Puas Setubuhi Isteri Kawan Aku

By Lucy Friday, May 8, 2020
Namanya Savina, bini jiran baru sya dan Jack Suaminye. Pertama kali saye memandangnya, bersemarak api nafsu saya. Sukar utk sya menghentikan khayalan kotor yanng kerap bermain di fikiranku kerna dapat sya bayangkan dgn jelas nikmat yanng pasti bisa sya raih sewaktu berzina dengannya.

Akan sya puaskan nafsuku sepuas puasnya. saya selalu terserempak dengannya sewaktu pulang dari kerja. kami akan saling tersenyum dan berbual ringan. Savina mudah mesra orangnya. ” Balik kerja, bang? ” Savina tegurku satu hari.

Novel Blue Puas Setubuhi Isteri Kawan Aku

Jam menunjukkan 6 petang. “Aah. Savina” jawab saya, tergamam seketika. “Malam ni, abang free tak? kami ingin pergi clubbing. abang Jack pesan suruh Savina ajak abang sekali kalau kalau abang ingin ikut. Katanya lagie ramai orang lagie meriah “.

“Hmm. tak mengganggu korang berdua ke nanti kalau abang ikut? ” tanya saya. “Ha, ha. Takdelah, bang. Ikut kami ok? ” pelawa Savina, sambil memandang sya dgn tajam. Darah sya mula bergelora.

“Ok, ” kata sya bersetuju. “Tapi dgn syarat: Savina mesti menari dgn abang. ” konek ku mula terasa kesempitan. Berputik rancangan sya utk meraba tubuh Savina ketika menari. “Abang pandai menari ke? Eh, cuba tunjuk step sikit. ? ” usik Savina.

“Takmo ah. Segan lah ingin nari kat koridor sini, ” ujar saya. Savina tertawa. “Oklah, apa kata abang masuk rumah Savina sekarang? Abang blh tunjuk step tarian tu. ” Pelawanya selamba, sambil memandangku dgn pandangan yanng bererti.

“Hmm. Kalau dahh masuk rumah Savina, nanti abang ter step lain pulak jadinya, ” jawab sya sambil memerhatikan pompuan cantik berusia 21 tahun itu. “Hmm. takpelah. Entah entah Savina pon ingin belajar ikut step abang yanng lain itu. ” Savina jawab.

Dengan senyuman menggoda, Savina melangkah masuk ke rumahnya dan menoleh kearah saya. saya bulatkan tekad lalu saye melangkah masuk ke rumah Savina. Batang konek saye sudaah pon tegang, otakku sudaah pon terfikirkan peristiwa yanng akan berlaku selanjutnya.

Saya tahu suaminya pulang lewat sekitar 8 9 malam. Inilah peluang keemasan sya utk menodai pompuan secantik Savina. Sebaik je Savina menutup daun pintu, saye mendakap pompuan itu dan mengucup bibirnya buat pertama kalinya dgn penuh nafsu.

Seperti yanng sya jangkakan dan kuharapkan, Savina merelakan perbuatanku dan membalas kucupanku. kami terus berkulum lidah. Tangan kananku segera meramas ramas tetek Savina sementara yanng kiri mengusap usap pantat nya.

“Ohh. sedap, bang. ” keluh Savina ketika saye menghisap puting tetek nya. mmg sudaah lama saye idamkan saat seperti ini. tetek Savina yanng berukuran 34C terasa begittu pejal di dallam genggaman saya, lalu saye ramas ramas kedua duanya sepuas hatiku.

Novel Kongkek Puas Setubuhi Isteri Kawan Aku Cerita Sex

Puting susunya pula sya gentel gentel dan sya gigit gigit semahu mahunya. “Fuck me! Savina dahh tak tahan lagi, bang. Fuck me now! ” Savina rayu. dgn kasar, saye merobekkan pakaian Savina dan membogelkannya.

Saya pon memangg dahh tak sabar ingin membolosi pantat bini jiran sya sejak pertama kali memandangnya. Tubuh Savina begittu seksi lagie sempurna, seolah olah tercipta utk menggoda setiap lelaki.

Alangkah beruntungnya si Jack kerna dapat berbinikan Savina. tettapi petang itu, saye yanng beruntung; bunga larangan berjaya sya miliki. Akan sya zinakan bini Jack ini sepuas puasnya. dgn tergesa gesa saye melucutkan semua pakaianku kemudian saye menolak Savina ke atas ranjang lalu merebahkan diriku keatas tubuhnya yanng sudaah tak ditutupi walau seurat benang.
Kisah Melayu Puas Setubuhi Isteri Kawan Aku

Kulit sya bergesel dgn kulit Savina yanng begittu lalu menyemarakkan lagie keinginanku utk bersetubuh dengannya. saya mengarahkan kepala konek ku ke bibir pantat nya. Terasa ianya sudaah basah. Detik yanng kita inginkan sudaah tiba.
Tak guna tangguh tangguhkan lagie kerna yanng nyata ketika itu Savina perlu merasakan seluruh konek ku didalam telaga buntingnya. “Fuck me. ! ” Savina pinta. “Nah. ambik nii semua! ” bisikku ketelinganya sambil membenamkan seluruh 8 inci batang konek ku ke dallam liang pantat nya yanng basah, hangat lagie sempit.
Cuma kedua telurku yanng kelihatan di luar pantat nya. “Bang, sedapnya. ! ” Savina berdengus ketika saye membolosi pantat nya bertubi tubi. saya menunggangnya dgn keras. Kemutan demi kemutan saye nikmati.

Enak sungguh berzina dgn Savina bini jiranku. Tiga kali Savina menikmati puncak orgasme akibat sodokan konek ku. Akhirnya saye terasa gelora dallam buah konek ku semakin memuncak. Nikmat yanng tertinggi yanng sya lewat lewatkan akhirnya akan sya kecapi.

“Savina, abang dahh ingin keluar ni. ” kata saya, ketika batang konek ku menjunam keras masuk ke dallam telaga buntingnya. “Yes! Pancutkan kat dalam, bang! Buntingkan. Savina, ” pinta bini jiranku itu sambil merangkul sya dgn erat.

Kisah Seks Puas Setubuhi Isteri Kawan Aku

Berceret ceret sperma sya pancutkan ke dalam, membanjiri lubang pantat Savina sehingga meleleh leleh ia keluar. Hatiku berasa begittu puas. Ada kemungkinan besar perbuatan sya ini akan membuntingkan Savina yanng sdang subur ketika itu.

Saya tak hirau. Savina yanng menggodaku dahulu. Selama dua jam sebelum Jack pulang dari kerja, saye kerjakan bininya yanng liar itu secukup cukupnya. air mani sya yanng pekat ditelan Savina hingga titisan terakhir.

Dubur nya yanng bulat lagie gebu turut menjadi sasaran nafsu saya. Itulah kali pertama Savina merasakan kesakitan yanng bercampuran kenikmatan hebat melalui seks bontot. Jam dahh menunjukkan 8 malam.

Saya segera bergegas keluar sebelum Jack pulang. Savina pula terus ke bilik mandi dan membersihkan dirinya. Malam itu kita keluar ke kelab dansa bersama rakan rakan Jack dan Savina.

Jack terlalu sibuk minum dan jarang menari. saya ambil kesempatan menari dgn bininya. kami mencuri masuk ke tandas lalu melakukan hubungan seks. Sekali lagie saye penuhi telaga bunting Savina dgn sperma saya.

Puas hati. saya jg berjaya menyemai benihku kedalam pantat nya, teman Savina yanng sudaah mabuk khayal didalam kereta sya sebelum membawanya ke bilik sewa utk sya nikmati payudara nya yanng besar sehingga puas.

Sya ambil gambar gambar bini nya dallam keadaan telanjang dan sempat jg merakamkan adegan seks bersamanya. kerana khuatir tunangnya akan tahu tentang dirinya yanng telah rosak disetubuhiku, bini kawanku setuju utk memuaskan nafsuku bila bila masa saye perlukan.
Puas hati.