Jiran seksi

By Lucy Tuesday, August 6, 2019


Iqbal dan ida duduk berjiran di kawasan perumahan teres. Iqbal tinggal dgn 2 org lagi kawan bujangnya manakala Ida pula tinggal seorang. Ida selalu menjadi intipan teruna-teruna sebelah rumahnya, tambahan pula dengan dressing Ida yang memang seksi dengan bentuk badan yang menggiurkan.



Ketika di rumah, Ida memang lebih selesa berpakaian santai dan simple, dan selalunya tanpa bra dan panties. Topless pun pernah. Sekiranya keadaan memerlukan dia keluar ke laman seperti mengambil surat atau pun menyidai baju, akan disarungnya sahaja cardigan atau pun sweater. Melainkan pada waktu malam, kalau dia yakin tak ada orang di luar, dia keluar saja seadanya.

Walaupun begitu, Ida tidak pernah sombong dengan jirannya. Dia rajin menegur mereka tetapi bukan dgn cara menggoda atau menggedik. Seperti biasa, si bujang mesti selalu try masuk line, tapi Ida tak pernah melayan atau tergedik-gedik dengan mereka.

Satu malam, Iqbal plan nak melepak di luar rumahnya. Bosan. Roomate nya lain kerja shift malam. Bila dia melqngkqr keluar, terdengar bunyi semburan air dari rumah Ida. Trus diintai ke rumah jirannya itu. Satu pandangan yang indah terpa.pang di hadapannya. Ida sedang membelakangkannya dalam posisi membongkok, menampakkan punggungnya yang bulat dibaluti hot pants yang ketat. Sebelah tangannya sedang mengelap keretanya sambil sebelah tangan lagi memegang paip air.

"Dah kenapa minah ni cuci kereta malam2 buta ni" dilihatnya jam menunjukkan pukul 11.45 malam.

"Ehemm...Cik Ida oii...pukul berapa dahni cuci kereta malam2?" Sapa Iqbal.

Ida yang tersentak terus bangun dan menoleh ke arah Iqbal. Mata Iqbal terus tertancap pada bahagian dada Ida. Bentuk dadanya yang bulat menggunung sangat jelas disebalik tshirt ketat berwarna merah bercorak yang dipakai. Iqbal menelan air liurnya.

"Eh Iqbal. Haha..I tak sempat la nak cuci kereta siang. Malam je ada. Malas nak carik carwash bukak malam-malam ni. Cuci sendiri la" Ida menjawab.

"Nak I tolong?" Iqbal mengoffer diri.

"Takpela dah malam ni. U nak tidur kan" Ida menolak.

"Taklah. I keluar pun sebab tak boleh tidur. Esok tak kerja pun. I datang ye? Iqbal terus keluar dan masuk semula melalui pagar runah Ida. Ida tak mampu nak menolak pelawaan Iqbal. Lagi satu, dia segan dengan pakaiannya malam tu. Sangkanya dah takde orang kat luar malam-malam camni.

Mereka berbual-bual kosong sambil mencuci kereta Ida. Sempat Iqbal menjeling dan meneliti bentuk tubuh Ida yang menggiurkan, lebij-lebih lagi bajagian dadanya. Setiap kali Ida menggosok keretanya, ternampak gegaran teteknya disebalik bajunya yang ketat, seperti gegaran nafsu Iqbal yang melihat. Dia berharap Ida tak perasan batang kote nya yang perlahan-lahan mengeras.

"Terima kasih Iqbal tolong I. Kalau yak taktau la pukul berapa I habis ni" kata Ida setelah tugas mereka selesai. "Nanti I belanja u makan eh".

"Sama-sama. Ala ok je tak kisah pun" Iqbal menolak.

Sejak itu Iqbal dan Ida semakin rapat. Tetapi mereka hanya ketap berbual. Tak pernha lagi keluar bersama. Suatu hari, Iqbal mengajak Ida ke pasar malam berdekatan taman perumahan mereka. Ida setuju tapi dia begitu malas nak bersiap. Cardigannya disarung menutupi singlet putih yang dipakai tanpa bra. Bahagian paling atas dibutangkan satu, menutup bahagian dada. Memang cardigan tu jenis satu butang je pun. Biarpun tanpa bra, teteknya tetap elok terbentuk tanpa jatuh. Jeans lusuh disarung menggantikan skirt pendeknya.

Mereka menuju ke pasar menaiki motor Iqbal. Ketika mereka hampir selesai membeli barang makanan, tiba-tiba hujan turun dengan lebatnya. Ida dan Iqbal berlari-lari menuju ke pondok berdekatan mereka. Keduanya ketawa lucu. Tiba-tiba Iqbal terdiam.

"Errr....Ida....baju you...basah.." kata Iqbal sambil memuncung ke arah baju Ida. Spontan Ida menunduk ke bawah. Alangkah terkejutnya bial melihat butang cardigannya dah tercabut, dan terlihat dengan jelas tetek Ida disebalik singlet putih yang basah, dengan putingnya yang dah keras dek kerana kesejukan.

"Oops

"Oops.." Ida cepat-cepat memusingkan badannya membelakangi Iqbal sambil menutub bahagian depan badannya dengan cardigannya. Entah bila butangnya tercabut. Dia menoleh semula kepada Iqbal. Mujur hanya mereka berdua sahaja di pondok itu. Keadaan menjadi awkward. Keduanya tidak tahu nak berkata apa sambil menunggu hujan reda. Iqbal tidak dapat memadamkan gambaran indah yang dilihatnya tadi. Batangnya semakin mengeras.

"Tak pakai bra pun cantik tetek dia. Kalau la dapat ni...." katanya dalam hati.

"Hujan dah reda sket ni. Jom kita gerak" iqbal mengajak Ida pulang. Ida hanya menurut. Di atas motor Ida memeluk erat pinggang Iqbal yang memecut laju meredah hujan. Terasa benjolan keras menekam dibelakang Iqbal. Iqbal semakin teruja, lebih-lebih lagi bila membayangkan bentuk tetek Ida tanpa bra.

"Kita makan kat rumah I la nanti" ajak Ida. Tujuannya untuk menamatkan rasa awkward di antara mereka. "I nak mandi dulu. Kalau I tak jawab u datang nanti u masuk je la"

"Ok" Jawab Iqbal.

Seperti yang dikatakan, memang Ida sedang bersiap masa Iqbal sampai. Terus Iqbal masuk dan menyusun makanan di atas meja. Ida keluar dengan memakai singlet ketat dengan skirt pendek ala-ala pemain tenis yang terbelah di bahagian paha. Rambutnya masih sedikit basah selesai mandi. Bergetar iman Iqbal melihat pakaian Ida. Mereka menjamu selera dan berbual-bual seperti biasa.

Selesai makan, Iqbal meminta izin untuk ke bilik air sambil Ida mengemas. Di dalam bilik air, terlihat sehelai bra merah tergantung. Iqbal membelek melihat saiz bra itu. "36D. Hmmm...patutla besar". Fikirannya mula merancang untuk mendapatkan Ida malam itu juga.

Sebaik sahaja Iqbal keluar, Ida sedang menunggu di sofa dengan air kopi panas. "Wow tak tidurla I malam ni". Dia mengambil tempat duduk di sebelah Ida. Mereka meneruskan perbualan sambil menonton tv.

"Ida..I nak tanya something personal n private sikit bole?"

"Apa dia?"

"U memang tak pakai baju dalam ke bra ke kalau keluar" tanya Iqbal.

"Eeee..u ni..ni mesti pasal tadi ni. Eee malunya I" kata Ida sambil menekup mukanya.

"Hahahaha.. ala dengan I je pun. Bukan ada orang lain"

"yela...still....suka la u dapat tengok kan..kan..." Kata ida sambil mencubit lengan Iqbal.

" Aduh..aduh...I lelaki... normal la i suka tengok..hahaha"

Ida menampar lembut lengan Iqbal

" Hahaha...eh I tanya u tak jawab lagi. "

"Buat apa u nak tau?"Ida cuba mengelak untuk menjawab.

"Saja I curious nak tau. Dari perspective seorang perempuan"

"selalu kalau keluar I pakai la. Tapi tadi macam dekat je..kejap pulak tu. Macam malas nak tukar baju. Kalau kat rumah i selalu tak pakai."

"Sekarang u pakai" iqbal bertanya lagi.

"u rasa?"

"hmmmm..." Iqbal membuat gaya berfikir sambil memandang dada Ida"

" janganla tenung camtu" Ida mula rasa malu

"u suruh i teka, kena la tgk sana...hahaha...i rasa u tak pakai"

Ida mengangkat kening sambil menghirup kopinya.

"u pakai saiz apa? " iqbal cuba mencari peluang lebih.

"my bra? Kenapa? U nak belikan ke?haha"

"kalau i tau saiz i am more than willing to buy for u"

"heee...gatal" Ida mencuit paha Iqbal.

"kalau u pandai, u teka la"

"ala. Kalau nak kena teka i kena tengok live" iqbal mencuba nasib lagi

"pandai la u. Kalau taktau cakap je la taktau"

"betul. Kalau i tengok live, terus i boleh bagitau saiz apa. Bukakla..." Iqbal memujuk sambil menarik2 singlet Ida

"ok..tapi kejap je..kalau u dah teka terus i pakai balik tau"

"kalau i teka betul, i dapat apa?"

"hmmm..you nak apa?"

"hmmmm...kalau i nak pegang?"

"what?hahaha...amboi...ok kita tengok dulu u teka betul ke tak."

Perlahan-lahan Ida menanggalkan singletnya, dan terdedahla dua gunung sakti idaman setiap lelaki. Teteknya membulat tegang, dengan putingnya yang coklat kemerahan terletak elok dipuncak.

"Wow..!" Iqbal merenung Ida, terpesona melihat kecantikan teteknya sambil menelan air liurnya. Batangnya semakin mengeras di dalam seluar treknya.

" tadi kan dah tengok. Jangan la pandang lama-lama." Ida menekup teteknya dengan tangan.

"tadi mana nampak betul. Ni baru nampak clear. Nanti la i nak teka ni." Kata Iqbal sambil menurunkan tangan ida.

"Hmmm...cantik...bulat...besar...tengok saiz, macam cup D. Betul?" Iqbal berpura-pura berfikir, sedangkan dia tahu saiz bra Ida. Ida mengangguk perlahan. Mukanya merona kemerahan bila dipuji oleh Iqbal.

"hmmm....36D...betul?"

Ida menutup dadanya dengan tangan sambil mengangguk.

"yessss...!!!!" Iqbal mengangkat kedua tangannya tanda kemenangan. " eh u dah janji nak bagi i pegang kalau i teka betul tadi. " Iqbal menuntut.

Perlahan-lahan-lahan Ida menurunkam tangannya. "Jangan lama-lama tau. Pegang je jangan lebih-lebih" 1

Iqbal mendekatkan dirinya kepada Ida. Badan Ida dipusing menghadapnya. Tetek Ida disentuh dari bawah. Kedua-dua teteknya diurut lembut.

"Firm tetek you. Pandai u jaga" Iqbal mula memancing Ida. Urutannya yang bermula dari bawah semakin naik ke atas dan keseluruhan tetek Ida diramas lembut.

"Mmhhmmm.." Ida mendesah perlahan tanpa disedari apabila jari kasar Iqbal mengurut-urut puting susunya. Matanya terpejam menahan sedap. Nafasnya semakin laju.

Melihatkan keadaan Ida yang sedang asyik menikmati ramasan teteknya, Iqbal terus menghisap tetek kanan Ida. Yang kiri masih diurut dan putingnya digentel lembut. Ida tersentak apabila merasakan sesuatu yang hangat dah basah pada puting kanannya.

Ida tersentak apabila merasakan sesuatu yang hangat dah basah pada puting kanannya

"Iqbal..no! Ahh..mmhmm.." Ida cuba menolak badan Iqbal cuba memberhentikan aksi Iqbal tetapi rasa nikmatnya mengatasi tindakannya apabila Iqbal menghisap lembut putingnya sambil lidahnya dipusingkan mengelilingi bahagian areola. Tangan Ida yang mulanya menolak bahu Iqbal kini mengusap-usap rambut Iqbal. Iqbal berpindah ke tetek kiri pula dan tetek kanan yang basah terus diramas.

"Ah..hmmm.." Ida mengeluh manja. Pada masa yang sama terasa cipapnya semakin basah. Sudah lama dia tak merasa sentuhan seorang lelaki selepas dia break up dengan ex boyfriendnya 3 bulan yg lepas. Nafsunya terjentik semula dengan sentuhan Iqbal.

Iqbal menghentikan mainan lidahnya dan terus menyambung meramas kedua-dua tetek Ida.

"Your nipples are so hard. You suka kan? Did i turn u on?hmm?" Iqbal sengaja menduga Ida. Dia mendekatkan mukanya ke telinga Ida. Ibu jarinya masih menggentel puting susu Ida.

"U ingat tak u cakap nak belanja i makan masa kita cuci kereta u dulu?" Ida mengangguk.

Iqbal berbisik ke telinga Ida "Today is the day. I want to eat you up" Iqbal menggigit lembut telinga Ida dan menjilat lehernya.

"Ahhhh..." ida mendesah kegelian. Bibir mereka bertaut dan ciuman bertukar. Tubuh Ida yang separuh bogel dipeluk erat. Iqbal menanggalkan tshirtnya dan terus mengucup leher Ida. Satu lovebite ditinggalkan sebagai tanda. Tetek Ida diramas dan dihisap, sambil tangannya turun masuk ke dalam skirt pendek Ida. Ida tersentak apabila tangan Iqbal tersentuh kulit bibir cipapnya yang sudah banjir dengan air mazinya.

"Hmmm..panties pun tak pakai..naughty girl u ni.. basah sangat ni" Iqbal memberi ciuman hangat di bibir Ida. Jarinya dilalukan di alur cipapnya.

"Aahhhh..iqball...!" Ida mengerang kesedapan apabila jari Iqbal menguli-uli kelentitnya. Punggungnya terangkat menahan sedap. Teteknya pula dihisap oleh Iqbal, menambahkan lagi rasa sensasi yang nikmat.

"Ah..ah..ah.....mmmhmmm.....ssss.....ahhhhh...aaahhhhhh" permainan jari Iqbal semakin laju sehinggalah kaki dan badan Ida mengejang mancapai klimaks. Semakin banyak air pukinya yang melimpah ke sofa.

Ida berpelukan dengan Iqbal kepuasan. Setelah nafasnya reda, Iqbal menarik tangan Ida dan meletakkannya pada bonjolan keras disebalik seliarnya. "Sayang, I nak pulak" Ida yang faham terus bangun dan melorotkan seluar Iqbal. Batang Iqbal yang sudah mengeras diurut lembut dari hujung ke pangkal, dan dijilat seolah menikmati sebatang aiskrim. Iqbal menyilangkam kedua tangannya di belakang kepala menyelesakan dirinya sambil manikmati belaian Ida pada keris saktinya. "Urgh..uhh..." sekali sekala Iqbal mendesah kesedapan apabila Ida menghisap batang pelirnya yang tidak terlalu panjang, tapi agak genuk, cukup untuk meresahkan mana-mana lubang yang bakal diterokai.

" sekali sekala Iqbal mendesah kesedapan apabila Ida menghisap batang pelirnya yang tidak terlalu panjang, tapi agak genuk, cukup untuk meresahkan mana-mana lubang yang bakal diterokai 2

"Hmmm...gemuknya batang you ni..besar...muat ke nak masuk kat I punya?" Ida tertanya sambil mengurut lembut batang Iqbal.

"Ha? U nak I masukkan kat mana nanti sayang?" Iqbal sengaja mengusik Ida.

"Ala you ni!" Ida terasa malu dengan soalan Iqbal, terus dilajukan kocokan tangannya pada penis Iqbal membuatkan Iqbal terkejut.

""Ah..ah...ok..ok..ok..stop..please stop..arghh" Iqbal merayu. Bukan tak sedap, tapi memang sedap yang amat, takut terpancut awal.

Iqbal mengalihkan posisinya dan menolak tubuh Ida duduk di atas sofa. Iqbal melutut di lantai di celah kangkang Ida.

"God u are so beautiful" puji Iqbal sambil merenung Ida dari atas ke bawah.

"You face is so pretty" Iqbal mengucup bibir Ida dan menghisap lidahnya.

"Your boobs...bertuahnya I" Iqbal menramas tetek Ida lalu menghisap lembut putingnya.

"And your pussy..." Iqbal menarik turun skirt Ida sehinggalah Ida betul-betul bogel dihadapannya. Kaki Ida dikangkang dan bibir cipapnua dikuak.

"Nice pussy" terus Iqbal menerkam cipap Ida dengan mulutnya. Lidahnya dilalukan dari bahagian bawah sehinggalah sampai ke bahagian klitoris. Lidahnya dimainkan disekitar klitoris, sekejap laju, sekejap perlahan, sekejap dihisap. Tangan Iqbal meramas punggung Ida yang terangkat menahan nikmat.

"Ah 3

"Ah..ah...mmhmm....ss...sedapnya..Iqbal...oh..oh..oh....Ahhhhh..ahhhh..i'm cumming Iqbal...Ahhhhh..ahhhhhhhh...!!!" Mulut Iqbal semakin basah dengan air puki Ida yang klimaks sekali lagi. Iqbal bangun mengahadap muka Ida. Bibir Ida dikucup dengan mulutnya yang masih basah dek air nikmat Ida.

"You are so good with your tongue" Ida memuji. Iqbal menjilat-jilat pipi Ida sebagai gurauan. "Aaa..." Ida menjerit manja.

Terus Ida menolak badan Iqbal dan duduk di atas ribanya. Cipapnya diletakkan betul-betul di atas batang Iqbal. Bibir Iqbal dicium dan punggungnya digerakkan ke depan dan belakang menggosok batang penis Iqbal. Ida merenung mata Iqbal sambil menggigit bibir sendiri membuat gaya menggoda. Iqbal memahami tanda yg diberikan Ida. Hatinya girang. Plannya berjaya.

Ida mengangkat sedikit punggungnya dan menghalakan hujung penis Iqbal ke lubang pussy nya. Perlahan-lahan dia menurunkan badannya membenamkan batang Iqbal ke dalam telaga nikmatnya.

"Ahhhh..." kepala Ida mendongak sambil mulutnya sedikit ternganga, menikmati rasa enak batang Iqbal yang sememangnya penuh berisi memenuhi ruang vaginanya. Apabila kedudukan merrka selesa, Ida menggerakkan punggungnya ke atas dan ke bawah membuatkan batang Iqbal keluar masuk pukinya.

"Ahh..ah..ah...ah...u..ah..sedapnya u..oh..oh..." gerakan Ida semakin lama semakin laju. Apabila dia penat, gerakannya diperlahankan tetapi ditambah dengan gelekan secara berpusing, menanbahkan rasa nikmat pada batang Iqbal.

Apabila dia penat, gerakannya diperlahankan tetapi ditambah dengan gelekan secara berpusing, menanbahkan rasa nikmat pada batang Iqbal

"Yes ida..oh..ketatnya pussy you" Iqbal turut memuji. Mukanya disembamkan pada tetek Ida yang bergoyang betul-betul dihadapan mukanya. Dia membiarkan Ida menjalankan peranannya buat masa ini. Bila sampai giliran Iqbal, dia akan tunjukkan kehebatannya nanti.

"Iqbal...ah..ah...ahhh....sedapnya...ahhhhhh..ahhhhhh...!!!!!" Badan Ida mengejang, tanda dia mencapai orgasm sekali lagi. Ida memeluk leher Iqbal kepuasan sambil nafasnya masih tercungap. Setelah Ida bertenang, Iqbal membaringkan badan Ida dan penisnya yang masih tegang dikeluarkan.

"You dah sampai, I tak dapat lagi sayang" kata Iqbal sambil mengurut-urut hujung penisnya sepanjang alur pussy Ida. Bibir Ida dikucup hangat. Ida mula terangsang semula. Apabila dilihat Ida sidah bersedia, Iqbal memasukkan semula batangnya ke dalam lubang pussy Ida. Gerakannya dimulakan perlahan, semakin lama semakin laju.

"Ah..ah..ah..ah....mhmmm..oh.." keluhan dan desahan mereka bersatu menikmati pelayaran nikmat yang terlarang bersama-sama. Setiap kali Iqbal terasa ingin pancut, dia akan memperlahankan dayungannya, kemudian disambung semula, membuatkan permainan mereka lebih lama. Ida klimaks lagi buwt yg ke sekian kalinya. Iqbal bijak merangsang semula nafsu Ida dengan memperlahankan tujahannya, sambil mengurut-urut kelentit Ida. Ida terasa senak dan mengah dengan pertarungannya dengan Iqbal, tetapi tidak dapat dilawan rasa nikmat yang tak terkata.

Ida terasa senak dan mengah dengan pertarungannya dengan Iqbal, tetapi tidak dapat dilawan rasa nikmat yang tak terkata 1

"Iqbal..ah..ah...ah..i nak sampai ni..ah..ah..ah.."

"I pun dahnak pancut ni sayang...ah..ah..ah...."

"Iqbal...ahhhh...." sebaik sahaja badan Ida mengejang, Iqbal terus mengeluarkan batangnya dan terpancutlah benih-benih nikmat ke atas perut Ida. Dengan nafas yang masih tercungap, Iqbal memberi kucupan hangat di bibir Ida. "Thank you sayang" Ida mengangguk lemah sambil memejam mata, hampir terlena kepenatan dalam kepuasan. Iqbal terus terlantar di lantai di sebelah sofa. Sempat Iqbal menoleh ke arah jam dinding yang menunjukkan jam 3pagi. Dia tersenyum bila mengira-ngira pertarungannya yang hampir 4 jam dengan Ida. Dia pun terlelap dalam nikmat kepuasan.