Bini Orang Ganas Mintak Dikongkek

By Lucy Sunday, June 14, 2020

Ketika rembang petang melabuhkan sayapnya, saya melangkah longlai keletihan menuju jalan tanah merah untukk pulang ke rumah saya. Agak jauh jg saya terus menapak untukk tiba ke pondok buruk peninggalan ayah saya. Maklumlah saya anak kampong. Anak seorang penoreh getah.

Ayah saya sdh lama tiada. Tinggallah saya dengaan emak saya yg sdh tua. Sekarang akulah yg menanggung kehidupan kami berdua. emak saya seorang janda berusia 30 an. saya yg tidak berpelajaran tinggi cuma mampu menjadi penoreh getah seperti ayah saya dulu dan pada sebelah petang saya mengambil upah menebas kebun orang.

Kadang-kadang meracun dan membaja di kebun Pak mat, orang kaya di kampong saya. Itulah rutin saya setiap hari. kerna terlalu kuat bekerja saya jatuh sakit. Demam beberapa hari. stlah memakan ubat yg di ambil dari klinik di kampung saya, saya beransur sembuh namun badan saya masih lagii sengal-sengal.

Mungkin urat saraf saya masih lagii belum pulih sepenuhnya. Atas nasihat emak saya, saya di suruh berurut di rumah kak Hilma janda yg sebaya emak saya di kampung ulu.

Saya akur kerna saya pun mahu cepat baik dari deman agar senang mahu menoreh semula. Pada malamnya selepas maghrib, saya melangkah menuju ke rumah kak Hilma di kampung ulu.

Kira-kira 45 minit berjalan kaki dari rumah saya. Berbekalkan lampu suluh, saya melangkah meredah kepekatan malam, dilangit sebiji bintang pun tiada. Gelap bnr malam tu, angin sepoi bahasa. Sesekali bertiup kuat.

Sesekali kilat kelihatan menerbitkan cahaya. Hari mahu hujan agaknya, bisik hati saya. saya mempercepatkan langkah saya. Rintik hujan sdh turun tapi taklah banyak. saya semakin laju. Bila saya menjejakkan kaki di laman rumah kak Hilma, hujan semakin bannyak menjatuhkan titisan airnya.

Sampai betul-betul ditangga rumah kak Hilma, saya memberi salam. Tiada jawapan. stlah di ulang salam saya, baru ada jawapan. Daun pintu terkuak dan terjengul muka kak Hilma di muka pintu.

Oo Mardi ada apa malam malam buta nie? , tanya kak Hilma. saya mahu berurut kak Hilma. dahh 3 hari demam hari nie rasa baik sikit tapi badan lenguh lagi, kata saya.

Naiklah, pelawa kak Hilma. saya melangkah mem punggung i kak Hilma. Suasana dlamm rumah sepi sahaja. Di luar hujan semakin lebat menimpa atap zink rumah kampong. Bunyi bising mengganggu perbualan kami.

Kak Hilma membentangkan tikar smbil membawa sebotol minyak urut. Mana pak Lah? , tanya saya. dia ke j* petang tadi ke rumah Ilmen esok baru balik. kak Hilma bangun smbil mengambil sehelai kain batik lusuh yg mmg di gunakan untukk sesiapa je yg nak berurut dengannya.

Sewaktu kak Hilma menuju ke dapur saya terpandang ayunan dubur kak Hilma. blh tahan lagi, bisik hati saya. kak Hilma nie walaupun berusia 30 an tapi badannya nampak kemas dan pejal lagi.

Maklumlah tukang urut. Mesti ada petua yg di amalkan tapi pak Lah, suami kak Hilma agak tua sikit. saya kira 60 an usianya. saya rasa tidak segagah dulu lagi.

Tentu kak Hilma dahh lama tidak menikmati kenikmatan bersama. Haa tukarlah seluar tue pakai kain, sapa kak Hilma mengejutkan saya dari lamunan. saya terus memakai kain sarung. saya tidak memakai seluar dlamm kerna mmg kelaziman saya tidak memakai seluar dlamm bila malam.

Saya baring diatas tikar mengkuang beralaskan sebiji bantal. saya baring terlentang. kak Hilma bersila di sisi kanan saya. Tangan kanan kak Hilma menyapu minyak di bahgian perut saya. Mula dengaan perlahan dan semakin kuat gosokan tangan kak Hilma di bahagian perut saya.

Semakin kuat saya berkerut menahan kesakitan. Hujan di luar semakin lebat. Sesekali terdengar dentuman kuat kilat sabung menyabung. Tangan kak Hilma menjalar ke paha saya. Kain sarung saya di singkap ke atas.

Tangan kak Hilma semakin galak memicit paha saya. Sekejap ke atas sekejap ke bawah. saya rasa geli bercampur perit. tidak semena-mena kilat memancar dan dentuman guruh begittu kuat. saya terkejut.

Cerita Sex Bini Orang Ganas Mintak Dikongkek

Lampu terpadam. Aah tidak ada letrik pula, kata kak Hilma. dia mahu bangun untukk memasang lilin tapi saya segera mencapai tangan kak Hilma. tidak payah pasang lilin, kata saya.

Urut sajalah bagi siap saya mahu balik cepat, mak duduk seorang kat rumah, kata saya. kak Hilma akur lalu meneruskan urutan pada kedua paha saya. Apabila kak Hilma menekan paha saya agak kuat, saya terkedu dan tidak semena-mena tangan saya terpegang paha kak Hilma.

Kak Hilma diam je dan terus mengurut paha saya. saya menggosok perlahan-lahan paha kak Hilma yg masih dibaluti kain batik jawa. dallam kegelapan malam tu, saya tidak nampak kak Hilma dan kak Hilma tidak nampak saya.

Saya rasa tangan kak Hilma menyelak kain saya hingga ke paras dada saya. Kalau terang, pasti kak Hilma nampak batang pelir saya yg semakin mengeras dan saya rasakan jari kak Hilma mula mengurut di celah paha saya.

Di uli batu saya dan jari kak Hilma naik ke atas mengosok batang pelir saya yg sdh mengeras terpacak mendongak ke atas. saya terangsang bila kak Hilma membelai batang pelir saya.

Dahh keras cepatnya, kata kak Hilma. saya menahan kegelian apabila jari kak Hilma mengelus lembut kepala batang pelir saya. saya mengeliat. Tangan saya mula meraba ke celah paha kak Hilma.

Pada mulanya kak Hilma mengepit pahanya smbil bersila tapi saya meneruskan jari saya mencari cipap kak Hilma di celah pahanya. Akhirnya kak Hilma tewas juga. kak Hilma membuka kangkangnya dan ini memudahkan tangan saya meneroka lubuk nikmat idaman setiap lelaki itu.

Tangan saya menyelinap masuk di celah kain batik kak Hilma dan menyusur masuk ke celah antara dua peha kak Hilma dan saya temui cipap kak Hilma. saya raba. saya usap lembut.

Kak Hilma mengeliat. saya jolok di atas dua bibir cipap kak Hilma dan saya temui kelentit lalu saya gentel. kak Hilma mendengus. saya jolok lagi. kak Hilma saya kira sdh tidak tahan bila saya rasa jarinya meramas kuat batang pelir saya.

Lalu kak Hilma melutut dan menanggalkan kain batiknya lalu melangkah tubuh saya. kak Hilma betul-betul mengangkang di atas batang pelir saya lalu die rapatkan bibir cipap nya ke arah kepala batang pelir saya dan kak Hilma menekan.

Saya rasakan batang pelir saya sedikit demi sedikit terbenam ke dlamm dasar cipap kak Hilma dan satu kemutan jitu terasa mencengkam sekeliling batang pelir saya. Kesedapan yg saya rasakan tidak dapat saya ceritakan.

Kak Hilma mengeletar. Henjutan demi henjutan kak Hilma lakukan dan semakin laju. saya tidak tahan dengaan perlakuan kak Hilma. saya menahan. Rasanya saya mahu terpancut tapi saya tahan. Lalu saya membaringkan kak Hilma smbil saya di atas.
Cerita lucah Bini Orang Ganas Mintak Dikongkek

Saya menolak batang pelir saya masuk ke dasar cipap kak Hilma. kak Hilma mendengus. saya alunkan sorong tarik batang pelir saya. Kemutan kak Hilma semakin kerap. Erangan semakin jelas di sebalik derapan hujan.
Saya lajukan lagii sorong tarik batang pelir saya keluar masuk cipap kak Hilma. kak Hilma memeluk saya dan pelukan itu semakin kejap. Erangan semakin kuat. saya rasakan tidak blh mahu tahan lagi.
Hentakkan saya semakin laju dan kak Hilma mengejang. saya semakin laju dan satu dua tiga empat lima das pancutan mani saya, saya lepaskan ke dasar rahim kak Hilma dan saya terkulai layu.
Dngn batang pelir saya semakin layu dlamm kemutan lembut cipap kak Hilma. stlah saya mencabut batang pelir saya dari lubang cipap kak Hilma, hujan semakin reda. Beberapa titis hujan masih terdengar jatuh menimpa atap zink rumah kak Hilma.
Saya mencapai seluar dan memakainya lalu bangun. dallam kegelapan malam saya meraba-raba mencari lampu suluh saya. Apabila saya temui, saya picit suis lampu, saya suluh kak Hilma yg masih terlentang dengaan keadaan separuh bogel.
Dia cuma memakai baju sahaja, kainnya sdh tercampak entah ke mana dek saya kerjakan tadi. saya mahu balik dulu kak Hilma, kata saya. Kenapa cepat sangat, awal lagii nie, kata kak Hilma.

Lagipun pak Lah tidak ada malam nie. tidak apalah kak Hilma, jawab saya, mama saya tinggal seorang, balas saya smbil melangkah ke muka pintu. saya meneruskan perjalanan meredah kepekatan malam menuju ke rumah saya.

Stlah agak jauh meninggalkan rumah kak Hilma, saya membelok ke simpang menuju ke rumah saya. Hujan mula turun kembali. saya mempercepatkan langkah saya. Hujan semakin lebat kembali dan saya mula meninjau kalau ada tempat berteduh dan di hadapan saya saya terpandang rumah Mat Jerry, sepasang suami bini yg mempunyai seorang anak.

Helna, bininya baru berumur 26 tahu manakala Jerry berumur 28 tahun. Mereka bernikah pun kerna tertangkap basah oleh orang kampung. Apabila saya memasuki laman rumah Jerry, saya rasa nak menumpang teduh dari hujan yg agak lebat juga.

Saya menyelinap ke tepi tangga rumah Jerry. saya nak memberi salam tapi sesudah saya terfikir apa yg ia orang buat malam-malam begini, saya tidak jadi memberi salam lalu saya memasang niat jahat.

Skodeng best juga, kata saya. Kalau ada rezeki blh tengok wayang free. saya terus ke tepi rumah Jerry lalu menuju ke bilik Jerry. Mmang saya tah di mana bilik dia.

Saya ihat lampu bilik terpasang dan saya mencari-cari kat dinding kalau ada lubang dan saya temui satu lubang kecil setelus paku 3 inci lalu saya rapatkan mata saya ke arah lubang dan dengaan jelas saya lihat Helna sdang mengiring smbil menyusukan anaknya manakala Jerry baring smbil memeluk Helna dari belakang.

Jerry yg tidak berbaju dan cuma memakai kain pelikat menggesel-geselkan batangnya ke lurah dubur Helna. Bergerak-gerak Helna di perlakukan begittu. Tangan Jerry merayap ke celah kangkang Helna dan mengosok-gosok cipap Helna yg masih dibaluti kain batik jawa.

Apabila anaknya sdh nyenyak tidur, Helna terus menelentang. Perlahan-lahan Jerry menguraikan simpulan kain batik Helna lalu melurutkan ke bawah dan tersembullah cipap Helna yg membengkak ditumbuhi bulu yg agak kerinting tapi taklah tebal sangat.

Smbil menggosok cipap Helna, jari hantu Jerry meneroka lurah nikmat bininya smbil mencium tengkok Helna. Helna kegelian lalu tangannya mula bergerak ke celah paha Jerry dan mencari batang zakar Jerry yg dari tadi terpacak keras menunjah kain lalu Helna menarik kain pelikat Jerry.

Bertelanjanglah dua insan yg sdang asyik memadu asmara. stlah tersembul batang zakar Jerry yg berkilat dan berurat terpacak di celah paha, Helna sdh tidak sabar lagii lalu di cekupnya kepala batang zakar Jerry lalu di elus lembut dan Helna bangun lalu dirapatkan mulutnya ke batang zakar Jerry.

Bini Orang Ganas Mintak Dikongkek

Smbil menjilat manja, Helna terus mengulum dengaan lahapnya. Jerry mengeliat dan terangkat dubur nya. stlah beberapa lama mengulum batang zakar Jerry, Helna baring semula disisi Jerry lalu Jerry merangkak menaiki badan Helna.

Digosoknya payudara Helna. Dipicitnya puting susu Helna. Diramas-ramas dan Jerry terus menyedut puting payudara Helna. Jerry menjilat susu Helna kemudian turun ke bawah ke perut INina. lidah Jerry menjalar ke perut, turun ke pusat dan terus ke lurah nikmat yg bakal di terokai sebentar lagi.

Saya yg basah kuyup di timpa hujan mula merasa nikmat melihat adegan panas didepan mata. batang pelir saya turut teransang. batang pelir saya mula berdenyut-denyut lalu saya pegang batang pelir saya.

Saya urut ke atas ke bawah smbil mata saya masih di lubang untukk melihat adegan seterusnya lidah Jerry mula meneroka lurah berahi milik Helna. Di jilat-jilat lurah dendam itu lalu menolak masok mencari kelentit.

Di kuis-kuis dan Jerry menyedut lembut. Terangkat-angkat dubur Helna smbil tangannya menarik rambut Jerry. Kangkang Helna terbuka luas memudahkan Jerry meneroka cipap Helna lebih dlamm lagi. Di julur lNinanya dalam-dalam dan Jerry memegang kedua-dua paha Helna lalu di tolak ke atas.

Terngangalah lubang cipap Helna serta dubur Helna jelas terlihat menaik ke atas dan saya nampat lubang burit Helna berkeriput. Lalu Jerry menjulurkan lidahnya menjilat lubang burit Helna. Helna menggeliat smbil menarik rambut Jerry.

Aah seedap bangat Helna tidak tahann nie iisskk, keluh Helna antara jelas dan tidak akibat derapan hujan menimpa atap zink rumahnya. Jerry melepaskan jilatan burit Helna lalu merangkak perlahan menaiki badan Helna lalu di acukan batangya ke lurah cipap Helna apabila kepala kote Jerry mula membelah lurah sempit Helna.

Helna menolak dubur nya ke atas sedikit demi sedikit. batang zakar Jerry terbenam membelah lurah yg semakin membuak menerima tikaman kejantanan Jerry yg mula menghilangkan diri di dlamm rongga cipap Helna yg sdh bannyak menerbitkan air nikmat.

Apabila sampai ke dasar cipap Bini orang ni, Jerry memberhentikan tikaman lalu mereka berpelukan tanpa menyedari apa yg berlaku di sekeliling mereka ketika itu. Adegan sorong tarik bermula. dng perlahan bertukar rentak semakin laju.
Bergumpallah cadar yg menutupi tilam kekabu yg mereka gunakan. smbil berpelukan, mereka lajukan hentakan demi hentakan. batang zakar Jerry mula menerima kemutan cipap Helna yg teramat nikmat meratah batang yg keras dan berurat.

Jerry terus menhentak laju dan pancutan demi pancutan di lepaskan ke dlamm rahim Helna. Helna memeluk semakin erat dan mereka terkapai sesudah habis tembakan mani Jerry ke dlamm rahim Helna.

Sembilan bulan lagii dapat adiklah Adi, anak sulung Jerry dan Helna. Hujan di luar semakin reda. saya mula mengorak langkah pulang ke rumah saya smbil batang pelir saya masih terpacak keras menolak kain seluar saya.