menolak sedikit tubuhku dan cuba menanggalkan baju kebarungku.

“bapak, tidak nak la. Sal malu la. ” Jawabku. “Ala. apa nak di malukan. Inikan bapak, bukannya ada orang lain. ” bapak terus membuka bajuku dan akhirnya bajuku itu berjaya di buka bapak.

saya memejamkan mata serapat-rapatnya kerana malu memandang bapak. saya setengah telanjang di depan bapak, apabila bapak mula mengusap kembali dadaku, sentuhan tangan bapak di kulit dadaku membuatkan saya kembali terangsang dan membiarkan tangan bapak di dadaku.

Usapan bapak semakin menghampiri tetek ku dan jari-jari bapak bermain di tepi coliku. saya menjadi khayal lagi dan saya hampir mengerang kuat ketika tangan bapak mula meramas-ramas lembut tetek ku yang terbungkus coli itu.

Melihat diriku tidak membantah, tangan bapak mula masuk ke dalam coliku dan meramas-ramas tetek ku yang terbungkus coli itu. saya yang mula di kawal nafsu itu hanye membiarkan sahaja bapak mengusap tetek ku kerana usapan itu sudah lama saya inginkan.

Di dalam coli itu tangan bapak memicit dan mengelus puting tetek ku. bapak membuka pengait coliku dan melemparkan coliku ke lantai dan terpampanglah tetek ku yang putih dan masih pejal itu di depan bapak.

“Apa yang bapak lakukan ni? “. Tanyaku malu dan menutup tetek ku dgn ke dua tanganku sambil mengatur nafasnya yang terasa sesak menahan gejolak nafsu. “Oo. Ini adalah urutannya, tidak usah la kau malu-malu. ” Jawab bapak sambil meleraikan tanganku dari menutupi tetek ku.

saya tidak dapat menghalang lagi apabila bapak meramas tetek ku berulang-ulang sehingga saya merasa tidak kuat menahan nafsuku. Lama bapak mengusap dan meramas tetek ku dan bapak beralih ke bahagian kakiku lalu mengurut kakiku pula.

Urutan yang berupa usapan itu semakin lama semakin ke atas. Pehaku di usapnya lalu tangan bapak kecelah pahaku dan hampir menyentuh pantat ku yang sudah berair itu.

Kali ini saya pasrah kerana saya tidak mampu lagi melawan nafsuku. bapak mula mengusap pantat tembamku dari luar seluar dalamku yang sudah basah itu. saya tidak sedar bila bapak membuka kain kebarungku.

saya hanye sedar apabila seluar dalamku ditarik ke kaki dan dilucutkan oleh bapak. saya sudah terlambat dan tidak dapat menghalang lagi kerana saya kini terbaring tanpa sehelai pakaian.

faraj ku terdedah tanpa ditutupi seurat benang. saya kini betul-betul di kawal nafsu dan saya perlu di puaskan. Di saat ini saya tidak peduli lagi, biar pun bapak saya rela.

faraj ku yang berbulu halus itu diusap-usap bapak, bibir pantat ku diraba-raba dan kelentitku dibelai-belai lembut. Ghairahku memuncak, lubang pantat ku mengemut dan ciaran lendir hangat keluar lagi membasahai permukaan pantat ku.

Badanku mengigil apabila merasa pantat ku di jilat bapak. saya menekan-nekan kepala bapak dgn agak kuat supaya jilatannya masuk lebih dalam lagi. saya mengerang sambil membuka mataku yang lama terpejam.

bapak bangun dan melepaskan kain pelikat yang dipakainya. bapak kini telanjang bulat di depanku, saya sedikit terperanjat serta malu apabila melihat batang bapak, berbeza dari batang suamiku kerana batang bapak lebih besar dan panjang.

bapak menghampiriku dan menguak kedua pahaku hingga saya terkangkang. bapak berlutut di celah pahaku dgn batang butuh nya terpacak keras mula mendekati pantat ku. Waktu itu nafsuku telah berada dipuncak stelah melihat batang besar bapak.

Batang bapak mula menyentuh bibir pantat ku. bapak menggeselkan kepala batang butuh nya ke bibir pantat ku dan ditekan masuk perlahan-lahan ke dalam pantat ku. “Argh. apa bapak buat ni. ” bapak hanye diam dan terus menekan lagi batang butuh nya masuk ke dalam pantat ku.

saya merasa pantat ku penuh serta sedikit sakit dan akhirnya seluruh batang bapak berada di dalam pantat ku. saya mengerang nikmat menerima batang besar bapak dan saya merasa pantat ku penuh.

saya jg merasa sedikit senak di dalam, batang besar panjang itu benar-benar mengisi rongga pantat ku. Sendat dan padat saya rasakan, saya benar-benar menikmatinya kerana batang suamiku tidak sebesar dan sepanjang ini.

Akhirnya saya pasrah, bapak mula menggerakkan batang butuh nya keluar masuk dan bapak merapatkan badannya ke dadaku. payudara ku di belai manja dan dihisap oleh bibir lebam bapak.

saya kegelian dan mengeliat sambil mengerang kesedapan. “Ohh. bapak. Arghh. Sedapnyaa. Laju lagi bapak, tekan dalam-dalam. Ahh. Nikmatnya. ” Tanpa sedar saya merenggek. Belum pernah saya merasa sebegini nikmat, batang bapak yang besar dan panjang benar-benar nikmat.

bapak melajukan gerakannya, kerana kenikmatan itu saya mula mencapai klimaks, tubuhku kejang dan saya mengerang agak kuat. ” faraj kau sungguh sedap Sal. Masih sempit dan kemutan pantat kau betul-betul hebat. ” Puji bapak.

saya tersenyum bangga kerana bapak memujiku, walaupun sudah beranak, pantat ku masih hebat. “Sal, sekarang kau meniarap pula” Minta bapak. saya pun terus meniarap dan bapak mula meramas daging bontot ku yang masih pejal dan berisi itu.

bapak menjilat lubang jubur ku, lubang jubur ku terkemut-kemut menahan kesedapan jilatan bapak. Kemudian bapak menarik bahagian pinggangku keatas menyuruh saya menonggeng dalam keadaan meniarap. “Angkat sikit bontot kau” Minta bapak lagi.

saya menurut kemahuan bapak, sekarang saya meniarap dgn muka dan dada di atas carpet manakala bontot ku terangkat ke atas. bapak menolak kedua-dua kakiku agar berjauhan dan mula melumurkan cecair dari pantat ku di bibir jubur ku.

bapak menyucuk lubang jubur ku dgn jarinya. “Buat apa nie bapak”. Tanyaku. “Jangan kemut. biarkan sahaja. ” bapak berkata. Jari bapak yang licin dgn cairan pantat ku mula masuk dan di tekan bapak sehingga ke pangkal jarinya terbenam di dalam jubur ku.

bapak menggerakkan jarinya keluar masuk lubang jubur ku beberapa kali. bapak berdiri dibelakangku dan menekan batang butuh nya ke lubang jubur ku. “Arrgghh” saya menjerit kesakitan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas.

“Jangan kemut. teran sikit. ” Arah bapak yang sedang merenggangkan daging bontot ku. Setelah saya meneran sedikit, hampir separuh batang bapak terbenam ke dalam jubur ku. bapak menariknya keluar batang butuh nya semula dan memasukkan kembali sehingga seluruh batang butuh nya masuk kedalam rongga jubur ku.

bapak mula mengerakkan batang butuh nya menujah jubur ku dan beberapa kali tujahan di lakukan bapak, saya mula merasa kesedapanya sambil mengerang kenikmatan. bapak mula melakukan pergerakan tujahan batang butuh nya dgn laju.

Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambutku ke belakang. saya mengikut gerakan tujahan bapak sambil mengayak-ayakkan bontot ku ke kiri dan ke kanan. saya memainkan kelentitku dgn jariku sendiri dan bapak merapatkan badannya memeluk saya dari belakang.

Tiba-tiba bapak mengerang dan tubuhnya mengejang. saya merasa ada sesuatu cecair yang panas mengalir dalam rongga jubur ku. bapak memancut sperma nya dgn laju dan agak banyak ke dalam jubur ku.

saya terus mengemut-ngemut batang bapak dan saya jg mencapai klimaks bersama bapak. saya tertiarap di atas carpet dan bapak mencabut batang butuh nya lalu melumurkan cairan yang melekat pada batang butuh nya di atas bontot ku.

saya masih lagi tertiarap, saya merasakan bibir jubur ku sudah longgar. Setelah itu saya bangun dan mencapai pakaianku yang bersepah satu persatu. Selepas itu saya bangun dan mengenakan pakaian utk pulang.

bapak masih terbaring dan sebelum saya keluar, bapak mengucapkan terima kasih kepadaku kerana merelakan diri utk di setubuhinya stelah sekian lama dia tidak merasanya. saya hanye diam dan keluar utk pulang dan saya merasa menyesal namun begitu saya merasa sangat puas.

Keesokkan harinya seperti biasa stelah pulang dari mengajar, saya ke rumah bapak. Ketika saya sampai, saya melihat bapak sedang menonton tv sambil menghisap rokok. bapak hanye memakai kain pelikatnya yang terselak hingga ke paras peha.

“Baru pulang Sal, kalau penat rehat la dulu. ” Sapa bapak bersikap seperti biasa seolah-olah tiada apa yang berlaku. “Takpe la bapak, Sal ke dapur dulu ya. ” Kataku dgn perasaan malu kerana kejadian semalam.

saya membuka tudung dan terus ke dapur utk menyediakan makan malam utk bapak. “Sal, kau nie rajin la. macam ibu kau dulu. Kau pun masih cantik dan bertubuh menarik, sama macam arwah ibu kau. ” saya di kejutkan dgn sapaan bapak di belakangku.

saya tidak sedar bila bapak datang ke dapur dan saya bertambah terkejut apabila tiba-tiba bapak memelukku dari belakang. Pelukkan bapak rapat ke tubuhku dan tangannya mula mengusap-ngusap perutku di sebalik baju kurung yang saya pakai.

“Eh bapak, apa ni. jangan la macam ni, tidak elok. ” Kataku dan cuba melepaskan diri dari pelukkan bapak. Namun bapak memelukku dgn kemas membuatkan saya tidak dapat bergerak.

“Ala Sal. tidak payah la nak malu-malu lagi dgn bapak. Kitakan dah. ” Kata bapak tanpa meneruskan kata-katanya. “Jangan la bapak, Sal tidak suka macam ni. Sal tidak nak kejadian semalam berulang lagi. ” Jawabku.

bapak tidak mengedahkan kata-kataku, tangan bapak mula ke dadaku dan meramas lembut tetek ku. Tanganya yang satu lagi turun ke celah kangkangku dan mengusap-ngusap pantat ku. saya cuba meronta namun pergerakkanku tidak kuat kerana pelukkan bapak begitu kemas.

“bapak, jangan la buat Sal macam ni. tolong la bapak. ” saya merayu. “Kenapa Sal, kau tidak suka ke? semalam kau tidak marah. bapak asyik teringgatkan kejadian semalam dan bapak tidak dapat tahan melihat tubuh gebu kau. Tubuh bogel kau asyik terbayang di mata bapak. ” Jawab bapak membuatkan saya menjadi tersangat malu.

saya tidak dapat mengelak lagi, jika saya melawan pun bapak tetap tidak melepaskan saya. saya terpaksa merelakan perbuatanya kerana saya tidak kuat utk melawan nafsu bapak dan jg nafsuku yang mula terangsang akibat ramasan bapak di tetek ku serta usapan tangannya di pantat ku.

Melihat diriku mula mengalah dan tidak melawan lagi, bapak dgn rakus menggomol tubuhku. bapak meyingkap kainku ke atas dan menarik seluar dalamku ke bawah, ke paras lututku.

bapak menolak tubuhku sedikit menonggeng, saya menahan tangganku pada meja makan dan bapak duduk mencangkung mengadap bontot gebuku yang lebar serta sedikit tonggek itu. Kemudian saya merasa bontot ku di cium dan di jilat bapak.

Jilatan lidah bapak terus ke lurah bontot ku. bapak menguak daging bontot ku dan bapak mula menjilat lubang jubur ku hingga ke bibir pantat ku. Di pantat ku, lidah bapak menusuk ke dalam dan keletikku di jilatnya.

saya mengerakkan bontot ku ke kiri dan ke kanan menahan kegelian dan kenikmatan jilatan bapak. bapak tidak menunggu lama, bapak bangun lalu menanggalkan kain pelikatnya. bapak menghalakan batangya yang keras itu ke bibir pantat ku dan dgn sekali tekan, batang bapak berjaya masuk ke dalam pantat ku.

“Uurgh. ” saya mengerang ke nikmatan ketika bapak menekan batang butuh nya masuk hingga ke pangkal. bapak mula mengerakkan batang butuh nya menujah-nujah pantat ku dari belakang.

saya yang kini bertambah ghairah mula mengerakkan bontot ku ke belakang agar batang besar dan panjang itu masuk lebih dalam ke dalam pantat ku. Sambil menujah pantat ku, tangan bapak masuk ke dalam bajuku lalu menolak coliku ke atas dan terus meramas-ramas tetek ku dgn agak kuat.

Kali ini bapak menyetubuhiku dgn agak ganas sedikit. Perbuatan bapak itu jg membuatkan saya merasa kenikmatan yang agak berlainnan kerana selama ini suamiku menyetubuhiku dgn lembut. Agak lama jg bapak melakukan tujahannya menbuatkan dua kali saya mencapai klimaks.

Ketika batang bapak menujah pantat ku, bapak memasukkan jarinya ke dalam jubur ku dgn bantuan cairan pantat ku. bapak mengerakkan jarinya ke luar masuk ke dalam jubur ku bersama tujahan batang butuh nya di dalam pantat ku.

saya merasa sungguh nikmat dgn perbuatan bapak itu. Kemudian bapak menarik batang butuh nya keluar dan batang butuh nya itu di gesel serta di tekan-tekan ke bibir jubur ku.

Cerita Sex Dikongkek Bapak Dan Adik Kandung Lubang Faraj Ku

saya tahu bapak mahu memasukkan batang butuh nya ke dalam jubur ku. saya meneran sedikit agar lubang jubur ku dapat menerima batang bapak. bapak menekan batang butuh nya masuk perlahan-lahan dan kali ini saya tidak merasa terlalu sakit.

bapak menekan batang butuh nya masuk sehingga rapat ke pangkal batang butuh nya. bapak mula mengerakkan batang butuh nya perlahan-lahan dan lama kelamaan tujahan batang bapak meningkat laju.

“Em. oh. aah. ” saya yang mula merasa kenikmatan dari lubang jubur ku mengerang kenikmatan bersama-sama tujahan batang bapak. Tujahan bapak bertambah kuat dan laju, jubur ku mengemut kuat batang bapak.

Tubuh bapak mula kejang, bapak menekan batang butuh nya masuk dalam-dalam dgn kuat. saya merasa di dalam jubur ku ada semburan hangat membasahi rongga jubur ku. Agak lama bapak membiarkan batang butuh nya di dalam jubur ku sambil memeluk dan meniarap di belakangku.

“Terima kasih Sal, kau mmg anak bapak yang baik. ” Kata bapak ketika menarik batang butuh nya keluar. saya hanye terdiam kerana saya tidak tahu apakah yang harus ku ucapkan.

bapak memakai kain pelikatnya dan terus ke ruang tamu meninggalkan saya yang masih tertonggeng meniarap di atas meja makan. saya bangun lalu mengenakan pakaianku dan saya berehat seketika sebelum menyiapkan makan malam bapak.

Sebelum pulang, saya bersalam dgn bapak dan ketika saya berjalan keluar, bapak sempat menepuk bontot ku sambil mengucapkan terima kasih sekali lagi. saya hanye tertunduk malu dan sejak hari itu boleh dikatakan setiap hari saya disetubuhi bapak.

Kini saya tidak lagi dahagakan seks kerana saya sentiasa di puaskan bapak. Pada suatu hari, seperti biasa apabila saya selesai menyediakan makan malam bapak, bapak akan menyetubuhiku dahulu sebelum saya pulang.

Apabila selesai di setubuhi bapak, saya mengenakan kembali pakaianku utk bersiap pulang. Ketika saya keluar dari rumah bapak, saya terkejut apabila melihat adikku berada di berandar rumah.

saya menjadi takut kerana saya takut adikku tahu perbuatanku dgn bapak. “Eh Zulhan, bila sampai? ” Tanyaku sedikit tergugup. “Hah kak, baru saja sampai. ” Jawab adikku melegakan sedikit diriku.

Tetapi adikku memandangku agak berlainan. Pandanganya merisaukan saya, saya cepat-cepat meminta diri dan terus pulang. Sejak adikku pulang, saya tidak dapat lagi bersetubuh denan bapak namun saya lega kerana adikku tidak mengesaki perbuatan sumbangku.

Pada suatu petang, stelah selesai menyediakan makan malam bapak dan adikku, saya mengajak adikku ke pekan utk menemaniku kerana saya ingin membeli sedikit barang dapur rumahku. Suamiku telah ke luar negeri selama seminggu atas urusan kerjanya.

Pada malamnya, saya bersama adikku ke pekan dan saya membeli barang-barang yang perlu. Sampai di rumah, adikku menolongku mengangkat barang-barang yang saya beli tadi ke dapurku. Setelah selesai, saya mengajaknya minum dahulu sebelum pulang.

Ketika adikku minum di ruang tamu, saya ke dapur mengemas barang-barang yang di beli tadi. Ketika mengemas, saya merasa tidak selesa dgn memakai baju kurung. saya masuk ke bilik utk menukar pakaianku dan semasa saya melucutkan bajuku, ketika itu baju kurungku di kepala dan tiba- tiba pinggangku dipeluk adikku.

Berderau darahku dan baju kurungku itu pula masih tersangkut di kepalaku. Dalam keadaan terperangkap itu tangan adikku menjalar ke bahagian dada dan melekap di tetek ku yang masih bersalut coli itu lalu di ramasnya beberapa kali sebelum cangkuk coliku dibukanya.

Baju kurungku yang tersangkut di kepalaku jg di tanggalkan adikku lalu di campakkan ke lantai. “Zulhan, apa kau buat ni. ? ” saya memarahi adikku. “Ala kak, takkan tidak boleh kot. bapak boleh. Zulhan tahu la kak apa yang akak buat dgn bapak hari tu. ” Jawab adikku sambil meramas-ramas tetek ku.

“Apa kau cakap ni. ” Kataku yang mula ketakutan. saya meronta dan berjaya melepaskan diri lalu mengambil bajuku di lantai. saya menutup bahagian dadaku yang terdedah dgn baju kurungku itu.

“tidak usah nak sorokkan lagi, Zulhan dah tengok aksi akak dgn bapak. ” Adikku berkata lagi. “Apa yang kau maksudkan. ? ” Tanyaku berpura-pura tidak tahu. “Kalau akak tidak bagi apa yang bapak dapat, Zulhan akan tunjukkan aksi akak dgn bapak nie kat abang Adi. ” Adikku menjawap sambil mengeluarkan handphonenya dan menunjukan aksiku bersetubuh dgn bapak yang di rakamnya padaku.

saya menjadi bertambat takut dan terdiam kerana adikku tahu perbuatanku dgn bapak. “Akak fikirla mana yang baik, nak bagi apa yang Zulhan mahu atau Zulhan akan tunjukkan video nie kat abang Adi. ” Kata-kata adikku membuatkan saya tidak tentu arah.

Jika suamiku tahu, mati la saya. Mesti saya di ceraikan dan saya jg akan mendapat malu. “Apa yang kau mahukan dari akak. ? ” Tanyaku dan saya hampir menanggis.

“Zulhan jg nak merasa apa yang bapak dapat. Takkan akak tidak faham lagi kot. ” Jawab adikku dgn senyuman gatalnya. “Tolong la dik. jangan buat akak macam ni. Akakkan kakak kandung kau. ” saya merayu dgn suara terketar-ketar.

“tidak kisah la. Zulhan pun dah lama geramkan tubuh gebu akak ni. ” Kata adikku lalu menghampiriku. Adikku menarik baju kurungku yang menutupi dadaku perlahan-lahan. saya terpaksa membiarkannya menarik bajuku itu, bajuku itu di campakkan kembali di lantai dan terdedahlah bahagian atas tubuhku di depanya.

Melihat diriku tidak membantah, adikku mula memegang tetek ku yang masih pejal itu lalu di ramas-ramasnya dan menggentel-gentel puting tetek ku. Sesekali ditarik-tariknya puting tetek ku dan ditekannya ke dalam.

Perbuatan adikku itu membuatkan saya terangsang, saya merasa basah di dalam seluar dalamku. Ramasan tangan adikku di tetek ku yang mula tegang itu membuatkan saya mula merasa kenikmatan ramasannya.

“Tegang tetek akak ni. ” Adikku berkata sambil terus meramas-ramas tetek ku. Perlahan-lahan ditolaknya badanku ke depan cermin almari bajuku. Dengan jelas saya melihat di dalam cermin itu tangan adikku mengerjakan tetek ku.

tidak lama kemudian pengait kain yang saya pakai di bukanya lalu mengelongsorlah kainku itu ke bawah. saya kini hanye berseluar dalam sahaja dan di dalam cermin itu, saya dapat melihat tangan adikku menjalar ke dalam seluar dalamku.

“Ah. ” Keluar satu keluhan dari mulutku apabila merasa kelentitku disentuh jari adikku. “Besarnya kelentit akak ni. ” Bisik adikku di telingaku. Adikku meraba seluruh daerah pantat ku, dikuaknya bibir pantat ku dan di masukkan jarinya ke dalam pantat ku.

Jarinya mula di sorong masuk dan di tarikkan jarinya berulang kali, lidahnya menjalar turun di belakang leherku. Geli dan nikmat saya rasakan, adikku mula duduk mencangkung di belakangku.

Seluar dalamku ditariknya turun, kedua-dua bongkah bontot ku digigit dan di jilat adikku perlahan-lahan. saya bertambah terangsang dan mula menikmati ciuman dan jilatan adikku. Adikku memusingkan tubuhku membuatkan mukanya mengadap pantat ku, terpampanglah pantat di depannya.

Adikku mula menjilat pantat ku dan tanpa sedar saya menarik kepalanya agar melekap di pantat ku. saya dibaringkan ke katil, kedua pehaku di kangkangnya. saya memejamkan mataku kerana malu, lidah adikku menjalar ke pantat ku.

Rupanya adikku ini berpengalaman dalam soal memuaskan nafsu wanita, dia mungkin pernah melakukan dgn perempuan lain. Adikku mejilat-jilat kelentitku, saya mengerang kenikmatan. saya kepit kepala adikku dgn kakiku dan saya mula mencapai klimaks.

Tubuhku menggigil dan mengejang agak lama. Adikku merangkak naik ke atas lalu mencium bibirku, lidahnya mengerayang di dalam mulutku dan lidahku jg di sedutnya. Ciuman adikku turun ke dadaku dan dihisapnya ke dua tetek ku.

Puting tetek ku digigitnya perlahan dan di sedutnya dalam-dala. Bengkak dan tegang tetek ku ketika itu. Adikku bangun lalu menanggalkan seluruh pakaiannya dan duduk di depan mukaku.

batang butuh nya berada dia depan mataku. Besar jg batang adikku, hampir sama besar dgn batang bapak ku. Berdenyut denyut kepala batang butuh nya ketika itu. Disuakan batang butuh nya ke mulutku lalu di geselkan di mulutku, apabila mulutku sedikit terbuka, batang butuh nya terus ditolak masuk.

saya mula mengulum batang adikku dan kepala batang butuh nya saya jilat. Adikku menolak tubuhku agar saya baring semula, dia terus duduk di celah kangkangku. Adikku mengangkat kedua-dua kakiku ke atas dan dia menggesel-gesel batang butuh nya di kelentikku sambil memandangku.

Perlahan-lahan adikku menekan batang butuh nya masuk ke lubang pantat ku saya menyambutnya dgn erangan kenikmatan. Adikku menekan batang butuh nya masuk sehingga ke pangkal batang butuh nya.

Adikku memegang kedua-dua belah kakiku dan dia mula sorong tarik batang butuh nya keluar masuk ke dalam pantat ku. saya mengerang kenikmatan menikmati tujahan batang adikku sambil memaut lehernya membuaykan tubuhku terangkat dari katil.

Agak lama jg adikku menujah batang butuh nya dalam pantat ku, tujahannya bertambah laju dan kuat. Adikku menekan batang butuh nya masuk ke dalam pantat ku dgn kuat dan batang butuh nya terbenam di dalam pantat ku sehingga ke pangkal rahimku.

Tiba-tiba adikku mendengus dan tubuhnya kejang. “Akak, Zulhan nak pancut ni. aah. ” Adikku menjerit dan ketika itu saya merasa ada semburan hangat yang agak banyak memancut-mancut di dalam pantat ku.

Adikku memancutkan sperma di dalam pantat ku sehingga saya merasa rongga pantat ku penuh. Nasib baik saya tidak dapat mengandung lagi, jika tidak pasti saya akan mengandungkan anak dari adikku sendiri.

Adikku jatuh terbaring di sebelahku, nafasnya kuat kemengahan. Beberapa minit kemudian, adikku bangun dan memakai pakaiannya kembali. “Terima kasih kak, pantat akak sungguh sedap dan nikmat. ” Kata adikku sambil tersenyum.

“Zulhan, akak nak kau padamkan rakaman itu sekarang. Kau dah janjikan. ” Mintaku. “Akak jangan risau, Zulhan akan kotakan janji Zulhan tadi. Lain kali Zulhan nak rasa lagi pantat akak yang tembam ni. ” Katanya sambil menepuk pantat ku dan dia mengeluarkan handphonenya lalu memadam rakaman yang di rakamnya.

“Akak harap Zulhan tidak bocorkan rahsia nie kat sesiapa terutamanya abang Adi kau. ” Kataku lagi. “Akak tidak perlu risau, Zulhan akan rahsiakannya janji lain kali akak sanggup serahkan lagi tubuh akak nie pada Zulhan. ” Kata adikku sambil bangun dan keluar dari bilikku dan terus pulang.

Malam itu saya tidur nyeyak dgn kepuasan kerana sudah beberapa hari saya tidak disetubuhi bapak sejak adikku pulang. Sudah tiga hari saya tidak dapat menikmati persetubuhan kerana bapak dan adikku tidak ada masa yang sesuai.

Mereka berdua selalu bersama, namun saya tahu mereka menginginkan tubuhku dari pandangan mereka. saya pulang ke rumah dgn merasa sedikt kekosongan kerana nafsuku tidak dapat di penuhi.

Malamnya saya menonton tv utk mengisi kebosananku, esok suamiku baru pulang dari luar negeri. Sedang saya menonton, tiba-tiba saya merasa ghairah dan saya cuba menah perasaan itu tetapi aksi-aksi persetubuhanku bersama bapak serta adikku terbayang-bayang di kepalaku.
Cerita lucah Dikongkek Bapak Dan Adik Kandung Lubang Faraj Ku

saya tidak dapat menahan lagi, saya menanggalkan baju serta coliku serta saya selakkan kain batik yang saya pakai ke atas. saya mula membelai pantat dan biji kelentikku membuatkan pantat ku mula basah.
saya masukkan jari ke dalam pantat ku dan mula menyorong dan menarik jariku itu. Rodokan jariku semakin cepat, tiba-tiba bahu saya disentuh orang. Terkejut saya kerana ketika itu pahaku sedang terkangkang luas, jariku masih terbenam di dalam pantat ku dan sebelah lagi tanganku sedang meramas tetek ku serta kain sarungku yang terselak hingga ke pinggangku.
saya melihat adikku yang sudah menanggalkan seluarnya berada disebelahku. saya merasa lega kerana orang yang berada di sebelahku adalah adikku. “Zulhan ni, buat akak terperanjat dan takut aje. Macam mana Zulhan masuk. ? ” Tanyaku sambil memegang batang butuh nya yang di halakan ke mukaku.
“Dah pintu rumah akak tidak kunci, Zulhan masuk la. akak nie cuai betul, nasib baik Zulhan yang masuk, kalau orang lain masuk dan melihat akak macam ni. habis la akak. ” Jawabnya sambil merapatkan batang butuh nya ke mulutku.
saya terus memasukkan batang adikku ke dalam mulutku dan tangannya mula membelai pantat dan tetek ku membuatkan saya tidak dapat menahan lagi gelora nafsuku. “Zulhan, akak nak sekarang, akak dah tidak tahan lagi ni. ” saya merayu dan menarik adikku utk naik menindihi tubuhku.
Tanpa membuang masa, adikku terus menujahkan batang butuh nya ke dalam pantat ku yang sudah becak itu. Beberapa minit kemudian saya mula klimaks dan adikku terus menujah pantat ku dgn gagah dan semakin laju.
Adikku mengubah kedudukanku menjadi menonggeng, dia mula menujah pantat ku dari belakang dan setiap kali tujahannya tetap membawa nikmat kepadaku. Adikku mempercepatkan lagi hayunan dan tujahannya. Seluruh tubuhku bergegar dan tetek ku bergoyang-goyang.
saya mengerang nikmat dan adikku memeluk tubuhku rapat sambil menekan kuat batang butuh nya masuk ke dalam pantat ku lalu dia pun memancutkan sperma nya yang hangat di dalam pantat ku.
saya jg turut klimaks, pantat ku mengemut batang butuh nya dan seluruh anggota tubuhku mengejang. Beberapa minit kemudian adikku mencabut batang butuh nya, sperma nya yang banyak bertakung di dalam pantat ku mula membuak keluar meleleh ke atas carpet.
Nafasku turun naik, sesak dan rasa tidak bermaya manakala adikku terlentang disebelahku sambil tangannya membelai tetek ku. “Boleh tahan jg akak nie. Zulhan dah lama inginkan tubuh akak. “.
Katanya. saya Cuma terdiam kepenatan, perlahan-lahan saya bangun dan saya melihat batang adikku yang mula layu tetapi masih lagi besar. saya mengurutnya beberapa kali sebelum adikku bangun utk mengenakan pakaiannya.

saya mencapai kain sarungku dan berkemban lalu saya menghantar adikku ke pintu rumahku. Setelah adikku keluar, saya menutup pintu dan ketika saya berjalan utk ke bilik air, tiba-tiba pintu rumahku diketuk.

saya ingatkan adikku datang kembali dan saya berlari ke pintu lalu membukanya. “Eh bapak. ada apa datang malam-malam ni, jemput la masuk. ” Pelawaku dan bapak terus masuk lalu mengunci pintu.

“bapak rindu kat kau la Sal. sebenarnya bapak sudah lama sampai. “. Kata-kata bapak mengejutkanku, ada kemungkinan bapak mendengar erangganku tadi bersama adikku. “Habis bapak kat mana tadi. ? ” Tanyaku sedikit cemas.

“Ada kat luar tu. tunggu Sal selesai dgn Zulhan. ” Mukaku merah padam apabila mendengarkan kata-kata bapak. “His. apa bapak cakap ni. ” Jawabku utk menenangkan keadaan sambil berjalan ke dapur utk menyediakan air minuman.

Selang beberapa minit, bapak berada di belakangku dan ketika itu bapak sudah pun bertelanjang bulat dgn batang butuh nya keras terpacak. “Eh. ! bapak nie tidak malu la. ” Kataku sambil memandang ke arah batang besar bapak yang membengkok ke atas itu.

“bapak pun nak jg macam Zulhan dapat tadi. ! dah beberapa hari bapak tidak menikmati tubuh Sal. ” Kata bapak membuatkan saya menjadi malu kerana bapak sudah tahu apa yang saya dan adikku lakukan tadi.

Tangan bapak mula memburaikan kain batik yang saya pakai lalu memeluk erat tubuhku ke tubuhnya. Sambil berdiri bapak membuka kangkangku lalu meraba pantat ku dan jarinya mula di masukkan ke dalam pantat ku yang masih lagi berair dan di pahaku ada lelehan sperma adikku.

“Ni kan dah sah buktinya kerja adik kau tu kan. ! ” Kata bapak membuat saya bertambah malu. “Baiklah bapak. Sal mengaku, Sal terpaksa sebab Zulhan dah tahu apa yang Sal dan bapak buat. Dia ugut kalau Sal tidak serahkan tubuh Sal, dia akan bagitahu abang Din. ” Jawabku.

“Takpe la, bapak tidak kisah. lagi pun bukannya orang lain. adik kau juga. Janji dia tidak bocorkan rahsia tu sudah. ” Kata bapak sambil menujah pantat ku dgn jarinya dan tanganya sebelah lagi meramas-ramas tetek ku.

“bapak. biar Sal basuh dulu sebab pantat Sal berair sangat nie” Kataku. “Biarkan Sal. bapak suka pantat yang baru lepas kena tujah. ” Jawab bapak sambil memusingkan badanku ke meja makan.

bapak menonggengkanku lalu memasukkan batang butuh nya yang tegang itu ke dalam pantat ku dari belakang. saya mengeluh dan mengerang nikmat sambil mengemut sekuat mungkin, tetek ku yang bergoyang-goyang itu diramas-ramas bapak.

saya memejamkan mata menghayati tujahan yang saya terima. bapak mempercepatkan hayunannya, tanganku mengentel biji kelentikku agar bertambah nikmat dan saya cepat klimaks. Henjutan bapak semakin laju dan saya kian hampir.

“Ah” Keluh bapak dan saya sambut dgn rengekkanku.