Janda Gatal Bertudung Tetek Besar

By Lucy Thursday, May 28, 2020

Nama saya Herji. Tinggi 175 cm dan berat badan saya lebih kurang 69 kg. Kulit saya gelap sikit, ala ala mamak sikit. Batang pelir saya bolehh tahan jugak saiznya, panjangnya ada la hampir hampir 7 inci dan ukurlilitnya ada la lebih kurang 3 inci.

Untukk orang Asia, saya punya saiz tue kira canggih la jugak kan. saya nii ada satu minat yg lain sikit dari lelaki lelaki lain yg sebaya saya. saya minat sangat sangat kat perempuan perempuan yg berusia dlamm lingkungan 30 an dan awal 40 an, lebih lebih lagii golongan golongan janda yg fizikalnya masih mantap lagi.

Contoh kategori perempuan yg menjadi minat saya nii ialah salah seorang aktress Malaysia iaitu Rosnah Johari. Selama ini saya memangg selalu sangat saya melancap smbil merenung gambar gambar Rosnah Johari dan berangankan adegan adegan seks saya dgn diorang.

Ok la, saya mahu menceritakan pengalaman saya lebih kurang 6 tahun yg lepas bersama dgn seorang janda cantik yg beranak dua dan berumur lebih kurang 35 tahun pada waktu itu.
Saya panggilnya dgn nama Kak Lessa saja. Kak Lessa nii nampak bersopan bila keluar dari rumah dan tdk nampak langsung ciri ciri seorang yg gatal atau miang walaupun dia dahh lama menjanda.

Kak Lessa selalunya berbaju kurung dan bertudung bila keluar bekerja dan masih tetap bertudung pada waktu waktu biasa. Orangnya kurus dan tinggi, sama separas telinga saya. Kulitnya putih, halus dan gebu sekali.

Tetek nya sederhana besar tettapi sentiasa kelihatan menonjol krn cara jalan Kak Lessa yg sedikit mendada. Pinggang janda gatal nii ramping dan jubur nya bulat montok dan sedikit tonggek.

Wajahnya cantik tanpa ada sebintik jerawat pun, ada mirip mirip aktress idaman saya iaitu Rosnah Johari, itu yg buat saya syok sangat dapat berkenalan dgn Kak Lessa ni. Kalau sesiapa yg tdk mengenali Kak Lessa pasti akan mengatakan yg Kak Lessa nii berusia dlamm lingkungan 20 an.

Pandai sungguh Kak Lessa nii menjaga kecantikan tubuh badannya dan itulah yg buat saya cukup cukup stim setiap kali berjumpa dgn Kak Lessa. Kak Lessa sudaah bercerai lebih kurang 2 tahun sewaktu saya baru mula mengenalinya.

Kedua dua anaknya tinggal di kampung, dijaga oleh kedua orang tua Kak Lessa. Kak Lessa bekerja di sebuah bank di kawasan Subang Jaya. dia tinggal pun di sebuah apartment yg dimilikinya sendiri di kawasan yg sama.

Kebetulan pula saya jugak tinggal menyewa sebuah bilik utama di sebuah rumah teres di kawasan Subang Jaya. Jadi, senang la saya bertemu dgn Kak Lessa selalu. Selama perkenalan kami berdua, Kak Lessa cukup sporting dan mesra dgn saya.

Pergaulan kami berdua kadangkala saya rasakan bagai sepasang kekasih, cume kami tdk pernah mengucapkan kata kata cinta saja. Usik mengusik, cubit mencubit sudaah jadi perkara biasa bagi kami berdua, cume usikan usikan dan perbualan kami masih tetap terbatas lagii waktu itu.

Saya pun sebenarnya takut takut jugak mahu bergurau lebih lebih, takut apa yg saya idam dan hajatkan daripada Kak Lessa nanti tdk kesampaian. Kalau kami berdua menaiki motosikal saya, Kak Lessa pastinya akan memeluk saya ketika membonceng.

Itulah yg buat saya seronok sangat bila dapat memboncengkan Kak Lessa di atas motosikal saya. Apatah lagii dgn keadaan yg seperti itu pastinya tetek kak Lessa yg selama itu menjadi kegeraman saya pasti akan melekap kuat dan mesra di belakang badan saya.

Itu yg buat ‘batang pelir ‘ saya sentiasa menegang keras dan terseksa hebat di dlamm seluar saya. Kadangkala tue rasanya macam tdk mahu turun dari motor je. Kak Lessa seperti tdk kisah langsung dgn perbuatannya dan itu yg buat saya bertambah seronok dgn Kak Lessa.

Samada Kak Lessa jenis yg memangg tdk rasa apa apabila berkeadaan seperti itu dgn seorang yg berpangkat adik kepadanya ataupun sememangnya dia sendiri menikmati keadaan yg seperti itu, saya sendiri tdk berapa pasti.

Yangg saya pasti memangg saya cukup suka dgn keadaan itu. Selepas lebih kurang dua bulan hubungan kami terjalin, maka terjadilah satu peristiwa yg selama ini amat amat saya hajatkan daripada Kak Lessa.

Pada suatu pagi hari Sabtu iaitu hari cuti saya, lebih kurang pada pukul 7 pagi, saya mendapat panggilan telefon dari Kak Lessa. Oleh krn pada telefon bimbit saya terpapar nama Kak Lessa, maka saya dgn senang hati menjawab panggilan tersebut walaupun sebenarnya saya masih lagii sedap diselimuti mimpi.

Kalau orang lain yg telefon saya, jgn harap la saya akan menjawabnya. Melalui telefon, Kak Lessa memohon maaf krn mengganggu saya pagi pagi hari. dia katakan kepada saya yg dia tengah bosan dan nak mengajak saya keluar bersarapan pagi serta meminta saya mengambilnya dgn motosikal saya.

Saya pun bersetuju dan meminta masa sedikit utk mandi terlebih dahulu. Siap mandi, saya terus keluar menuju ke apartment Kak Lessa utk mengambilnya. Seperti biasa, Kak Lessa sudaah sedia menunggu saya di luar pagar kawasan apartmentnya.

Pagi itu Kak Lessa bertudung putih, memakai kemeja putih dan seluar yg berkain lembut. dgn wangian yg menaikkan nafsu syahwat saya, Kak Lessa begituu mempesonakan saya. Tanpa banyaak bicara, Kak Lessa terus membonceng motosikal saya dan kami terus ke sebuah gerai mamak utk menikmati sarapan pagi.

Selesai sarapan Kak Lessa bertanya kepada saya, “Hari nii Herji ada planning mahu keluar kemana mana ke? ” “tidak ada, rasa rasanya mahu lepak kat bilik je, Kak Lessa ada mahu ke mana mana ke? ” Soal saya semula kepada Kak Lessa.

“tidak ada juga, tdk taulah apa yg Kak Lessa mahu buat hari ni. ” Kak Lessa seolah merungut. “Kalau macam tu, lepak kat bilik sewa Herji sahaja la. ” saya beranikan diri mempelawa Kak Lessa.

“Kalau tdk jadi masaalah pada Herji, bolehh jugak rasanya. Balik rumah Kak Lessa pun tdk ada apa yg mahu dibuat. ” Walaupun sedikit terperanjat dgn ajak ajak ayam saya, tettapi jawapan Kak Lessa bnr benar menggembirakan saya zahir dan batin.

Selesai membayar harga sarapan, kami pun terus menuju ke bilik sewa saya. Waktu ketika itu lebih kurang pukul 10 pagi dan cuaca masih lagii sejuk sebab malam tadi hujan sangat lebat.

Sampai ke rumah, saya terus mengajak Kak Lessa ke bilik sewa saya krn sememangnya ruang tamu rumah tersebut kosong dan tiada tempat utk tetamu duduk duduk. Ketika itu penghuni bilik bilik lain masih lagii tidur.

Kak Lessa seperti biasa je saya lihat, tdk ada rasa takut utk mengikut seorang lelaki hingga ke bilik sewanya. saya pulak dari tadi tdk senang duduk rasanya sebab batang pelir saya menanduk nanduk keras ke arah seluar saya menandakan bahawa dia tengah terdesak utk mencari sarungnya.

“Pandai Herji kemas bilik, macam bilik orang kahwin. ” Komen janda gatal nii sesudah melihat bilik tidur saya tersusun kemas dgn set bilik tidur murah yg saya beli setahun yg lepas.

Segala peralatan audio, tv dan peti ais saya letakkan dlamm bilik sebab bilik sewa saya besar dan selesa. Disebabkan bilik saya adalah bilik tidur utama, maka bilik air jugak ada terdapat di dlamm bilik saya.

Kak Lessa duduk di tepi katil saya dan saya terus memasang siaran tv. saya memohon kepada Kak Lessa utk ke tandas sebentar bagi melepaskan hajat saya. Kak Lessa cume tersenyum seraya mengangguk.

Saya tanggalkan seluar saya dan mengenakan tuala mandi ke badan saya. Semasa itu saya merasakan Kak Lessa ada menjeling jeling ke arah saya semasa saya menanggalkan seluar. dalam bilik air, saya duduk di atas mangkuk jamban dlamm keadaan berbogel.

Saya bnr benar tdk tahan dgn gelora nafsu saya terhadap Kak Lessa. Masih lagii terasa rasa akan tetek kak Lessa yg melekap mesra di bahagian belakang badan saya dan jugak bau aroma yg harum semerbak yg dipakai oleh Kak Lessa pagi ini.

Ditambah pula kehadiran Kak Lessa ke dlamm bilik sewa saya, menambahkan lagii nafsu syahwat dan fikiran fikiran jahat saya terhadap Kak Lessa. Perlahan lahan tangan kiri saya menggoncangkan ‘batang pelir ‘ saya sementara tangan kanan saya memegang sebatang rokok yg telah saya nyalakan tadi.

Sambil memejamkan mata, saya berangan angan mengadakan hubungan seks dgn Kak Lessa di dlamm bilik tidur saya ini. Tangan kiri saya masih lagii menggenggam smbil menghayun perlahan lahan dgn irama yg sama kepada batang pelir saya.

Beberapa minit kemudian batang pelir saya memuntahkan air nikmatnya. saya puas, berehat seketika dan terus membasuh batang pelir saya. Oleh krn saya merasakan bahawa peluang utk saya menikmati tubuh Kak Lessa yg menjadi idaman saya selama ini adalah 75 peratus, maka saya menggosok gigi terlebih dahulu sebab tdk nak mulut saya berbau busuk akibat merokok ketika melakukan ciuman mulut dan usapan usapan lidah dgn Kak Lessa nanti.

Keluar dari bilik air, saya lihat Kak Lessa sdang duduk bersimpuh di atas katil saya smbil membaca surat khabar yg saya beli tadi dgn kini kain tudungnya telah dibuka.

Saya terpesona dgn kejelitaan janda gatal bertudung itu di depan mata saya. Inilah pertama kali saya lihat Kak Lessa tanpa tudungnya dan saya lihat Kak Lessa mempunyai rambut yg sangat cantik, lebat, hitam dan lurus serta panjangnya cume separas bahu saja.

Dgn keadaan sdang bersimpuh itu, saya melihat sebuah pemandangan indah daripada kecantikan dan keghairahan rupa tubuh badan yg dipamerkan oleh Kak Lessa. Indah. memangg indah, Kak Lessa memangg indah pada pagi itu.

Saya terpaku seketika menatapi keindahan tersebut, Kak Lessa terlalu mempersonakan mata saya. “Kenapa Herji pandang Kak Lessa macam tu, ada apa yg tdk kena ke? ” Soal Kak Lessa tersenyum smbil menyelak sedikit rambutnya.

Saya merasakan bahawa Kak Lessa seperti cuba menggoda saya, mungkin. “tidak ada apa yg tdk kena. cume Kak Lessa nampak mengancam dan menggoda sangat pagi ni. ” Kak Lessa tertawa kecil mendengarkan jawapan saya.

Saya mengambil seluar pendek saya yg tergantung di dinding pintu. saya menyarungkan seluar pendek je krn saya rasa Kak Lessa seperti nak berada lama di dlamm bilik sewa saya ini.

Kak Lessa tersenyum kepada saya. Manis sungguh senyuman Kak Lessa saya rasakan. Senyuman yg saya bayangkan seolah olah mengharapkan sesuatu daripada saya. Kemudian, saya memberanikan diri utk duduk bersebelahan Kak Lessa di atas katil.

Di atas katil, saya bersila smbil dgn agak sengaja saya menggeselkan peha saya sedikit ke tepi pehanya. Kak Lessa cume menjeling tersenyum kepada saya dan tiada sebarang bantahan daripada Kak Lessa atas perbuatan saya itu.

Kini dgn kedudukan saya yg btl betul rapat dgn Kak Lessa membolehkan saya mencium bau aroma tubuh badannya yg begituu harum dan bnr benar menggoda nafsu jantan saya. Rasa rasanya seperti nak je saya menerkam dan menggomol tubuh Kak Lessa ketika itu juga.

Tetapi saya nii bukan jenis lelaki gopoh dan gelojoh. saya lebih suka menikmati seks secara perlahan lahan sebab saya nak pasangan saya turut sama menikmati permainan seks kita, tettapi teknik dan gaya saya suka yg berbagai bagai.

Saya tdk suka yg ganas ganas sangat sebab saya rasa tdk puas seperti itu dan lagipun kalau saya buat cara itu, cepat sangat air nikmat saya terpancut. Jadi, biar lambat asal nikmat.

Kini, kecantikan, kehalusan dan keghairahan tubuh serta wajah Kak Lessa sudaah btl betul berada dekat di depan mata saya. Secara otomatiknya, batang pelir saya yg baru sebentar tadi menghamburkan air nikmatnya, kini memacak tegak kembali.

Kak Lessa berhenti membaca akhbar dan dilipat serta diletakkan di atas meja kecil yg terletak bersebelahan katil saya. Kak Lessa tetap tersenyum kepada saya seraya bersuara manja, “Kita lepak kat sini lama sikit ye Herji, hilangkan rasa bosan Kak Lessa, borak borak dgn Kak Lessa. ” saya tersenyum menerima ajakan Kak Lessa yg kini semakin menggoda dan sememangnya inilah yg saya hajatkan dari Kak Lessa selama ini.

Kami berbual seketika tentang hal hal lain smbil kini saya dan Kak Lessa saling berhadapan antara satu sama lain. sambil berbual mata saya tdk henti henti menjeling ke bahagian tetek besar nya krn saya lihat butang kemejanya yg di atas terbuka.

Sebahagian dadanya yg terdedah itu mempamerkan kelembutan dan kehalusan kulit Kak Lessa yg bnr benar membuatkan saya resah gelisah menahan gelora nafsu saya. Tambahan pula kemeja putih yg dipakainya agak nipis dan jarang sedikit.

Jadinya, saya dapat melihat akan corak corak bra yg dipakainya di atas kain kemejanya. saya rasa Kak Lessa sedar akan perbuatan saya itu dan saya lihat dia seperti sengaja membiarkan saya terus menikmati keindahan itu.

Beberapa lama kemudian Kak Lessa mengeliatkan sedikit badannya krn mgkin kelenguhan. “Letih la rasanya Herji, lenguh lenguh sahaja rasa badan ni. ” Kak Lessa mengomel sedikit. “Kak Lessa mahu Herji picit badan Kak Lessa ke? blh kurangkan sikit lenguh lenguh tu. ” Tawar saya kepada Kak Lessa yg sedikit berani membuat perancangan.

“Boleh jugak kalau Herji pandai memicit. Tapi hati hati ye, jgn silap picit. ” Kak Lessa menerima tawaran saya smbil jeling menggoda kepada saya. “Ala. kalau silap sikit sikit tue apa salahnya. Bukannya sakit, sedap. ” Sambung saya yg semakin berani menggunakan ayat nakal.

Janda gatal nii tertawa kecil smbil mencubit peha saya. Sedap sungguh cubitan janda gatal nie. saya meminta Kak Lessa supaya memusingkan badannya supaya mudah utk saya memicit badannya. Kak Lessa mengikut arahan saya smbil saya mengangkangkan kaki saya supaya Kak Lessa akan duduk di celah kelengkangan saya.

Kak Lessa seperti faham dgn kedudukan saya lalu dia terus je duduk membelakangi btl betul rapat dgn saya dan kini batang pelir saya yg tdk turun turun dari tadi berada btl betul tepat dgn alur jubur janda gatal bertudung nii dan jugak sudaah mula bersentuhan.

Saya rasakan bahawa Kak Lessa dapat merasakan batang pelir saya sdang btl betul tegang, namun saya lihat Kak Lessa langsung tdk mengelak utk menjauhkan sedikit kedudukannya daripada saya. “Ini sudaah baik. ” Bisik hati kecil saya.

Kemudian saya mula memicit micit lembut bahu Kak Lessa. dalam keadaan yg seperti itu saya dapat melihat dgn jelas akan tengkuk Kak Lessa yg putih bersih dan gebu itu.

Rambutnya yg tersisir rapi dan ditambah pula kewangian semerbak rambut dan tubuhnya bnr benar membuatkan saya khayal. Dari tepi saya lihat Kak Lessa sdang memejamkan matanya krn menikmati akan picitan jari jari kasar saya.

Janda gatal nii bnr benar cantik dlamm keadaan itu. Dari belakang, saya cuba menjengok ke bahagian dadanya dan saya dapat melihat lebih sedikit daripada yg saya lihat sebentar tadi.

Kini, lurah payudara dan sebahagian branya yg berwarna putih itu terlihat dgn jelas oleh saya. saya semakin tdk keruan jadinya. “Aik, tengok apa tu? ” Soal Kak Lessa tersenyum manja yg sedar dgn apa yg saya buat.

Saya terkejut sedikit smbil cume tersenyum saja. tettapi Kak Lessa terus membiarkan je keadaan itu tanpa membetulkan bajunya smbil matanya terus terpejam menikmati picitan picitan saya. Tiada kata kata yg terkeluar dari mulut kami berdua selama saya memicit micit bahu dan perlahan lahan terus ke bahagian pinggangnya, cume kedengaran hembusan hembusan nafas yg seragam dari Kak Lessa.

Beberapa minit kemudian saya berkata kepada Kak Lessa, “ok ke Kak Lessa, dahh cukup ke belum? ” “ok la Herji, sedap jugak picitan Herji ye. Khayal jadinya Kak Lessa. Kak Lessa rasa mahu berehat sekejap macam nii bolehh ke Herji? ” Jawab Kak Lessa smbil terus menyandarkan badannya ke arah saya tanpa menunggu jawapan seterusnya daripada saya.

Saya yg sedikit terperanjat dgn tindakan Kak Lessa tapi sudaah cukup bersedia utk menerima dan mencipta segala kemungkinan, membiarkan je keadaan itu berlaku. Kelembutan dan kegebuan tubuh badan Kak Lessa bnr benar saya nikmati walaupun cume dari luaran saja.

Kini kepala saya sudaah berada btl betul bersebelahan kepalanya. saya gerakkan sedikit kepala saya sehingga pipi kami berdua sudaah sedikit bertemu dan dagu saya sudaah mula mencecah bahunya. Tiada sebarang tindakbalas daripada Kak Lessa yg saya lihat terus memejamkan matanya dan kini saya rasa Kak Lessa jugak sudaah mula menikmati keadaan ini yg mgkin secara sengaja dia jugak mencarinya.

Tetaapi saya tetap bersabar, tdk nak tergopoh gopoh menggunakan peluang yg ada ini. masa masih panjang lagi. saya beranikan diri utk mengelus ngelus kedua dua lengan Kak Lessa yg putih gebu itu dan seterusnya turun hingga ke jari jemarinya.

Saya terus memberanikan diri dgn menggenggam jari jemari Kak Lessa dan tiada sebarang bantahan darinya. saya lepaskan tangan kiri saya dari menggenggam jari jemari Kak Lessa smbil terus memeluk tubuh Kak Lessa mesra.

Kak Lessa tetap membiarkan perlakuan saya berterusan. saya semakin berani dan hati saya menyatakan bahawa kini Kak Lessa sudaah berada di dlamm genggaman saya sepenuhnya. Pelukan dan genggaman saya semakin erat serta kini bibir saya mula memberikan ciuman pertama kepada pipi Kak Lessa yg gebu itu dlamm keadaan Kak Lessa masih lagii membelakangi saya seperti mula tadi.

Saya lihat Kak Lessa tetap terus memejamkan matanya smbil sedikit mendesah kenikmatan dan genggaman tangan saya tadi mula mendapat tindak balas dari Kak Lessa. saya memberikan lagii ciuman kepada pipi Kak Lessa.

Desahan Kak Lessa kuat sedikit daripada tadi smbil diiringi rengekan manjanya. saya rasa Kak Lessa sudaah mula menikmati permainan ini. “Auw. ” Kak Lessa menjerit kecil akibat genggaman geram jari tangan saya yg sedikit kuat menggenggam jari jemari halus dan runcingnya.

” jgn kuat sangat. sakit. Perlahan lahan sikit ye sayang, banyaak lagii masa. ” Kak Lessa merayu dlamm rengekannya yg semakin manja. batang pelir saya sudaah semakin menggila ditambah pula dgn panggilan pertama sayang Kak Lessa kepada saya.

“Maaf Kak Lessa, geram sangat. tdk tahan. ” Jawab saya perlahan smbil disambut dgn senyuman manis Kak Lessa. Dari gaya dan katanya tadi menandakan bahawa Kak Lessa kini sudaah mula memberikan respon di atas perlakuan saya dan saya sudaah mendapat kelulusan daripadanya utk meneruskan adegan adegan yg seterusnya.

Cerita Sex Janda Gatal Bertudung Tetek Besar

Saya mencium lembut tengkuk Kak Lessa smbil melepaskan genggaman jari jemari kami berdua dan seterusnya tangan kanan saya mula mendaki sedikit ke atas. Ciuman ke tengkuk janda gatal bertudung nii saya teruskan perlahan lahan dan sesekali saya selangi dgn jilatan lidah saya.

“Umph. Argh. ” Desahan dan erangan manja Kak Lessa semakin ketara dan turun naik nafasnya sudaah tdk berapa teratur lagi. Tangan kanan saya mula merayap ke bahagian payudara kanan Kak Lessa.

Saya cume mengusap ngusap lembut payudara tersebut dari kanan ke kiri dan sebaliknya. Beberapa lama usapan itu saya lakukan, saya mula meramas mesra kedua dua payudara dari luar bajunya smbil tangan kiri saya masih lagii merangkul mantap tubuh Kak Lessa.

Tengkuk dan leher di bahagian kanan Kak Lessa sudaah habis dibasahi dgn air liur saya ketika itu. Ternyata tetek kak Lessa yg selama ini amat amat saya idamkan masih tetap segar, tetap mengkal, tetap kenyal seperti mana yg saya bayangkan selama ini.

Tidak keterlaluan saya katakan bahawa kedua dua tetek kak Lessa lebih istimewa daripada yg dimiliki oleh bekas makwe saya sebelum ini. batang pelir saya masih lagii menegang seperti tadi smbil menyucuk nyucuk ke arah alur jubur Kak Lessa.

Tangan kiri saya melepaskan rangkulan saya ke arah tubuh janda gatal bertudung nii smbil mencari cari butang baju Kak Lessa. saya mengalihkan kepala saya ke bahagian kiri kepala Kak Lessa pula utk bermain main di tengkuk dan leher Kak Lessa di bahagian itu pula.

Kak Lessa menyelak rambutnya yg menutupi sebahagian kiri wajahnya dan sekaligus memberi petanda kepada saya bahawa Kak Lessa sudaah merelakan 80 peratus utk tubuhnya saya nikmati. Desahan dan erangan manja Kak Lessa tiada putusnya lagi.

Kak Lessa kini sudaah berada separuh daripada alam kenikmatan seks. sambil menjilat diselangi menciumi leher, tengkuk dan pipinya, tangan kiri saya sudaah aktif membuka satu persatu butang baju Kak Lessa sehingga kini bahagian depan Kak Lessa sudaah habis terdedah.

Hnya yg masih menutup tubuhnya ialah branya yg secara tdk langsung menambahkan lagii keghairahan nafsu syahwatku. Kedua dua tangan saya menyeluk dari bahagian bawah bra Kak Lessa utk saya merasai kehangatan tetek besar nya tanpa sebarang lapisan.

Erangan dan desahan Kak Lessa kini semakin kuat apabila kulit tangan saya sudaah bersentuhan dgn kulit tetek besar janda gatal bertudung nie. Kekenyalan dan kemengkalan tetek besar nya membuatkan saya tdk jemu jemu meramas ramas akannya.

Kedua dua tangan Kak Lessa sudaah mengejang kuat dgn jari jemarinya meramas ramas peha saya. dalam meramas ramas itu saya gunakan mama jari dan jari tengah kedua dua tangan saya utk menggentel gentel kedua dua putting tetek besar nya perlahan lahan.

Sesekali Kak Lessa mengelinjangkan badannya diiringi dgn erangannya yg sedikit kuat. janda gatal bertudung nii menggerakkan sedikit badannya ke hadapan smbil tangannya terus membuka baju kemejanya yg mana butangnya sudaah sedia saya tanggalkan tadi.

Kak Lessa memimpin kedua tanganku ke bahagian belakang badannya dan dituju terus ke kancing branya. Rupa rupanya Kak Lessa nak saya membukakan kancing branya. Erotik sungguh keadaan kami berdua ketika itu.

Saya lurutkan tali bra yg tersangkut di bahunya perlahan lahan dan seterusnya saya tarik terus bra Kak Lessa dari menutupi tetek besar janda gatal bertudung nie. saya campakkan bra dan baju janda gatal bertudung nie ke meja kecil di tepi katil smbil saya sendiri menanggalkan baju saya.

Kini tubuh kami berdua sudaah tdk ditutupi apa apa lagii bermula dari bahagian pinggang ke atas. Tangan saya mengelus perlahan lahan bahagian belakang tubuh Kak Lessa yg putih bersih serta halus kulitnya itu.

Kemudian Kak Lessa menyandarkan kembali tubuhnya ke arah badan saya. Kak Lessa memalingkan sedikit kepalanya kepada saya smbil tersenyum manis. Kak Lessa berbisik kepada saya, “Sayang. dahh lama sangat Lessa idamkan saat saat seperti ini dgn Herji. Teruskan dgn perlahan lahan ye Sayang. Lessa relakan segalanya utk Herji. Sedap sayang. ” Kak Lessa sudaah tdk membahasakan dirinya sebagai Kak Lessa lagii dan mula memanggil saya dgn gelaran sayang pula.

Waduh. nikmatnya suasana ketika itu! Rupa rupanya Kak Lessa sendiri pun mempunyai hajat dan niat yg sama seperti saya selama ini. Bertuah btl saya rasa krn kini saya tahu bahawa saya tdk lagii bertepuk sebelah tangan saja.

“Herji pun macam Lessa juga, dahh lama sangat menunggu peluang semacam nii Lessa, cume takut takut sahaja mahu mintak. ” Bisik balas saya kepada Kak Lessa utk membangkitkan lagii kehangatan suasana.

“Kalau macam itu, sekarang kami berdua dahh dapat satu sama lain, jgn sia siakan peluang yg ada nii sayang. Lessa dahh tdk sabar lagii sayang. ” Balas semula Kak Lessa smbil tangannya mengangkat kedua tanganku dan diletakkan dibahagian tetek besar nya semula.

Kak Lessa nak tetek besar nya diramas ramas oleh saya seperti mana yg saya lakukan tadi. Desahan dan erangan Kak Lessa kembali menguasai gegendang telinga saya kini. saya membetulkan kedudukanku smbil merebahkan baju janda gatal bertudung nie di atas katil.

Saya duduk di sebelah kanan Kak Lessa yg matanya masih terpejam khayal. saya tatap sepuas puasnya tetek kak Lessa yg sederhana besar itu dan yg selama ini terlalu saya idamkan.

Kedua dua tetek kak Lessa masih lagii segar mekar tergantung megah di dadanya. Masih indah seperti anak dara rupanya. sambil itu kedua dua tanganku masih terus merayap dan meramas ramas lembut tetek besar nya.

Sesekali rayapan dan ramasan saya diselangi dgn gentelan ke arah puting tetek besar nya yg merah kehitaman itu. Kak Lessa terus mendesah smbil sesekali melentingkan badannya menahan kenikmatan permainan tangan dan jari saya.

Stlah beberapa minit berkeadaan begituu , tangan kanan saya perlahan lahan turun ke lembah nikmatnya. Tangan kiri saya masih meneruskan aksi aksi di bahagian tetek besar nya sementara tangan sebelah lagii membelai dan menggosok gosok mesra daerah lubang cipap janda gatal bertudung nie.

Kak Lessa masih seperti tadi lagi, terpejam matanya smbil mengerang dan mendesah dgn penuh nikmat. Tiada sebarang halangan utk saya meneruskan aksi aksi yg seterusnya. saya menanggalkan butang dan zip seluar Kak Lessa dan seterusnya menanggalkan terus seluar itu perlahan lahan.

Kini tubuh Kak Lessa cume ditutupi dgn seluar dalamnya yg nipis saja. saya dapati seluar dlamm Kak Lessa kini telah habis basah dgn air mazinya. saya terus mengusap usap dan membelai belai mesra bahagian yg basah itu.

Janda gatal bertudung nii terus mengerang manja dgn tangan kanannya kini sudaah mula merayap rayap di bahagian luar batang pelir saya smbil tangan kirinya meremas remas kain cadar tilam.

Dgn lentingan dan erangan erangan yg bnr benar mengasyikkan saya, baju janda gatal bertudung nie kini berada dlamm keadaan yg amat menggiurkan sekali. Kini saya menanggalkan pula seluar dlamm Kak Lessa. Maka, dgn cahaya kesiangan yg cume dilindungi langsir bilik saya, saya dapat melihat dgn sejelas jelasnya tubuh bogel janda gatal bertudung nie.

Tubuh yg selama ini cume menjadi objek dan bayangan masturbasi saya kini sudaah berada btl betul di hadapan mataku tanpa seurat benang pun dan dgn penuh kerelaannya, sedia utk diterokai dan dijelajahi sebebasnya oleh saya.

Tubuh janda gatal bertudung nii gebu, berkulit putih dan bersih itu membuatkan saya terlalu asyik menatapnya dan merayapkan kedua dua tanganku ke setiap inci tubuhnya itu. Walaupun hakikatnya Kak Lessa adalah seorang janda yg beranak dua, tettapi saya rasakan Kak Lessa bagaikan seorang anak dara yg masih suci tanpa belum pernah disentuhi lagi.

Malah terus terang saya katakan bahawa bekas makwe saya yg lebih muda dari saya dulu pun tdk sehebat Kak Lessa. sambil membelai belai mesra tubuh Kak Lessa, saya masih lagii asyik menatap tubuh bogel yg mempunyai wajah yg cantik, berkulit putih lagii halus, payudara dgn putingnya yg masih lagii segar mekar, peha yg putih melepak serta gebu, perut yg masih belum timbul lagii tanda tanda buncit, pinggangnya yg masih ramping dan lembah nikmatnya yg diselaputi bulu bulu halus yg mana lurah cipap janda gatal bertudung nie masih lagii kemerah merahan.

“Sayang, bukakan la seluar tu. Malu la Lessa, bogel sorang sorang je. Lessa pun mahu tengok dan pegang sayang punya. ” Kak Lessa merengek rengek meminta smbil tersenyum menggoda.

Saya pun dgn tanpa rasa segan silu terus membukakan seluar saya sehingga kini kami berdua sudaah bertelanjang bulat. Tiada seurat benang pun lagii yg membataskan penglihatan dan pergerakan kami berdua.

Saya duduk kembali ke posisi tadi. Kak Lessa tersenyum ke arah saya smbil tangan kanannya terus menyambut smbil terus mengusap usap mesra batang pelir saya yg sedari tadi sudaah terpacak tegak.

Kini batang pelir saya yg sedari tadi kelemasan di dlamm seluar pendek saya sudaah terlepas bebas smbil menanti masa utk menjolok pantat janda gatal bertudung nii sebentar lagi. batang pelir saya bnr benar seronok krn ia kini sdang dibelai dan diusap mesra oleh tangan tangan halus yg selama ini cume menjadi bayangan utk dia memuntahkan air nikmatnya.

“Sayang. dasyatnya sayang punya pedang ni. dah la panjang, besar dan keras pulak tu. ” Bisik Kak Lessa tersenyum bahagia smbil tangannya menggenggam kuat batang pelir saya. saya membalas senyuman Kak Lessa smbil berkata, “Rasa rasanya Lessa bolehh terima ke saiz Herji punya ni. Agak agak macamana? Sedap ke tdk sedap saiz macam ni? ” “Selama nii yg Lessa rasa kecil dari nii pun sedap. Inikan pulak kalau saiz macam sayang punya ni, mesti la lagii sedap kan. Kalau mahu sedap lagii kena buat lama lama ye sayang? ” Kata kata Kak Lessa seolah membandingkan saiz batang pelir saya dgn bekas suaminya dulu.

Kak Lessa kini menaruh harapan yg besar kepada saya dan saya berjanji utk tdk mensia siakan harapan janda gatal bertudung yg tinggi menggunung itu. Perlahan lahan saya menindih tubuh janda gatal bertudung nie.

Tangan kanan saya dan Kak Lessa mula merangkul tengkuk pasangan masing masing. Tangan kiri Kak Lessa pula memeluk pinggang saya. Kini tetek janda gatal bertudung nii melekap mesra di bahagian dada saya pula.

Tetek janda gatal bertudung nie yg berombak kuat itu membuatkan tetek besar nya menolak nolak dada saya. Muka kami saling bertemu kini smbil mata kami merenung lembut antara satu sama lain.

Kak Lessa tersenyum manja. dia menutupkan matanya smbil mulutnya dibiarkan sedikit ternganga. saya merapatkan bibir saya ke bibir Kak Lessa yg masih bergincu merah menggoda. Perlahan lahan saya menghulurkan lidah saya ke dlamm mulut Kak Lessa.

Janda gatal bertudung nie menyambut huluran lidahku dgn penuh rela smbil terus mengulum ngulum lidah saya. Beberapa ketika kemudian mgkin krn keletihan, Kak Lessa berhenti mengulum lidah saya sementara saya belum menarik lagii lidahku keluar dari mulutnya.

Saya terus memainkan lidahku bebas di dlamm mulut janda gatal bertudung nie sehingga dapat saya mencapai lelangitnya. Kak Lessa lemas dlamm kenikmatan smbil tangan kanannya masih kuat merangkul tengkuk saya. Lama kami dlamm keadaan begituu dan sesekali Kak Lessa pula menghulurkan lidahnya ke dlamm mulut saya.

Kemudian saya melepaskan mulut saya dari mulut Kak Lessa. “Ouh. ” Kak Lessa melepaskan keluhan nikmatnya. Kini saya arahkan pula lidah dan mulut saya ke bahagian leher dan telinga Kak Lessa.

Ciuman, jilatan dan hisapan silih berganti saya lakukan di bahagian tersebut dgn penuh romantik. Kak Lessa terus memejamkan matanya smbil tdk putus putus mengerang, merengek dan mendesah penuh ghairah.

Turun naik nafas Kak Lessa kini sudaah tdk teratur lagi. Puas di daerah itu, saya turunkan badan saya perlahan lahan dlamm keadaan mulut saya masih terus melekap kuat ke bahagian bahagian tubuh badan Kak Lessa.

Saya berhenti bila sampai di bahagian tetek besar nya. Perlahan lahan saya meramas ramas kedua dua belah tetek kak Lessa smbil saya merenung wajah Kak Lessa. Kak Lessa cume tersenyum memandang saya smbil memejamkan semula matanya.

Tangan Kak Lessa membelai belai mesra rambut saya. saya mula mencium tetek janda gatal bertudung nii perlahan lahan bermula dari bahagian pangkal hingga ke puncak yg mana terletak sebuah busut kecil yg bakal saya nyonyot dan saya gigit gigit sebentar je lagi.

Ciuman saya teruskan keseluruh bahagian tetek besar nya kiri dan kanan. Selesai mencium saya mula menyedut smbil menggigit gigit perlahan pula kedua dua belah tetek kak Lessa yg bnr benar membahagiakan saya pagi itu.
Cerita lucah Janda Gatal Bertudung Tetek Besar

Kedua dua tangan Kak Lessa meremas kuat kepala dan rambut saya smbil badannya terangkat angkat mengelinjang. “Argh. Umph. Sayang. ” begitu lah bunyi erangan dan rengekan manja Kak Lessa yg tiada berpenghujung.
Sampai je mulutku di puting tetek kak Lessa, saya terus mencium cium, mengulum ngulum, menyedut nyedut dan sesekali menggigit gigit putingnya itu silih berganti, kiri dan kanan. saya lakukan aksi aksi itu di bahagian tetek kak Lessa dlamm jangka masa yg lama sebab dahh terlalu lama saya bnr benar geramkan bahagian itu.
Kak Lessa terus membiarkan perbuatan saya itu krn mgkin dia jugak bnr benar menikmatinya. stlah terlalu lama saya mengerjakan tetek kak Lessa dan sesudah terlalu banyaak bekas bekas gigitan asmara yg saya tinggalkan di situ, lalu saya bangun dan saya titfuck payudara besar nikmat itu, selepas 10 menit lalu saya turunkan lagii badan saya dlamm keadaan merangkak smbil ciuman tetap saya teruskan di bahagian perut, pinggang dan pangkal pehanya.
“Urgh. Argh. Sedap. ” Kak Lessa meneruskan lagii rengekan rengekannya yg bnr benar menggoda diselangi dgn kegelin jgn tubuh badannya. Sampai di bahagian lembah nikmatnya, saya terhenti seketika. saya angkatkan sedikit kedua dua belah peha janda gatal bertudung nie dan kini Kak Lessa sudaah mengangkangi saya.
Saya melihat ke arah wajah Kak Lessa dlamm keadaan saya yg bgitu. tetek kak Lessa yg masih lagii terpacak tegak di dadanya sama seperti tadi, membuat wajah Kak Lessa sedikit terlindung.
Tetaapi saya dapat melihat turun naik dada janda gatal bertudung nii menandakan dia masih lagii khayal di alam kenikmatan smbil matanya masih lagii terpejam. Kak Lessa mengangkangkan kakinya dgn keadaan kedua dua pehanya diangkat sedikit tanda memberikan keizinan kepada saya utk melakukan apa je yg nak saya lakukan.
Perlahan lahan jari jari tangan kiri saya membelai mesra lurah pantat Kak Lessa smbil tangan kananku dirayapkan ke bahagian tetek kak Lessa. Tangan kanan saya meramas ramas payudara dan menggentel gentel puting tetek janda gatal bertudung nii berselang seli.
Saya mencium mesra lurah pantat nya berkali kali. Kemudian saya menjilat pula ke seluruh daerah nikmat tersebut dgn lahap dan saya mula menikmati lelehan air mazi Kak Lessa. Jilatan dan ciuman saya terus bertalu talu saya tujukan ke daerah itu.
“Argh. Urgh. Sayang. ” Erangan Kak Lessa tdk keruan diiringi dgn lentingan lentingan badannya.