Jururawat Seksi Loves Big Cock

By Lucy Thursday, May 28, 2020


saye seorang jururawat di sebuah rumah sakit di swasta. Walaupun agak ganjil lelaki berjawat jawatan sebagai jururawat tapi itu yang nyata. Kerja giliran malam di hospital tempat saye bekerja bermakna saye hrs menjaga dua buah ward yang bersebelahan.


Di samping itu saye ditugaskan ngann dua orang pembantu jururawat assistant nurse wanita. Sudah menjadi lazim kami akan membuat kerja routine sejurus mula waktu kerja. Kerja ini akan selesai lebih kurang jam 12 tengah malam.

saye menyuruh dua orang nurse pembantu aku untuk berehat sementara saye berada di nurses station menghabiskan urusan admin. Jam satu pagi apalagi giliran saye pula yang masuk kedalam bilik rehat.

Apa nak buat membutalah untuk satu jam Jam dua saye kembali ke nurses station. Tapi tak banyak kerja. Duduk-duduk je. Jam tiga saye mula round tengok pesakit-pesakit yang rata-rata sedang syiok membuta.

Phuh. phuh. phuh, ada yang kain terselak, yang tido terkankang, pendek katamacam-macam style lah mereka mengayakan tido. Tapi tak hairanlah dah biasa, lagipun kebanyakkan pesakit dah tua.

Masa saye round salah seorang daripada nurse mesti disebelah. Maklum lah kalau-kalau pesakit complaint saye nak cuba meraba mereka ke. Pada malam pertama saye round tak ada apa-apa yang ganjil.

Cuma saye round ke dua- dua ward ngann nurse yang satu ini. saye tanya dia “mana Alya? “. “Ke tandas tadi” jawab Rani ringkas. saye tak peduli dan teruskan ngann tugas-tugas aku untuk membuat laporan keadaan pesakit.

Pada malam kedua pekara yang sama terjadi. Eh wah. ini mungkin kes curi tido, fikir saye dalam kepala otak. Jadi saye pun nak spylah. Tapi tak berjaya.

Mana si Alya dah sembunyi ni? Well tak apa lah, asalkan kerja dia beres sudahlah. Malam ketiga saye masih macam berdendam nak cari Alya sampai dapat. Macam biasa, tapi malam ini saye round pukul 2 tak macm selalu pukul 3.

Rani rengkas sebelah saye nampak gelisah, tapi dah mmg kerjanya dia membuntut saye. Sampai kami di pintu 5 ward 5A Rani semakin tak tentu arah. Dia menyekat saye dari membuka pintu bilik 5.

“Li. Mr Yang Sung okaylah” memanjangkan tangannya, Rani menghalangi saye dari meneruskan masuk pintu. saye melangkah masuk dan rasa-rasanya dagu ini bagai terjatuh kelantai, tercengang melihat Alya dalam keadaan berbogel tanpa seurat benang ngann memegang segelas air minuman.

tetek yang masih segar muda tersembul indah, putih, lembut, tegangdengan puting yang berwarna kecoklatan berkedudukan di tengah (masih kecil lagi) dan kemaluan nye pun sangat indah hendak digambarkan.

Bulu kerinting halus tersusun indah membentuk segi tiga mengikuti pangkal peha yang bertemu. Kulit nye mulus putih tebonjol sedikit diantara kedua peha yang masih kejang. Kaki Alya kelihatan indah menampakkan ketinggian orangnya.

Phuh. Macam bermimpi layak nye. Mimpi melihat bidadari yang turun kedunia untuk mandi dikolam. Suasana lengang tanpa sebarang perkataan. saye, Mr Yang Sung yang kaki nye tergantung, Alya dan Rani tak berkata seolah ada malaikat lalu kata orang-orang tua dahulu.

Tapi yang ini nyata bidadari berdiri di hadapan kami. (Air lior macam nak meleleh). saye berundur melangkah keluar dan terus ke nurses station tanpa menulis laporan buat Mr Sung.

Termenung saye seolah dalam keadaan shock. Setelah beberapaminit saye kembali pulih dan mengambil kesemua Patient’s Record Card dan mulamenulis laporan pesakit. Dalam otak saye terfikir-fikir sama ada harus melapurkan mereka kepihak atasan atau tindakan lain yang sesuai.

Cerita Sex Jururawat Seksi Loves Big Cock

Selang satu jam saye buat keputusan, “Ah. pedulikan je lah mereka, yang pentingkerja saye kerja mereka beres”. Tepat jam 7, semua kawan-kawan yang bertugas giliran pagi sudah berkumpul.

Saperti biasa saye menyerahkan tugas dan cabut ketempat meletak kereta. saye capai scrambler saye dan terus pulang kerumah saperti suami-suami yang baik (tak singah kemana-mana). Di rumah saye menyiapkan sarapan sendiri kerana biniku, seorang guru telah keluar bekerja.

Ting-tong. Terperanjat beruk saye dibuatnya. “Sapa nie datang pagi-pagi buta? ” berkata hati kecil aku sambil melangkah untuk membukadaun pintu. Diluar terjongol Alya yang masih beruniform putih.

saye persilakan dia masuk dan diaterus mengambil tempat duduk disofa diruang tamu. “Alya bukan apa. Mr Sung tu kata dia dah lama tak tengok pompuan. Dia kasi Alya $300. 00 suruh Alya buka baju. Jadi Alya ambiklah. Dia tak pegang Alya pun” terang Alya lagi.

“Kan dia on traction? Tak bolih bangun? ” Alya menegakkan pendirian. “So you did not report to sister? ” terukir senyuman Alya. “Nop, ” jawab aku rengkas.

Alya bingkas bangun menghampiri aku, mencium pipiku dan menjalarkan tangan nye kepeha aku yang dibalut Levis. Dalam hati menyesal jugak ni, Levis tebal oi tak beraparasa lah.

saye tak dapat berbuat apa atau sengaja tak berbuat apa apa hanye menerima nikmat ciuman yang terus menular ke mulut. Alya pula sudah mula duduk bercelapak dipangkuan, memeluk-meluk menggayut-gayut leher aku.

Dalam seluar batang zakar telah bangun cuba menolak-nolak seluar yang masih rapi. Terasa sakit sedikit keranaIrfan menduduki batang zakar sambil mengomol saye. Tangan saye hanye memeluk tubuh Irfan membalas ciuman mulut.

Keadaan batang zakar semakin sakit kesempitan jadi saye terus menolak Alya kebelakang dan membaringkannya di sofa panjang. Mengangkat kaki nye, uniform putih Alya tersingkapmenampakkan seluar kecilnya. Mata aku tajam mencuri pandang pada pangkal peha Alya.

Pemandangan yang sungguh indah. Terletak je Alya pada keempukkan sofa saye menyingkap lagi uniform Alya yang baru cuba dirapikannya. Terserlah segi tiga yang dibaluti seluar dalam yang jg putih.

Alya bingkas menurunkan merapikan uniform yang saye singkap. saye memandangnya, dia tersenyum sambil mengelengkan kepala ngann manja, “Dosa tau. ” kata manis Alya. “Habis yang semalam kasi apek tu tengok? ” balas aku sambil cuba menarik berebut menarik uniform Alya.
Cerita lucah Jururawat Seksi Loves Big Cock

“Itu dia dah tak bolih buat apa pun” tegas Alya. Tangan Irfan makin berkeras menyingkap uniform Alya. Alya merelakan je. saye dah taksabar lagi menikmati pemandangan yang tak terkata.
Perut Alya mulus putih. saye mula mengusap perut Alya dan melakar-lakar disekeliling pusat Alya. Rasa-rasanya belaiantangan ini seolah menyayangi apa yang diusap. Tangan aku terus merayap kebawah lagi, membelai segi tiga larangan yang masih di baluti seluar dalam kecil yang lembut.
Usapan demi usapan masih di lakukan sebelum tindakan lanjut di ambil. Alya aku lihat ketika itu sudah terpejam menikmati belaian tangan aku. Sesekali bontot nye terjungkit mengikut rentak tangan aku.
Jari-jari aku, aku selinapkan sedikit pada pinggir seluar dalam yang menutupi maruah Alya. Terasa bulu ari-ari yang tumbuh dipinggir lubang syurga. Puas menikmati pemandangan itu usapan saye turun lagi pada peha yang mulus.
Terus saye belai dari pangkal yang “Eh! apa ni. Jangan ah buat Alya gini. ” Tak puas-puas lagi saye mengusap-usap keseluruh kaki Alya yang bersih tanpa berbulu dan mulus putih.
saye kembali lagi ke segi tiga bermuda dan mula menepuk-nepuk mengusap- usap lubang syurga yang masih di dalam seluar kecil. saye tak rasa kelam kabut mungkin kerana setibanya di rumah tadiaku dah pun onani mengeluarkan air gatalkerana mengingatkan peristiwa berjumpa bidadari malam tadi.

Dan ini peluang sekali lagi malah berdampingan terus ngann bidadari. Didalam otak kepala saye mengatur-aturstrategi supaya saye dapat memaksimakan peluang yang bergolek ini. batang zakar semakin gelisah tersepit didalam seluar ketat.

saye menghentikan serangan dan mula membuka butang Levi’s dan menurunkan zip seluar aku. Alya yang sedar tiadasebarang serangan membuka mata dan menolong saye membuka jeans yang saye pakai.

saye melingguk-linggukkan badan memudahkan seluar melurut kebawah. Tak puasdengan itu Alya menarik seluar dalam aku mengeluarkan batang zakar. Bagaikan spring batang zakar melenting berdiri tegak di hadapan muka Alya.

Alya tak melengah lagi menangkap dan mula mengurut batang zakar ngann tangan nye yang lembut. Topi keledar batang zakar menjadi tersangat kilat disebabkan keadan nye yang seratus peratus tegang disamping terjerut tangan Alya yang mengegam erat pada pangkal batang zakar.

Kekadang jari-jari lentik Alya memulas-mulas lembut kepala takuk batang zakar yang semakin licin lebih menyedapkan Irfan lagi. Ibu jari Alya kiini mengusap sedikit lubang yang mengeluarkan air madzi sebagai pelincir guna membersihkan kepala takuk Irfan lalu memasukkan batang zakar kedalam mulut.

keindahan yang tak terkata. Irfan semakin menyuakan batang zakar buat Alya mengulum- ngulum dan menjilat-jilat bersih. Mulut Alya sibuk mengulum sementara lidahnya berligar-ligar lembut membelai batang zakar dari hujung dan bergerak kepangkal.

Tangan Alya pula menguis-guis lembut kerandut kiwi fruit yang tergantung. Semua inimenyeronokkan Irfan lagi sehingga tak tertahan lalu mengarahkan Alya berhenti ngann menarik batang zakar keluar dari mulut.

Irfan bingkas mula menurunkan zip uniform jururawat seksi Alya dan melepaskan nye dari tubuh Alya yang mungil. Tubuh Alya sekarang hanye dielaputi pakaian dalam yang serbaputih. Menanadakan kesucian pekerjaan sebagai jururawat.

Tetapi kesucian itu akantercemar sebentar lagi kerana gejolak nafsu yang tak terkawal lagi. Tangan Irfan sekarang lincah mengomol tetek Alya yang terjongol keluar dari coli yang ditarik kebawah sedikit.

Puting susu yang kecil digintil-gintil sementara pangkal tetek Alya diramas-ramaslembut. Ini membangkitkan nafsu kedua-dua pasangan Irfan dan Alya lagi. tak puasdengan itu Alya membuka colinya sendiri dan menyuakan tetek yang besar tetapi mantap buat Irfan.

Irfan menerima ngann membelai kedua tetek Puas ngann belaian pada tetek jilatan Irfan turun melalui perut kebawah sehingga kepusat. Memberikan perhatian yang lebih sedikit, Irfan menjilat pada pusat Alya.

Jururawat Seksi Loves Big Cock cerita blue melayu

LidahIrfan seperti pada tetek membuat lingkaran-lingkaran pada pusat Alya. Irfan memejamkan mata menikmati belaian lidah lembut tak bertulang. Jilatan terus berlaku mendekati seluar dalam kecil Alya. Walaupun segi tiga yang diidamkan belum kelihatan, aromanya telah munusuk hidung Irfan hasil dari cecair yang mula membasahi sedikit seluar dalam yang menutup syurga idaman lelaki.

Irfan menarik turun penutup maruah yang penghabisan menampakkan kemaluan Alya yang indah, tembam disusuni bulu-bulu yang tumbuh teratur pada kulit yang putih. Tangan Irfan menggantikan lidah mengusap-usap menyikat-nyikat lembut bukit syurga idaman.

Puas ngann tindakkan itu Irfan mula mengangkat peha jururawat seksi nie melipatkan pada lutut dan membuka kangkang Alya menampakkan lembah yang telah dibanjiri air pekat bahan pelincir. nikmat yang tak terhingga yang tak dapat di gambarkan.

Irfan mulamenjilat lembah parit yang lecak tadi dari bawah keatas. Alya mula mengelepar sedikit dan mengerang, “owhh bestnya. ” antara kedengaran dan tak. “Eeeh. eh. uuh. ” menjungkit-jungkitkan bontot mengiringi rentaklidah yang masih melekat pada pepek.

Lidah yang menjilat-jilat lembah yang dipenuhi banjir kiini meneroka jauh masuk kedalam lubuk muntahan lahar lendir jururawat seksi tu. Erangan Alya semakinmenjadi ngann tusukkan lidah. kiini lidah itu beralih pula menjilat-jilat batu mutiara yang membuatnya terus mengelepar dan merapatkan kangkangannya, meyepit kepala Irfan yang terjerat.
ngan nafas yang tak teratur Alya menarik wajah Irfan mendekati wajahnya. Meberikan ciuman dan mengatakan, “you are thebest. ” “Come let me suck your cock. ” jelas Alya lagi.

Irfan bingkas bangun dan menyuakan batang zakar pada mulut Alya. Alya membelai batang zakar ngann mulutnya lagi. Jilatan dan kuluman yang dibuat membuat batang zakar tak dapat menahan lagi lalu meledakkan air duit yang pekat masuk kedalam mulut Alya.

Alya bangun melarikan diri ke bilik air dan memuntahkan semula sperm yang dikulum tadi. “Uh. kasi warning lah lain kali. yak!. ” Alya menyatakan rasa jijiknya mengulum air mani Irfan.