Makcik Sundal Kongkek Kote Besar

By Lucy Monday, May 11, 2020
saya masih ingat lagi. masa tue saya cuti sekolah. Jadi saya dan kawan kawan sama sama berkhatan. Takut jugak saya. Lepas berkhatan luka kote saya kena dirawat. Seminggu, lukanya kote saya masih belum sembuh betul lagi. Baru 7 hari tak blh baik.

Tiap hari kena basuh lukanya. Mujur makcik Fisya, adik mak saya, ader menolong membasuh luka saya. Malu jugak saya rasanya. Tau lah, mahu tunjuk kote , kan? “Tak apalah sebab Yuz budak lagi” , makcik Fisya kata.

Makcik Fisya dahh 30 tahun. Tiap tiap pagi dia tolong cuci luka saya, bubuh ubat dan balut. Tak kesah. Kata Mak saya, saya tak blh malu. dia makcik saya.

Saya nie badan aja yanng besar.. saya suka main bola. Main sukan. Jadi, badan saya kuat. saya ketua murid kat sekolah. Terer gak saya. dullu dia datang ke rumah dng deraian airmata.

Mak dan abah kesihan melihatnya. Sebab rumah kami Flat sahaja, bilik kosong tak ader, jadi mak suruh saya tidur sebilik dng makcik Fisya. aper mahu kisahkan, dia Makcik saya.

Lagii pun saya anak saudaranya. Lagipun saya budak budak lagi. Badan saja besar, tapi umor saya rendah. Tak tau aper benda. lagii pun makcik Fisya blh ajar saya mathematik.

Sekarang saya tak suka tengok tv lagi. jika malam lepas makan, saya masuk bilik baca buku. Mak saya suruh saya belajar, makcik Fisya blh tunjukkan, katanya. Mak suka saya belajar dng makcik Fisya.

Dullu makcik Fisya mahu jadi Cikgu, tapi dia suka jadi kerani. makcik Fisya mmg lawa. Sekali pandang macam bintang filem Krisdayanti. Paling kurang macam Erra Fazira. Tinggi lampai, bidang dada luas, bontot lebar.

Padat. Dadanya muntuk dan berisi. Lenggangnya gemalai dan rambutnya mayang mengurai. Suaranya lembut dan pandai memujuk dan memanjakan. dullu dia ratu cantik kat ofisnya. Lepas tue ader boss yanng suka kat die.

Tuu sebab dia kawin. Tapi boss tue dahh kawin ader anak. Jadi makcik Fisya tak suka. Itu sebab dia minta cerai. makcik Fisya nie jika tidur, dia suka dakap bantal peluk celah pehanya.

Kadang kadang saya nampak kainnya terselak. Putih saja pehanya. saya tak kesah. dia makcik Fisya saya. mmg kulitnya putih melepak. Tak macam mak saya. Hitam sikit. bapak makcik saya tue dullu keturunan Cina.

Nenek saya keturunan Melanau. Nenek kawin selepas ayah mak saya meninggal sebaik saja mak saya lahir. Jadi makcik Fisya muda 3 tahun dari mak saya lah. Lat 2 munggu, luka kote saya pun baiklah.

Cuti sekolah saya pun dahh tamat. saya mesti pergi sekolah. Tiap pagi makcik Fisya bangunkan saya. dia pun kena bangun pagi juga. dia mahu kerja. Pagi pagi dia selalu tolong mandikan saya.

Dia sabun badan saya, gosok daki kat badan. dia pun mandi sama sama. Sebab saya budak lagi, saya mandi telanjang aja. makcik Fisya berkemban aja jika mandi. dia pakai kain basah yanng dahh lusuh sahaja.

Kain itu diikat dari atas dada sampai ke pangkal peha atas lutut. Putih kulit pehanya. Tak kesahlah, saya masih budak. dia makcik saya. Selalunya, lepas tue dia tolong saya pakai baju sekolah saya.

Dia pun pakai bajunya. dia tanggal kain depan saya dan sarung pakaian kerja. Masa tue saya tengok dia bersolek. mmg dia lawa. Jadi saya selalu tengok pakai coli belakang skrin.

Tapi saya tak nampak aper aper. Tak kesahlah sebab saya budak lagi. Lama lama saya dahh lali tengok badannya. saya tau, dia bertelanjang bogel dari belakang skrin. Pun saya tak kesah.

Kisah Erotik Makcik Sundal Kongkek Kote Besar

Kadang kadang saya khayal juga, camana agaknya makcik Fisya kalau telanjang. Tentu seksi badannya. Satu malam saya tidur awal. Dekat mahu tengah malam saya rasa panas. mmg dallam bilik saya tak ader kipas.

Lagipun cuaca masa itu musim panas. Malam malam pun panas. saya dengar makcik Fisya menggelisah. Panas. Pas tue dia bangun. saya buat buat tidor. Mata saya tutop buat buat tidor.

Saya tengok dia bukak bajunya. Lepas tue dia buka coli dan seluar dalamnya. dia longgok tepi sudut bilik. Kemudian dia berkemban. dia naik ke katil dan tidur dekat sebelah saya.

Kali ini dia tidur lain macam pulak. dia tidur menyonsang. Kepalanya hujung kakinya, dan kaki saya dekat mukanya. jika dahh sejuk cuaca malam, baru rasa mengantuk. Hampir saya mahu terlena, tiba tiba saya rasa bontot saya kena peluk.

Saya terjaga. Rupanya makcik Fisya peluk bontot saya. dia tak sedar. dahh tue kepala saya rasa macam kena kepit celah pehanya. dia sangka saya nie bantal peluk agaknya. Bantal peluk ader kat belakang die.

Bolehh jadi dia tak sedar betul. Dari cahaya lampu di beranda luar yanng masuk ke dallam bilik tidur saya tue, saya nampak peha makcik Fisya. Putih aja. saya tak kesah sebab dahh biasa.

Saya tutup mata mahu tidur balik semula. Agak agak saya mahu tertidur, makcik Fisya menggelisah. Masa tue dia rapatkan kepala saya di bawah perutnya. Prgh. ! saya terbau lain macam, datang dari celah kangkang pehanya.

Tak pernah saya bau macam itu. ader macam bau tengik macam belacan bercampur dng bau telur asin. Makin lama makin kuat bau itu masuk hidung saya. saya agak tentu kainnya yanng dia pakai terduduk benda kotor aper, entahlah.

Jika saya gerakkan kepala saya, dia lagie kuat kepit. Bagi saya, bau tue busuk. Yuek. ! ingin termuntah saya. dallam keadaan itu saya tertidur sampai pagi. Esok pagi dia bangunkan saya.

Macam biasa, kami mandi sama sama lagi. Kejadian malam tadi, macam kami tak ingat aja. Buat macam biasa. dia mandikan saya. dia gosok kote saya. “Dah baik lukanya dah” , kata makcik Fisya.

“Tak payah bubuh ubat lagi” katanya. Dipicitnya hujung kote saya. dia tanya, “sakit tak? ” saya geleng kepala, “tak” kata saya. dia pun senyum pandang muka saya. “Yuz kena sabun tiap hari macam ini. ” katanya.

Diambilnya sabun, digosok ke tapak tangannya; langsung diusapnya kat batang kote saya. Sekali dua tak aper, jika dia gosok banyaak kali saya rasa lain macam. kote saya tegang macam rasa mahu kencing.

Saya cakap kat die, “nanti dullu makcik Fisya, Yuz mahu kencing jap”. dia pegang batang saya. saya pun kencinglah. sdh tue dia basuh. Tak kesahlah, saya masih budak. sdh dia mandikan saya, dia pulak mandi.

Dia gosok badannya, ketiaknya, buah dada nya dan celah kangkangnyadengan sabun. Sampai naik buih sabun badannya. Baru saya nampak macamana rupa buah dada orang perempuan. saya ader tengok buah dada mak saya masa susukan adik, tapi lembik aja.

Tetek makcik Fisya tidak. Cantik. Padat. saya tengok masa dia gosok. saya tengok ketiaknya ader bulu sikit. Tapi kadang kadang kain basahnya terlucut masa dia gosok. saya tengok kat bawah perutnya ader bulu.

Banyak. Lebat. dia pandang kat saya. saya buat buat tak pandang aja. Macam tak nampak. dia senyum. saya pun senyum. makcik Fisya tak marah. saya tak pandang lama. saya malu tengok.

Sebab saya budak. lagii pun saya rasa lain macam. dahh tue dia siram badannya. Kemudian dia mencangkung. dia selak kainnya sampai nampak bontot. Putih melepak. dia kencing membelakangkan saya.

Cerita Erotik Makcik Sundal Kongkek Kote Besar

Berdesir bunyinya. saya tak kisah. mmg selalu gitu. saya tanya, aper sebab orang perempauan kencing bunyi lain? dia jawap, “esok Makcik blh tunjuk aper pasal”. saya tanya, jika? dia jawab, nantilah.

Jika saya dengar dia kencing hari tue, saya rasa sikit lain macam. Lepas cebok dia bangun. kita masuk bilik. dia pakaikan baju dan seluar saya. dahh tue dia pulak.

Macam tue lah tiap hari. Malam esoknya, sekali lagie cuaca panas. Makcik Fisya bangun tengah malam. dia buka baju lagi. Tinggal kain sahaja. jika dia tidur, dia pun kepit kepala saya macam malam dullu.

Bau tengik tue sekali lagie masuk lubang hidung saya. Tapi rasa lain sikit malam ini. Masa dia peluk bontot saya, saya rasa kote saya macam kena kat bibir mulutnya.

Kemudian saya rasa hujung kote saya macam kena jilat. Geli betul. saya kepitkan peha saya supaya kote saya terkepit. Tapi tak blh sebab kepala Makcik Fisya hadang peha saya.

Lama lama saya biarkan. saya rasa mula mula dia jilat, lepas tue rasa macam kepala kote masuk dallam mulutnya. Masa tue saya rasa lidahnya jilat kuit kuit kepala kote saya.

Uhh. gelinya, bukan main lagi. saya rasa kote saya tegang. saya mengerang. Tahan geli. saya dengar dia macam hisap hujung kote saya, ader bunyi. Crup. cerup. bunyi Makcik Fisya sedut air liurnya.

Saya tak leh buat aper aper. saya tahan aja. saya rasa macam mahu kencing. Lama jugak dia buat gitu. Tapi saya tahan. Sebab terlampau geli, bontot saya menggelisah. Tapi makcik peluk bontot saya kuat kuat.

Saya tak dapat bergerak. Terpaksa saya biarkan sahaja. jika saya tak tahan saya kencing dallam mulutnya. Crup. crupp. banyaak kali. saya rasa sedap kencing dallam mulut makcik. Masa kencing tue saya rasa macam hayal.

Saya tutup mata saya. dallam gelap itu, saya tak nampak aper aper. Masa tue jugak saya bau busuk celah peha Makcik Fisya tambah kuat. Rasa saya mahu temuntah, tapi tak muntah.

Lepas tue, saya rasa letih betul. Lama lama saya tertidur sampai pagi. Esok paginya dia bangunkan saya. Macam biasa, kami mandi sama sama lagi. aper yanng berlaku malam tadi, macam kami tak ingat aja.

Buat macam biasa. dia mandikan saya. dia gosok kote saya. saya tanya, aper pasal malam tadi saya mahu kencing tapi rasa lain macam, makcik? dia jawab, itu tanda saya dahh jadi orang bujang.

Dipicitnya hujung kote saya. dia tanya, “sakit tak” ? saya geleng kepala, “tak” kata saya. dia pun senyum pandang muka saya. Katanya, “lain kali makcik ajar macamana Yuz mahu kencing sedap. ” saya angguk kepala.

Macam tulah tiap malam. saya tak kisah. Sebab dia makcik saya. dia sayang kat saya. lagii pun dia macam Cikgu. Hari Sabtu cukup bulan, pagi hujung minggu depannya, papa dan mak saya balik kampung dng adik adik yanng belum sekolah.

Mak kata, “Mak ngann abah dan adik adik mahu balik kampung. Satu minggu. Jadi, sebab Yuz mahu sekolah, kena tinggal dng makcik. Lagipun makcik Fisya mahu kerja. dia tak cuti. ” saya kata, tak apalah.

Lagii pun makcik Fisya ader temankan. dia pun pandai masak. Petang tue makcik Fisya ajak saya tengok wayang cerita hindustan kat town. dia dapat gaji. Loaded. Pas tue makan satey.

Pas tue kami jalan jalan. dia beli baju untukk saya dan seluar dallam. dia beli coli warna merah kusam dng seluar dallam warna hijau pucat. dia beli losyen badan dan sabun wangi Acme.

Cerita Kongkek Makcik Sundal Kongkek Kote Besar

Minyak wangi satu botol. Tak kesahlah dia punya duit. lagii pun dia baru dapat gaji. Komdian dahh petang sikit kami pulang. dia beli kipas angin Sanwa. Hari mmg panas.

Bas Mini lambat datang. Kat perhentian bus dia beli rojak 2 bungkus besar. Sampai kat rumah makcik Fisya siapkan makanan atas meja. kita makan sama sama. Lepas makan, makcik Fisya kata dia mahu mandi sebab panas.

Saya pun mahu mandi jugak sebab badan saya peluh banyaak sebab balik berjalan. Melekit satu badan. kita masuk bilik bilik mandi. Macam biasa saya bukak baju. dia sabun badan saya.

Kali ini dia pakai losyen beli tadi. dia pun pakai juga. Buihnya banyak. dia suruh saya duduk cangkong tepi kolam simen tadah air dallam bilik mandi tue. Komdian dia curah losyen tue kat tapak tangannya.

Dia gosok semua badan saya. Wangi baunya. bannyak buih. jika dia gosok kelengkang saya, saya rasa geli. “Kalau Yuz geli tutup mata, ya” kata makcik. Lembut saja suaranya. saya tutup mata.

Saya rasa batang kote saya tegang. Lain macam rasanya. Tak kesahlah. Sebab dia dahh biasa ubat kote saya lepas berkhatan dullu. Pun dia pegang masa ubat lukanya. Tak aper.

Masa dia gosok batang kote saya, saya rasa seronok. Geli. Siok. saya rasa lemah. Lutut saya gigi rasa macam mahu tumbang. Takut jatuh, saya pegang kain kemban kat badan makcik.

Entah macamana kainnya terlucut. Tanggal. Melorot sampai ke pusatnya. dia kata, “Tak aper. Biarkan. makcik pun mahu sabun badan juga”. makcik Fisya biarkan. dia hanye ikat kain basahnya kat bawah perutnya.

Bawah pusat. Perutnya nampak. Longgar aja ikatnya. Nampak pusat dan buah dada nya. Terbuai depan mata saya. Bergoyang goyang. saya pandang. Sebab betul betul depan saya. Fulamak, besar jg buah dada makcik Fisya.

Wooi. ! Macam kepala tempurung kelapa. Tengah tengahnya ader puting besar jari kelenggeng. Kelilingnya macam bulan. Besar duit siling 20 sen jika saya jeling. Warna coklat. Kulit makcik Fisya mmg putih melepak.

Jadi nampaklah beza antara coklat dng putih. Ihhsy. seram saya. dullu tak pernah tengok buah dada orang perempuan depan mata saya macam itu. emak saya pun susukan adik, dia tak tunjuk.

Dia pegi bilik susukan adik. makcik Fisya macam bagi saya tengok pulak. Heran ye? Tengah saya memikir dallam hati, makcik Fisya ambil losyen lalu dicurahnya ke dallam tapak tangan saya.

“Buat aper makcik? ” saya tanya. dia suruh saya gosok badannya. Disuruh saya gasok buah dada nya. Kemudian gosok perutnya, pusatnya. Komdian buah dada nya balik semula, sampai ke ketiak ketiaknya.

Saya tengok ketiak makcik tak ader bulu sangat. Halus aja. smbil tue, dia terus gosok peha dan kote saya. saya rasa geli betul. Isy. Memang. Kok tak caya. cubalah! Komdian dia buka kainnya.

Tanggalkan semua. Isy. saya lagie seram. saya tak pernah tengok orang perempaun bertelanjang. Adik saya pun saya tak pernah tengok telanjang. makcik suruh saya gosok bawah perutnya. Mula mula saya rasa tak mau.

Malu. saya pandang mukanya. dia kata, “Gosoklah kat bawah tue. Tak aper. makcik tak marah”. saya pun gosoklah. dia suruh. Tapi saya tak pandang kat situ. Malu. saya tak nampak aper aper pun.

Tangan saya gigil jika saya raba. Rasanya kesat aja. saya agak bulu pantat nya. makcik Fisya rapatkan dadanya ke muka saya. Muka saya betul antara dua buah dada nya.

Novel Blue Makcik Sundal Kongkek Kote Besar Novel Lucah

Puting buah dada nya merah kehitaman. saya tak berani pandang bawah sebab saya malu tengok pantat nya. saya tau ader bulu banyak. Ih. seram saya. lagii pun takut dia marah.

Makcik gosok saya, saya gosok die. dia suruh saya ramas ramas buah dada nya. Lembut lembut keras kenyal macam spanj. saya tengok makcik Fisya tutup mata. Dadanya macam orang mengah lepas berlari aja.

Kote saya makin kuat dipegangnya. dia sorong tarik batang kote saya. jika saya gosok pantat nya, dan ramas buah dada nya, hisap putingnya, saya rasanya macam geli geli sedap pulak.

Saya biarkan. saya terus buat aper dia suruh. Gasaklah. saya budak. dia makcik saya. saya tak kesah. Tak lama lepas tue, dia tarik tangan saya diletaknya ke bawah pusatnya.

Disuruhnya usik macam ader satu daging seketul, keras besar hujung kacang tanah. dia suruh saya gentel. saya pun buatlah. Tapi saya tak tengok kat bawah. Makcik Fisya kata, kalau tak mau tengok, saya blh tutup mata.

Makcik suruh saya gentel benda tue dng jari tangan kiri saya. Mulut saya pulak dia suruh hisap puting buah dada nya. Jari tangan kanan saya disuruhnya ramas buah dada nya sebelah kanan.

Saya pun buatlah. smbil tue dia urut urut batang kote saya. Lama jugak macam itu. saya rasa sedap gak. Tiba tiba saya dengar makcik Fisya tarik nafas dallam dallam.

Panjang. dia pegang kepada saya. Ditekan kat buah dada die. saya rasa macam mahu lemas. saya rasa badannya keras. dia merengek kuat macam orang sakit kepada. “Uh. st. ” mulutnya berdesis macam orang pedih luka kena asam limau.

Novel Sex Makcik Sundal Kongkek Kote Besar

Masa tue dia suruh saya gentel benda dallam pantat nya itu cepat cepat. saya pun buat. saya angkat muka saya. Tapi ditekannya lagie kuat. Digosok gosoknya muka saya kat buah dada die.

Saya rasa macam mahu lemas. Betul. Sumpah. saya pun hisap kuat buah dada nya. Tangan saya sebelah lagie terus meramas buah dada nya macam dia suruh. Tak lama lepas tue saya dengar makcik Fisya kata.

Arhg. bunyi macam orang lega. Letih saja nampaknya. Pas tue, dia pun mandi. sdh tue dia ramas kain basahnya dan sidai kata dawa ampai kain dallam bilik mandi tue.

Dia keluar pakai towel. dia masuk dullu dallam bilik. Berkemban aja. saya tinggal dallam bilik mandi sebab siram badan saya bagi hilang sabun. saya tengok kote saya tegang. Merah, sebab kena gosok dek makcik Fisya tadi.

Tak kesahlah. Biasa aja. makcik Fisya terus masuk dallam bilik. Tak cakap aper dng saya. saya lepas mandi terus lap badan. Masuk dallam bilik mahu pakai baju baru Makcik Fisya beli tadi.

Jika saya masuk dallam bilik saya tengok makcik Fisya bersandar kat dinding katil. Masa tue dia masihih pakai towel lagi. Matanya pejam. Macam orang letih aja. Diam aja jika saya masuk tadi.

Saya rasa takut juga. bolehh jadi aper yanng saya buat tadi makcik tak suka. dia marahkah? saya tanya dallam hati. saya pun naik atas katil, duduk dekatnya. saya tanya, “makcik marah tadi? “.

Dia buka mata. Pandang saya. dia senyum. Rambutnya bau wangi. “Tak. ” Katanya. Dipeluknya saya dekat dekat. Muka saya letak kat leher die. Digosoknya belakang saya. Macam sayang betul.

Saya rasa suka hati. makcik Fisya tanya, “luka Yuz dahh baik dah? “. saya ngangguk. saya tanya, “Tadi apasal makcik macam orang sakit? ” saya tanya die. “makcik sakit ke? “.
Novel Lucah Makcik Sundal Kongkek Kote Besar

Dia geleng kepala. Katanya, “Kalau tak ader orang buatkan makcik macam Yuz buat tadi, makcik rasa sakit kepala. Badan makcik rasa lemah lemah”. Katanya. “aper Yuz blh tolong sama makcik? ” saya tanya.
Dia jawab, “Entahlah. Kalau Yuz tak cerita sama orang, Yuz blh tolong ubatkan sakit kepala makcik. ” katanya. saya jawab. “Yuz blh tolong makcik. Yuz sumpah tak mau bagitau kat sesiapa. Yuz sumpah. Betul” “Ya ke ni? ” makcik pandang kat muka saya.
Dia senyum. Macam tak percaya. saya kesian tengok die. saya ngangguk. Komdian dia kata, “makcik mahu suruh Yuz urut badan makcik blh tak. Penat jalan tadi. Yuz kuat jalan. ” Katanya.
Saya ngangguk. makcik Fisya pun telentang. Kat belakangnya letak satu bantal. Kat bontot nya satu lagi. Di suruhnya saya duduk cangkung sebelah kanannya. Komdian dia suruh saya ambil minyak dallam botol kat tepi katil.
Dituangnya kat tapak tangannya. Bau wangi. dia suruh saya buka kain towel kat dadanya. saya buat. saya nampak buah dada nya macam gunung. Putingnnya merah coklat. dia suruh saya urut macam dallam bilik air tadi.
Saya buat. dia suruh saya ramas ramas, gentel putingnya. Lama lama jadi keras. Mata makcik sundal nie pejam macam tidur. Lama saya buat gitu. saya tak kata aper aper. Komdian dia selak towel saya.
Dia pegang kote saya. Diurut urutnya. saya rasa sedap. Aku rasa kote saya tegang. Minyak itu dipakai sekali untukk urut kote saya. saya rasa kote saya tegang, panjang. Kepalnya rasa macam kembang.
Tak kesahlah, makcik sundal nie dullu yanng ubat luka saya. Takkan saya mahu malu. saya biarkan. Pas tue, dia suruh saya urut perut die. Perutnya sedikit gebu. Ouhh. macam kusyin kereta.
Suruh saya pusing pusing jari saya kat pusatnya dng jari telunjuk dng jari hantu tangan kanan. Tangan kiri saya ramas ramas buah dada nya. kadang kadang suruh saya gentel puting buah dada nya.
Saya buat, sebab saya tak mau makcik sundal nie sakit kepala. lagii pun dia baik hati. kita pun tinggal 2 orang sahaja. Kalau dia sakit kat siapa mahu minta tolong hantar hospital? Semua itu saya kena fikir, ya tak? Pas tue, makcik sundal nie suruh saya selak towelnya lagi.
“Yuz tolong urut peha makcik, ya. ” Lembut suaranya. Masa dia selak towelnya, saya nampak bulu hitam pantat makcik Fisya. Uh. seram saya. Tak pernah tengok bulu pantat perempuan dullu pun.

Saya pandang mukanya. dia pandang muka saya. “Yuz urut peha makcik, ya. ” Lalu dia bagi kat saya minyak dallam boktol tadi. saya tengok, peha makcik gebu. Menarik. Betisnya padat, licin dan putih.

Macam kapas. saya buat buat tak pandang aja kat bulu pantat die. Lebat. Hitam. bannyak di bawah perutnya, macam jambang. saya raba sikit. Halus. Lembut. pantat nya terlindung disebali bulunya.

Malu. saya mahu tengok. Komdian makcik Fisya buka kangkangnya. Pun saya tak pandang. makcik kata, “Yuz tengoklah. ader belahnya kan? ” saya tak jawab. lagii malu saya. saya tah pernah tengok pantat orang perempuan.

Saya pandang siling. Tengadah aja. Masa tue makcik ramas ramas kote saya. saya rasa mengah. dia suruh saya urut pangkal pehanya. saya buat. Masa tue tangan makcik sundal nie urut urut batang kote saya.

Kadang kadang diramasnya batang saya pelan pelan. Sedap jugak rasanya. Geli jika kena kepala kote saya kat jarinya. “Yuz tengok tak celah bulu pantat makcik, ader air tak? ” kata makcik.

Jadi sekarang saya terpaksa tengok dekat dekat. dia suruh. saya selak bulu pantat nya. saya nampak ader jalur panjang, dari atas ke bawah. Di celah retak itu ader macam ader air.

Citer Seks Makcik Sundal Kongkek Kote Besar

Saya angguk. “Yuz selak, bukak celah tue, tengok sebelah atas ader macam daging sebesar kacang goreng, ader tak? ” dia tanya saya. Huh. saya seram. Selama hidup saya tak pernah tengok pantat orang perempuan yanng dewasa macam makcik sundal nie.

Tapi sekarang makcik suruh tengok dia punya pulak. saya tak tau mahu buat macamana. Tak pernah tengok dullu. Sebelum saya selak kulit yanng dia cakap tue, saya pandang betul betul.

Memang saya nampak. jika saya selak bulunya, saya nampak pantat makcik macam terbelah. Dari atas memanjang ke bawah. Berjalur. Panjang. Macam mulut budak. Pembam. Macam bukit kecik. Tapi jalur belah tue tertutup rapat.

Tak nampak aper aper. saya cakap, “Tak ader makcik. Tak jumpa”. makcik sundal nie ketawa. dia kata dng suara lemah lembut, “Yuz tengok dekat dekat, komdian selak kulit tue kiri kanan, terbukaklah die. Tentu nampak” , katanya.

Menggigil jg tangan saya jika mahu usik pantat nya macam dia suruh. saya pun bukak dng hujung jari. Prggh. jika terbuka aja, saya terperanjat besar. Rupanya, dallam kulit luar ader kelopak lagi.

Nampak merah aja. mmg ader air. Baunya satu macam. saya tak biasa terbau macam itu. saya cuit cuit selak macam selak kertas buku. saya rasa berlendir. Melekit kat jari saya.

Rupanya, dalamnya ader lidah, kiri dan kanan. saya selak lagi. Nampak kat bawah macam ader lubang. Kecik aja. Dalamnya lembik. Macam ketul daging, saya tanya, “Ini Mak Chik? “.

Dia jawab, “Bukan. Bukan bawah. Atas. “. saya tengok sebelah atas. saya selak. saya tekan baru nampak menonjol. “Hahha. tue lah. ! ” kata Mak makcik. “pandai pun Yuz. ” katanya lagi.

Saya suka kerna berjaya mencarinya. saya pun tekan sikit dng dua mama jari. Kulit luarnya masuk ke dallam. Tertonjol macam kote kucing. Luarnya dibalut dng kulit. Pendek aja tapi nampak.

Macam keras. mmg ader daging besar bijik kacang goreng tue. saya angguk lagi, “ader makcik” , kata saya. “Ha, itu kepala bawah makcik lah. Namanya kelentit. Yuz gentel macam gentel puting dada makcik tadi, ya. Nanti dia keras. Gentel pelahan lahan ya. Nanti kurang sakit kepala makcik. Yuz buat la ya. ” makcik sundal nie macam minta tolong kepada ku.

Saya pun buat. Masa tue saya rasa ader bau datang dari pantat makcik Fisya. lagii saya gentel lagie kuat baunya. Tengit betul. Macam bau belacan dng telur asin campur mentega.

Tapi tak kesahlah. Asalkan makcik Fisya hilang sakit kepalanya, tak aper saya blh buat. “ader keluar air liur kat bibirnya, makcik” saya kata. makcik jawab, “Tak aper, Yuz gentellah sampai makcik dahh puas” katanya lagi.

Masa saya buat tue saya tengok makcik sundal nie relek aja. Matanya tutup rapat. Nafasnya kuat. Tangannya pegang cadar. Di ramasnya. “Sakit makcik? ” saya tanya die. dia jawab geleng kepala.

“Tak. ” katanya perlahan. “Yuz buat lagie sampai makcik kata berenti” katanya lagi. saya terus buat. Lama lama saya rasa peha makcik Fisya macam tegang. Betisnya keras lurus. Jari kakinya macam cengkot.

Dia mengerang. uuh. hm. is. issh. “Sedap Pit. ” dia kata. “Gentel laju laju Yuz. ” katanya. saya pun buatlah. saya pun ingat dullu. Mak suruh picit kepalanya. saya pun dia suruh gentel, tapi kat dahinya.

Pun dia cakap sedap jugak. Tapi makcik sundal nie nie lain sikit. dia suruh saya gentel kepala kecik dallam pantat nya. Kelentit die. Tapi saya tak kesah. dia suruh saya buat, saya buatlah.

Dia makcik saya. Masa tue, saya dengar nafas dia mengah, kepalanya golek kiri kanan. dia suruh saya ramas payudara nya. Kuat kuat. saya buat. Tak berapa lama saya tengok dia lega sikit.

Citer Sex Makcik Sundal Kongkek Kote Besar

Komdian dia buka mata. Senyum sikit kat saya. saya pun senyum juga. “Dah baik sakit kepala makcik? ” saya tanya. dia jawab, “belum berapa. Yuz baring atas makcik Fisya, boleh? ” katanya.

Saya tanya, “Baring camana makcik? ” kata saya. makcik sundal nie pun pegang bontot saya. Baring terbalik. dia tanggalkan towel saya. saya pun bogel. Pas tue dia suruh saya meniarap kat dada die.

Kepala saya betul kena kat pantat die. Perrggh. bau pantat nya lagie kuat. lagii kuat baunya sebab muka saya kena betul kat muka pantat nya. saya tak kesah. Komdian makcik sundal nie suruh saya bongkok, melutut atas mukanya.

Saya buat. saya kangkang lebar atas muka die. dahh tue dia pun buka kangkangnya luas luas. pantat nya tertonjol sebab bontot nya dialas dng bantal. dia suruh saya selebek celah pantat nya dng jari saya.

Saya buat. “ader air tak, Pit? ” makcik Fisya tanya. saya kata ader. “Yuz tengok kat bawah sekali ader lubang, kan? ” dia tanya lagi. saya jawab, “Ya”. Pas tue, makcik suruh saya letak lidah kat celah pantat dia tue.

Dia suruh saya urut urut dng lidah saya. smbil itu dia suruh saya masukkan jari hantu saya dallam lubang kat bawah tue. Sorong tarik pelan pelan. saya pun buat.

Perrgh. bau air pantat makcik Fisya mmg kuat tendang hidung saya. Rasa macam sampai kat otak. Tengit nombor satu. Satu macam punya bau. Kalau makcik Fisya bukan makcik saya, mmg saya rasa mahu termuntah.

Lama lama hidung saya dahh serasi dng bau itu. saya rasa syiok pulak. Masa tue, makcik Fisya pegang kote saya yanng dahh mula tegang sikit. saya rasa macam dia jilat.

Macam malam dullu. saya biarkan. Tak kesah. dahh tue saya rasa macam dia kulum kepala kote saya. dia main dng lidah. saya rasa kote saya macam kena kat bibir mulutnya.

Cite Kongkek Makcik Sundal Kongkek Kote Besar

Kemudian saya rasa hujung kote saya macam kena jilat dallam mulutnya. Geli betul. saya kepitkan peha saya. Tapi tak blh sebab kepala Makcik sundal nie hadang peha saya. saya terpaksa tahan.

Badan saya geli geman. Seram seram. Lama lama saya biarkan. saya rasa mula mula dia jilat, lepas tue rasa macam kepala kote masuk dallam mulutnya. Habis batang saya. Kadang kadang dia keluarkan kote saya, dia jilat buah kote saya.

Saya biarkan. saya tak kesah. Gelinya makin bertambah. dia makcik saya. dia pening kepala. saya tolong ubatkan die. Masa tue saya rasa lidahnya kuit kuit kepala kote saya. Uhh.

Gelinya, bukan main lagi. saya rasa kote saya tegang. saya mengerang menahan geli. saya dengar dia macam hisap kuat kuat hujung kote saya. Crup. cerup. bunyi air liurnya. saya tak leh buat aper aper.

Saya tahan aja. saya rasa macam mahu kencing. Bau tengik dari pantat makcik Fisya sekali lagie masuk lubang hidung saya. Mengaum baunya. Tapi lain sikit, lama lama saya rasa bau tue menyeramkan bulu roma tengokok saya.

Masa dia peluk bontot saya. saya terus jilat pantat nya macam dia suruh. Jari saya sorong tarik dari dallam lubangnya. Berlendir. Banyak. Meleleh sampai pangkal jari saya. saya tak kesah.

Bulu nonoknya saya tengok basah kuyup. Air liur saya bercampur lendir. Mulut saya pun sememeh macam adik saya makan bubur tepung. saya terus buat. saya dng makcik sundal nie mengerang macam orang sakit kepala.

Saya mula rasa khayal. Peluh saya keluar kat dahi. Tapi tak kesahlah. saya urut mak saya pun sampai saya naik peluh juga. Tiba tiba makcik sundal nie suruh saya bangun.

Dia suruh saya pergi bilik air. Suruh saya kencing dullu. mmg betullah. saya kencing. Banyak. Langsung saya basuh muka sekali, kumur kumur. Pas tue jika saya masuk dia suruh saya telentang.

Dia naik atas dada saya. saya di bawah. saya diam aja. saya tak tau aper dia mahu buat. saya biarkan saja sebab dia lagie tau. dia suruh saya ramas ramas dadanya macam mula tadi.

Saya buat. kote saya mmg dahh keras. Dipegangnya batang kote saya. Disorong tariknya macam dallam bilik air tadi. jika dahh keras, makcik suruh saya pejam mata. saya rasa pelahan lahan dia arahkan kepala kote saya kat lubang nonok die, tempat saya jilat tadi.

Diusap usapnya sampai kepala kote saya berselumur kena lendir. saya rasa berlendiran semacam. Basah. Lencun. Komdian dia tekan pelan pelan. saya rasa kote saya masuk kat dallam lubang pantat nya.

Cite Kongkek Makcik Sundal Kongkek Kote Besar

Panas rasanya. Macam tersepit. Ditekannya dallam dallam. Komdian makcik sundal nie berhenti. dia tarik nafas panjang. Masa berhenti tue akan rasa kepala kote saya macam kena urut dallam nonoknya. Kemut kemut.

Makcik sundal nie rapatkan dadanya kat muka saya. saya paham. saya pegang buah dada nya, ramas ramas smbil saya nyonyot putingnya. “Pandai Yuz buat ya. ” Katanya. Suaranya macam menggelatar.

Saya terus buat. saya terus raba raba payudara nya. saya rasa panas sebab badan makcik sundal nie tadipun dahh berpeluh. saya ramas payudara nya bertalu talu. saya ikut macam katanya.

Sesekali saya dengar makcik sundal nie menarik nafas panjang. Bunyi nafasnya jugak bertambah kuat. Nafas saya jugak bgitu. makcik sundal nie suruh saya gentel biji kacang kat celah pantat nya. dia bantu tangan saya dng membongkok badannya.

Senanglah tangan saya buat kerja menggentel itu. Masa tue makcik sundal nie kongkek bontot yanng lebar itu. Ke atas ke bawa. Pelan pelan aja. saya rasa perasaan saya menjalar kat batang kote saya.

Makcik sundal nie godak lubang pantat nya dng kote saya. Macam orang kacau dodol. dia buat goyang goyang kiri kanan. smbil tue dia kongkek gitu. saya rasa sedap satu macam.

Smbil itu jari hantu makcik Fisya meraba lubang dubur saya. Bulu pantat makcik sundal nie kena kat pangkal kote saya. Macam kusyin. Geli. Bunyi nafasnya bertambah kuat. “Sedap tak Piit. ? ” tanya makcik Fisya.

Saya jawab. hm. mata saya tak dapat buka. Badan saya rasa macam melayang. Batang kote saya makin tegang. lagii keras. saya agak sebab dia dikongkek. Cepat cepat. Diusap usapnya belakang saya perlahan lahan.

Lembut aja. makcik sundal nie cukup pandai usik tempat yanng jadikan saya khayal. Sedap. makcik sundal nie terus kongkek. kongkek. kongkek dan terus kongkek. Sesekali dirapatnya mukanya kat muka saya. Diletakkannya mulutnya kat mulutaku.

Saya buka mulut. dia hisap lidah saya. Macam orang kat tv cerita orang putih. saya pun balas. saya hisap lidahnya macam dia ajar saya tadi. makcik sundal nie macam bertenggong di atas kote saya.

Sedikit demi sedikit batang kote ku terpacak keras, terbenam masuk ke dallam pantat nya. dia kongkek dari atas. saya tahan dibawah. dia peluk saya kuat rasa susah saya mahu bernafas.

Kita macam adu tenaga. mmg makcik Fisya senang masukkan batang kote saya tadi sebab lubang pantat nya banyaak lendir. kote saya rasa licin jika disorong tarik di dallam lubangnya.

“Ergh ! ” makcik sundal nie merengek setiap kali dia kongkek. “makcik Fisya sedap ni. Piit. ” katanya kat saya. saya mula naik geram. Sesekali sebab geli, saya terjah kote saya ke dallam pantat makcik Fisya.

Semakin laju makcik sundal nie tojah, semakin kerap dia merengek, “Eh eh es eh eh es. ” smbil dia kongkek dari atas, tangan ku mengusap usap payudara nya. Puting buah dada nya ku gentel.
Ader masanya, saya angkat kepala ku biar dapat saya nyonyot buah dada nya. Puas menyonyot saya gentel. Puas gentel saya usap pula. tetek nya makcik Fisya jadi tegang. Mulutnya mendengus, “Us us us us us”.

Makcik Fisya biarkan saya buat suka hati saya. Makin saya ramas dia makin merengus. Kuat. Goyangannya pun makin kuat juga. Kemut pantat makcik Fisya mmg power. Lama lama saya rasa macam mahu kencing.

Saya tak tahan mahu kencing. saya bagi tahu makcik Fisya “makcik, Yuz rasa mahu kencing dahh ni. “. makcik Fisya jawab, “Tak aper kencinglah dallam lubang makcik. ” smbil tue dia kongkek macam orang pam basikal.

Lagii cepat pulak. Lama lama saya dahh tak blh tahan lagi. Tengok saya makin tak tahan, makcik Fisya peluk bahu saya. Masa itulah saya mahu terpancut kencing tue, saya memekik.

” makcik. Yuz. dahh nak. pancut. argh. ” saya dahh tak tahan. makcik Fisya pun tekan habis habis. Kongkek, angkat, kongkek. Cepat. bannyak kali. Tekaknya pun ader bunyi dari dallam.

” arg. Apit. argh. ! “. “Yuz dahh terpancut makcik. ” kata ku smbil pelok pinggang makcik erat erat. saya buat macam tue biar kote saya blh terbenam dallam dallam pantat die.

Muka makcik nampak berkerut. saya tak tau, sakitkah kepalanya lagi. Lemah lembut dia gelekkan bontot saya sebab mahu keluarkan kote saya yanng tertanam dallam pantat nya. makcik Fisya masih lagie dakap saya.

Lubang pantat makcik Fisya masih tak lepaskan kote saya. Entah berapa kali saya pancutkan ke dallam perut makcik Fisya. saya rasa kencing saya banyak. Kencing saya memancut tak putus putus.