Zakar Saya Dihisap Isteri Orang

By Lucy Sunday, April 12, 2020


Sekarang nie saya sudaah bekerja di salah sebuah syarikat. Terus terang saya katakan, saya lebih suka dan cepat stim kalau melihat orang yanng sudaah berkahwin berbanding dng anak dara. Baik bini orang, janda atau mak datin. mungkiin kerna kerja ku saban waktu bergelumang dng anak murid maka saya jadi tak terliur kepada mereka.

Tapi demi terpandang aje bini orang, saya jadi bernafsu dan zakar ku akan mula menegang. Stim le tu. Mulalah saya akan perbetulkan parking. saya mula berkenalan dng Nella, tukang masak di restoran yanng berdekatan dng pejabat saya.

Memang sudaah menjadi perangai saya, jika ingin order makanan panas aje, saya akan ke dapur, menunggu dan melihat bagaimana Nella memasak. Bermula dng melihat, membantu dan akhirnya mula timbul keinginan untukk cuit mencuit dan bergurau senda.

Ya lah kan jika dan selalu datang order, asyik dok tengok tengok aje tak guna jg kan, lepas tue mula lah gatal ingin cuit sana, cuit sini, cocok sana dan cocok sini.

Citer Sex Zakar Saya Dihisap Isteri Orang

Nella pulak saya rasa mmg tak pernah marah pon, paling paling diorang marahpun hanye menunjuk kepada bossnya, takut kalau kalau bossnya nampak. Pernah beberapa minggu saya bergurau dng Nella, je saya ingin test power, saya cuit payudara nya yanng menonjol itu.

Entah saya dahh tak tahan sangat melihat penonjolan payudara Kak Yah yanng sebegitu rupa maka saya beranikan diri mencuitnya. Nella hanye menjeling aje. dlamm fikiran saya dahh mula mengira gira yanng Nella tak marah mgkin diorang ingin lebih lagie kot.

Selepas kejadian itu, jika saya ke dapur, demi terlindung jer saya akan ramas dan peluk Nella. Tapi tak lama la takut nanti terserempak dng bossnya pulak naya saya. Kegiatan ini saya buat pada sebelah petang, jika orang dahh tak ramai dan restoran pon dahh ingin tutup.

Tak beberapa lama lepas itu, saya mula merancang untukk pergi lebih jauh lagie dng Nella sesudah saya confirm yanng Nella jg mempunyai keinginan yanng sama. cuma mgkin atas dasar sifatnya yanng pemalu maka diorang tak tonjolkan.

Untk pengetahuan kekawan pembaca semua, Nella ini baru berumur dallam linkungan 30an, bodynya masih solid, mumpuyai payudara yanng besar dan kulit yanng agak putih sedikit. dahh ada anak dua.

Lakinya kerja kampung aje. diorang kerja kerna ingin bantu ringankan beban suaminya. Suatu hari, saya dapat berita yanng Nella ada bergaduh dng suaminya. saya tak tahu pasal apa. Padan pon pada hari tue jika saya ke restoran berkenaan saya lihat Nella masam dan gelisah aje.

Saya pon cadangkan pada Nella agar mengambil cuti dan saya bercadang untukk ajak Nella keluar makan, dan mendengar cerita perbalahananya dng suaminya. Nella setuju, dan saya pula kebetulan, pelajar sdang bercuti maka saya bolehh keluar.

Saya bawa Nella makan di sebuah kedai. Semasa makan saya cuba korek rahsianya. Tapi suasana agak bising dan Nella tak dapat ingin konsentrait pada ceritanya. Selepas makan saya cadangkan agar Nella ke rumah sewa bujangku untukk meneruskan ceritanya.

Nella setuju. Sesampai aje Nella di rumah sewa bujang saya, diorang terus duduk di atas sofa. Kainya terselak sedikit dan saya dahh mula stim. zakar saya dahh menegang 90 .

Saya mula bertanyakan pasal pertengkaran Nella ngann husbandnya. Nella meneruskan bercerita dan sekali sekala saya menyokong Nella, bahawa tindakan yanng diorang ambil itu betul. saya sebenarnya tak beri tumpuan sangat pada ceritanya, saya lebih suka melayan fikiranku bagaimana untukk merasai tubuh Nella.

Ikan dan ada di depan mata sekarang ni, hanye tak tahu bagaimana ingin mula. sedangg Nella dok bercerita tu, entah macam mana diorang mula menanggis. saya dahh panik. Tanpa saya sedara kau mula beralih ke sebelahnya dan mula memeluknya bagi meredakan esakan tanggisnya.

Nella jg membalas pelukan saya. Lebih erat lagi. Selepas beberapa saat, saya mula mententeramkan Nella sambil menepuk nepuk belakangnya. Semasa berpeluk itu, saya dapat rasakan kehangatan jika payudara Nella melekat kat dada saya.

Cerita Blue Zakar Saya Dihisap Isteri Orang Citer Sex

Tanpa membuang masa, saya terus mengambil kesempatan ini dng menjalarkan jari jemari ku ke payudara Nella. saya mencium tengkuknya bertalu talu. saya mengigit teliganya dan mula menjilat jilat pangkal lehernya.

Saya mencari mulutnya dan kite terus bertaut buat seketika. smbil bercumbu itu, tangan ku terus meramas ramas payudara Nella yanng menggunung itu. kita terus berkulum lidah. saya menjolok jolok lidah ku ke dallam mulut Nella sambil saya menghisap lidahnya.

Saya dapati Nella mula terangsang. saya ambil tangan Nella dan lekatkan pada bonjolan seluar saya. Nella mula meramas ramas zakar saya. saya teruskan adegan percumbuan saya sambil tangan saya mula membuka baju kemeja yanng Nella pakai.

Apabila semua butang telah saya releasekan maka saya kuakkan baju Nella dan menolaknya kebelakang. saya mencuri lihat luruh payudara Nella yanng masih berada di dallam branya sambil mulut saya terus mengulum lidahnya.

Tangan ku mula meramas ramas payudara Nella yanng masih lagie berada di dallam branya. Tanpa membuka branya saya cuba keluarkan payudara Nella dari sarangnya. Demi tersembul keluar aje payudara Nella, saya terus meramasnya.
Novel Kongkek Zakar Saya Dihisap Isteri Orang

Saya picit picit putingya. Nella mula mengerang kesedapan. saya beralih dari mengulum lidah Nella kepada mengulum puntingnya pula, saya nyoyot dan hisap putting susu Nella dng layap sekali. Nella merangkul kepadaku, Nella melepas gengaman tangannya pada zakar ku dan mula membuka branya sendiri.
Saya membantu Nella membuang branya. jika bra Nella berjaya saya tarik keluar, saya beralih pula menghisap putting kirinya , sambil tangan kananku meramas ramas payudara kanannya. Nella menarik baju t shirtku dan membuangnya.
Kita terus bergomol gomol di atas sofa berkenaan. saya mula menjilat payudara Nella. Perlahan lahan saya turun ke perut dan pusat. Tanganku mula meraba raba celah kangkang Nella. Nella jg mula membuka zip seluar saya.
Nella memasukkan tangannya ke dallam zip seluar saya dan terus meramas ramas zakar saya yanng masih lagie berada di dallam seluar dallam saya. Nella memasukan tangannya ke dallam seluar dallam ku dan mula memegang zakar saya dan menariknya keluar.
Nella terkejut kerna zakar saya lebih besar dari suaminya. Nella menggosok gosok zakar saya. zakar saya tegang dan kepala membesar. Ada cecair mula keluar melalui lubangnya. Nella munjilat zakar saya.

Mengulum dan memasukannya ke dallam mulut. saya berasa sungguh nikmat, amat nikmat. Tak dapat saya ingin bayangkan dng perkataan di sini. Tanganku jg tdk duduk diam. saya mula membuka butang seluar yanng Nella pakai.

Kita berdiri untukk sama sama melodehkan seluar masing masing. jika seluar kite sudaah terlodeh, kite membuang pula seluar dalamnya. Kini kite berdua sudaah terlanjang bulat, tanpa seurat benang pon.

Kita mula berpeluk, bercumbu dan bergomol di atas sofa berkenaan. Tangan Nella dan tangan kite memainkan peranan masing masing. saya berpusing dan berada dallam posisi 69. Nella mengulum zakar saya dan saya pula menjilat puki nya.

Cerita Blue Zakar Saya Dihisap Isteri Orang

Puki Nella agak temban sedikit, dikelilingi oleh bulu bulu halus menambahkan lagie ghairahku. saya mula menjilat, menghisap dan mengulum biji kelentitnya. Nella mengerang kesedapan. saya mula memasukan jari ku ke dallam lubang puki Nella.

Ku masuk, ku tarik, ku masuk dan ku tarik. Air mazi Nella berhambur keluar, Nella terus mengerang. Bunyi erangan Nella agak kuat setiap kali saya menjilat dan memasukan jari ke dallam lubang puki nya.

Saya jg berasa seronok jika zakar ku dikulum dan dihisap oleh Nella. stlah adegan ini berlangsung lebih kurang 20 minit, saya mula menukar posisi. saya berdiri betul betul di celah kangkang Nella menghadap puki nya.

Ku lihat mata Nella sudaah kuyu dan puki nya terus basah. saya angkat sebelah kaki Nella ke leherku dan menggerakan zakar ku hampir dan bersentuh dng puki nya. saya tdk terus masukkan zakar ku ke dallam puki Nella, saya mainkan zakar ku di pinggir lubang puki Nella buat seketika.

Nella terus merayu saya supaya memasukan zakar saya terus ke dallam puki nya. sudaah tak tahan katanya. saya terus menekan zakar ku ke lubang puki ya dan terus mengelungsur masuk ke dallam puki Nella.

Saya mula mendayung. Keluar masuk zakar saya ke dallam puki Nella. saya bongkokkan sedikit badan saya, untukk meramas payudara Nella sambil saya terus mendayung. Nella mula menggeliat setiap kali saya lajukan pendayungkan saya.

Tak semena mena saya rasa Nella menguatkan kepitan pehanya ke atas ku, dan saya lihat Nella sudaah pon climaks buat kali yanng pertama. Buat seketika saya biarkan keadaan itu.

Selepas keadaan pulih, saya minta Nella menonggeng untukk saya lakukan doggy stail. Nella tak membantah. saya mula menunggang Nella dari belakang. Makin lama makin laju. Makin kuat dan Nella makin mengerang kesedapan.

Lebih kurang 15 minit menonggeng Nella dari belakang, saya mula kejang, saya rasakan bagai ingin meletup. saya eratkan pegangan ku ke pinggang Nella dan saya memancutkan sperma ke ke dallam puki Nella semasa kite berada dallam posisi doggy stail.
Saya biarkan zakar saya terus berendam di dallam puki Nella. jika saya keluarkan zakar saya, Nella terus menghisap zakar saya. Habis cecair yanng melekat kat zakar saya dihisapnya. Selepas itu, kite berpelukan dan saling berpandangan.

Masih lagie dallam keadaan bogel. Nella mengucapkan terima kasih kerna memberinya kenikmatan dan meringankan bebanan masalahnya dnegan mengadakan hubungan jenis dengannya. saya jg mengucapkan terima kasih kerna Nella membiarkan dirinya dikocak oleh saya.

Kita berehat seketika dan selepas itu, saya menghantar Nella ke rumahnya. Dan kite berjanji untukk melakukan lagie persetubuhan ini, jika ada waktu dan keadaan mengizinkan.