Tiga Sahabat Baik BFF

By Lucy Tuesday, August 6, 2019
Zara, Lana dan Baiti dah lama berkawan... mereka kawan semasa sejak di sekolah rendah lagi...hingga ke sekolah menengah. Mereka berpisah selepas mereka melanjutkan pelajaran masing masing.

Sejak itu, mereka berpindah dari KL kecuali Lana yang tinggal di KL. Lana seorang pelakon dan pelakon iklan yg agak terkenal juga di KL ni.. dan dari situ lah Zara dan Baiti cuba mencari utk berhubung semula dengan kawan2 lama...
Mereka bertiga merapatkan hubungan melalui teknologi internet dan juga melalui watsapp. Dan mereka berjanji akan bertemu satu hari nanti.... dan satu weekend mereka bertemu.
Atas cadangan Zara, mereka bertiga bertemu di rumah Zara di Shah Alam. Lana dan Baity datang bersama suami mereka. Zara masih single lagi. Masa itulah Lana dan Baity mengetahui bahawa diusia 35, mereka masih lagi boleh dikategorikan sebagai HOT!
Mereka berdua yang dah pun menjadi isteri dan ibu kagum dengan kejelitaan dan kecantikan tubuh Zara. Zara masih nampak seperti gadis muda dan ini mebuat Lana dan Baity ingin sangat mengetahui rahsianya...
"Alaa u both ni, masih HOT lagi, u all tak rasa macam tu jer... u must feel young at heart lah... baru u akan rasa muda. Hahaha!" kata Zara. Mereka bertiga ketawa. Suami Lana dan Baity pemain golf dan mereka dah pun ke club house berdekatan. So, mereka bertiga habiskan masa di rumah Zara.
Lana dan Baity ingin sangat nak tahu rahsia Zara yang kelihatan muda dan jelita, dengan tiada perubahan pada kulit maupun tubuh... "Boobs u masih natural ke?" tanya Baity. Senyum jer Lana mendengar soalan Baity.
"Bai, ni boobs 36c natural lah, bukan plastik tau... " lalu dia membuka baju nya... Zara bangga menunjukkan teteknya... payudara tegangnya itu kpd kawan2nya... "I punyer dah turun kendur sikit lah ... bukan nya I tak buat latihan utk boobs I ni...." kata Lana... tetek Lana memang size besar dari dulu... malah masih satu size besar dari kawan2nya itu.
"Hehehe... Alaa.... I'm sure Bob selalu ramas2 dan main2 dengan tetek u lah Lana.." kata Baity dan mereka ketawa kuat. Bob adalah suami Lana dan memang tetek Lana dari dulu lagi menjadi tarikan padanya. Semua lelaki ingin meraba dan menyonyot teteknya itu.
"Ye lah Lana... u ingat masa kita di kampus dulu! Si Shahrin terpancut dalam seluar masa dia menari dengan kau... hehehe!" kata Zara. Lana ingat lagi masa dinner farewell tu, ada dance dan Shah lah yang menari dengan Lana. Dan masa dia menari slow dance tu, teteknya dicium Shahrin dan masa tu Shahrin mengerang... "I m cumming Lana...!!"
"Hehehe... Ye I ingat.... I ingat lah.. belas tahun dulu I masih ingat lagi lah... hehehe!" ketawa Lana...
"I tahu u berdua pergi dengan dia orang, Shahrin dan David, dan pagi baru balik..." kata Baity. Zara ingat lagi malam tu, dia fuck dengan Dave. Dave budak India tu fuck dia dua kali pancut malam tu.... dan Lana dengan Shah. Dapat juga akhirnya Shahrin pancut pada tetek Lana malam tu.... dan lepas tu , after graduation mereka semua berpisah.
Mereka membawa haluan masing2 dan berkkahwin dengan lelaki pilihan family
mereka. Baity kini dah ada seorang anak dengan Hasrul... manager estate ayahnya, dan Lana dengan seorang saudara sebelah maknya... sedara bau bau bacang gitu... Lana pun mempunyai seorang anak lelaki, 111 tahun.
Mereka berbual masa lampau dan minum2... dan akhir nya Lana bertanya tentang rahsia awet muda Zara...
"If u all benar2 nak tahu rahsia I ni, nampak muda dan jelita macam dulu dulu.... well, I boleh beritahu u all, tapi u berdua mesti ikut serta. Itu syarat yang I dapat, kalau u nak, u mesti amek... u tak boleh tolak. " kata Zara.
"Kalau u berdua nak, then u berdua mesti jumpa orang yang memberi ubatnya tu... bayarannya mahal lah... tapi u berdua unyai suami yg kaya... so no hal lah dengan bayaran..." kata Zara... Lana dan Baity memandang dan senyum...
"I nak lah... I risau gak ni... Bob bersukan dan nampak lebih muda lak dari I... " kata Lana.
"Ye lah, macam Syam juga, dia nampak lebih muda dari I lah..." kata Baity. "Takut gak, yelah, hesem dan berjaya, nanti kena kebas dek budakk2 muda yang ramai single lagi tu... kan?" kata Baity.
"Ye.. betul tu." kana Lana... "I sayang kat Bob tu... nanti I nampak tua, dia cari orang lain mampus aku keseorangan..." kata Lana lagi....
"So? Ladies? Macam mana? Nak ke tak? " tanya Zara.... Mereka angguk, sebab Zaralah tertimony yang benar di depan mereka tu... tak perlu model2 lansing utk menjual produk awek muda yang dikatakan oleh Zara tu.
So, Zara pun menceritakan yang dia perlu menjalani rawatan kecantikan selama dua malam di sebuah rumah kepunyaan Pakcik tu. "Nama Pakcik ni Zainal. Ada yang panggil dia uncle Z... dia dah tua... dekat 80 umurnya... tapi isteri dia, auntie tu yg dah lebih 70, rupanya macam kita ni... macam pompuan umur 30 tahun jer..." kata Zara lagi.
"Masa bermalam nanti.. Uncle Zain akan buat rawatan lah... u all ikut jer lah.... tak lama, dua malam jer... danlepas tu balik... seminggu lepas tu , u all akan nampak perubahannya.... pada tetek ni.. pada punggung u... hihihi!! Dan u both akan perlukan wardrobe barulah untuk baju2 baru!! Hihihihi!!" kata Zara lagi. Penerangannya amat menyakinkan...
"Malam kedua tu, treatment utk suami tak akan cari lain..." kata Zara lagi..... "Uncle Z dia, akan beri you treatment dan u kena makan ada suatu campuran dengan herba dan adalah jampi serapahnya dan thats it lah..." kata Zara.
"So, u akan nampak Bob dan Hasrul tak akan pandang kat pompuan lain lah! U berdua dah memang cantik dan seksi dari dulu, now akan menjadi lebih seksi... lebih cantik, dan cun! hihihhi!!" ketawa Zara. Dua dua sahabat baik Zara teruja sangat dengan penerangan Zara tu...
Tiba tiba Lana bertanya... "Ada syarat2 yg special ke? Yg perlu kami patuhi?"

"Ermmm... kalau nak tahu, nnt I bawakan u both.... tak susah mana pun syaratnya... Uncle Z tu akan beritahu sendiri, sebab lain org , lain syarat2 yang diberikannya... " kata Zara.
"Eh? U dapat syarat apa yang dikenakannya Zara?" tanya Lana. Lana teruja sangat nak dapatkan perkhidmatan uncle Z tu.... begitu juga dengan Baity. Di apun nak tahu jugak.
"Rahsia ok?" kata Zara dan dia memegang tangan kedua dua kawan baiknya itu....
"Rahsia ni... kalau I beritahu u all... u berdua mesti janji simpan.... sampai mati! " bisik Zara...
"OK OK, kami janji... " cepat Lana menjawab dan dia memangdang Baity... Baity angguk.
"Begini, masa I dapatkan rahsia awet muda ni dari Uncle Z tu, I kena tidur dengan dia dua malam tu... sepanjang dua malam tu, I memang kena fuck dengan dia... Ohhh!!... " masa Zara bercerita tu, matanya pejam dan nampak Zara semacam saja , macam orang kena sentuh atau di jilat di kelentitnya...
Ternganga dua dua kawan baiknya itu mendengar. "...dua dua malam tu lah, dia syaratkan I melayannya dan juga 3 orang lagi kawan2nya... sebab I pilih untuk kelihatan cantik dan muda selama lamanya.... " kata Zara, dan tangannya secara automatik dah ke celah pehanya. Zara mengesek gesek cipanya prlahan lahan...
Lana nampak apa yang dilakukan Zara. .... "errr? Itu saja?" dan Baity pun sama, nampak Zara dah mula melebarkan kangkangnya dan bersandar... dia pulak memakai skirt pendek.. senang saja jari2nya menyentuh pepeknya itu.... "Ohhh memang dua dua malam tu... I sungguh bertuah.... nikmat yang aku dapat bersama Uncle Z tu...." tambah Zara lagi.
"Errr..... you boleh ke Baity?" tanya Lana... "Macam mana dngan hubby dan anak kita orang ni?" tanya Baity... mereka memandang Zara. Zaratengah horny dan mereka berdua terpengaruh sama... horny sama.
"Ermmm... di siang hari aku dengan wife Uncle Z, namanya Nono saja... dan terpaksa juga aku melayan Nona dan kawan2 nya... kami macam kekasih lesbians di rumah Uncle Z tu.... di malam hari macam pelacur murahan... Ohhh best sekali kena fuck dengan dia orang!!"
Terkejut mereka berdua tu dengar... mereka nak kelihatan muda selalu, nak kan ramuan awet muda Uncle Z tu... mereka pun berbincang dan berbincang... lama kelamaan Lana tetek besar yang dulu memberi jawapan positif - "I nak lah kelihatan awet muda tu Zara, dan I sanggup..." katanya.
"Ye lah... I pun nak juga ni..." ada sokongan dari Baity.
Dua minggu Kemudian:
Mereka bertiga dalam perjalanan dan menuju ke ulu Temerloh... jauh dalam hutan rumah Uncle Z ni... perjalannan menaiki 4WD Zara memakan masa dalam 5 jam lebih.
Dalam perjalanan tu, Zara bercerita lagi... "U all dah bawak apa yg akan dipakai di sana nanti? Yg I katakan tu??" tanya Zara,
"Ada ... semua ada.." kata Lana. Baity angguk saja...
"Nanti Nona suruh you all pakai bra dan panties sja... begitu juga dengan Uncle Z, dia nak u all kelihatan sexy... dan u berdua akan rasa u cantik dan seksi... dan just enjoy the sex lah.. hehehe. U all tak kan tak suka seks.. I tau lah u berdua ni.. macam muda2 dulu juga kan? Mesti horny dan wet jer lah dengan Uncle Z dan kawan2nya itu...." cerita Zara lagi.
Senyum saja kawan2nya itu.... mengemut pentat Lana mendengar yang dia akan kena fuck dengan dua tau tiga lelaki....dua malam ni macam pesta sex!!
"Oh yea ! One more thing.. " kata Zara masa mereka baru nak belok masuk ke dalam jalan hutan ke rumah Uncle Z. "... u all akan kena fuck dengan batang2 besar dan gemuk semuanya... so, just be prepared lah.. dua dua lubang u both akan kena fuck nanti... hihihi!" ketwa kecil si Zara.
Ternganga Lana dan Baity! Batang hubby I normal macam biasa jer... " kata Lana. "I pun sama lah... 4 inci sentengah..." kata Baity.
"Hahaha.... nasib lah u berdua.... .hahahaha!!" ketawa di Zara...

Pada hari yang ditetapkan, semasa suami Baty dan Lana ke outstation... mereka ke rumah Uncle Z. Zara yang membawa mereka. Setelah mendaftar di luar... mereka berjumpa dengan Uncle Z.
Senyum saja orang tua itu... dan dia membawa mereka bberdua ke dalam suatu bilik. Zara terus meninggalkan mereka. "Good luck girls... be good tau?" nakal saja Zara.
Mereka bertiga ketawa... dan dalam bilik itu terdapat sebuah katil besar...dengan tingkap yang besar terbuka ke suatu pemandangan ke laman hijau yang nyaman... di luar intu besar tu ada pool dengan air mengalir dari luar... wow! kata hati mereka, memang nyaman sejuk dan cantik sekali....
"Now, u berdua buka pakaian semua dan pergi berendam di kolam tu..." kata Uncle Z. Dia senyum memerhatikan dua dua kawan Zara tu, berbogel di depannya... memang body mereka mengiurkan... dia dah mula keras batangnya... Tetek Lana lah yang menarik perhatian nya... 'sedap lah Nona menikmati kau nanti....' kata hati Uncle Z. Dia pasti yang Nona isterrinya itu akan menikmati tetek besar Lana tu...
Mereka bertiga ke kolam air hangat tu... Lana dan Baity pun dah sedia bogel... "Bagus... ermmm... Baity masuk dulu, Lana mari ke sini..." kata Uncle Z. Baity masuk ke dalam kolam... dan Lana di suruh Uncle Z baring di deck atas tikar di tepi pool itu.
"Ermmm.... cantik pantat awak ni Lana.... tetek pun besar...suami tak nak ke awak ni... ?" tanya Uncle Z menyentuh perut leper Lana. Body perfect.
Baity yang dah berada di dalam kolam tu mengetap bibir memerhatikan orang tua u menyentuh kawannya itu! Unce Z nak fuck Lana ni? bertanya hatinya....
Uncle Z pun menyapu sejenis lotion minyak ke body Lana... bila tersentuh saja.... Lana mengerang.... "Ohhhhh ermmm.... sedap jer rasa minyak tu uncle..." Baity ternganga memerhatikan saja.... seluruh tubuh seksi Lana dilumurkan dengan minyak tu...
Tetek dan cipap Lana diisapu sapunya juga.... Baity di dalam kola tu pun horny! Dia nampak batang uncle Z tegang dalam kain pelekat Uncle Zain tu!! 'alamak, nampak besar panjang batangnya!" kata hati Baity. Mata Lana pejam... dia tak nampak lagi, pejam menikmati sentuhan dan urutan Uncle Z.
"Sedapkan Lana?" tanya uncle Z meramas ramas tetek besar Lana - "mesti tetek kau ni jadi tumpuan suami kan?" katanya... meramas2 tetek besar Lana dan puting2nya digentel2 oleh Uncle Z.
Baity horny memerhatikan semua itu di depan matanya.. dia masih berendam...jari2nya dah mula menyentuh pepeknya. Tangan Uncle Z berpindah ke bawah tubuh seksi Lana.... ke perut, dan ke tundun....
"Ermmm..... ye pakcik.... sedap..." kata Lana, lalu dia melebarkan lagi pehanya.... Uncle Z mula meraba raba dan mengurut urut pantat Lana. Lagi Lana mengerangg dan terangkat angkat pungungnya nak kan sentuhan Uncel Z.
"Kau nak ni juga kan Baity?" pandang Uncle Z ke atrah Baity di dalam kolam sebelah mereka... dekat sajaa, 2 atau 3 kaki saja jauhnya... tak sampai semetre pun jarak mereka...
"Ermmm.. nak uncle.. " kata Baity yang dah horny.. air kolam tu macam ada hikmatnya, membuat dia cepat horny! Jari2nya dah mengesek gesek kelentitnya di dalam air tu.
"Lepas ni, giliran Baity pulak...." katanya senyum... BBaity tak tahan mendengar jawapan Uncle Z.. dia nak cepat! Lana mengerang bila Uncle Z memasukkan jarinya ke dalam lubang pantat Lana. "Ohhhhhhh pak cikkkk!!! Ermmm!!" Lama mengemut dan cuba mengepit pehanya... tapi Uncle Z mengguakkan semula peha Lana.. dia suka sekali body Lana ni.... lain dari pompuan2 yang eprnah datang berubat dengannya.

"Lana nak awek muda kan? Baity pun nak?" tanya uncle Z. Mengerang Lana
menjawab..."Nakkkkk pakcikkkk!!! Nakkk!!"
"Awak Baity? Nak juga kan?" tanya Uncle Z menoleh ke arah Baity! "Nakkk uncle.. Nakk!!" jawapan yang dah dari tadi dia agak akan diberi oleh Baity... belum ada lagi pomppuan2 yang datang ke situ mengatakan TIDAK atau TAK MAHU.

"Kalau nak, ini rahsianya.. di sini lah minyak awet muda yang akan kau perolehi.... 3 kali semburan , sama ada sekali di dalam pantat atau dua kali dalam mulut... tapi sekali mesti ditelan ... " katanya menunjukkan batang panjang dan besarnya.
Lalu Uncle Z menunjukkan rahsia awek muda tu... semuanya dari batangnya - dua dua terkejut melihat batang Uncle Z mempunyai dua kepala ... satu batang tappi dua kepala... "Ohhh apa tu Pakcik?" tanya Lana .... Baity menghapiri ke baatang Uncle Z.
Aik? Zara taak kata pun batangnya ada dua kepala? Ohhh?
"Hehheehe.. di sini lah rahsianya... nak atau nak tarik diri...." tanya Uncle Z mengurut urut batang pelirnya yang dua mempunyai dua kepala tu... "Ohhh tak muat ni?" kata Baity...
"Hehehehe.. muat... kau perlu air mani dari dua dua ni... campurannya akan memberi kamu berdua awet muda!!" kata Uncle Z. Baity menelan air liurnya... Lana masih lagi ternganga... tak muat ni? kata hati mereka berdua berkali kali.. tapi oleh kerana nak sangat potion awet muda tu.... Lana yg mula memberi jawapan.

"Pakcik bagi lah kat saya,,... saya nak..." katanya dan memegang batang Uncle Z... senyum orang tua tu... dan dia pun menyuruh Baity memerhatikan dulu... lalu Lana membuka kangkangnya dengan lebih luas... "masuk lah pakcik... saya tak mahu tunggu lama alam ni..." keluhnya.
Uncle Z pun meletakkan batang pelirnya di liang pantat Lana.. mengesel2kan di
pantatnya yang dah licin kena minyak tadi tu... dan Uncle Z pun menolak masuk.

Mengerang Lana. Baitu mengetap bibir memerhatikan... dengan tiga jari dah
dimasukkan ke daalam lubangnya.... dia nak sedia menerima batang besar dua kepala tu nanti.
Uncle Z menolak perlahan lahan... Lana mengerang! Kuat erangannya... dia terasa macam ada kepala bayi nak masuk dalam pantatnya.. Uncle Z dah beratus kali melakukan ni, dia yakin... semuanya akan berjalan lancar... yang penting air mani campurannya itu... itu yang penting sekali.
Lana hampir pitam bila batang pelir keras tu masuk habis...!! "Ohh pakcikkk!!! Koyak pantat sayaaaa!!" menegrang kuat Lana... dan tetek Lana pula diramas2 uncle Z... menenangkan dia.. sikit. Dan uncle Z pun membiarkan batang peliknya itu di dalam sebentar....
"Sedap tak Lana? Apa rasanya?" tanya Baity dari dalam kolam... dia nak tahu, nampak sedap sangat Lana mengerang...
"Sedapppp Bait!! Sangatttt!!!" menegrang pejam mata Lana masa tu. Setelah dia merasakan Lana dah menerima size batang berkepala dua nyya itu... uncle Z pun mula lah memantat Lana.

Memang sedap Lana mengerang dan mengerang.... "ohhh Baity!!! macam dua orang sedang fuck pantat I niiiii!!" keluhnya menoleh kepada Baity.
"Tahan sayang... " kata Baity.
"Ohhh sedapppp sangat Bait!!!" kata Lana mengerang, dan ni membuat Baity lagi laju mengesel pantatnya dalam air tu... Uncle Z menujah laju... dalam dalam pantat Lana ditujahnya.. belum pernah batang sesapa sampai sejauh itu... sedalam itu, dan Lana mengerang berterusan sehingga lah dia klimaks berkali kali.... dan dalam 20 minit selepas memantat tu, uncle Z pun sampai...
"Ohhhh dah nak sampai niii!!" keluhnya... dan dia pun melepaskan air maninya.... menyembur air mani dari dua dua kepala takoknya itu ke dalam liang pantat Lana... memenuhi rahimnya.
"Ohhh Ppakcikkkk!!! " Terbeliak mata Lana menerima air mani ajaib Uncle Z.

Menngemut dan mengerang Lana... Uncle Z membenamkan batangnya didalam pantat Lana .... ketat dia rasa pantat Lana mengemut batangnya.
Baity ternganga memerhatikan dan dia yang dah tak sabar sabar tu bangun dan terus duduk mencangkung di sebelah Uncle Z... pantatnya basah dan dia pun menyentuh telur Uncle Z. Teperanjat Baity kerana dia dapat ada 3 telur dalam kantol Uncle Z.
"Ermmm.... sedap kan Lana?" tanya Unce Z... dan dia pun menarik batangnya keluar dan berbunyi 'PLOP!!" bila dia mengeluarkan kepala takoknya itu... pantat Lana masih ketat lagi!
Baity memerhatikan dengan tangannya meraba telur dalm kantol Uncle Z. "Ada 3 biji ke uncle?" tanya Baity menanyakan orang tua tu, Uncle Z keletijhan dan bersadar di kerusi berdekatan.

"Hehehe... Ye Baity.... Lana, Uncle ada 3 telur... dan air mani dari tiga2 tu berbeza....dan kalau dapat ketiga tiga jeniss air man tu... akan awet muda selama 100 tahun... " katanya...
Lana masih mengerang.. air mani Uncle Z ada sedikit meleleh keluar, Lana menaikkan sikit bontitnya... dia tak mahu setitispun mengalir keluar.... Uncle Z senyum memerhatikan pantat yang dilanyaknya tadi...
Baity senyum meraba dan dia pun tunduk menghisap batang Uncle Z.... "Ermmm... besarnya Uncle.. tak muat mulut Baity ni... ermmm!!" lebar dia membuka mulutnya dan dia pun menghisap dan menelanair mani uncle Z.

Puas Uncle Z. Kali ni dia dapat fuck seorang yang sungguh seksi... Lana. Dan dua malam mereka di sini, dia akan kerjakan mereka puas puas... Dan dua dua ni akan balik dengan kepuasan juga...

"Baity, lepas ni gilrian awak pula ye..." kata Uncle Z. Baity menderam menandakan YA, mulutnya penuh dengan batang Uncle Z.
Senyum Uncle Z... Lana keuasan dan dia terlena di atas tikar tu... "Lana nak lagi Pakcik..." kata Lana dan dia terlena... air mani magical Uncle Zain sangat mujarab, selepas Lana bangun nanti, dia akan terasa teteknya akan tegang dari sebelum , ni.
begitujuga ddegan kulitya... rata rata kecantikkannya akan beransur bertambah baik..... tak sabar2 Baity nak merasa batang yang dihsapnya itu di dalam lubang pantatnya...Uncle Z hanya tersenyum...puas.

Tamat