Anak Dikongkek Bapak Kandung

By Lucy Thursday, June 18, 2020

Semenjak kematian mama nye, Sharen yg baru berumur 18 tahun terpaksa mengambil alih tugas mama nye menjaga adik-adiknya seramai tiga orang. Setiap pagi dia terpaksa bangun awal utk menyiapkan bekalan adik-adiknya yg semuanya bersekolah keraana mahu mengurangkan kos pembelanjaan yg ditanggungi olih bapak nye.

Setiap pagi jugalah adiknya Niffa membantu Levi dan Robbin yg belajar di tahun 3 dan Tahun 1 menyediakan pakaian dan membantu adik-adiknya memakai pakaian sementara menunggu kakaknya Sharen menyediakan sarapan dan memasakkan sedikit makanan utk bapak nye bila pulang dari kerja nanti.

Pak Hungki sudah menjadi rutinnya, awal-awal pagi telah turun dari rumah utk pergi menoreh getah. “Niffa, Levi. Robbin, cepat nanti terlambat pula kami ke sekolah” jerit Sharen yg sudah bersiap utk sama-sama dngan adiknya mengorak langkah sejauh 1km setiap pagi utk sampai ke sekolah.

Sesudah pulang dari sekolah dia terpaksa melupakan hasratnya utk berehat keraana terpaksa mencuci pinggan mangkuk, membasuh pakaian dan mengemas rumah. Hari demi hari yg dilaluinya membuatkan dia mula merasa letih utk melengkapkan rutin hariannya yg kian menyukarkannya.

Namun utk menyuarakan kepada bapak nye utk tak bersekolah lagi, terasa begittu sukar utk dia melafazkannya keraana sikap bapak nye yg cepat naik angin membuatkannya dia melupakan sementara hasratnya utk memberitahu bapak nye.

Suatu hari, Sharen datang kerumahku dngan membawa kain bajunya. saya sedikit teperanjat bila malam-malam begini Sharen blh berada di hadapan rumahku. Sharen merupakan adik angkatku sewaktu saya mengikuti program anak angkat yg telah diadakan di kampungnya.

Sharen tak berkata apa-apa namun dari kejernihan air matanya yg turun membasahi pipinya, saya dapat merasakan yg Sharen sdang menghadapi masalah. saya menjemput Sharen masuk dan menyuruh Kak Asmah menyediakan minuman utk Sharen.

Saya bertanya dngan Sharen kenapa datang malam-malam begini. Melihatkan wajahnya yg tertunduk sayu, saya dapat merasakan yg dirinya mempunyai masalah yg besar. Sharen tak menjawap dia melihat mukaku dan linangan air mata kembali bercucuran membasahi pipinya yg gebu itu.

Saya memegang tangannya dan mengharapkannya dapat menenangkan keadaan. saya menyuruhnya menceritakan apakah yg telah berlaku. sesudah selesai makan, adik-adikku semuanya sibuk mengemas buku dan menyiapkan kerja sekolah. saya pula mengemas pinggan utk dicuci keraana esok tak kelam-kabut keraana segala telah akuselesaikan pada malam ini.

Sesudah siap mengemas saya naik ke atas, saya lihat adik-adikku telah masuk ke bilik utk tidur. saya masuk ke bilik utk mengambil buku sekolahku. Melihat adik-adikku yg bergelimpangan tidur, saya merasa sebak keraana di usia yg kecil mereka telah kehilangan kasih sayang dari seorang emak.

Baru je saya hendak membuka buku latihanku, terdengar jeritan suara bapak dari dlamm bilik. “Sharen. Sharen ambil minyak angin atas almari tue bawak sini” suaranya bapak nyaring kedengaran memecahkan suasana malam.

“nie minyaknya bapak , ” saya menghulurkan kepada bapak saya namun dia tak mengambilnya. “Kau tolong urutkan badan bapak nie, sengal-sengal pulak rasanya” terus dia meniarap di atas tilam dan menarik sedikit kain pelikat yg dipakainya ke bawah sedikit agar memudahkan utk saya mengurutnya.

Saya tanpa banyaak membantah, terus menuangkan minyak di atas badannya dan menyapu seluruh badannya dngan minyak panas tadi. saya terus menekan-nekan belakangnya mengikut apa je gerakan tanganku keraana saya bukannya reti sangat mahu mengurut namun mengenangkan bapak yg suruh terpaksa jg saya menurutinya.

Saya lihat mata bapak saya sesekali terpejam rapat, saya pun tak pasti samada dia sakit ataupun sedap sebab diurut olih saya. “Urut bawah sikit, nii ha. Kat pinggang bapak nie, ” tangannya dihalakan ke belakang pinggangnya.

“bapa. dah lama dahh nie, Sharen penatlah. ” saya terus memperlahankan urutan tanganku. “nie. Sikit je lagi. Bahagian dada bapak nie. ” badannya di terbalikkan menghadap saya. “bapa urutlah sendiri, dada bapak tue ” saya menghulurkan minyak kepadanya.

“Kau nii kenapa malas sangat. saya suruh sedikit je dahh malas, kalau saya larat takan saya suruh engkau” wajahnya mula merah, mungkiin marah dngan kata-kataku tadi. “Saya bukan malas bapak tapi saya pun penat jugak, besok dahh kena bangun awal pagi lagi” saya memberikan penjelasan agar dia tak memarahiku.

“Haa. Asyik mengeluh penat saja, dahh tak payah sekolah lagie duduk je dekat rumah” dia bingkas bangun dan menolak saya ke bawah. Terjelepuk saya jatuh, terperanjat dngan tindakan bapak yg tiba-tiba berangin.

Kain yg saya pakai terselak menampakkan pangkal pehaku. saya lihat mata bapak tak berkelip melihat pehaku. saya segera menutupnya dan cuba utk bangun. tetapi syaitan mana yg telah merasuk bapak , dia sentap tanganku dan menghumban saya ke atas tilam.

Saya menjadi takut dngan tindakannya seperti orang yg telah dirasuk. “bapa. jangan bapak. nii Sharen anak bapa, sedarlah bapak. ” air mataku mula mengalir mengenangkan musibah yg akan melanda.

“Kau tahu tak, saya nii lagie penat. Siapa yg peduli? ” mukanya semakin merah bagai harimau mahu menerkam mangsa. “bapa. bapa. Cakap je apa yg perlu saya bantu. , makan-minum, pakaian, apa lagie yg saya blh buat utk tak menyusahkan bapak ? ” badanku terasa mengigil melihat bapak yg sedemikian rupa.

Bapak sememang sudah dirasuk, apa yg saya lakukan tak memberi makna kepadanya. Tangan yg kasar itu terus menekan tanganku kiri dan kanan. saya cuba menolak tangannya dari terus menindih tanganku, namun siapalah saya utk melawan tenaga yg sudah dirasuk syaitan itu.

Nafsunya telah menguasai diri, mulutnya terus mencium leherku dan menjilat-jilat telingaku. Segala tenagaku yg kukeluarkan utk menepis asakan bapak nampaknya tak bermakna langsung. Apa yg blh saya lakukan cume menangis mengenang nasib yg gelap yg bakal saya lalui.

Cerita Sex Anak Dikongkek Bapak Kandung

“bapa. Tolonglah bapak. bapak jngn buat Sharen macam ini. ” tolakanku semakin tak terdaya. “Kau ikut je apa kemahuanku” suaranya lembut disebalik telingaku. “bapa sedarlah. Apa yg bapak lakukan ini. Ini anak bapak. ” titisan air mataku terus membasahi pipi.

Kata-kataku terhenti bila mulutnya terus bersatu dngan mulutku, saya cuba mengelak ke kiri dan kekanan namun satu tamparan yg hebat hinggap di pipiku. Kini saya sudah tak berdaya lagi, melawan pun tiada guna pasti dia akan melakukan jua.

Saya cume membiarkan dia terus memuaskan nafsunya terhadap saya. Tanpa belas kasihan, bajuku direntap kuat olehnya. Berbekalkan suasana malam dan terangan cahaya bulan, saya terus diasak olih bapak saya.

Saya pun tak tahu samada adik-adikku yg lain sedar atau tak. Bra yg saya pakai mula terlepas dari menyaluti gunungku dari dicorobohi olih pandangan mata yg selama ini sering mencuri-curi pandang keraana tetek ku agak besar jg pada peringkat umur sepertiku ini.

Bagaikan seorang yg kehausan, habis putingku yg baru je hendak membesar disedut-sedutnya dngan lahapnya. Terasa jg kesedapan bila dia meramas-ramas dan menjilat-jilat putingku yg berwarna kemerah-merahan itu. Sudahlah saya dipaksa melayan nafsunya, malah tubuh saya jg turut menjadi mangsa keganasan mulutnya.

Kesedapan yg baru hendak kurasai hilang bila dia mula mengigit-gigit putingku dan badanku smbil meramas terus tetek ku. Kini tangan pula terus meliar mencari simpulan kain batik yg saya pakai.

Saya cuba melarangnya dari terus melakukannya namun sekali lagie tangannya hingap di mukaku. cume air mata je yg dapat menemani keperitan yg kurasai kini. Melihat diriku yg tak melawan lagi, bapak terus melucutkan kainku.

Saya yg sememang di sebelah malam tak pernah memakai seluar dlamm maka terus terselah pepek ku yg baru mahu menembam di hadapan muka bapak saya dngan jelas tanpa diselindungi olih bulu-bulu halus keraana saya baru lepas mencukurnya.

“bapa. Tolonglah jngn mengapa-ngapakan Sharen, Sharen nii anak bapa” saya masih lagie cupa utk melembutkan hatinya. “Kau blh diam tak, nanti saya lempang lagie muka kau tu” suara bapak cukup mengerunkan saya.

Bapak tak menunggu lama, habis segala sudut pepek ku dijilatnya. Jarinya terus mengentel-gentel biji kelentitku yg sememangnya tersentil disebalik pepek ku. Manakala lidahnya terus dijelir-jelirkan menembusi tasik maduku yg pertama kali disentuhi olih lelaki bila saya dewasa kini.

Saya rasa dahh tak tahan bila terus diperlakukan sedemikian rupa. saya tekan kepala bapak saya ke atas pepek ku agar dia dapat terus menyelami ke dlamm lubuk madu di dlamm tasikku.

Akhirnya saat yg tak pernah saya lalui, buat pertama kali, mencurah-curah air pejal keluar dari dlamm pepek ku. Naik terangkat bontot ku menahan seribu kenikmatan yg diberikan olih bapak saya walaupun secara paksa.

Daripada menanggung sakit, baik rasanya saya melayan terus nafsu buas bapak saya. “Arghh. Urghh. Ehmm” cume itu je yg dapat saya suarakan. Melihatkan saya yg terkulai kelemasan, bapak sudah mula membuka kain sarung yg dipakainya, kini kami sama-sama berada diatas katil bapak saya tanpa seurat benang pun menutupi kami berdua.

Bapak membuka pehaku seluas-luasnya. Apa yg blh saya buat cume pasrah je keraana malam ini pasti mahkota suciku yg kujaga selama ini akan hilang disantap olih bapak saya sendiri.
Cerita lucah Anak Dikongkek Bapak Kandung

Saya cume menunggu dngan seribu debaran. tak sanggup rasanya hendak melihat batang kepunyaan bapak saya. dalam suasana yg samar itu bapak mula mengaturkan permainan syaitannya. Nafsunya yg memberontak menghilangkan kawalan akalnya.
Dia mula mengesel-geselkan kepala cendawannya ke atas pepek saya, saya yg baru je kejang dlamm kenikmatan yg diberikan olih bapak saya mula terasa kembali kegelian bila dia memain-mainkan kembali biji kelentitku dngan batang kote nye.
Perlahan-lahan bapak menghalakan batang kote nye kelubang pepek ku. dia mula menekan batang kote nye ke dlamm pepek ku. namun terlalu sukar baginya utk memasukkan batang kote nye utk memecah masuk lubuk maduku.
Dia menyapu sedikit lendiran minyak urut yg kuberikan kepadanya ke hujung batang kote nye bagi melicinkan perjalanannya. “Aduhh. bapa. Sakit, aduh sakit bapa” begittu pedih rasa pepek ku bila kurasakan ada seketul daging pejal mula menerokai lurang di dlamm pepek ku.
Bapak menarik kembali, batang kote nye, dia masukkan masukkan dua jarinya ke dlamm pepek ku dan memain-mainkan di dalamnya. saya terasa ngilu dan sakit bila dia terus memainkan jarinya mungkiin utk membesarkan sedikit lubang pepek ku.
Bila dia merasakan air dlamm pepek ku cukup utk melicinkan kemasukkan batang kote nye, dia mula memasukan lagie batang kote nye. Sekali tekan, seinci masuk ditarik lagi. dua kali tekan tiga inci masuk.
Ditarik lagie tiga kali tekan, “Urghh. Sakitnya. ” lelehan air jernih membasahi pipiku. tak dapat kuceritakan betapa perit dan sakitnya luring pepek ku bila selaput daraku telah dipecahkan olih bapak saya.
Jeritan kesakitan yg kualami tak sedikitpun memberikan ruang utk bapak saya membehentikan tindakan ganas nafsu serakahnya. Malah semakin cepat sorong dan tariknya bila melihat saya sudah mula senyap dlamm linangan air mata yg terus turun bercucuran depanku.

Jika mama masih ada tentu perkara ini tak akan berlaku. saya pernah menyuarakan pendapat agar bapak saya berkahwin lagie bila melihatkan dia hidup keseorangan dan ringan sedikit tugasku utk menjaga adik-adik serta mudahlah utk saya menumpukan pada pelajaranku.

Bapak masih dngan sifat barannya, saya pula yg menerima hendikan darinya keraana tak tahu bahawa hidupnya kini ibarat “kais pagi makan pagi kais petang makan petang” , namun bapak jg perlukan seseorang utk mengisi kesunyian dirinya dan lihatlah sekarang nii saya pula yg jadi tempat utk dia memuaskan nafsu.

Siapa sangka, cadar ini jugalah yg dipakai olih ibuku sewaktu melihat gambar pengantin yg mama simpan. “bapa. Cuckuplah tue bapa. Sharen sakit sangat nie” lelehan air turun mengalir di pepek ku membasahi cadar peninggalan ibuku.

Bapak tak mempedulikan esakkanku, saya lihat batang kote nye keluar dan masuk di dlamm pepek ku. Pelayarannya hrs diteruskan bagi menerokai lubuk yg baru dijumpainya. sesudah agak lama dngan posisi melentang, dia memusingkan pula bontot ku menghadapnya.

Tanganku meramas cadar yg terus berselerak di atas katilnya. dngan gaya “Doggie Style” habis bontot ku di asak olih badannya yg sasa itu. saya mula merasa sedap dan ngilu bila tolakan batang terus menerjah masuk mencecah dasar dlamm pepek ku, tangan yg berurat-urat itu terus meramas-ramas puting kecilku yg mula mengeras naik akibat tak tahan dngan kenikmatan yg baru bermula ini.

Namun baru je saya hendak merasai kenikmatan pertama ini. bapak telah dulu mensasarkan meriamnya di atas belakang badanku. Crott. Crott. Arghh. Ulelehan-lelehan air hangat mengalir penuh di atas belakang badanku.

Saya yg belum sempat mencapai kemuncak merasa sedikit hanpa atas keraana bapak telah sampai ke garisan penamatnya, namun saya tetap bersyukur keraana penderitaan saya malam ini telah berakhir. bapak terus merebahkan badannya di sebelahku.

Namun dia sempat berberi amaran kepadaku agar jngn menceritakan perkara ini kepada sesiapa jika tak ingin melihat adik-adikku teruk dipukulnya. saya segera memakai kembali pakaianku dan segera meninggalkannya. saya masuk bilik dngan seribu kekesalan namun biarlah saya je yg menanggung kesedihan ini dari melihat adik-adikku diherdik dan dipukul olih bapak saya.

Akhirnya terlena jg saya malam itu bersama linangan air mata yg hampir kering memikirkan kegelapan masa depan yg akan saya lalui. Pagi itu saya terlewat bangun keraana terlalu letih dan penat melayan nafsu buas bapak saya malam tadi, mujurlah adikku mengejutkan saya.

Saya cuba bangun utk ke dapur menyiapkan sarapan dan bekalan adik-adikku utk ke sekolah namun saya rasakan kepalaku cukup berat utk bangun. saya memanggil adikku Niffa agar membantuku memanaskan nasi dan lauk semalam utk dibawa bekal ke sekolah dan memakan biskut yg ada utk sarapan.

Saya cuba bangun jg ke bilik air dan terasa begittu perit lubang pepek ku terkena air, saya segera mencuci dan kembali ke bilik keraana kurasakan badanku melayang-layang. Adik-adikku semuanya telah pergi ke sekolah.

Saya melelapkan mata kembali keraana badanku terasa begittu lemah utk bangun pagi itu. Baru je saya hendak melelapkan mata, saya merasakan seperti ada orang yg menyelak kainku. saya cuba membuka mata dan dlamm samar-samar saya dapat merasakan tubuh bapak saya mula menindih saya kembali.

Saya sudah tak larat lagie utk melawan keraana tubuhku begittu lemah. saya cume membiarkan je baju dan kainku dibukanya, lagie pun adik-adikku telah pergi ke sekolah dan saya tak ingin keraana keengganan saya, adik-adikku pula nanti yg menjadi mangsa.

Kini saya mula merasa kenikmatan bila tetek ku diramas dan dijilatnya, namun dia tak menunggu lama kali ini. mungkiin keraana sudah tak tahan melihat saya yg terdampar tanpa rela terus menerima asakan dari batang kote nye menembusi lubang pepek ku.

Hentakan-hentakan yg dilakukan olehnya kini sudah berkurangan kesakitannya, malah kini sorongan-sorongan yg dilakukan olehnya menaikkan nafsuku pula. saya terus menerima dan memberi keraana pagi ini saya ingin sama-sama mencapai kumuncaknya bersama-sama bapak saya.

Pagi ini saya dapat lihat batang kote nye yg sederhana besar dan panjangnya itu menerjah masuk ke dlamm lubang pepek ku. Perjalanan yg dilaluinya disertakan dngan gentelan-gentelan terus ke aats biji kelentitku.

Saya sudah tak dapat menahan lagi. “Urghh. Arghh. Ehmm” terangkat bontot ku dlamm keke jngn mengakhiri klimakku yg pertama kali sampai dlamm perjuangan ini. Baru kutahu betapa nikmatnya bila mencapai kenikmatan bersama dngan tolakan dan tarikan batang dari seorang lelaki.

Saya tak menunggu lama, tak sampai lima minit kini bapak saya pula mencapai kenikmatan buat kali kedua bersama dngan saya. Air-air pejalnya menembak tepat ke arah mukaku. saya sedikit peranjat keraana mataku yg terpejam rapat, tiba-tiba dibasahi dngan air hangat dari bapak saya.

Bapak saya sempat mencium bibirku sebelum meninggalkan saya keseorangan di dlamm bilik dan saya terus terlelap dngan tubuh badanku cume ditutupi olih selimut yg melindungi tubuhku tanpa seurat benang ini.

Begitu lah Abang Jardi, tubuh Sharen ini bagaikan patung bernyawa yg cume menjadi perhiasan je di dlamm rumah itu, walaupun puas dikerjakan olih bapak saya namun saya tak blh berbuat apa-apa.

Tak kira siang atau malam, bila ada je kelapangan waktu pasti diri ini menjadi mangsa nafsunya. Sharen sekarang pun tak dibenarkan pergi ke sekolah atau keluar rumah keraana takut Sharen menceritakan kepada kawan-kawan.
Sharen sedar kini tiada gunanya Sharen hidup namun menyenangkan adik-adik yg lain Sharen terpaksa merelakan diri ini mengantikan tepat emak. saya menyuruhnya berehat keraana saya perlu ke rumahnya utk membawa adik-adiknya yg lain keluar sebelum menjadi mangsa bapak sendiri yg tak berperikemanusian.

Saya segera melapor kepada polis dan menangkap bapak nye pada malam itu jugak. Kini Sharen selamat stlah di tempatkan bersama anak-anak yatim yg lain di rumah Kebajikan. Semoga ada sinar kebahagian di hari esok buat Sharen dan adik-adiknya.

Namun kini telah lama saya tak dapat menghubunginya. Apa yg saya tahu Sharen kini telah menghabiskan alam persekolahannya. saya cuba jg mencarinya di tempat dia bekerja namun masih tak bertemu.

Melihat diri adik-adiknya yg kini telah membesar bersama rakan-rakan yg lain yg senasib dengannya, saya berasa bertuah keraana masih mempunyai bapak dan mama utk menjaga saya walaupun kasih dan sayangnya agar berkurangan terhadap saya bila saya dewasa.

Pada suatu hari yg tak kusangka, saya ditegur olih seorang gadiis sewaktu berjalan-jalan di pusat membeli belah “Abang Jardi. Lama tak jumpa ye” dan apabila saya menoleh, sebujur tubuh yg selama ini saya cari berdi didepanku.

“Sharen” perhatian tetumpu penuh pada seorang gadiis jelita yg berdiri di depanku kini.