Kakak Asyik Mengolom Butuh Adik

By Lucy Thursday, April 16, 2020


saya terjaga dari tidur apabila terasa bibir saya dicium dengaan rakus. “Erdan. cipap kakak rasa gatai. miang sangat sangat, jom lah kongkek. ” Perlahan lahan saya membuka mata. Seorang perempuan cantik berusia 25 tahun, sdang asyik mengolom butuh aku.

Saya turut tercium haruman wangi dari tubuhnya. mungkiin baru lepas mandi. “Mama dengaan abah dahh pergi Ipoh, 2 hari 1 malam kat sana. kami blh berpesta 2 hari 1 malam di rumah. ” , kata perempuan cantik itu smbil melancapkan butuh saya.

Tiba tiba kedengaran suara seorang bayi menangis. Disisi saya terlentang anak saudara saya yanng berusia 6 bulan. perempuan cantik itu segera menanggalkan terus tuala yanng dipakainya. Bertelanjang bulat dihadapanku, dan terus memasukkan puting buah dada kirinya yanng coklat kehitaman ke dlamm mulut anaknya.

“Kakak. Erdan pun nak hisap buah dada kakak”, kataku smbil memicit micit puting buah dada kanan Kak Sirfa sehingga keluar air susu dari puting buah dada Kak Sirfa. “Kesianya. adik pun dahh lama tak dapat buah dada kakak, kakak bagi baby minum dulu, lepas tue adik lepas rindu puas puas kat buah dada kakak. Sementara tue adik main main dulu dengaan cipap kakak yer. cipap kakak rasa gatai” pujuk kakakku dengaan suaranya yanng lunak dan manja.

Kak Sirfa mula tinggal bersama kami kembali, semenjak suami kak Sirfa meninggal ketika Kak Sirfa mengandung. Dan semenjak itu hubungan kami mulai intim. Segala galanya bermula daripada tindakanku yanng suka meraba dan melihat cipap kakakku.

Daah banyaak kali saya meraba dan melihat cipap Kak Sirfa. Kak Sirfa jenis tidur mati. boleh dikatakan diorang tak sedar langsung apa yanng berlaku pada diri diorang ketika diorang tidur.

Bilik saya dan bilik Kak Sirfa bersebelahan dan berkongsi satu bilik mandi. Jadi saya blh ke bilik diorang melalui bilik mandi. Mudahlah saya masuk ke biliknya. Pada suatu hari Kak Sirfa cume tidur dengaan berkemban kain batik saja.

Saya menyelak kain batik diorang hingga ke pinggang. Kak Sirfa tak pakai seluar dalam. cipap diorang terus terdedah. Selepas itu saya meleraikan ikatan kain batik di tetek diaorang. Menarik kain batik diorang hingga ke pinggang diaorang.

Ketika itu kain batik diorang cume berada di bahagian pinggang. Bahagian lain semuanya terdedah. saya duduk disisi katil. Perlahan lahan saya buka kaki diorang sedikit demi sedikit sehingga agak luas, supaya blh melihat lebih jelas cipap diaorang.

Saya buka bibir cipap diorang supaya saya blh melihat isi di dlamm bibir cipap diaorang. Terkejut beruk saya apabila tiba tiba Kak Sirfa bangun dari tidur dan terus berdiri ketika saya raba cipap diaorang.

Matilah saya. mak abah akan tahu. Kak Sirfa memakai semula kain batik diaorang. Terus masuk bilik air. mungkiin sebab nak kencing. diorang langsung tiidak mempedulikan saya yanng berada di sisinya.

Kemudian diorang terus masuk semula ke bilik tidur dan sambung tidur. saya jadi serba salah. nak raba atau tiidak selepas itu. Akhirnya saya sambung tidur. Keesokan harinya, Kak Sirfa berkelakuan selamba saja.

Seolah olah tak ada apa yanng berlaku. Hari demi hari, nafsu saya meronta. saya tak tahan. saya kembali meraba. Takut takut jg kalau kali ini Kak Sirfa tersedar dan terus naik angin.

Tetaapi macam biasa Kak Sirfa tidur lena tak sedarkan diri. Selepas puas meraba, saya masuk semula ke bilik saya dan terus tidur. Beberapa ketika selepas saya tidur, tiba tiba Kak Sirfa menggerakkan saya.

“Erdan,. celah dubur kakak rasa gatai. Tolong tengok apa punca. ” Kak Sirfa membuka lampu bilikku. Kak Sirfa dengaan selamba menyelak pesak seluar dlamm dan membuka celah dubur diaorang.

Saya bermimpikah? Kak Sirfa menunjukkan lubang dubur diorang di depan saya. “Hoi! Mengigau apa ni? ” , Kak Sirfa menampar kepala saya. “Tak ada apa apa. cume teringat kali pertama kami kongkek dulu” “Kenapa? nak check semut kat celah dubur kakak? ” “Tak. tak ada apa apa. cume teringat saja” kataku smbil mula mengusap cipap Kak Sirfa.

Semakin diusap semakin mengembang kelopak cipap dan bijik kelentit diaorang. Sekejap je dahh mula basah cipap diaorang. cipap Kak Sirfa memangg cepat terangsang. Air mazi diorang pula cukup banyaak setiap kali keluar.

Dalamm beberapa minit je jari jari saya habis basah dengaan air mazi diaorang. Sesekali Kak Sirfa menjeling manja ke arahku. diorang pompuan tercantik bagi saya. Segala galanya begituu sempurna.

Dari rupa paras hinggalah kepada tubuh badan. Sawo matang kulitnya namun begituu gebu dan cantik sekali kulitnya. Agak kurus dan tinggi namun tetek dan dubur nya montok berisi. Kak Sirfa meletakkan anaknya di atas katil sesudah anaknya tidur semula.

Selepas itu saya terus menerkam diaorang. Kak Sirfa terus kangkang kaki seluas yanng blh apabila saya menghala butuh saya ke arah cipap diaorang. saya merodok terus butuh saya ke dlamm lubang cipap Kak Sirfa yanng sdh sedia ternganga.

Kira kira lima minit kemudian. Creet. cret. saya terus pancut ke dlamm cipap diaorang. saya terasa cipap diorang menyedut butuh saya ketika saya pancut. Menyedut keluar ke semua sperma saya ke dlamm lubang cipap diaorang.

Selepas itu saya cuba menarik keluar butuh saya. “Hey! jangaan tarik butuh keluar lagi, sekejap je lagii baru kakak puas. ” , Kak Sirfa melarang saya menarik keluar butuh saya.

Tak perlu tunggu lama, selalunya dlamm 5 atau 6 minit Kak Sirfa akan sampai kemuncaknya. Selepas Kak Sirfa puas barulah saya cabut keluar butuh saya. “Tunggu sini, sekejap lagi, kami kongkek lagi. Kakak nak kencing”, kata Kak Sirfa smbil berdiri.

Cerita Sex Kakak Asyik Mengolom Butuh Adik

“Erdan nak tengok kakak kencing. ” , balasku. “Adik tak pernah tengok pompuan kencing? ” “Tak. tak pernah” “Adik tak pernah cuba intai kakak kencing masa kakak dlamm bilik air? ” tanya Kak Sirfa.

“Tak. ” “Apasal tak intai? Ikut kakak masuk bilik air”, kata Kak Sirfa “Ok, jugak,. selama nie pun cume tengok lubang kencing kakak saja. nak tengok jg macam mana air kencing kakak keluar”, kataku smbil cuba mengelap saki baki sperma saya yanng melimpah keluar dari lubang cipap Kak Sirfa kerna diorang sdang berdiri ketika itu.

“Jomlah cepat. Kakak dahh nak terkencing ni. ” , Kak Sirfa segera menarik tangan saya. Di dlamm bilik air, Kak Sirfa berdiri smbil menghala kelangkang diorang ke arah mangkuk tandas.

Saya membuka bibir kemaluan dan kelopak cipap diorang sehingga kelihatan lubang kencing diaorang. Selepas itu air kencingnya yanng entah ditahan berapa lama, menyembur keluar dari lubang kencingnya. Selesai kencing, Kak Sirfa mencangkung.

Saya mengorek keluar sperma saya yanng masih bertakung di dlamm lubang cipap nya. Membersihkan cipap nya. “Kak Sirfa. emak dengaan abah pergi mana? ” , tiba tiba saya terdengar suara Kak Anila.

“Pergi Ipoh, 2 hari 1 malam kat sana. ” kata Kak Sirfa smbil bangun berdiri. saya mengeringkan cipap Kak Sirfa dengaan tuala. Kak Sirfa kangkang sedikit kakinya untukk memudahkan saya mengeringkan cipap nya.

Selepas itu Kak Sirfa beredar keluar dari bilik mandi. saya melihat Kak Anila berkemban dengaan tuala di tepi pintu. Kak Anila terus masuk ke dlamm bilik air. “Erdan,. Erdan tutuh Kak Anila. Cepat sikit. Kakak nak mandi kejap lagi”, kata Kak Anila, smbil membogelkan terus badan diorang dengaan menanggalkan kain tualanya.

“Baru je tutuh Kak Sirfa. tak blh nak keras ni. ” “Tak payah tunggu keras lah, Erdan jolok je butuh Erdan dlamm cipap kakak. Cepatlah. kakak nak mandi nak pergi kerja ni. ” Kak Anila tinggi lampai, lebih tinggi dari saya.

Jadi mudah bagi saya untukk jolok butuh saya ke dlamm lubang cipap Kak Anila smbil kami berdiri. “Hoi!. Raba rabalah sama badan kakak, takkan nak kaku macam nie saja. Bila masa kakak nak puas macam ni. ” , rungut Kak Anila.

Saya pun mula meraba raba dubur dan buah dada diaorang. “Kak Anila, Erdan nak tengok kakak kencing” “Huh. ada hobi baru pulak” “Tadi Erdan tengok Kak Sirfa kencing,. ” “Oh. gitu,. Jadi. Erdan nak tengok Kak Anila pula kencing yer? ” tanya Kak Anila, smbil mula mengemut ngemut lubang cipap diaorang.

“Yer. ” , jawabku. “Tak senonoh! ” , jerkah Kak Anila smbil lubang cipap diorang tak henti henti mengemut ngemut butuh saya berulang kali. “Sorry. sorry. je tanya, kalau tak blh tak apa. tak tengok pun tak apa” “Habis tu. kalau diorang berak pun kau nak tengok juga? ” “Er. tak. ” “Kakak tak rasa nak kencing,. lain kali jerlah sayang tengok kakak kencing”, kata Kak Anila tersenyum smbil mengenyit mata.

Kedua dua tangannya mencubit kedua dua pipi saya. Huh. Kak Anila selalu permainkan saya. “Erdan. pagi nie sejuk sangatla. kejap lagii turun kat ruang tamu. tutuh kakak. ” tiba tiba je Kak Sirfa muncul di tepi pintu.

“Ya. ” , jawabku lemah. boleh mampus saya macam ni. Sepanjang hari ini hujan turun dengaan lebat. saya rasa malas nak keluar. Lagipun saya tak nak tinggalkan Kak Sirfa kesunyian seorang diri di rumah.

Saya rasa enak btl dapat memeluk kakakku dlamm suasana yanng dingin begini. saya tidur tertiarap di atas Kak Sirfa. kami berdua bertelanjang bulat. Langsung tak berpakaian semenjak pagi tadi.

Butuh saya masih lagii berkubang dlamm lubang puk i Kak Sirfa. Selalunya itulah yanng kami lakukan. Membiarkan butuh saya berada di dlamm lubang cipap selama yanng boleh. Rasanya dekat 1 jam dahh saya tertidur dlamm pelukan Kak Sirfa.

Saya menatap wajah Kak Sirfa. Cantik betul. Hidung mancung dengaan bibir yanng merah mulus. Pipinya lembut. Kadang kadang diorang kelihatan seperti budak belasan tahun. saya mencium pipi, hidung, bibir diorang berulang kali.
Cerita lucah Kakak Asyik Mengolom Butuh Adik

Seronok btl ada kakak macam Kak Sirfa. saya menatap buah dada diaorang. Bulat montok berisi susu. saya membelai puting buah dada diaorang. Tak perlu menunggu lama. Seketika je puting buah dada nya menonjol hampir sepanjang satu ruas jari.
Kak Sirfa masih lagii tidur dengaan nyenyak. Cruut. cruut. saya menghisap puting buah dada Kak Sirfa. saya menelan air susu yanng terkeluar dari puting buah dada nya. Kak Sirfa mengeliat.
Diorang membuka mata seketika. Apabila diorang melihat saya menghisap puting buah dada nya, diorang merangkul saya. Kemudian menutup matanya semula. Sambung tidur agaknya. Perlahan lahan butuh saya yanng masih berkubang di dlamm cipap Kak Sirfa mengeras.
Saya mula melocok batang saya. smbil itu saya berterusan menghisap keluar air susu dari puting buah dada Kak Sirfa dan menelan air susu diaorang. Selepas memancutkan mani saya ke dlamm lubang cipap Kak Sirfa, saya kembali tertiarap di atas tubuh Kak Sirfa.
Kalau blh saya nak tubuh bogel saya dan tubuh bogel Kak Sirfa melekap buat selama lamanya. Terasa begituu enak sekali. Kehangatan tubuhnya terasa begituu nyaman sekali. Di sebelah malam saya tak berpeluang menjamah tubuh Kak Sirfa.
Diorang sibuk melayan bayinya yanng agak kurang sihat. saya pun tak nak menyusahkan diaorang. Apa apa yanng saya blh tolong diaorang, saya tolong. “Erdan. dahh mandi belum? ” , tiba tiba je muncul Kak Anila.
Diorang baru balik kerja. “Belum lagi” “Kalau begituu , teman kakak mandi. ” Nampaknya malam nie kena layan Kak Anila lah pula. Hubungan saya dengaan Kak Anila bermula selepas diorang terlihat saya sdang kongkek Kak Sirfa beberapa minggu yanng lepas.
Di dlamm bilik air saya membersihkan tubuh badan Kak Anila. Kak Anila berusia 21 tahun. Kerja sebagai operator kilang. Hari ini dan esok giliran diorang kerja petang hingga lewat malam.

Kak Anila memangg cantik orangnya walaupun tak secantik Kak Sirfa. Kulit diorang putih bersih dengaan puting buah dada merah jambu. Di dlamm bilik air, saya membersihkan seluruh tubuh diorang hinggalah termasuk cipap dan celah dubur kakak ku.

“Erdan. cukur bulu cipap kakak. dahh mula berserabut bulu cipap kakak. ” kata Kak Anila smbil menyerahkan pisau cukur kepadaku. “Lumur sabun dulu pada cipap kakak. Senang sikit nak cukur bila licin”, arah Kak Anila.

Kali pertama saya mencukur bulu cipap Kak Anila. saya cuba mencukur bulu cipap Kak Anila sehati hati yanng boleh, supaya tak terluka. Kak Anila pula kelihatan yakin terhadap saya.

Kak Anila berdiri smbil membuka sedikit kaki diorang untukk memudahkan saya mencukur. saya turut mencukur sedikit bulu yanng berada di celah dubur Kak Anila. Selepas selesai Kak Anila duduk mencangkung dan menyuruh saya membersihkan cipap dan celah dubur nya dengaan air.

Nampak comel cipap Kak Anila tanpa bulu. saya membuka bibir cipap Kak Anila. saya menatap cipap diaorang. “mahu tengok kakak kencing? ” , Kak Anila bertanya kepadaku. “mahu tengok. Erdan nak tengok” jawabku dengaan gembira.

Air kencing Kak Anila terus terpancut di depanku. saya melihat tanpa rasa jijik sedikitpun malah seronok melihat Kak Anila sdang kencing. Selepas itu saya membersihkan cipap diaorang. “Dahlah tu. dahh bersih dahh tu. Lain kali Erdan tengok kakak kencing lagi. kami masuk dlamm bilik pulak. Lepas tue Erdan belek puas puas cipap kakak yer. ” , kata Kak Anila.

Saya mengeringkan tubuh saya dan tubuh Kak Anila dengaan tuala. Selepas itu Kak Anila terus masuk ke dlamm bilik. Kak Anila terus berbaring di atas katil. “Ok. Sambung tengok cipap kakak”, kata Kak Anila smbil terus kangkang kakinya.

Bibir cipap diorang ternganga terus. saya melutut antara dua kaki diaorang. saya raba dan belek cipap diaorang. Menjolok jari saya ke dlamm lubang cipap diaorang. Mengorek ngorek lubang cipap diaorang.

Saya melihat ke dlamm lubang cipap Kak Anila. Kelihatan basah dengaan air dan berlendir. Sekali sekala kelihatan otot otot cipap diorang terkemut kemut. saya berterusan mengorek hingga habis basah jari saya dengaan air cipap nya.

Selepas itu saya menolak tubuh Kak Anila hingga mengiring. saya buka celah dubur Kak Anila. saya tengok lubang dubur diorang yanng merah gelap itu. saya usap lembut dan geletek lubang dubur Kak Anila.

Kak Anila suka saya geletek lubang dubur diaorang. Sekali sekala kelihatan terkemut kemut lubang dubur diorang menahan geli. saya tak tahan dah. Terus telentangkan semula tubuh Kak Anila. saya kangkang kaki diorang luas luas.

“Hoii. berapa punya luas nak kangkang. Kakak dahh tak mampu nak terkangkang ni. ” kata Kak Anila. Ternganga luas bibir cipap Kak Anila. Nampak pelbagai isi yanng kemerahan di celah cipap diaorang.

Saya terus masukkan kot e saya ke dlamm lubang cipap nya. Kak Anila cume melihat. Selepas seluruh batang butuh saya masuk ke dlamm lubang cipap nya, Kak Anila merangkul saya.

Kak Anila menjelir lidahnya. Memasukkan lidahnya ke dlamm mulut saya. saya mula mengulum dan menghisap lidah Kak Anila sehingga puas. “Hisap buah dada kakak”, arah Kak Anila selepas saya puas menelan air liur diaorang.

Saya menghisap beberapa kali hingga puting buah dada Kak Anila tersembul keras. dallam masa yanng sama butuh saya berasa lubang cipap Kak Anila semakin basah. saya melocok butuh saya.

Nafas Kak Anila tersekat sekat. diorang menikmati apa yanng saya lakukan. Kak Anila mengemut ngemut butuh saya dengaan kuat menyebabkan butuh saya terasa terlalu geli. “Kak. jgn kemut kuat nanti Erdan terpancut. ” “Pancut jerlah. apa masalahnya? ” , tanya Kak Anila “Nanti kakak tak puas tak main lama”, kataku.

“Biar je butuh Erdan dlamm cipap kakak lepas pancut. Lama lama nanti kakak puas la. ” , kata Kak Anila. saya tak tahan. saya terus melepaskan sperma saya ke dlamm lubang cipap Kak Anila.

Sepanjang malam tue saya tidur bersama Kak Anila. kami tidur mengiring smbil berpelukan. saya membiarkan je butuh saya berkubang sepanjang malam di dlamm lubang cipap Kak Anila. “Hoi. bangunlah. asyik korang je kongkek. Kak Sirfa pun nak kongkek juga”, Kak Sirfa mengejutkan kami dari tidur.

Saya dengaan Kak Anila mengeliat. saya melihat Kak Sirfa duduk di sisi katil. Kak Sirfa bertelanjang bulat. “Giliran Kak Sirfa pula kongkek dengaan Erdan. Petang nie emak ngann abah dahh nak balik”, tambah Kak Sirfa lagi.

“Pukul berapa sekarang? ” tanya Kak Anila. “Dah dekat pukul dua”, jawab Kak Sirfa. “Hah! saya kerja pukul tiga. Apasal Kak Sirfa tak kejutkan Anila! “. Kak Anila terus meluru ke bilik mandi.

Saya cuma terbaring di atas katil. Kak Sirfa mencangkung di atas saya dan menggesel gesel cipap diorang pada butuh saya. saya memegang ke dua dua ketul buah dada Kak Sirfa.

Memicit micit puting buah dada hingga terkeluar sedikit susu diaorang. “Jom kami pergi kat ruang tamu”, ajak Kak Sirfa. saya menurut saja. Sebenarnya, Kak Sirfa tak begituu gemar kongkek di atas katil.

Diorang lebih suka buat di ruang tamu, atas lantai ataupun smbil berdiri. Di ruang tamu, Kak Sirfa menyerongkong di atas lantai. dubur nya ditonggek hingga celah dubur nya merekah sehingga menampakkan lubang dubur nya.

Nampak comel lubang dubur Kak Sirfa. saya meramas dubur Kak Sirfa smbil sekali sekala mengusap lubang dubur Kak Sirfa. “Hoii!. Cepatlah kongkek! Macamlah tak pernah tengok lubang dubur kakak. Lepas kongkek kakak sambung tengok balik. ” , rungut Kak Sirfa.

Saya segera memasukkan butuh saya ke dlamm lubang cipap diaorang. Kak Sirfa terus mengemut ngemut lubang cipap diaorang. Enak btl cipap Kak Sirfa. Kak Sirfa btl betul pandai melayan butuh saya.
Saya melocok butuh saya. Kak Sirfa mengerang nikmat sekali sekala. Terasa semakin berlendir dan basah butuh saya. Lubang cipap Kak Sirfa seolah olah menyedut butuh saya menyebabkan kadang kadang terasa susah sikit untukk melocok butuh saya.

Tiba tiba terasa telur saya diusap usap. Tapi bukan Kak Sirfa yanng usap. “Ok. bye. nak pergi kerja dahh ni. ” , tiba tiba Kak Anila muncul di ruang tamu smbil mengusap butuh saya.

“Ok. bye”, kataku. “Ok. Hati hati. jangaan lupa beli ubat”, Kak Sirfa ingatkan Kak Anila supaya beli pil perancang. “Ok”, jawab Kak Anila, saya melepaskan sperma saya sepuas puasnya ke dlamm lubang cipap Kak Sirfa.

Lubang cipap Kak Sirfa pula menyedut butuh saya sekuat kuatnya. Sehingga saya terasa seolah olah habis sperma saya disedut keluar. Terasa begituu menikmatkan lebih lebih lagii Kak Anila membelai belai telur saya ketika itu.

Kemudian Kak Anila melepaskan telur saya dan menuju ke pintu keluar rumah. saya dan Kak Sirfa meneruskan aktiviti kami sehinggalah abah dan emak balik ke rumah pada petang itu.