Bulu Pantat Gadis Dara

By Lucy Monday, June 1, 2020

Dulu mak saya bagi sewa rumah saya kat perempuan kerja kilang. masa tue saya sekolah lagie jadi tak ada apa apa la. dia nii semua tue daripada saya, ada la dallam 1 3 tahun. saya sebab kuat study jadi saya tak fikir sangat tentang benda benda tak elok walaupun saya nii kuat melancap.

Dia nii mmg seksi seksi belaka. pakai baju tue kadang kadang selak sampai kat paha. tapi saya masa tue tank ingat apa sangat. kisahnya bermula masa saya balik cuti, kak tue saya panggil kak Virla, diaorang datang sini sebab ada kerja sikit jadi diaorang lepak rumah saya jap.

Satu malam tue lebih kurang ada la pukul 1 lebih pagi. saya pergi dapur ingin minum air. bila saya ingin masuk bilik tidur saya, kak Virla datang kat saya.

Diaorang kata ingin borak ngann saya sebab lama tak jumpa saya. dulu masa kak tue sewa rumah saya, diaorang asyik senyum sahaja kat saya bila tengok saya. jadi saya pun ajak la kak Virla sembang sembang.

Kak Virla dengaan selambanya masuk bilik saya. masa tue family saya dahh tidur dah. tapi kak Virla mmg seksi masa tu. kak Virla pakai baju tidur yanng kainnya jarang dan singkat.

Mmg blh nampak la body dia. bila diaorang dahh masuk saya diam saja. kak Virla duduk atas katil saya , saya lepak kat lantau aja. kita borak borak lama lama.

Masa kita tengah borak tu, saya asyik tengok kak Virla jer, mmg power body kak Virla. kulit cerah satu badan. saya ghairah gila bila tengok. tambah tambah lagie bulu pantat kak Virla tak la lebat sangat, blh la saya nampak pantat kak Virla.

Merah lagie pantat kak Virla. anak dara la katakan walaupun saya rasa kak Virla dahh 25 tahun. kak Virla mmg tak perasan mula mula saya asyik pandang semacam sahaja kat dia, saya asyik pandang payudara dan pantat dia.

Payudara kak Virla blh tahan juga, puting cerah lagi. tapi mmg nampak nyata puting tu. bila kak Virla perasan saja kak Virla tanya “kenapa pandang kak Virla macam tu? “.

Saya diam aje tapi dengaan berani saya pun jawablah “kak Virla nii seksi la, kak Virla gunting ke bulu pantat kak Virla? “. kak Virla senyum saja. kak Virla tanya “kenapa? “.

Cerita Sex Bulu Pantat Gadis Dara

Saya kata “tak ada apa”. kami masing masing pandang antara satu sama lain. saya kata “best la bau kak Virla, kak Virla pakai perfume apa? “. kak Virla kata “tak pakai apa apa perfume, kenape nii? “.

Saya kata “tak ada apa la, sahaja jer, ghairah saya tengok kak Virla”. kak Virla senyum jer. di disitu sahaja saya dahh mula nampak payudara kak Virla dahh naik stim.

Puting dahh mula nampak lagie jelas. kak Virla tanya saya “pernah tengok ke pantat perempuan ? “. saya jawab “tak pernah”, kak Virla kata “tipulah”. saya kata “betul”. kak Virla kata “nii, tengah tengok kak Virla punya”.

Saya kata “yalah. baru malam nie”. kak Virla kata “cantik tak? “. saya kata “cantik kak Virla dengaan bentuknya”. saya dekatkan hidung saya dekat pantat kak Virla dengaan beraninya dan saya kata “boleh tahan la bau pantat kak Virla”.

Kak Virla senyum jer. sebab saya dahh mula stim, saya pakai kain masa tu, mmg nampak jelas butuh saya tengah stim, ingin keatas, kain saya basah. saya terus la cium dan jilat pantat kak Virla.

Kak Virla diam saja. dahh lama sikit, pantat kak Virla dahh mula basah. tangan saya ramas ramas payudara kak Virla. keras gila payudara kak Virla. kak Virla pun duduk sekali dengaan saya di atas lantai lepas tue kak Virla selak kain saya.
Cerita lucah Bulu Pantat Gadis Dara

Kak Virla urut urut, picit picit butuh saya. lagie bertambah stim saya. kak Virla mula jilat jari diaorang lepas tue terus urut butuh saya. jadi masa nii kami macam posisi 69 la.
Best gila bila saya jilat pantat kak Virla. adala dallam 15 minit, saya terus baringkan kak Virla atas katil saya, tapi sebelum tue saya hampar kain lain lain atas katil saya.
Kak Virla tengok sahaja macam menanti saya bersetubuh dengaan dia. saya terus naik atas katil. saya mula cium kak Virla. saya kucup bibir kak Virla yanng basah saya telan air liur kak Virla.
Kak Virla yanng tengah urut butuh saya terus pandu masuk butuh saya dallam pantat dia. punyalah payah ingin masuk, maklumlah anak dara katakan. tapi kak Virla suruh saya tekan kuat kuat sebab diaorang dahh tak tahan.

Puting kak Virla dahh mula merah. pantat kak Virla dahh mula basah, air melimpah atas kain cadar saya. lama jugak saya cuba ingin masukkan butuh saya dallam pantat kak Virla tapi akhirnya dapat juga.

Bila dahh berjaya masuk, kak Virla mmg jerit perlahan saja sebab sakit, lepas tue saya nampak darah keluar dari pantat kak Virla. saya telah menodai anak dara orang malam nie.

Saya terus hayunkan butuh saya sampai adalah dallam 20 minit. masa tue banyaak air kak Virla yanng keluar. licin habis lubang pantat kak Virla. saya mmg sedap menghayun. bila saja saya ingin pancut kak Virla tak bagi saya pancut dallam pantat dia, diaorang takut nanti diaorang hamil.

Jadi saya cabut butuh saya dari lubang pantat kak Virla lepas tue pancut dekat luar pantat kak Virla. lepas tue kak Virla lap pantat diaorang dengaan tangan saya lepas tue kak Virla jilat tangan saya.

Mmg nikmat habis malam tu. saya terus terbaring atas badan kak Virla. malam tue saya bersetubuh dengaan kak Virla 3 kali. mmg dahh tak pancut dahh sperma saya. tapi best gila.

Ada la dallam pukul 4 pagi lebih, kak Virla dan saya keletihan , kak Virla ingin balik ke bilik dia. saya kata “kak Virla blh tak bagi baju tidur kak Virla tue kat saya”.

Kak Virla kata “esok ajelah”. saya kata “puas tak tadi? “. kak Virla kata “the best, esok kak Virla bagi baju tidur nie, suka ye baju tidur nii”. saya kata “suka sangat kak Virla”.

Kak Virla “ok selamat malam. esok sebelum kak Virla balik, kak Virla akan letakkan baju tidur nii dallam bilik, pergi ambil, ok? “. saya kata “ok kak Virla, thanks”.

Kak Virla kata “ok”, saya kata lagie “terima kasih krn sanggup serahkan dara kak Virla kat saya”. kak Virla kata “tak apa, mmg dari dulu lagie kak ingin bagi, tapi masa tue tengok macam tak layan jer”.
Saya kata “takut masa tu”. kak Virla tersenyum lebar jer. lepas tue saya pun masuk tidur la. besok tue saya tengo baju tidur tue ada dallam bilik saya, apalagi saya terus pakai dan saya terus melancap sepuas puasnya.

Best gila bau kak Virla.